Przydałyby są zdjęcia (albo przynajmniej opis) przejazdów kolejowych na odcinku Borszewice - Zduńska Wola przed likwidacją podg. Borszewice oraz przejazdu w Sieradzu i Męckiej Woli. Te przejazdy miały sygnalizatory? Czy było to coś podobnego do Łaskowic [ https://www.bazakolejowa.pl/foto/1066/1591517993bcc467938cc82fa565f9055d561b746c-2263.jpg ]?
Borszewice rogatki sterowane z budynku nastawni.
Nastepny przejazd to rogatki z dróżnikiem.
Przejazd w Gajewnikach to był drąg zamkniety na kłodkę.
Przed ZW dróznik. Zachodnia głowica ZW rogatki sterowane z nastawni.
Dwa nastepne przejazdy to dróżniki. Potem krzyż św. Adnzeja
Potem przejazd w Meckiej woli dragi sterowane na lince z nastawni MW.
Przejazd koło elewatora to SSP
Przejazd miedzy Sieradz Męka a mostem na warcie t krzyz sw. Andrzeja
Przjescie koło p.o. Sieradz Warta to krzyz sw Andrzeja
Przjazd za Sieradzem pierwszy to dróznik.