Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - pozdze

Strony: [1] 2 3 ... 15
2
Pozdze a umialbys odnalezc przyczyne blokowania sie skladu towarowego za retkinia? Staje pod sem na s1 i koniec jazdy. To sklad ai blokuje sie tam.

Dyzurny z Retkini wysyła ciebie na LKT bez sprawdzania czy ta łacznica jest wolna. Ktoś usunał to sprawdzanie z eventów. W oryginale było. 602 stoi bo szlak do Chojen jest zajety. Mimo SBL traktowałem go jak normlany szlak bo wtedy jeszcze nie było  mozliwosci rozpoznawania pociagów np po stacji naznaczenia w RJ. Tak sie nie da jezdzic po tej scenerii. Trzeba by poporawiac eventy i porobić jakies nowe misje do tej scenerii.

3
Warto by tez odswiezyc scenariusz z ow do karsznic zaczynajacy sie tym jak stonka wpycha nas pod drut. To byl bardzo ciekawy scenariusz. Niestety wymaga dostosowania do obecnego wydania scenerii.
Pozdze wystaw gdzies ten scenariusz bo zaginal w akcji.

OK lukne na niego w sobote i niedziele jak to bedzie chodzić na najnowszej paczce.

4
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 19 Stycznia 2024, 10:02:44 »


Śledziłem kilka takich projektów, ale tylko tutaj to występuję.

Wiadomo kto przychodzi i robi zamęt. U kogo Maszyna jest solą w oku? Wystarczy przeczytać puentę z ostatniego postu Wingera. Osobiście jeśli mam się wypowiedzieć  to odstręcza mnie od Simrail ta księżycowa aura stworzona przez wyprane kolory bez życia, wszystkiego co jest na scenerii. 

5
Na warsztacie / Odp: Linia kolejowa nr 351
« dnia: 27 Lipca 2023, 20:00:08 »
Czy ktoś to przejął dalej i dłubie?

6
Na warsztacie / Odp: Stan scenerii realistycznych na 2023-02
« dnia: 23 Lutego 2023, 18:43:00 »
Mam ułozone tory i semafory od ZWK do KWK Halemba przez Makoszowy oraz Hajduki. W miare wypoiomowane przy pomocy profilow z PLKi. Tyle ze niestety w 3dsmax. Dlatego chętnie bym się przesiadł  na twoją wersję. Tyle tylko że nie predzej jak za dwa lata. Teraz robie intensywnie nad ZWK - Bydgoszcz. A nie chce tego rzucac, bo za dużo już czasu na ten odcinek poświeciłem.

7
Na warsztacie / Odp: Projekt Śląsk - Porty.
« dnia: 09 Grudnia 2021, 11:29:06 »
Co to jest rok na zrobienie odcinka ponad 200km, dwutorowego, zelektryfikowanego z SBL. W dodatku mając godzine czasu dla siebie dziennie gdzie nie co dzień się chce. Wątpię, że do końca 2022 się wyrobię. W załączniku widok na Bydgoszcz Główną Tow (BGB). Na pierwszym planie tory linii Kutno - Piła.

19.02.2023
Zakończyłem przypisywanie semaforów oraz wstawianie odcinków izolowanych. Następny etap: wpisywanie zamykania semaforów do odcinków izolowany i wstawianie zwolnień. Będzie można puszczać Ai niech szuka null tracków.

8
Pobrałem, przy okazji nadpisując pliki z mojej nieobróconej  wersji którą miałem na kompie, wrrr. Przez najbliższe dni popatrzę co tam jest grane. A tak w ogóle to ktoś to nadzoruje, co w niej jest do zrobienia/poprawy?

9
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 08 Lutego 2023, 13:21:20 »
A prawię (a w zasadzie prawiłam, bo długo nie zaglądałam do worda) takie głupoty bo dość mam osobiście dość patrzenia jak powstają kolejne wrzoski, kaliskie i inne trupiaszki,
No to dokończ swoją scenerie pokaż że można. Te trupiaszki powstawały w pojedynke. Kaliską zacząłem robić w 2006 roku. Byłas w ogóle wtedy na świecie? W ogole cie nie rozumiem, czego ty chcesz. Po co startowac z jedna z najtrudniejszzych linii w Polsce a potem płakac ze nikt nie chce pomóc? Każdy robi linie ze swojego otoczenie do których ma sentyment. Chciałbym pomóc przy Czestochowa - Kielce ale w domu mam taką sytuacje że, moge tylko 3 godziny tygodniowo posiwecić na robienie trasy,. Linai 131, o zgrozo w 3dsmaxie. Juz od pierwszego swojego posta na forum siejesz ferment własnie nt  trupiaszków którzy inni zrobili. Po co? Z góry wiedziałem że nie skończysz tego projektu.

10
Kilka wersji wczesniej to dzialalo. Teraz ta stonka utyka pod tm.

Aktualne exe znowu nie obsługuje komend "shunt", "timetable" wysyłanych przez semafory, to jest pewnie przyczyna.

