Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - barman_2000

Strony: [1] 2 3
1
Pc1 nie sprawdzałem bo nie jest mi to do niczego potrzebne, ale jak będę na niej to sprawdzę.

2
Trzy, 7 od Olkolu z dwoma szybami też mają specyficzne przełączniki świateł, które w maszynie nie są symulowane.

3
Ależ oczywiście że w wynalazkach z Olkolu w IC da się ustawić końcówki w kabinie z rozrządem. Ogólnie w IC jest tylko kilka lokomotyw (7 z podwójnymi szybami) które mają sterowanie reflektorami z jednej kabiny, żadna EP09 tego nie ma więc nie nazwał bym tego eksperymentem.

4
Na warsztacie / Odp: Poprawiony shader cieniowania
« dnia: 30 Kwietnia 2022, 13:15:53 »
U mnie żadnych błędów nie ma, ale wydajność trochę spadła.

5
Na warsztacie / Odp: Linia 7 wersja beta
« dnia: 25 Kwietnia 2022, 16:10:14 »
Jak dla mnie jest spory potencjał w tej scenerii. Miejscami nie wygląda gorzej od linii 61 która jest obecna w paczce. Dopracować i zrobić normalne scenariusze, a będzie kolejna ciekawa sceneria.

6
Bocznica / Odp: Odp: Drawinowo od nowa (rozmowy RT).
« dnia: 23 Kwietnia 2022, 22:30:23 »
Nie zawsze, bo tak jak pisali w IC zgłasza kierownik pociągu więc nie wprowadzaj w błąd.

7
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 18 Kwietnia 2022, 21:49:02 »
Idea mi się podoba jak najbardziej, z tym że maszynista, maszyniście nierówny. Inaczej wygląda praca w Cargo, inaczej na bocznicy w hucie a inaczej na ekspresie :) Ale popieram i cieszę się że szefostwo się zgodziło.

8
Pomoc doraźna / Odp: Karta graficzna. Czy warto?
« dnia: 08 Kwietnia 2022, 19:19:39 »
Istnieje coś takiego jak zewnętrzna karta graficzna do laptopów więc da się podłączyć. Kwestia czy jest sens.

9
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 03 Kwietnia 2022, 23:11:36 »
Może nie tyle problem co pytanie z ciekawości. Dlaczego jak połączę 2 jednostki 31WE to się nie widzą wzajemnie? Nie jest zaimplementowana ta funkcja?

10
Pomoc doraźna / Odp: aktualizacja
« dnia: 02 Kwietnia 2022, 16:43:50 »
I przez takie działania sami się prosicie o problemy. Jest wyraźnie podane aby instalować na nowo do pustych folderów.

11
Screeny / Odp: Problemy i usterki odwzorowane w Maszynie
« dnia: 02 Kwietnia 2022, 14:24:29 »
No w Tarnowie to obecnie nie ma, ogólnie jest to relikt dawnej sygnalizacji, ale w instrukcji jest więc obowiązuje. W dodatku 1 do WRJ są wyznaczone stacje gdzie takie sygnały jeszcze występują.

12
Screeny / Odp: Problemy i usterki odwzorowane w Maszynie
« dnia: 02 Kwietnia 2022, 14:09:40 »
Dwa zielone to poprawny sygnał obowiązujący w Ie-1. Radzę się doszkolić z przepisów.

13
Pomoc doraźna / Odp: SM42 nie mogę ruszyć
« dnia: 31 Marca 2022, 10:47:40 »
Nie tyle czuć opór co pozycja neutralna czyli 0 ma takie specyficzne kliknięcie i łatwo jest to wyczuć na prawdziwym nastawniku. Ogólnie operowanie myszką czy klawiaturą nigdy nie zastąpi czucia prawdziwego sprzętu więc trzeba się jakoś do takiego sterowania dostosować.

14
Bieżące kolejowe / Odp: Rozkład jazdy 2022/2023
« dnia: 14 Marca 2022, 19:34:15 »
Nie mam pojęcia skąd bierzesz te pomysły na relacje.

15
Bieżące kolejowe / Odp: Stawność blokad
« dnia: 14 Marca 2022, 19:27:32 »
Nigdzie nie napisałem o braku drogi hamowania.

A znaczenie sygnału to dwa ostępy wolne. Widocznie jazda na kierunek zwrotny nie jest traktowana jako kolejny odstęp.

16
Bieżące kolejowe / Odp: Rozkład jazdy 2022/2023
« dnia: 13 Marca 2022, 16:34:29 »
To ile ja planów słyszę cały czas to się w głowie nie mieści. Mało co z tego potem wychodzi więc nie widzę sensu, przed nowym rocznym rozkładem w grudniu będziemy mogli o czymś dyskutować.

