Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - barman_2000

Strony: [1] 2
1
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 30 Listopada 2021, 10:11:39 »
Sz może być podany na semaforze wskazującym sygnał stój, wątpliwy lub nieoświetlonym więc jest wszystko jak najbardziej w porządku.

2
Pomoc doraźna / Odp: Test radiostopu.
« dnia: 29 Listopada 2021, 20:04:41 »
To co to za test skoro się ma nie zatrzymać? Po pierwsze na kolibrze to jest kanał 0 a nie 10, po drugie powietrze spada z PG więc lokomotywa się musi zatrzymać o ile się porusza bo w większości test się robi na postoju przed ruszeniem gdziekolwiek.

3
Na warsztacie / Odp: Początek prac nad scenerią "Bochnia"
« dnia: 17 Listopada 2021, 13:13:21 »
Chciałbym to zobaczyć, poruszam się pociągami po całym krakowskim węźle, odcinek przez Płaszów i Zabłocie jest bardzo skomplikowany jeżeli chodzi o układ torowy, obiekty inżynieryjne i ogólnie teren no ale kibicuję i czekam na jakieś efekty.

4
Masz pomysł przedstawiony stronę wcześniej...

5
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 15 Października 2021, 09:30:37 »
Zgodnie z Ie-1 a nie z internetowymi znawcami:

3. Przenośną tarczę ostrzegawczą DO i przenośną tarczę zatrzymania D 1 ustawia się w
stosunku do torów, do których się odnoszą, według tych samych zasad ustawiania, jakie
obowiązują dla semaforów, z tym że na stacjach przenośną tarczę zatrzymania ustawia się
w osi toru.

6. Tarczę zatrzymania na szlaku ustawia się w odległości co najmniej 50 m od miejsca, które
ma być osłonięte, a oprócz tego przed tarczą zatrzymania ustawia się przenośną tarczę
ostrzegawczą w odległości drogi hamowania zwiększonej o 200 m.

7. W obrębie stacji, także na posterunku odgałęźnym, tarczę zatrzymania ustawia się w osi
toru, w odległości 100 m przed miejscem, które ma być osłonięte. Jeżeli warunki
miejscowe nie pozwalają na jej ustawienie we wskazanej odległości, wówczas można
ustawić tarczę zatrzymania w odległości mniejszej niż 100 m. Przed tarczą zatrzymania
ustawioną w obrębie stacji nie umieszcza się przenośnej tarczy ostrzegawczej.

Na szlaku nie ustawia się D1 w osi toru, w Ie-1 są też rysunki z przykładowym osygnalizowaniem.

6
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 13 Października 2021, 10:31:43 »
OG to oczekiwanie na naprawę główną.

Też przejechałem misję retro, całkiem fajna. Jedyne co znalazłem to u mnie przy ruszaniu z Wolicy trzeba było nastawnik kierunku dać do tyłu, aby pasażerowie się ładowali. Rozkład się cofa ale o tym już było. I jak dla mnie zbyt długie postoje, więcej stałem niż jechałem, no chyba że taki jest pomysł na ten scenariusz to może być :)

7
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 01 Października 2021, 22:00:26 »
Mnie mocno drażni w grafice to ząbkowanie, szczególnie sieci trakcyjnej. Ogólnie odległość rysowania też taka sobie a mam wszystko na maksa.

8
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 28 Września 2021, 16:04:58 »
Demo będzie w piątek, 1 października. Dostępne będzie 15 km szlaku. Ciekaw jestem czy faktycznie poprawili optymalizację i jak to będzie działać na moim komputerze.

9
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 21 Września 2021, 18:55:08 »
Pojawiły się nagrania z Trako, jest tam SimRail do pogrania i powiem że trochę słabo. Optymalizacja dalej leży i kwiczy, laguje i tnie bardzo mocno, do tego bardzo słabe uczucie prędkości. Demo ma być początkiem października, i bardzo dobrze bo po tych filmach mam mieszane odczucia.

10
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 16 Września 2021, 17:23:06 »
Nowe kwestie słychać ciszej, czy to w przedziale czy w kabinie. Tak jest przynajmniej u mnie.

11
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 16 Września 2021, 17:03:22 »
Te nowe kwestie zapowiedzi dla Wrzosów są trochę zbyt ciche w stosunku do pozostałych. Bardzo dobrze słychać kwestie "następna stacja" a potem już dużo ciszej nazwę stacji.

12
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 21.04 - problemy
« dnia: 07 Września 2021, 22:14:57 »
A jak chcesz zabezpieczyć pozostawioną samą lokomotywę na torach postojowych? Starsze konstrukcje mają ręczny, nowsze hamulce sprężynowe/postojowe lub podobne rozwiązania.

13
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 02 Września 2021, 11:59:41 »
Nie skomentuje nawet kultury wypowiedzi... Zgłaszam co zaobserwowałem, więcej nie mam zamiaru skoro to jest taki problem. Pozdrawiam, będę testował tylko dla siebie.

Skomentuję absurd wypowiedzi, bo witki więdną od takiego podejścia. Facet wrzucił publicznie, to lepiej walnąć fochem i nic nie raportować, bo ktoś krytykuje dublowanie zgłoszeń? A potem się dziwicie, że nic ciekawego nie idzie do publicznych testów. @Stele

Jakie dublowanie zgłoszeń? Kto wcześniej to napisał co ja bo nie widzę? Szkoda się udzielać i pomagać naprawdę...

14
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 02 Września 2021, 10:44:19 »
U mnie na misji KŚ od Turowa do Dębicy brak jest jakichkolwiek dekoracji w stylu krzaków i drzewek. Nie wiem czym to jest spowodowane, dalej już jest wszystko normalnie, na innych scenariuszach też jest poprawnie. Loga dołączę wieczorem bo teraz do pracy lecę i na szybko sprawdzałem.

