Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - pozdze

Strony: [1] 2
1
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 04 Listopada 2018, 16:12:42 »
Walić scenariusze. Puszczę Kaliską po tym jak ktoś posortuje obiekty. Zdiagnozuje które są już wydane, ustawi im ścieżki. Nowe posortuje po katalogach. Lepiej by leżała na repo nawet bez scenariusza niż w nie wiadomo ilu paczkach, niekompatybilnych z obecnym wydaniem Maszyny.
żeby coś zacząć: http://eu07.pl/userfiles/22158/bugs-kaliska.zip
- usunięte śmieciowe pliki
- usunięte e3d do których są t3d
- zmiana wszystkich nazw na małe litery
- przepięcie wynalazku lj/tree.inc na tree.inc
- usunięcie i przepięcie plików które są już na repo (z wyjątkiem tekstur używanych w e3d pod inną ścieżką, tutaj trzeba spatchować e3d lub przekonwertować do t3d i zmienić)

2
5. Przy okazji do powyższego. Ograniczenie do 70 km/h przez Nowe Skalmierzyce, od kiedy pamiętam, do roku 2016 obowiązywało do samego Kalisza, więc nie wiem czemu kończy się zaraz za stacją.


To bardzo przydatna informacja. Pamietasz do ktorego miejsca obowiazywalo to V=70km/h?

Sorki, że dopiero teraz - nie widziałem wcześniej tego pytania.
W załączeniu foty z WOSa z roku 2013 i 2004. Sceneria akurat jest zrobiona mniej więcej z połowy tego okresu. 

Wg nich wychodzi, że 70 km/h było idealnie od 112 do 120 km.

3
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 24 Kwietnia 2018, 00:42:48 »
Przejechałem dziś spory kawałek na cegielski1, po czym składam głębokie wyrazy uznania autorowi! Kawał fenomenalnej roboty!

4
Na pewno warto zainwestować w kartę graficzna myślę że min to 3gb pamięci. Lecz tu pojawia się problem bo ostatnio bardzo mocno podskoczyły ceny kart graficznych  z powodu kopaczy kryptowalut i przez brak kości pamięci do kart spowodowanym ''smartfonowym bumem'' . Ram oczywiście też potrzebny im więcej tym lepiej w nowych kompach 8 gb to już standart . Co do procka tu zależy co robisz poza symulatorem jeśli bawisz się grafika itp... to bardziej nadaje się uniwersalny procesor np AMD Ryzen 5, 6 rdzeniowy 12 wątkowy jeśli zwykłe zajecia domowe to i5 intela. Oczywiście to w dużym skrócie wszystko rozbija się o zasobność kieszeni .

 

5
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 17 Lutego 2018, 03:55:21 »
To zachwianie dzwieku jest prawdopodobnie spowodowane niewlasciwa kalkulacja predkosci dzwiekow i zwiazana z tym generacja effektu Dopplera, bedzie sie trzeba przyjrzec ;/

Tymczasem w dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, exe nie powinno sie juz mylic czy dany dzwiek jest jeszcze odtwarzany czy juz nie; trudno powiedziec czy pomoze to przy dzwieku syren, zobaczymy

- poprawka, wejscia z pulpitow Arduino skonfigurowane jako przelacznik bistabilny powinny wywolywac wlasciwe komendy w pozycji "wylaczony"

- funkcjonalnosc, wprowadzona wstepnie automatyczna zmiana ilosci pasazerow w wagonach po zatrzymaniu sie na przystanku. Liczba pasazerow wsiadajacych i wysiadajacych wplywa na wymagany czas postoju, a aktualne oblozenie wagonu jest mniej wiecej wizualizowane, przez wyswietlanie odpowiedniej czesci ze zdefiniowanych submodeli w modelu ladunku. Na ostatnim przystanku wymienionym w rozkladzie wagony sa oprozniane. Efektem ubocznym jest tutaj, ze wagony ktore zaczynaja scenariusz na bocznicy moga byc zdefiniowane jako puste -- pasazerowie pojawia sie w nich po wciagnieciu skladu w perony i nadaniu rozkladu jazdy.

6
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 16 Lutego 2018, 18:27:01 »
Zmergowałem mój branch z tmj.
Dodatkowo przybyło: brak ograniczenia eventów w multiple zamiast dotychczasowych 8, pokazywanie loga na ekranie pod F11 (domyślnie włączone na ekranie wczytywania, można wyłączyć przez loadinglog no w ini)
https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna-8kwj6/build/artifacts

7
Wydział zamówień / Autosan H9-21
« dnia: 13 Lutego 2018, 19:47:08 »
Dzięki uprzejmości strefowego użytkownika Nick™ niedługo będziemy mieli w maszynie autosana h9-21, jednak przydałyby się do niego tekstury. Do tej pory znaczna część tych autosanów poszła na żyletki, ale są miejsca gdzie takowe się uchowały. Będę bardzo wdzięczny za podesłanie zdjęć na tekstury. Jeżeli ktoś już pofatyguje się, żeby zdjęcia zrobić, to prosiłbym jeszcze o informację czy zdjęć mogę użyć również w OMSI, żeby się jakoś odwzajemnić.

8
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 13 Lutego 2018, 10:55:52 »
A co towarzystwo powie na opcje dodawania w pojedynczych osiach wagonów towarowych i nie tylko, symulacji dźwiękowej płaskich miejsc? Chciałem się o możliwość wprowadzenia takiego bajeru spytać. Wpadł mi ten pomysł teraz nocą, przed snem. Chodzi o słyszalność z zewnątrz. Gdy skład towarowy z podkutym wagonem będzie nas mijał. Dużo trudu by kosztowało wprowadzenie tego do exe?
To już jest. Z changeloga:
Cytuj
* w sekcji sounds pliku .mmd mozna zdefiniowac wpisem wheelflat: dzwiek podkucia kol danego pojazdu; czestotliwosc odtwarzania dzwieku bazowana jest na predkosci obrotowej kol pojazdu i uwzglednia wartosc mnoznika czestotliwosci.

9
Dostałem na maila taką informację:
Cytuj
Witam tamta kaliska  była jedną z lepszych sceneri  i naprawde nie mam pojęcia dlaczego tak ją spiepszyłeś teraz jest całkiem do bani
Autor się nie przedstawił, więc nie odpowiedziałem. Natomiast jasno wynika, że autor tekstu nie doczytał tego wątku.

10
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 26 Stycznia 2018, 22:03:43 »
Dobra, już wiem gdzie jest problem. Daj kierunkowy do tyłu :D

PS. Tak, wiem, kto normalny testuje opory przy jeździe do tyłu. Programiści w robocie też mnie nie lubią...

11
Nie raz już było powtarzane by używać nowszych wersji i jak kulą w płot ehhh.

12
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 16 Stycznia 2017, 21:30:54 »
Po przyjeździe na Kaliski, kibel u mnie stoi pod semaforem (ten na torze 9).

Strony: [1] 2