Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - tomekilawa

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Programator tablic kierunkowych
« dnia: 19 Sierpnia 2011, 22:52:32 »
Napisz program obsługi, to się zaimplementuje.
Wystarczy instrukcja obsługi dla maszynisty, czy musi być dokładniej opisane?

2
Ja dostarcze, poczekaj trochę. Musze się przypomnieć znajomemu, bo chyba zapomniał pogadać z naczelnikiem.

3
Na 100% o tego chodzi :). Będę miał wejście na teren bazy PKP Energetyka za jakiś czas, właśnie po to aby go zfotografować. Do tego zrobie fotki na tex SM42-821 w malowaniu PKP Energetyka.

4
To są amperomierze wysokiego napięcia dla I, II i III grupy silników trakcyjnych.

5
Pomoc w tworzeniu / Odp: Kreator budynków Google a Symulator.
« dnia: 20 Czerwca 2011, 12:46:05 »
Widziałem kiedyś filmik z programu, w którym można modelować na podstawie filmu (ze zdjęć też chyba się da), ale nie pamiętam jego nazwy. Możnaby też modelować w programie AC3D, który miałem okazje trochę poznać w zeszłym roku, jest bardzo prosty w obsłudze, lecz tworzy się w nim wiele niepotrzebnych wierzchołków, trzeba by je potem usunąć. Pisałem o tym programie na forum http://eu07.pl/forum/index.php/topic,16136.0.html

6
Bieżące kolejowe / Odp: Pytanie laika do mechaników EU07
« dnia: 17 Czerwca 2011, 20:08:09 »
Ręcznego ustalenia wzbudzenia używa się jeszcze na manewrówkach np. przy przejeździe przez wagę (v 3 km/h).
W Iławie, w sekcji PR Olsztyn - PRST Iława się używa tego ciągle na SM42 która jest na stanie w PR Olsztyn i prowadzi manewry (vmax na terenie torów postojowych i lokomotywowni - 5km/h).

7
Ja często jeżdże EU07, np. EU07-515, czy też na EP07-183 z pociągami pasażerskimi, czasem SM42 bo uwielbiam je, SP42 na Całkowie przeważnie, jak jakiś towarowy to 181/182, lub ET22, ET41. Zwykle jeżdżę na sceneriach – Bałtyk, Linia 61, Linia 053, Całkowo. Jeżdżę często na tych sceneriach bo: Bałtyk jest dopracowany, Linia 61 jest linią realistyczną i dopracowaną, Linia 053 ze względu na klimat, ciekawe misje, a Całkowo ze względu na to że można sobie swobodnie pośmigać lokomotywami spalinowymi na scenerii bez sieci trakcyjnej.

8
U mnie w Ostródzie jest tak zwany "DEC". Naprawiają tam wszelkie wagony do przewożenia materiałów płynnych. Zajmuje 4 bocznice kolejowe + 3 na starej ekspedycji kolejowej.
To nie DEC, tylko to jest ZNTK Ostróda – GATX Rail Poland. Największy zakład GATX Europe ztcw. Produkują tam nowe cysterny i wagony specjalnego przeznaczenia, itp., modernizują i robią naprawy główne/rewizyjne, przeglądy, czy też bieżące naprawy i utrzymanie wagonów.

9
Na warsztacie / Luźna dyskusja wydzielona z: "Całkowo - CTL"
« dnia: 24 Maja 2011, 14:12:49 »
Q jest jego twórcą, ale ma dużo błędów i nie jest udostępnione. Będzie to działać bezbłędnie, to może udostępni ;).

10
Inne niekolejowe / Odp: Całkowity rozkład jazdy Warszawa-Dęblin
« dnia: 07 Kwietnia 2011, 23:17:23 »
Pociągi towarowe są ujęte tylko w służbowych rozkładach jazdy poc. i innych dokumentach, itd. Z resztą tak jak wszystkie składy. W rozkładach dostępnych dla podróżnych są tylko te pociągi, którymi można podróżować, więc nie ma po co dawać danych o pociągach towarowych.

