1
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Kwietnia 2020, 22:49:54 »
Lampka awarii w obwodach nie ma uzależnienia od pompy paliwa. To tylko nieszczęśliwie dwuznaczne sformułowanie w instrukcji. Ponadto instrukcja instrukcją, ale w praktyce - przynajmniej na lokomotywach SU45 - lampka ta ma/miała uzależnienie tylko od temperatur, krańcówki drzwi szafy WN, i czujnika poziomu oleju. Instrukcja była pisana w czasach pierwszych SP45. Na SU45 Zbyt niskie ciśnienie oleju blokuje rozruch, ale nie zapala lampki.
Co do wyłączenia elektrycznej pompki oleju po starcie silnika - jak najbardziej, i w moim modelu to jest.
Co do ostatniego punktu - blokady w obwodach nie ma, to tylko zalecenie dla maszynisty, aby nie wkręcać zimnego silnika na wysokie obroty.
Co do wyłączenia elektrycznej pompki oleju po starcie silnika - jak najbardziej, i w moim modelu to jest.
Co do ostatniego punktu - blokady w obwodach nie ma, to tylko zalecenie dla maszynisty, aby nie wkręcać zimnego silnika na wysokie obroty.