11
Na warsztacie / Odp: Pomysły na rozwój exe
« dnia: 28 Stycznia 2023, 17:37:30 »
System dynamicznie generowanych ostrzeżeń dla szlaków. Raz jedziemy i tu będzie zwolnienie, innym razem tam, a innym razem opuszczenie pantografów. Brzmi ambitnie ale byłoby zaje...ekhem fajne.
Zupełnie oderwany od rzeczywistości bajer. Jadąc daną linia maszynista ma mieć znajomość szlaku, a ty chcesz zgadywankę co za następnym łukiem nowego nas czeka.

12
Pomoc w tworzeniu / Odp: Automatyzacja tarczy ostrzegawczej
« dnia: 26 Stycznia 2023, 19:22:17 »
Najpopularniejsze semafory robiące za wjazdowe mają parametr gdzie wpisuje się nazwę tarczy i jest ona wtedy sprzężona z nim.

13
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 06 Stycznia 2023, 09:52:44 »
Przydałyby są zdjęcia (albo przynajmniej opis) przejazdów kolejowych na odcinku Borszewice - Zduńska Wola przed likwidacją podg. Borszewice oraz przejazdu w Sieradzu i Męckiej Woli. Te przejazdy miały sygnalizatory? Czy było to coś podobnego do Łaskowic [ https://www.bazakolejowa.pl/foto/1066/1591517993bcc467938cc82fa565f9055d561b746c-2263.jpg ]?
Borszewice rogatki sterowane z budynku nastawni.
Nastepny przejazd to rogatki z dróżnikiem.
Przejazd w Gajewnikach to był drąg zamkniety na kłodkę.
Przed ZW dróznik. Zachodnia głowica ZW rogatki sterowane z nastawni.
Dwa nastepne przejazdy to dróżniki. Potem krzyż św. Adnzeja
Potem przejazd w Meckiej woli dragi sterowane na lince z nastawni MW.
Przejazd koło elewatora to SSP
Przejazd miedzy Sieradz Męka a mostem na warcie t krzyz sw. Andrzeja
Przjescie koło p.o. Sieradz Warta to krzyz sw Andrzeja
Przjazd za Sieradzem pierwszy to dróznik.

14
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 21 Listopada 2022, 21:06:41 »
. Przygotowane zostało kilka poradników,
Są gdzieś dostępne? Od początku listopada z przymusu uczę się Rainsteda. Chętnie się zapoznam z jakimiś nowymi poradnikami. Może w końcu ktoś potrafiłby wytłumaczyć łopatologicznie ten edytor.

15
Ja mam jeszcze taką propozycję od siebie. Niestety nie wiem jak wstawić stosowne wskaźniki, ale mogę przygotować  listę z kilometrażem, w którym występują anomaila w geometrii  toru. Można by tam ustawić czasowe powolne, aby nie było nienaturalnych wstrząsów pudła podczas jazdy z prędkością rozkładową.

Sceneria jest wzorowana na 2006 rok. W latach 2001-2010 zjezdziłem 90 procent polskiej sieci kolejowej i takie walnięcie wagonem na bok nie bylo niczym nad wyraz rzadkim jak obecnie. Np: w rejonie Ruśca Łódzkiego jadać w ostatnim członie EN57 który miał tam 100km/h można było sobie ot tak zęby wybić. Tak niemiłosiernie jednosteczka podskakiwała tam na wychlapach.

16


Jeszcze jedna rzecz. Tarcze ostrzegawcze powinnny obie jednokomorowe [32:44-49]:


Więc trzeba będzie zrobić plik ts1pyn+3sp.inc.

W 2006 lewa byla dwukomorowa. Teraz obie sa dwukomorowe OIDP.

17
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Poszukuję archiwalnego WOS.
« dnia: 26 Stycznia 2022, 17:58:51 »
Słuchaj tak w sumie pomyslałem, ze z odcinka północego to podesjili mi ten 3 stronicowy z 2001 roku a nie z 2003 roku. Im starszy tym lepiej.

18
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Poszukuję archiwalnego WOS.
« dnia: 26 Stycznia 2022, 00:09:47 »
To daj mi te dwa pierwsze slaski 2002 i pomorski z 2003

19
Poszukuję, chcę zrobić / Poszukuję archiwalnego WOS.
« dnia: 25 Stycznia 2022, 21:09:22 »
Z linii 131 z przedziału lat 1995-2007. Jesli ktos posiada i moze podzielic sie fotokopią prosze o odzew.

20
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 01 Stycznia 2022, 20:30:22 »
Zastanawiam się nad jedną rzeczą - czy bez zmiany eventów, tylko zmieniając rozkład da się z 52106 zrobić osobowego przyśpieszonego  ?

W pliku scenery/kaliska/cegielski/events_cegielski.ctr zamien w evencie o nazwie "52106go2" frazę "ret1_OS" na "ret1_POS". To jest wysyłanie przez Łódź Kaliską do Retkini informacji o rodzaju pociągu wyprawianego na szlak. Dalej posterunki juz przesylają sobie tą informację z automatu.

