Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Szymoniak

Strony: 1 [2] 3 4 ... 13
31
Pomoc w tworzeniu / Odp: Własna sceneria? Spróbujmy.
« dnia: 06 Kwietnia 2014, 13:19:13 »
Niestety. Zaktualizowane i zrestartowane, mimo to dalej nie działa..

32
Pomoc w tworzeniu / Odp: Własna sceneria? Spróbujmy.
« dnia: 06 Kwietnia 2014, 12:48:33 »

33
Pomoc w tworzeniu / Odp: Własna sceneria? Spróbujmy.
« dnia: 06 Kwietnia 2014, 12:11:15 »
Już początek posta jest nieaktualny dla nowej wersji, bo ona sama dobiera ustawienia. Opcja Configure Driver jest nienaruszalna.

  Dodano: 06 Kwietnia 2014, 12:27:25
Wersja 2011. Problem z pierwszego postu powtarza się.

34
Pomoc w tworzeniu / Odp: Własna sceneria? Spróbujmy.
« dnia: 06 Kwietnia 2014, 11:43:43 »
Nie. Autodesk się teraz wysprycił i program pobierający jest razem z pakietem instalacyjnym wykrywającym wersję
Windowsa. Jest okienko, ilu bitowy ma być ale jest wybrana opcja, która nie jest podświetlona i nie da się jej zmienić.

35
Pomoc w tworzeniu / Odp: Własna sceneria? Spróbujmy.
« dnia: 06 Kwietnia 2014, 11:29:30 »
Niestety darmowa licencja jest dostępna tylko w wersji 2011,12,13,14.

36
Pomoc w tworzeniu / Odp: Własna sceneria? Spróbujmy.
« dnia: 06 Kwietnia 2014, 11:24:22 »
Niestety autodesk po wybraniu w opcji oprogramowania typu Windows wyrzuca mi automatycznie wersję 64-bitową.

Ale nie przerzucaj wszystkiego, tylko jeden plik, main.ms . A reszta w podfolderze EU07.
Nadal nic.

  Dodano: 06 Kwietnia 2014, 11:25:34
Pobieram wersję 2011, 64-bit. Zobaczymy, może to coś zdziała.

37
Pomoc w tworzeniu / Odp: Własna sceneria? Spróbujmy.
« dnia: 06 Kwietnia 2014, 11:16:45 »
Niestety szczawik ale wyrzucenie skryptów z folderu Autodesk>3ds max>Scripts>eu07 do Autodesk>3ds max>Scripts nie pomaga.

38
Pomoc w tworzeniu / Odp: Własna sceneria? Spróbujmy.
« dnia: 06 Kwietnia 2014, 11:13:35 »
Z tego screena wnioskuję też, że Grid masz źle ustawiony.

Można wyjaśnić o co dokładnie chodzi?

39
Pomoc w tworzeniu / Odp: Własna sceneria? Spróbujmy.
« dnia: 06 Kwietnia 2014, 10:58:15 »
Wybieram zakładkę MaxScript>RunScript...>main.ms. Tak wygląda ścieżka. Wzorowane jest to na toutrialu kolegi macius5991.
Dokładnie tak jak na tym screenie: http://eu07.pl/userfiles/8463/priv-mps-7.jpg
Plik main oczywiście znajduje się w autodesk>3ds max>Scripts>eu07.

40
Pomoc w tworzeniu / Własna sceneria? Spróbujmy.
« dnia: 06 Kwietnia 2014, 10:41:57 »
Witam.
           
           Otóż moja zaciętość i możliwości denerwowania innych użytkowników nie mają chyba granic, to jednak nie mam zamiaru nikomu robić źle ani na złość. Wywalczyłem 3ds max'a i zacząłem kombinować. Jednak już po chwili, natrafiam na pierwszy problem.
Po wczytaniu skryptu main wyskakuje błąd (patrz screen). Skrypty utworzone w folderze Scripts>eu07 , Wczytane z polecenia Max Script>Run Script>Main.
Czy przyczyną może być nowsza część 3ds'a? Wersja to 3ds max 2014.

Pozdrawiam.

Edit:
 Niestety okna dialogowego nie da się rozwinąć.

41
Bocznica / Odp: Pro Train Perfect 2
« dnia: 03 Kwietnia 2014, 13:52:38 »
Czyli jest to dodatek do trainza, coś jakby "polishpack", tylko z niemieckimi dodatkami ?

