Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - tomekilawa

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
151
Bocznica / Odp: Brak smugi
« dnia: 02 Lipca 2010, 15:38:53 »
Czyli po prostu wróciliśmy do starego systemu sterowania zwrotnicami. Dobrze zrozumiałem?
Nie. Zostaje tak jak jest. Do tego będą kolejne zmiany jak napisał Libertyn.

152
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem z trasą L053
« dnia: 02 Lipca 2010, 12:19:25 »
Spróbuj wypakować lampy na nowo. Otwórz ich T3D i sprawdź nazwy plików tekstur czy jest wpisane po nazwa_pliku.tga .

153
Tabor / Odp: Wentylatory.
« dnia: 01 Lipca 2010, 19:25:49 »
Ok. A, który plik dźwiękowy odpowiada za buczenie przy ruszaniu?
Buczenie, można jaśniej. Pewnie chodzi Ci o oporniki rozruchowe. Sprawdź nazwy plików w *mmd danej lokomotywy.

154
Tabor / Odp: Wentylatory.
« dnia: 01 Lipca 2010, 18:36:15 »
Można pogłośnić w MS Rejestrator Dźwięku. Wziąć opcje pogłaśniania o jakiś %. Wybieramy to w zakładce efekty.

155
Bieżące Symulatorowe / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 01 Lipca 2010, 17:04:14 »
Jak nazywa się ta książka, z której wklejałeś sccreeny?
Instrukcja kolejowa, chyba Cw1.

Przenoszę część postów do tematu o analizach taśm. Odnoszę również do pierwszego postu w tym wątku.
/ Żuk

156
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Schematy wagonu pasażerskiego
« dnia: 01 Lipca 2010, 17:05:50 »
No tak. Ale jakby się rozmyślił i by chciał również zrobić model zewnętrzny?
Raczej nie będzie dublował pracy, @Floyd robi wagony 111a/112 i pochodne.

157
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Schematy wagonu pasażerskiego
« dnia: 01 Lipca 2010, 11:16:48 »
Wziąłem się za szukanie i po około 10 minutach znalazłem coś, co może się przydać:
http://intercity.pkp.pl/pubfile/przetargi/rewizja_wagonow_ic/zalacznik_nr_9_rewizja_ic.pdf
To chyba raczej się nie przyda, Jamesowi chodzi o wnętrze. Przecież modele zewnętrzne są już wykonane.

158
Bieżące Symulatorowe / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 01 Lipca 2010, 10:23:51 »
Obecnie przepisy są zmienione. HK przeprowadza się tak aby maszynista wyraźnie odczuł hamowanie.
Ale jednak z prędkości 60 km/h, a nie ze szlakowej. ;)
Nie ma już obowiązku z 60km/h ale i tak większość z 60km/h robi. Wiadomo że ze 120km/h nie będziesz robił HK ;d.

159
Bieżące Symulatorowe / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 01 Lipca 2010, 10:09:17 »
Myślałem, że hamowanie kontrolne przeprowadza się przy prędkości 60km/h, zwalniając do ok. 30 km/h...
Obecnie przepisy są zmienione. HK przeprowadza się tak aby maszynista wyraźnie odczuł hamowanie.

160
Bieżące kolejowe / Odp: Budyń w nowym malowaniu IC
« dnia: 01 Lipca 2010, 09:47:16 »
Mnie tam się te malowanie podoba, "unowocześnia" tabor. Nie ma co narzekać na malowanie, ważne aby tabor dobrze funkcjonował. Nie raz widziałem lokomotywę po ZNTK i przyszła gorzej zniszczona niż przed rewizją, a schemat malowania nowy.

161
Tabor kolejowy / Odp: Lampka w EN57
« dnia: 30 Czerwca 2010, 19:49:43 »
Jest załączany tym samym przełącznikiem. Fotki nie mam. 
PS: Czyżbyś chciał wykonać takie podświetlenie przyrządów? ;>

162
Tabor kolejowy / Odp: Pantografy
« dnia: 30 Czerwca 2010, 18:56:10 »
Przy braku elektrycznego kontaktu, następuje jonizacja powietrza i powietrze staje się przewodnikiem. Ten przewodnik świeci, podbnie jak zorza polarna czy świetlówka.
O to mi chodziło, tylko niezabardzo to określiłem. Zjawisko podobne do burzy.

163
Tabor kolejowy / Odp: Pantografy
« dnia: 30 Czerwca 2010, 18:19:29 »
I w momencie, gdy tego elektrycznego połączenia brak, następuje wytworzenie się iskry.
To jest reakcja energii, poprostu ona chce się wyładować to tworzy iskrę - wyładowanie i spada na coś metalowego (w tym przypadku ślizgacz).

164
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zwrotnica
« dnia: 29 Czerwca 2010, 22:32:52 »
Nie da się, to parametr w torze na końcu definicji tegoż toru. Daj taką prędkość jaką chcesz i tyle.

Wszystko się da :)

165
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zwrotnica
« dnia: 29 Czerwca 2010, 22:16:18 »
Dobra już czaje. Tylko na co zmienić?
Raczej na metry, czyli standartDowo dla MaSzyny.

Quark-t

166
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zwrotnica
« dnia: 29 Czerwca 2010, 22:07:02 »
Może spróbuj wstawić opcją merge w 3DS (oczywiście mogę się mylić).

