1
Bieżące kolejowe / Odp: Incydenty / wypadki / katastrofy kolejowe [wątek zbiorczy]
« dnia: 23 Grudnia 2017, 19:43:30 »10 promil to jeszcze nie góry...Wystarczająco, żeby pojazd "zbiegł" ;)
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
10 promil to jeszcze nie góry...Wystarczająco, żeby pojazd "zbiegł" ;)
No chyba lepiej jechać na spotkanie lokomotywie pomocniczej, niż czekać aż ona przejedzie te 200 km. Na szczęście ta stacja węzłowa zniknie niedługo.
To jest taka guzik prawda.Co jest guzik prawdą. Że telocki skaczą?
Caly watek poswiecony jest wskazaniom predkosci bez dywagacji o szczegolnym stanie urzadzen pomiarowych.
Dodam więcej patrzenie pod kątem, już fałszuje wskazanie danej prędkości, po prostu trzeba Haslera wyczuć ;).Nie mówimy już o tym pod jakim kątem jest ustawiony i jak wskazuje gdy siedzimy z lewej strony, a gdy siedzi ktoś z prawej, np. kontroler czy instruktor.
A ja miałem taki prędkościomierz, co to pokazywał 0. I co z tego? Piszesz o niesprawnych prędkościomierzach.
Czyli po wyplacie odszkodowania dla wlasciciela szynobusu moze dochodzic zwrotu od sprawcy wypadku. Jednak sprawca musialby byc przynajmniej nietrzezwy, reszte doczytaj w warunkach jakiejs umowy.Dlaczego musiałby być nietrzeźwy Krzysiek? Taki przykład:
Nie przypominam sobie by coś miała nadzwyczajnego. Po za grubszymi drzwiami do maszynowni, otwieranymi w drugą stronę niż normalnie. No i przesuniętym na środek nastawniku.
Nawet trzy sa ;)To jak to jest, że Intercity Szczecin robi w Warszawie jeden, potem drugi i jak oba nie zdane to już należy zwracać wszystkie koszta związane z 2 letnim szkoleniem?
Ktoś kiedyś pisał, że w ścieżce nie powinno być spacji.W takim razie jak zastąpić spacje tam, gdzie jej usunięcie powoduje łączenie się odrębnych wyrazów?