42
Bocznica / Pro Train Perfect 2
« dnia: 02 Kwietnia 2014, 15:40:59 »
Witam. Dziś przypadkiem zdobyłem płytę Pro Train Perfect 2, wie ktoś może do czego to jest dodatek? Wydaje mi się , że do msts lub  Trainza, lecz nie mogę nic "wygooglować".
Pozdrawiam.

Użyj Google, jak radzi kolega w ostatnim poście. Cały temat był raportowany. Mało to jest stron, gdzie dyskutuje się na temat Trainza? Szymoniak, lepiej pomóż przy MaSzynie, zamiast pisać takie posty (w końcu w jakimś celu założyłeś tutaj konto).
Benek

43
Trasy / Odp: Sceneria "Szczecin"
« dnia: 29 Marca 2014, 16:12:53 »
Nie wiem i nie wiedziałem. Dziękuję za poinformowanie.

44
Trasy / Odp: Sceneria "Szczecin"
« dnia: 29 Marca 2014, 15:43:50 »
Bo gdy zapiszę się na listę mailingową, o której pisze Tolein, nie zawsze będę mógł usiąść i uczyć się edytora autorstwa Ra. Natomiast gdy będę miał program i będę mógł sobie grzebać w nim w dowolnym czasie i ile czasu chce czy to będzie 15 min na tydzień czy 8h na dzień. Będę jednak wdzięczny o udzielenie odpowiedzi bez takich pytań bo to nie jest meritum zadanego pytania.

45
Trasy / Odp: Sceneria "Szczecin"
« dnia: 29 Marca 2014, 15:29:56 »
Właśnie z umiejętnościami jest tu problem... Ja chęci mam od groma, ale na naukę czasu już mniej... Szlak ten przejeżdżam co najmniej 2 razy w ciągu tygodnia i doskonale wiem że przy lekkim "przekłamywaniu" drobnych wcieleń terenu scenerię do Stargardu łatwo by było dociągnąć ze względu na to, że tam to już ciągnie się pasmo lasu i jedna mała stacja. Tylko umiejętności i jeszcze raz umiejętności...
A zawsze miałem pytać, i nigdy tego nie zrobiłem... Jaka jest szansa żeby to tworzyć na słabszym laptopie? Może ktoś podpowiedział by na priv, skąd ściągnąć 3ds max? Tyle razy już próbowałem i zawsze nici.

46
Trasy / Odp: Sceneria "Szczecin"
« dnia: 28 Marca 2014, 23:38:41 »
Aż tak zaawansowany jak Ty to nie jestem :) Jednak gdy patrzę na filmik kojarzę każdy rozjazd, podejrzewam tylko, że czasy tworzenia tego układu torowego nie pozwoliły wtedy na taką dokładność jaką mamy w symulatorze teraz.

47
Trasy / Odp: Sceneria "Szczecin"
« dnia: 28 Marca 2014, 22:51:54 »
A gdyby była wystarczająca ilość materiałów, byłby ktoś skłonny trochę pomóc przy tym projekcie?

48
Symulator / Odp: Obsługa nastawnika jazdy na lok. EU07
« dnia: 20 Marca 2014, 23:40:57 »
Polecam książkę "Maszyny Elektryczne" Plitzera. Jednak musze podziekowac koledze Eu07-483. Znasz sie na rzeczy i naprawdę mi pomogłeś. Szacun.
Dobranoc.

49
Symulator / Odp: Obsługa nastawnika jazdy na lok. EU07
« dnia: 20 Marca 2014, 23:30:53 »
Ty sie za to nie kryjesz ze swoim cynizmem. Nadal nie widzę gdzie napisalem że 6 takich samych silników może jechac luzem a cztery nie.

50
Symulator / Odp: Obsługa nastawnika jazdy na lok. EU07
« dnia: 20 Marca 2014, 23:19:09 »
Tak, dokładnie na łożyskach. Czy jak zapytam na czym trzyma się koło to odpowiecie, że na śrubach, czy może że na wahaczu? A może na kołnierzu? Filozofia. Myślałem, że występujemy tu jako inżynierowie, ale jednak widzę, że magistrzy z filozofii.

Twoja teoria jest słaba - czemu nagle 6 takich samych silników może jechać luzem 125, a lokomotywa z czterema nie?

A wskażesz post, w którym tak napisałem?