15
Zależy jaką masz wadę. Rozporządzenie jasno określa jakie warunki masz mieć spełnione. Ostrość wzroku bez korekcji ma być 0.8, poprawne widzenie barw, odpowiednia reakcja na olśnienie. Jeżeli przejdziesz to bez okularów to nie ma problemu. I od razu odpowiadam, po zrobieniu wstępnych badań na okresowych już można korzystać z okularów bo wielu moich kolegów w takich jeździ.

16
Inne niekolejowe / Odp: Train Life A Railway Simulator
« dnia: 17 Sierpnia 2021, 17:32:11 »
Tylko, że ta produkcja nie ma stawiać na realizm tylko na ekonomię. To nie jest i nie będzie symulator jak SimRail czy Maszyna.

17
Tabor kolejowy / Odp: Co oznacza relokacja lokomotywy?
« dnia: 14 Sierpnia 2021, 12:50:08 »
Akurat w tym przypadku co kolega tu pyta, chodzi o to że praktycznie wszystkie EP09 (oprócz tych z czeskim systemem bezpieczeństwa) zostały przeniesione z Zakładu Centralnego do Zakładu Południowego. Cała filozofia, a ilostan niekiedy niepotrzebnie komplikuje niektóre sprawy.

18
Inne niekolejowe / Odp: Train Life A Railway Simulator
« dnia: 11 Sierpnia 2021, 22:24:27 »
SimRail też nie ma licencji (przynajmniej na screenach nie ma) i jakoś tam nikt nie marudzi :P

19
Inne niekolejowe / Odp: Train Life A Railway Simulator
« dnia: 10 Sierpnia 2021, 16:21:53 »
Ja już mam dodane do listy życzeń. Koncepcja mi się spodobała, jest w tym duży potencjał, zobaczymy jak będzie z wykonaniem.

20
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 09 Sierpnia 2021, 15:00:11 »
Przejechałem się dzisiaj Cegielskim. Dotarłem do OW bez problemów. WS wywaliło ze 3 razy więc jest duży postęp w tym kierunku. Jedyny błąd jaki zauważyłem to semafory powtarzające przy wjeździe do Kalisza nie wskazują poprawnie sygnałów.

21
Bocznica / Odp: Częstochowski Węzeł Kolejowy i Linia 61
« dnia: 08 Sierpnia 2021, 23:01:27 »
Świetna robota. Uwielbiam jeździć tą linią w realu więc chętnie przetestuje w symulatorze.

Wiadomość raportowana. Nic nie wnosi do tematu. Bocznica.
Benek

22
Na warsztacie / Odp: Przeróbki kabin Wacka
« dnia: 06 Sierpnia 2021, 15:59:23 »
Z kołem też jest różnie, w jednych 8 jest już nowe a w innej stare. Krany to potrafią być w jednej kabinie inne a w drugiej inne więc na to nie ma co patrzeć w ogóle. Trzeba by robić do każdego nr osobne kabiny aby to dobrze odwzorować.

23
Na warsztacie / Odp: Przeróbki kabin Wacka
« dnia: 06 Sierpnia 2021, 15:13:54 »
Z fotelami to jest różnie. Na 8 nie zwróciłem jakoś uwagi, będę kiedyś to się przyjrzę dokładnie.

24
Na warsztacie / Odp: Przeróbki kabin Wacka
« dnia: 06 Sierpnia 2021, 11:27:17 »
Nie zgadzają się przełączniki od reflektorów. Jak są halogeny to już mamy przekręcane pakieciaki zamiast hebelków. Reszta wygląda w miarę jak z lokomotyw. Dobra robota.

25
Symulator / Odp: Nasza Maszyna vs. symulator DB
« dnia: 20 Lipca 2021, 22:20:29 »
Ja uważam, że gdyby się przyłożyć do tych symulatorów to byłoby to wspaniałe narzędzie do trenowania postępowań w sytuacjach awaryjnych tak jak to ćwiczą piloci. Bo te wygłupy z fortepianami czy jak ja miałem z wózkami ze sklepów albo bijatyką na peronie to nie wiem w czym ma pomóc :P

26
Symulator / Odp: Nasza Maszyna vs. symulator DB
« dnia: 20 Lipca 2021, 17:35:37 »
A kto mówił, że symulatory kolejowe są jakieś skomplikowane? Niestety do symulatorów dla szkolenia pilotów im dużo brakuje. Szkoliłem się już na kilku symulatorach i niekiedy maszyna lepiej odzwierciedla niektóre sytuacje. Zaletą symulatorów do szkoleń jest to, że można zadawać różne, dzwine symulacje na szlaku.

A co do jazdy nowoczesnymi pojazdami to tak jak zawsze, są plusy i są minusy.

27
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 18 Lipca 2021, 15:30:42 »
Obecnie, jeżeli jest możliwość to pociągi z lokiem EP/EU07 jeżdżą 125 km/h więc uważam, że tak powinno zostać.

28
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 14 Lipca 2021, 19:45:49 »
Nie każda usterka wymaga od razu wchodzenia do szafy. Niektóre można usunąć odłącznikami i przełącznikami nie wspominając o nowoczesnym taborze gdzie w większości przypadków wystarczy reset.

29
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 04 Lipca 2021, 13:28:57 »
Nie musisz się zatrzymywać gdyż nie jest to sygnał wątpliwy. Zgłosić należy, że blokada nie działa prawidłowo.

30
- 77,9 powtarzacze na zielono, a semafor na pomarańczowo;

No to akurat jest prawidłowe działanie.

Strony: [1] 2