Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - barman_2000

Strony: [1] 2
1
Na warsztacie / Odp: Poprawiony shader cieniowania
« dnia: 30 Kwietnia 2022, 13:15:53 »
U mnie żadnych błędów nie ma, ale wydajność trochę spadła.

2
Na warsztacie / Odp: Linia 7 wersja beta
« dnia: 25 Kwietnia 2022, 16:10:14 »
Jak dla mnie jest spory potencjał w tej scenerii. Miejscami nie wygląda gorzej od linii 61 która jest obecna w paczce. Dopracować i zrobić normalne scenariusze, a będzie kolejna ciekawa sceneria.

3
Bocznica / Odp: Odp: Drawinowo od nowa (rozmowy RT).
« dnia: 23 Kwietnia 2022, 22:30:23 »
Nie zawsze, bo tak jak pisali w IC zgłasza kierownik pociągu więc nie wprowadzaj w błąd.

4
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 18 Kwietnia 2022, 21:49:02 »
Idea mi się podoba jak najbardziej, z tym że maszynista, maszyniście nierówny. Inaczej wygląda praca w Cargo, inaczej na bocznicy w hucie a inaczej na ekspresie :) Ale popieram i cieszę się że szefostwo się zgodziło.

5
Screeny / Odp: Problemy i usterki odwzorowane w Maszynie
« dnia: 02 Kwietnia 2022, 14:24:29 »
No w Tarnowie to obecnie nie ma, ogólnie jest to relikt dawnej sygnalizacji, ale w instrukcji jest więc obowiązuje. W dodatku 1 do WRJ są wyznaczone stacje gdzie takie sygnały jeszcze występują.

6
Screeny / Odp: Problemy i usterki odwzorowane w Maszynie
« dnia: 02 Kwietnia 2022, 14:09:40 »
Dwa zielone to poprawny sygnał obowiązujący w Ie-1. Radzę się doszkolić z przepisów.

7
Bieżące kolejowe / Odp: Stawność blokad
« dnia: 12 Marca 2022, 13:43:02 »
Akurat PLK dobrze twierdzi, bo sygnał wątpliwy to sygnał który NIE odpowiada żadnemu sygnałowi w instrukcji. W Ie-1 mamy coś takiego jak zielony migający więc nie jest to sygnał wątpliwy, i maszynista ma normalnie prowadzić pociąg. To, że nie powinien występować na blokadzie 3 stawnej to jest inna sprawa nie mająca nic wspólnego z ruchem. W tej sytuacji możemy jedynie mówić o niezgodności w wewnętrznym rozkładzie jazdy.

A ogólnie wytyczne techniczne odnośnie sygnalizacji są w Ie-4.

8
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 27 Lutego 2022, 20:12:56 »
Wrzuć też tutaj bo obecnie pobieranie z repo jest jakie jest.

9
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 04 Lutego 2022, 23:20:52 »
To jest na to rezerwa w rozkładzie. Ale znów - bez pustych minut.

Nie, nie ma rezerwy na takie rzeczy, obecnie w rozkładach nie ma rezerwy na nic. Czasy jazdy i postojów są tak wyśrubowane żeby jak najwięcej pociągów upchnąć. Skrócone czasy jazdy od normalnych różnią się o 6 sekund, a moim ulubionym był ph w Koniecpolu na 18 sekund rozkładowo. A potem się wszyscy dziwią że są spóźnienia...

10
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 04 Lutego 2022, 23:02:31 »
Rozkład, rozkładem, ale na starych stacjach ze starymi urządzeniami srk nie da się wyprawić obu pociągów jednocześnie. Przez to drugi musi czekać aż ten pierwszy zwolni przebieg i dopiero dostanie wyjazd.

11
Na warsztacie / Odp: Kabina EU44
« dnia: 27 Stycznia 2022, 11:00:26 »
Zadajnik hamulca pneumatycznego i dynamicznego stanowczo są zbyt daleko od siebie.