51
Symulator / Odp: Obsługa nastawnika jazdy na lok. EU07
« dnia: 20 Marca 2014, 23:04:43 »
No widzisz, mam na co dzień do czynienia z silnikami i żaden wirnik w powietrzu nie lewituje. Ale może jednak w pracy mnie oszukują...
Jest w środku w stojanie, wiec skoro nie opiera się na wirniku, to na czym?

52
Symulator / Odp: Obsługa nastawnika jazdy na lok. EU07
« dnia: 20 Marca 2014, 21:31:53 »
A co to znaczy wirniki w kupie? Bo jeśli masz na myśli jego postać to nie. Wirnik trzyma stojan, a sam w sobie trzyma się z powodu pewnie metalowej konstrukcji.

53
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 19 Marca 2014, 22:24:56 »
Do powyższego tematu pragnę nadmienić że model z mojego screnna to 303E.

54
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 17 Marca 2014, 22:38:19 »
To może wyjaśnię że niechcący wyszedłem do maszynowni i taki efekt po powrocie nastał po załączeniu szybkiego. Exe z paczki 13.

55
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 17 Marca 2014, 21:58:43 »
Popatrz na kontrolki a potem na nastawnik.

56
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 17 Marca 2014, 21:36:53 »
Napędzany wiecznie ;)

57
Symulator / Odp: Obsługa nastawnika jazdy na lok. EU07
« dnia: 16 Marca 2014, 13:29:52 »
Obroty, jak zresztą Ci napisałem na PW, to jedno, gdyż dla pracy z małym obciążeniem wylicza się inaczej. Inną sprawą jest jeszcze to, że niektóre silniki pamiętają Gierka, a to prowadzi do zaniżenia parametrów znamionowych.

58
Symulator / Odp: Obsługa nastawnika jazdy na lok. EU07
« dnia: 16 Marca 2014, 13:12:14 »
Według moich informacji silniki w lokomotywie luzem są obciążone lokomotywą luzem, więc nie można tutaj mówić o pracy bez obciążenia.

Opór jest zbyt mały.

59
Symulator / Odp: Obsługa nastawnika jazdy na lok. EU07
« dnia: 16 Marca 2014, 12:51:23 »
Moim zdaniem ciężko tu mówić o jakimkolwiek oszczędzaniu, gdyż opór dla ostatniej pozycji nastawnika wynosi 0 Ohma.

Może troszkę wybiegnę, ale dopiero z tematem zdążyłem się zapoznać. Co do powyższej wypowiedz - nie wynaleziono jeszcze przewodników, które mają  R=0Ω. Takie po prostu nie istnieją.

Sądzę ze 110km/h dla jazdy luzem jest inny powód, chodzi o prace silników prądu stałego, które muszą pracować pod obciązeniem.
Chodzi o brak masy hamującej. Czyli słaby hamulec.

Prawdą jest i jedno i drugie. Brak masy hamującej, ale silniki szeregowe nie mogą pracować BEZ OBCIĄŻENIA, gdyż mają tendencję do rozbiegania się. Oznacza to, że silnik może się rozbiegać pod wpływem małego obciążenia i może dojść do rozerwania stojany, a co za tym idzie "wyskoku" wirnika poza elektrowóz. Nie da się dojść w "luzaku" do ostatniej pozycji bocznikowania nie przekraczając 110km/h. A i na drugiej pozycji bez oporowej trzeba uważać. Dobrym przykładem jest wypadek w 2011r gdzie w Szczecińskim oddziale Polskiej Grupy Energetycznej rozbiegano ogromny silnik służący do awaryjnego rozruchu bloków energetycznych. W efekcie wirnik ważący ok. 400kg wyskoczył ok. 60m od stojany.

60
Dwukrotne niezdanie wyklucza dożywotnio z pracy w PKP IC na stanowisku Maszynisty[...]
@szymoniak: a można wiedzieć czemu tak jest?

Widzisz, bo gwarantuje Ci, że jak nie zdasz, to zwrot kosztów Cię zabije. Wychodzi do zwrotu Twoja pensja w czasie szkoleń jak i wydanie stosownych papierów, dodatek dla maszynisty prowadzącego Cb i cała reszta tej maskarady. Łącznie ok. 50 000/55 000 zł.
Więc podejrzewam, że nikt nie chciał już by wracać do InterCity.

A nawiasem, najelpiej iść do danej firmy w trakcie naboru i zapoznać się z ofertą pracy. Bo z tego co wiem, Cargo i Koleje Mazowieckie dobrze płacą w porównaniu z IC.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 13