17
Bieżące kolejowe / Odp: Stawność blokad
« dnia: 13 Marca 2022, 12:21:23 »
Kwestia ewentualnego zapobiegania i bezpieczeństwa, tak samo jak nie ma zachowanej drogi ochronnej pomiędzy wjazdowym a drogowzkazowym/wyjazdowym to wjazd jest ze zmniejszoną prędkością. Też precyzyjnie to nie jest nigdzie określone, ale automatyka jest tak programowana.

18
Bieżące kolejowe / Odp: Stawność blokad
« dnia: 12 Marca 2022, 13:43:02 »
Akurat PLK dobrze twierdzi, bo sygnał wątpliwy to sygnał który NIE odpowiada żadnemu sygnałowi w instrukcji. W Ie-1 mamy coś takiego jak zielony migający więc nie jest to sygnał wątpliwy, i maszynista ma normalnie prowadzić pociąg. To, że nie powinien występować na blokadzie 3 stawnej to jest inna sprawa nie mająca nic wspólnego z ruchem. W tej sytuacji możemy jedynie mówić o niezgodności w wewnętrznym rozkładzie jazdy.

A ogólnie wytyczne techniczne odnośnie sygnalizacji są w Ie-4.

19
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 27 Lutego 2022, 20:12:56 »
Wrzuć też tutaj bo obecnie pobieranie z repo jest jakie jest.

20
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 17 Lutego 2022, 14:11:57 »
No to idąc dalej elektrowozy na lokomotywy elektryczne itd... Nie przesadzajmy, bo różnicy tym nie ma.

21
Bocznica / Odp: Odp: Kabina EU44
« dnia: 04 Lutego 2022, 10:52:57 »
Połowa rzeczy wygląda inaczej niż w prawdziwej kabinie.

Posty nie wnoszą nic wartościowego do tematu, bocznica.
adsim

22
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 04 Lutego 2022, 23:20:52 »
To jest na to rezerwa w rozkładzie. Ale znów - bez pustych minut.

Nie, nie ma rezerwy na takie rzeczy, obecnie w rozkładach nie ma rezerwy na nic. Czasy jazdy i postojów są tak wyśrubowane żeby jak najwięcej pociągów upchnąć. Skrócone czasy jazdy od normalnych różnią się o 6 sekund, a moim ulubionym był ph w Koniecpolu na 18 sekund rozkładowo. A potem się wszyscy dziwią że są spóźnienia...

23
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 04 Lutego 2022, 23:02:31 »
Rozkład, rozkładem, ale na starych stacjach ze starymi urządzeniami srk nie da się wyprawić obu pociągów jednocześnie. Przez to drugi musi czekać aż ten pierwszy zwolni przebieg i dopiero dostanie wyjazd.

24
Na warsztacie / Odp: Kabina EU44
« dnia: 27 Stycznia 2022, 11:00:26 »
Zadajnik hamulca pneumatycznego i dynamicznego stanowczo są zbyt daleko od siebie.

25
Bieżące kolejowe / Odp: Pociagi o specjalnym przeznaczeniu
« dnia: 14 Stycznia 2022, 22:14:20 »
Ogólnie w tamtych czasach propaganda i chwalenie się czymś co nie istniało było na porządku dziennym więc nie dziwiłbym się jeżeli w tym przypadku też tak jest.

26
Bieżące kolejowe / Odp: Pociagi o specjalnym przeznaczeniu
« dnia: 14 Stycznia 2022, 20:20:30 »
Nie chce mi się wierzyć, aby w tamtych latach jakakolwiek lokomotywa była w stanie się rozpędzić ponad 200.

27
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 09 Stycznia 2022, 20:33:59 »
Ie-1 się kłania i tam jest wszystko odnośnie wskaźników.

Wskaźniki We 8a, We 8b i We 8c ustawia się w odległości nie mniejszej niż 30 m i nie
większej niż 80 m przed elementem podłużnego sekcjonowania sieci jezdnej, takim jak
izolowane przęsło naprężenia, przerwa powietrzna, izolator sekcyjny, który oddziela
elektrycznie dwa odcinki sieci i przez który należy przejeżdżać bez pobierania prądu
trakcyjnego z sieci;

28
A to oznaczenie 22WEf a B 22WEh, zapewne chodzi o rodzaj wyposażenia i aranżacji wnętrza ale to tylko moje przypuszczenia.

29
Infrastruktura kolejowa / Odp: Zasięg ograniczenia prędkości semafora
« dnia: 02 Stycznia 2022, 20:52:58 »
Dyżurny nie jest od tego, jak ma dobry humor to podpowie. Miałem w sylwestra taką sytuację, stałem przez 2 godziny bo panowie maszyniści nie wiedzieli jak po stacji jeździć.

30
Pomoc doraźna / Odp: Nowy laptop- trudny wybór
« dnia: 02 Stycznia 2022, 20:50:05 »
Obecnie może i nie ma, ale jak ja zmieniałem 8 letniego laptopa na to co mam teraz to różnica była ogromna, i wolałem też trochę dołożyć, aby mieć mocniejszą konfigurację.

Strony: [1] 2 3