12
Bieżące kolejowe / Odp: Pociagi o specjalnym przeznaczeniu
« dnia: 14 Stycznia 2022, 22:14:20 »
Ogólnie w tamtych czasach propaganda i chwalenie się czymś co nie istniało było na porządku dziennym więc nie dziwiłbym się jeżeli w tym przypadku też tak jest.

13
Bieżące kolejowe / Odp: Pociagi o specjalnym przeznaczeniu
« dnia: 14 Stycznia 2022, 20:20:30 »
Nie chce mi się wierzyć, aby w tamtych latach jakakolwiek lokomotywa była w stanie się rozpędzić ponad 200.

14
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 09 Stycznia 2022, 20:33:59 »
Ie-1 się kłania i tam jest wszystko odnośnie wskaźników.

Wskaźniki We 8a, We 8b i We 8c ustawia się w odległości nie mniejszej niż 30 m i nie
większej niż 80 m przed elementem podłużnego sekcjonowania sieci jezdnej, takim jak
izolowane przęsło naprężenia, przerwa powietrzna, izolator sekcyjny, który oddziela
elektrycznie dwa odcinki sieci i przez który należy przejeżdżać bez pobierania prądu
trakcyjnego z sieci;

15
Pomoc doraźna / Odp: Nowy laptop- trudny wybór
« dnia: 01 Stycznia 2022, 12:46:28 »
Temperatury są w normie, i to nie tylko w Maszynie ale i w o wiele bardziej wymagających grach. Dla mnie ograniczanie fps nie ma sensu. I jakoś nie chce mi się wierzyć, że na Wrzosach na 8GB ram będzie 150 fps na maks detalach w Maszynie...

16
Pomoc doraźna / Odp: Nowy laptop- trudny wybór
« dnia: 30 Grudnia 2021, 23:50:21 »
Ja trochę dołożyłem i kupiłem Acer Nitro i7, RTX3060, 32GB ram, SSD 1 TB, 17 cali za niecałe 6 tys. i było warto. W Maszynie na Wrzosach mam jakieś 170-190 klatek.

17
Tabor kolejowy / Odp: Spalanie w lokomotywie 15D
« dnia: 01 Grudnia 2021, 12:10:47 »
18d spala na biegu jałowym ok. 3.5 - 4l na godzinę. Podczas pracy to różnie bo zależy jaką wykonuje się. Raz spaliłem za 12 godzin 40l a raz 110l. O starej SM42 to nie wspomnę bo tam paliwo to idzie jak szalone :D

18
Na warsztacie / Odp: Początek prac nad scenerią "Bochnia"
« dnia: 17 Listopada 2021, 13:13:21 »
Chciałbym to zobaczyć, poruszam się pociągami po całym krakowskim węźle, odcinek przez Płaszów i Zabłocie jest bardzo skomplikowany jeżeli chodzi o układ torowy, obiekty inżynieryjne i ogólnie teren no ale kibicuję i czekam na jakieś efekty.

19
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 13 Października 2021, 10:31:43 »
OG to oczekiwanie na naprawę główną.

Też przejechałem misję retro, całkiem fajna. Jedyne co znalazłem to u mnie przy ruszaniu z Wolicy trzeba było nastawnik kierunku dać do tyłu, aby pasażerowie się ładowali. Rozkład się cofa ale o tym już było. I jak dla mnie zbyt długie postoje, więcej stałem niż jechałem, no chyba że taki jest pomysł na ten scenariusz to może być :)

20
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 01 Października 2021, 22:00:26 »
Mnie mocno drażni w grafice to ząbkowanie, szczególnie sieci trakcyjnej. Ogólnie odległość rysowania też taka sobie a mam wszystko na maksa.

21
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 02 Września 2021, 11:59:41 »
Nie skomentuje nawet kultury wypowiedzi... Zgłaszam co zaobserwowałem, więcej nie mam zamiaru skoro to jest taki problem. Pozdrawiam, będę testował tylko dla siebie.