11
Forum / Odp: Rozdzielczość ekranu
« dnia: 30 Marca 2011, 12:18:46 »
1280x800

12
Bocznica / Odp: Jaki macie rozmar butów?
« dnia: 22 Marca 2011, 17:17:01 »
Jaki ja mam? Kto widział, ten wie. A kto nie widział, to chciałbym żeby był zaskoczony jak zobaczy :P.
Mati, Ty masz chyba rozmiar 46, lub 47, jak nie więcej. ;)

13
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia wagonu Sgs.
« dnia: 15 Marca 2011, 18:49:57 »
Rozmawiałem z gościem z biura wagonowego PKP Cargo w Iławie, to twierdził że ułożenie kontenera na wagonie nie ma znaczenia, byle był dobrze zabezpieczony i umocowany do wagonu.

14
Tabor kolejowy / Odp: Zmodernizowane EU07 PKP Cargo
« dnia: 10 Marca 2011, 20:22:32 »
Co to takiego ten status OG ?
OG to status taboru, który oczekuje na naprawę główną.

15
Bieżące Symulatorowe / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 21 Lutego 2011, 11:27:23 »
Teraz w przepisach jest, że trzeba wyjechać ostatnią osią ze semafor wjazdowy, lub wyznaczoną granicę stacji.

16
Tabor kolejowy / Odp: Zmodernizowane EU07 PKP Cargo
« dnia: 16 Lutego 2011, 19:53:08 »
Podobno zrobiono ją z EU07-483.

17
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Układ torów
« dnia: 15 Lutego 2011, 15:24:34 »
Chodzi mi o to, że nie ma sensu dublować pracy. Bo moja i moich kolegów trasa będzie dłuższa i bardzo dokładna. Lepiej by było, abyś nas wspomógł w kwesti materiałów, tzn. zdjęć, itd. Kowalewo Pomorskie też będzie.

18
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Układ torów
« dnia: 14 Lutego 2011, 17:48:33 »
Jeśli robisz tę trasę, to nie ma to sensu. Odcinek Iława - Jabłonowo Pomorskie - Toruń robi mój kolega. http://eu07.pl/forum/index.php/topic,16863.0.html

Quark-t

19
Inne niekolejowe / Odp: Jaka to piosenka?
« dnia: 11 Lutego 2011, 21:10:49 »
Znalazłem film z Sunrise 2010:
i szukam łącznika piosenek pomiędzy 8:31 a 9:00. Łącznik ten nie jest elementem piosenki wcześniejszej (Driftwood - Anything goes) i tej po tym łączniku (Orjan - Prison Break (Orginal mix).

Nie stawiaj spacji przed znakami interpunkcyjnymi. "Pomiędzy" piszemy razem.
Rozi

20
Bocznica / Odp: 3DS - pytania
« dnia: 01 Lutego 2011, 18:57:30 »
Napisał że dodał plik t3d* do models i teksturę do textures więc logika że to raczej do otoczenia będzie.

21
Pomoc w tworzeniu / Odp: 3DS - pytania
« dnia: 01 Lutego 2011, 18:54:46 »
Dalej robisz plik inc*><. Za jego pomocą dodajesz obiekt do scenerii.

Pisz staranniej.
Rozi

22
Bieżące kolejowe / Odp: Zderzenie pociągów w Niemczech
« dnia: 30 Stycznia 2011, 21:56:44 »
Skoro nowocześniejszy, to dla czego doszło do czegoś, o czym w Polsce ostatni raz słyszałem baa...aaardzo dawno?
Sam niewiem, lecz napewno u nich są stosowane nowocześniejsze technologie, więc dziwne że u nas jednak jest bezpieczniej, a u nich jednak nie.
Za "CA" jest odpowiedzialny system Sifa, który ma każdy pojazd trakcyjny.  Wszystkie linie główne (v max <160 km/h) obowiązkowo muszą być wyposarzone w system PZB. Ignorwanie polecenia "SiFa" spowoduje hamowanie tzw. sluzbowe (Betriebsbremsung), natomiast igorowanie PZB spowoduje hamowanie awaryjne (Notbremsung).
Fakt, mój błąd.

