61
Tabor / Odp: Syrena w ED72
« dnia: 24 Stycznia 2018, 11:32:39 »
Czyli analogicznie do ręcznej dźwigni w pozostałych maszynach - wychylając w jedną stronę mamy ton niski, a w drugą wysoki.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Więc jak dla mnie przez to co napisałem do udźwiękowienia Fiatów najbardziej pasuje wielodźwięk każdego rodzaju dźwięku.
Lepiej i szybciej to zrobić za pomocą konwertera. Swego czasu za jego pomocą przeniosłem klika modeli do środowiska 3D.
Kacu, póki co możesz dać start "przetwornicy" jako automatyczny pod wyłącznik główny. Wtedy będziesz miał silnik pod M. Sprężarkę przepiąć pod sterowanie ręczne i będzie wymagała osobnego hebla. Tyle da się na obecnym buildzie wykonać.
Kod graficzny exe przechodzi teraz pewne przerobkiO jakich przerobkach mowimy?
Przy okazji porusze cos co negatywnie wplywa na oprawe graficzna tj drzewa, ktore sa wyswietlane jako alpha w ukladzie X. Cienie klada sie na czesci/na jednej stronie textury i wyglada to bardzo zle, mysle ze wiecie o czym mowa. Pewnie jest prostrzy sposob jak edycja pliku inc?
I drugie glupie pytanie, tym razem z "rzeczywistosci": czy w EN57 i pochodnych jest cos takiego jak kurek trojdrogowy? Bo w exe jest to zakodowane tak, ze w przypadku EZT jest on traktowany jak nieistniejacy, mozna pompowac zbiornik pantografu bez jego przelaczenia, i nawet po 'odcieciu' zbiornika glownego powietrze z niego zasila zbiornik pantografu. A ja nie wiem jak ma byc :x
A ten przelacznik w Trainz to cos robi, czy tylko tak dla picu jest?
Przy okazji pytanie do mechanikow, przy jakich szybkosciach nastepuje wbicie kolejnych bocznikow?