Skomentuję absurd wypowiedzi, bo witki więdną od takiego podejścia. Facet wrzucił publicznie, to lepiej walnąć fochem i nic nie raportować, bo ktoś krytykuje dublowanie zgłoszeń? A potem się dziwicie, że nic ciekawego nie idzie do publicznych testów. @Stele

Jakie dublowanie zgłoszeń? Kto wcześniej to napisał co ja bo nie widzę? Szkoda się udzielać i pomagać naprawdę...

22
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 02 Września 2021, 10:44:19 »
U mnie na misji KŚ od Turowa do Dębicy brak jest jakichkolwiek dekoracji w stylu krzaków i drzewek. Nie wiem czym to jest spowodowane, dalej już jest wszystko normalnie, na innych scenariuszach też jest poprawnie. Loga dołączę wieczorem bo teraz do pracy lecę i na szybko sprawdzałem.

23
Zależy jaką masz wadę. Rozporządzenie jasno określa jakie warunki masz mieć spełnione. Ostrość wzroku bez korekcji ma być 0.8, poprawne widzenie barw, odpowiednia reakcja na olśnienie. Jeżeli przejdziesz to bez okularów to nie ma problemu. I od razu odpowiadam, po zrobieniu wstępnych badań na okresowych już można korzystać z okularów bo wielu moich kolegów w takich jeździ.

24
Inne niekolejowe / Odp: Train Life A Railway Simulator
« dnia: 17 Sierpnia 2021, 17:32:11 »
Tylko, że ta produkcja nie ma stawiać na realizm tylko na ekonomię. To nie jest i nie będzie symulator jak SimRail czy Maszyna.

25
Tabor kolejowy / Odp: Co oznacza relokacja lokomotywy?
« dnia: 14 Sierpnia 2021, 12:50:08 »
Akurat w tym przypadku co kolega tu pyta, chodzi o to że praktycznie wszystkie EP09 (oprócz tych z czeskim systemem bezpieczeństwa) zostały przeniesione z Zakładu Centralnego do Zakładu Południowego. Cała filozofia, a ilostan niekiedy niepotrzebnie komplikuje niektóre sprawy.

26
Inne niekolejowe / Odp: Train Life A Railway Simulator
« dnia: 10 Sierpnia 2021, 16:21:53 »
Ja już mam dodane do listy życzeń. Koncepcja mi się spodobała, jest w tym duży potencjał, zobaczymy jak będzie z wykonaniem.

27
Symulator / Odp: Nasza Maszyna vs. symulator DB
« dnia: 20 Lipca 2021, 22:20:29 »
Ja uważam, że gdyby się przyłożyć do tych symulatorów to byłoby to wspaniałe narzędzie do trenowania postępowań w sytuacjach awaryjnych tak jak to ćwiczą piloci. Bo te wygłupy z fortepianami czy jak ja miałem z wózkami ze sklepów albo bijatyką na peronie to nie wiem w czym ma pomóc :P

28
Symulator / Odp: Nasza Maszyna vs. symulator DB
« dnia: 20 Lipca 2021, 17:35:37 »
A kto mówił, że symulatory kolejowe są jakieś skomplikowane? Niestety do symulatorów dla szkolenia pilotów im dużo brakuje. Szkoliłem się już na kilku symulatorach i niekiedy maszyna lepiej odzwierciedla niektóre sytuacje. Zaletą symulatorów do szkoleń jest to, że można zadawać różne, dzwine symulacje na szlaku.

A co do jazdy nowoczesnymi pojazdami to tak jak zawsze, są plusy i są minusy.

29
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 18 Lipca 2021, 15:30:42 »
Obecnie, jeżeli jest możliwość to pociągi z lokiem EP/EU07 jeżdżą 125 km/h więc uważam, że tak powinno zostać.

30
- 77,9 powtarzacze na zielono, a semafor na pomarańczowo;

No to akurat jest prawidłowe działanie.

Strony: [1] 2