21
Na warsztacie / Odp: Projekt Śląsk - Porty.
« dnia: 06 Lutego 2021, 22:11:39 »
Heh, to juz drugi projekt w Rainsted w którym widze kiszacy sie latami odcinek Lubliniec - Katowice. Ja tam na brak weny zapuszczam sobie na dobranoc Cabviewy z weglówki. Albo jade po prostu na ta linię na kilka godzin. I jakoś wena wraca :-)

Spieszę poinformować, że właśnie skończyłem ustawiać semafory na całym odcinku ZWK-Bydgoszcz. Teraz żmudnie pracuję nad przypisywaniem semaforów. Potem plan przewiduje elektryfikację. Po nowym roku wejdę w posiadanie starych WOS-ow z tego odcinka, dojdą sierżanty. Przewiduję stan na rok 2000-2005. Trzeba będzie napisać choć w prosty sposób sterowanie ruchem i będę mógł puścić pierwszą partię węgla do portów. Zobaczymy ile czasu zajmie pociągowi towarowemu przejechanie tego odcinka. Sporo się obijałem w tym roku i dlatego wydanie tego odcinka w tym roku jest oczywiście nie realne. Pozdrawiam.

22
Pomoc w tworzeniu / Odp: Dwa takie same ince ss4pcpbito.inc
« dnia: 05 Grudnia 2021, 14:32:28 »
ss4pcpbito2.inc nie ma takiego pliku na razie. Sugerowałem go zrobić. Jak w szybki sposón sprawdzać obecność inców w sceneriach?

23
Pomoc w tworzeniu / Dwa takie same ince ss4pcpbito.inc
« dnia: 05 Grudnia 2021, 09:30:11 »
W folderze scenery/ sa takie dwa ince semafora ss4pcpbi.inc i ss4pcpbito.inc. Nazwa pierwszego sugeruje, że nie ma on powiazania z "To" i można go stawiać jako wyjazdowego. Nic bardziej mylnego. Oba sa "w środku" takie same i mają eventy odnoszace sie do tarczy ostrzegawczej. Proponuję zrobić ss4pcpbi.inc bez tarczy jako wyjazdowy, potem ss4pcpbito2.inc jako wjazdowy z tarcza mogacy podawac tylko jazdy na bok(tarcza z jednym pomarańczowym) no i zostawić tego ss4pcpbito.inc z tarcza mogocego podawac takze jazde na wprost. Moge te ince przygotować. Tylko gdzie je załadować zeby ukazały sie w nastepnej PC?

24
Na warsztacie / Odp: Początek prac nad scenerią "Bochnia"
« dnia: 16 Listopada 2021, 23:27:22 »
Lata temu ktoś już chwalił się ułozonymi torami z tego odcinka o którym piszesz. Moze warto go poszukać.

25
Na warsztacie / Odp: Częstochowski Węzeł Kolejowy i Linia 61
« dnia: 03 Września 2021, 22:44:50 »
Elektrownia Bełchatów i wszystkie inne elektrownie posiadające filtry odsiarczania spalin.

26
Dlaczego brak wskaźnika W-27a na samym początku szlaku przy wyjeździe ze stacji?
Bo nie było go tam w realu.

27
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 20 Lutego 2021, 13:50:37 »
No dobrze. Odłóżmy moją propozycje na jakiś czas. Myslałem że, jakieś bezdrucie jest do dokończenia. "Nadodrzankę" to ja mam swoja na tapecie.

28
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 19 Lutego 2021, 22:50:04 »
O jakich odcinakach jest mowa. Co jest do uratowania? Może mógłbym pomóc.

29
Mam pytania o Borszewice:

-Nie ma żadnego karzełka, semafora, nie ma nic, na torach niewłaściwych, na tym posterunku odgałęźnym. Tak powinno być? Jeśli tak, to jak prowadzono hipotetyczny ruch po niewłaściwym torze?

-O co chodzi z tym lasem W9 na tych rozjazdach? Od strony Łasku ani od strony Zduńskiej Woli nie ma żadnej informacji, jedynie na LK542 są znaki ograniczenia 30km/h i 10km/h. Tak powinno być? I jak to ma działać, że i dla jadących z LK542 i LK14 ze Zduńskiej.powinna ta 30 i 10 obowiązywać, czy tylko dla tych z LK542, czy jak?
Wjazdy po lewym na Kolumnie i Dobroniu np: odbywały sie na sygnały reczne. Na Borszewicach nie mam pojecia. Moze na rozkazy dyktowane przez radio tak jak pisze kolega mareczek. Ograniczenia na rozjazdach w Borszewicach obowiazuja na kierunki zwrotne w obu kierunkach jazdy. Gdy wydawałem kaliską w wykazie ostrzezen stałych było to wyjasnione.

30
tylko nie jest zalecane w ezt kręcenie się po składzie home/end.

W ramach jednego człony ( ja zawsze dla bezpieczenstwa wybieram silnikowy)  można skakać po przedziałam, byle nie przesiadać sie do drugiego członu. Dodam tylko że EZT jak AI robi zmiane czoła, a my siedzimy jako pasażer to wywala do windows. Tak wiec w dwie  strony nie pojedziemy.

Strony: [1] 2 3 ... 15