23
Bieżące kolejowe / Odp: Zderzenie pociągów w Niemczech
« dnia: 30 Stycznia 2011, 21:06:48 »
PZB to jest chyba coś takiego jak SHP/CA. Więc wątpie, że czegoś takiego nie ma na każdym szlaku, tymbardziej że to kraj nowocześniejszy niż Polska.

24
Tabor kolejowy / Odp: DRAGON E6ACT ZNLE GLIWICE
« dnia: 27 Stycznia 2011, 14:41:51 »
E6ACT to oznaczenie fabryczne. Zaś takie jak EU43 to oznaczenia grupy PKP. Ta lokomotywa nie należy do spółek z PKP i raczej nie będzie prędko należeć, to nie ma takich oznaczeń.

25
Symulator / Odp: MaSzynowe WOSy
« dnia: 25 Stycznia 2011, 20:45:17 »
Wolne 'F' jest jeszcze F12.

26
Inne niekolejowe / Odp: Karpatki na forum
« dnia: 19 Stycznia 2011, 23:45:29 »
Boję się wrzucać nazw: cola, czipsy :)
Po wpisaniu 'cola' wywaliło mnie odrazu! -> do tego wątku http://eu07.pl/forum/index.php?topic=3672.0 :D

27
Inne niekolejowe / Odp: Karpatki na forum
« dnia: 19 Stycznia 2011, 22:59:40 »

28
Inne niekolejowe / Odp: Piosenka o kolei
« dnia: 11 Stycznia 2011, 23:14:42 »
można by podrzucić komuś kto jest już w rapowaniu obcykany
Ee w sumie Michał Ty słuchasz Hip-hopu, sie znasz na tym, to weź coś stwórz na podkład xD

29
Bieżące kolejowe / Odp: Spóźniony "Polonez" bez kilku wagonów.
« dnia: 08 Stycznia 2011, 16:54:53 »
Prawda jest taka, że w PKP IC w komórce odpowiedzialnej za tabor (lokomotywy/wagony) pracują ludzie, którzy kompletnie nie znają się na swoim fachu. Spółka ma pod dostatkiem zarówno lokomotyw jak i wagonów, problem w tym, że ludzie zajmujący się taborem nie mają zielonego pojęcia o tym, czym się zajmują.

Nie jestem tego taki pewien, pracujesz/masz kogoś pracującego w PKP Intercity z rodziny? Wątpię, zaś ja mam i wiem jak jest - Wiedzą co robią, lecz nie mogą robić niczego wbrew woli zarządu/dyrekcji/przełożonych. No i naprawa wagonów trwa, do tego dochodzą koszty i to że wysyła się tylko po kilka wagonów co jakiś czas na NR/NG a nie setki.
Jeżeli chodzi o Przewozy Regionalne, problem jest głębszy i o zupełnie innym podłożu, aniżeli w PKP IC. Tutaj wychodzą bokiem efekty usamorządowienia spółki w 2008 roku. PR-y pozostały z nadwyżką niepotrzebnych lokomotyw spalinowych (których brakuje w PKP IC) i wagonów, których nie mają czym ciągnąć. W tym momencie chciałbym zauważyć, że w woj. śląskim przez wiele lat niektóre relacje były po części obsługiwane taborem zestawionym z lokomotywy i wagonów pasażerskich (Gliwice - Częstochowa czy Katowice - Racibórz), o czym dzisiaj, w momencie braku sprawnych EZT w ŚZPR możemy tylko marzyć. [...]
Osobną kwestią co prawda jest przerośnięta biurokracja w tejże spółce, pożerająca grube pieniądze, które z powodzeniem mogłyby iść na naprawy rewizyjne EZT.
Fakt biurokracji zbyt dużo, lecz uwierz mi że to by były i tak za małe pieniądze, które muszą na to iść.

30
Bieżące kolejowe / Odp: Spóźniony "Polonez" bez kilku wagonów.
« dnia: 08 Stycznia 2011, 16:02:48 »
Właśnie takie warunki jak napisał @Darth Luk są powodem oblodzenia sieci trakcyjnej. Do tego dochdzi woda i lód, która zalewa np. silniki trakcyjne.

Strony: [1] 2 3 ... 10