151
Bocznica / Odp: Brak smugi
« dnia: 02 Lipca 2010, 15:38:53 »Czyli po prostu wróciliśmy do starego systemu sterowania zwrotnicami. Dobrze zrozumiałem?Nie. Zostaje tak jak jest. Do tego będą kolejne zmiany jak napisał Libertyn.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Czyli po prostu wróciliśmy do starego systemu sterowania zwrotnicami. Dobrze zrozumiałem?Nie. Zostaje tak jak jest. Do tego będą kolejne zmiany jak napisał Libertyn.
Ok. A, który plik dźwiękowy odpowiada za buczenie przy ruszaniu?Buczenie, można jaśniej. Pewnie chodzi Ci o oporniki rozruchowe. Sprawdź nazwy plików w *mmd danej lokomotywy.
Jak nazywa się ta książka, z której wklejałeś sccreeny?Instrukcja kolejowa, chyba Cw1.
No tak. Ale jakby się rozmyślił i by chciał również zrobić model zewnętrzny?Raczej nie będzie dublował pracy, @Floyd robi wagony 111a/112 i pochodne.
Wziąłem się za szukanie i po około 10 minutach znalazłem coś, co może się przydać:To chyba raczej się nie przyda, Jamesowi chodzi o wnętrze. Przecież modele zewnętrzne są już wykonane.
http://intercity.pkp.pl/pubfile/przetargi/rewizja_wagonow_ic/zalacznik_nr_9_rewizja_ic.pdf
Nie ma już obowiązku z 60km/h ale i tak większość z 60km/h robi. Wiadomo że ze 120km/h nie będziesz robił HK ;d.Obecnie przepisy są zmienione. HK przeprowadza się tak aby maszynista wyraźnie odczuł hamowanie.Ale jednak z prędkości 60 km/h, a nie ze szlakowej. ;)
Myślałem, że hamowanie kontrolne przeprowadza się przy prędkości 60km/h, zwalniając do ok. 30 km/h...Obecnie przepisy są zmienione. HK przeprowadza się tak aby maszynista wyraźnie odczuł hamowanie.
Przy braku elektrycznego kontaktu, następuje jonizacja powietrza i powietrze staje się przewodnikiem. Ten przewodnik świeci, podbnie jak zorza polarna czy świetlówka.O to mi chodziło, tylko niezabardzo to określiłem. Zjawisko podobne do burzy.
I w momencie, gdy tego elektrycznego połączenia brak, następuje wytworzenie się iskry.To jest reakcja energii, poprostu ona chce się wyładować to tworzy iskrę - wyładowanie i spada na coś metalowego (w tym przypadku ślizgacz).
Dobra już czaje. Tylko na co zmienić?Raczej na metry, czyli standar
Aha rozumiem jeśli jest to skomplikowane to lepiej się za to nie będę brał.Jak poczytasz forum i naprawde będziesz chciał to zrobić to dasz radę. Tylko że jest to czasochłonne i żmudne zajęcie, czasem może coś nie wyjść (np. wyskakiwać komunikat o błędzie itp.)
Na tym samym.Na tym samym evencie - jeśli tak to zmień *exe, bądź wypakuj trasę jeszcze raz, bądź poszukaj tego eventu i spróbuj go jakoś zmodyfikować (jeśli znasz się na eventach).
Mam kartę GeForce.Dość prawdodpobne. W *T3D może być wpisana nazwa tekstury bez rozszerzenia, przez co exe traktuje ją jako domyślnie *bmp, a one są w *tga . Więc jak dopiszesz w linijkach map w T3D do nazwa_tekstury.tga lub bmp to symulator będzie wiedział o co chodzi i powinny Ci się wyświetlić. Zamiast nazwa_tekstury wpisz tą nazwę, tych plików.
Możliwe, aby wpis tekstury w modelu był zły?
nie wiem jak to jest z przewodami ciśnieniowymi, ale chyba jest jakiś zastępczy(nie uważałem jak ojciec sprzęgał wagony), niestety w MaSzynie w takim przypadku nie ruszy.Z przewodami powietrznymi jest tak że pasażerskie spina się wszystkimi (obydwoma hamulcowymi i obydwoma roboczymi) i nie ma żadnych sprzęgów zastępczych. Pociągi towarowe zaś mogą być spięte tylko na jeden hamulcowy. W MaSzynie chyba nie da się tego zrealizować.
Aha. Dzięki za info. Może postaram się pociągnąć trase do Iławy to byśmy połączyli nasze traski :)Ja bym był za, by był jakiś kawałek trasy do przejechania ;). Tylko że narazie coś mam lenia na robotę, w Iławie praktycznie całe PRST mam zrobione, ale tory na grupie towarowej i rozjazdy nie.