167
Rainsted / Odp: Tworzenie tras w Rainsted
« dnia: 29 Czerwca 2010, 21:28:38 »
Aha rozumiem jeśli jest to skomplikowane to lepiej się za to nie będę brał.
Jak poczytasz forum i naprawde będziesz chciał to zrobić to dasz radę. Tylko że jest to czasochłonne i żmudne zajęcie, czasem może coś nie wyjść (np. wyskakiwać komunikat o błędzie itp.)

168
Rainsted / Odp: Tworzenie tras w Rainsted
« dnia: 29 Czerwca 2010, 20:55:23 »
Można tworzyć scenerie realistyczne, ale i tak wymaga to dużej wiedzy nt. symulatora. Jeśli chcesz tworzyć trasy to wpierw porób jakąś małą fikcyjną trase w 3DSmaxie lub JETcie + notatniku, a później się bierz za realne trasy.

169
Tabor / Odp: Podpięcie się pod skład.
« dnia: 29 Czerwca 2010, 19:46:10 »
Na tym samym.
Na tym samym evencie - jeśli tak to zmień *exe, bądź wypakuj trasę jeszcze raz, bądź poszukaj tego eventu i spróbuj go jakoś zmodyfikować (jeśli znasz się na eventach).

170
Pomoc doraźna / Odp: Brak tekstur wózków w Eaosach
« dnia: 28 Czerwca 2010, 10:15:39 »
Mam kartę GeForce.
Możliwe, aby wpis tekstury w modelu był zły?
Dość prawdodpobne. W *T3D może być wpisana nazwa tekstury bez rozszerzenia, przez co exe traktuje ją jako domyślnie *bmp, a one są w *tga . Więc jak dopiszesz w linijkach map w T3D do nazwa_tekstury.tga lub bmp to symulator będzie wiedział o co chodzi i powinny Ci się wyświetlić. Zamiast nazwa_tekstury wpisz tą nazwę, tych plików.

171
Symulator / Odp: zerwanie sprzęgu w MaSzynie.
« dnia: 27 Czerwca 2010, 22:53:32 »
nie wiem jak to jest z przewodami ciśnieniowymi, ale chyba jest jakiś zastępczy(nie uważałem jak ojciec sprzęgał wagony), niestety w MaSzynie w takim przypadku nie ruszy.
Z przewodami powietrznymi jest tak że pasażerskie spina się wszystkimi (obydwoma hamulcowymi i obydwoma roboczymi) i nie ma żadnych sprzęgów zastępczych. Pociągi towarowe zaś mogą być spięte tylko na jeden hamulcowy. W MaSzynie chyba nie da się tego zrealizować.

172
Tabor / Odp: Podpięcie się pod skład.
« dnia: 27 Czerwca 2010, 15:07:16 »
Za każdym razem wywala na tym samym evencie?

173
Tabor / Odp: Podpięcie się pod skład.
« dnia: 27 Czerwca 2010, 14:24:41 »
Może @Jacek88 ma Drawinowo na starą paczkę. Może błąd powoduje wykonanie w tym czasie jakiegoś eventu, miałem podobnie na SDR19 - jechałem i zawsze wywalało mnie do windowsa i zawsze w logu na końcu był ten sam event.

174
Rainsted / Odp: Problem z UMP poraz kolejny
« dnia: 26 Czerwca 2010, 10:25:07 »
Aha. Dzięki za info. Może postaram się pociągnąć trase do Iławy to byśmy połączyli nasze traski :)
Ja bym był za, by był jakiś kawałek trasy do przejechania ;). Tylko że narazie coś mam lenia na robotę, w Iławie praktycznie całe PRST mam zrobione, ale tory na grupie towarowej i rozjazdy nie.

175
Rainsted / Odp: Problem z UMP poraz kolejny
« dnia: 26 Czerwca 2010, 10:14:55 »
Malbork i większość województwa Warmińsko Mazurskiego jest w Olsztyn-kolej.txt . UMP i tak nie jest potrzebne. Ja robię trasę Olsztyn - Ostróda - Iława - Jabłonowo - Toruń Wsch,(Ra reszte Torunia ma zrobione) i nie używam UMP bo jest nie dokładne.

PS: Mój setny post. ;)

176
Tabor / Odp: Co jest nie tak?
« dnia: 24 Czerwca 2010, 22:28:23 »
Aaa i bym był zapomniał po skonwertowaniu tekstur, zmień wpisy w linijkach map w T3D kabin i modelu zewnętrznego.

EDIT: Mariusz mnie wyprzedził.

177
Tabor / Odp: Co jest nie tak?
« dnia: 24 Czerwca 2010, 22:21:44 »
Wypakuj na nowo folder z ET22-2000 z PC2009 i zrób nowy folder na ET22-2000 final od @MKaczego i wypakuj. Powodem złego działania jest nadpisywanie plików.

178
Inne niekolejowe / Odp: Wasze pulpity.
« dnia: 23 Czerwca 2010, 20:29:04 »
Mój pulpit. Screen by ZiomalCl, z wątku o Całkowie 95' (wpadł mi nieźle w oko :P).

179
Z tego co zaobserwowałem to pracownik obserwuje sieć trakcyjną ze specjalnego siedziska. A pantograf sprawdza chyba czy jest napięcie i czy ślizgacz dobrze współpracuje z siecią trakcyjną.

180
Jednak przyjechał, był około godziny 19 na bocznicy PKP Energetyki w Iławie. Jutro prawdopodobna zmiana konia na SU46-010 (stoi na torze 15).

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10