Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - barman_2000

Strony: 1 [2] 3 4
31
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 04 Lutego 2022, 23:20:52 »
To jest na to rezerwa w rozkładzie. Ale znów - bez pustych minut.

Nie, nie ma rezerwy na takie rzeczy, obecnie w rozkładach nie ma rezerwy na nic. Czasy jazdy i postojów są tak wyśrubowane żeby jak najwięcej pociągów upchnąć. Skrócone czasy jazdy od normalnych różnią się o 6 sekund, a moim ulubionym był ph w Koniecpolu na 18 sekund rozkładowo. A potem się wszyscy dziwią że są spóźnienia...

32
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 04 Lutego 2022, 23:02:31 »
Rozkład, rozkładem, ale na starych stacjach ze starymi urządzeniami srk nie da się wyprawić obu pociągów jednocześnie. Przez to drugi musi czekać aż ten pierwszy zwolni przebieg i dopiero dostanie wyjazd.

33
Na warsztacie / Odp: Kabina EU44
« dnia: 27 Stycznia 2022, 11:00:26 »
Zadajnik hamulca pneumatycznego i dynamicznego stanowczo są zbyt daleko od siebie.

34
Bieżące kolejowe / Odp: Pociagi o specjalnym przeznaczeniu
« dnia: 14 Stycznia 2022, 22:14:20 »
Ogólnie w tamtych czasach propaganda i chwalenie się czymś co nie istniało było na porządku dziennym więc nie dziwiłbym się jeżeli w tym przypadku też tak jest.

35
Bieżące kolejowe / Odp: Pociagi o specjalnym przeznaczeniu
« dnia: 14 Stycznia 2022, 20:20:30 »
Nie chce mi się wierzyć, aby w tamtych latach jakakolwiek lokomotywa była w stanie się rozpędzić ponad 200.

36
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 09 Stycznia 2022, 20:33:59 »
Ie-1 się kłania i tam jest wszystko odnośnie wskaźników.

Wskaźniki We 8a, We 8b i We 8c ustawia się w odległości nie mniejszej niż 30 m i nie
większej niż 80 m przed elementem podłużnego sekcjonowania sieci jezdnej, takim jak
izolowane przęsło naprężenia, przerwa powietrzna, izolator sekcyjny, który oddziela
elektrycznie dwa odcinki sieci i przez który należy przejeżdżać bez pobierania prądu
trakcyjnego z sieci;

37
A to oznaczenie 22WEf a B 22WEh, zapewne chodzi o rodzaj wyposażenia i aranżacji wnętrza ale to tylko moje przypuszczenia.

38
Infrastruktura kolejowa / Odp: Zasięg ograniczenia prędkości semafora
« dnia: 02 Stycznia 2022, 20:52:58 »
Dyżurny nie jest od tego, jak ma dobry humor to podpowie. Miałem w sylwestra taką sytuację, stałem przez 2 godziny bo panowie maszyniści nie wiedzieli jak po stacji jeździć.

39
Pomoc doraźna / Odp: Nowy laptop- trudny wybór
« dnia: 02 Stycznia 2022, 20:50:05 »
Obecnie może i nie ma, ale jak ja zmieniałem 8 letniego laptopa na to co mam teraz to różnica była ogromna, i wolałem też trochę dołożyć, aby mieć mocniejszą konfigurację.

40
Infrastruktura kolejowa / Odp: Zasięg ograniczenia prędkości semafora
« dnia: 02 Stycznia 2022, 20:48:09 »
No tak, lepiej nie czytać i potem przychodzi zrobić jakieś manewry w danej stacji, odstawić wagon czy coś innego jak się wydarzy i wszyscy stoją i się zastanawiają bo nie wiedzą co i jak...

41
Pomoc doraźna / Odp: Nowy laptop- trudny wybór
« dnia: 01 Stycznia 2022, 14:02:31 »
To dając takie argumenty to ja też mogę twierdzić, że mam po ileś tam fps na grach sprzed 15 lat :D

42
Pomoc doraźna / Odp: Nowy laptop- trudny wybór
« dnia: 01 Stycznia 2022, 12:46:28 »
Temperatury są w normie, i to nie tylko w Maszynie ale i w o wiele bardziej wymagających grach. Dla mnie ograniczanie fps nie ma sensu. I jakoś nie chce mi się wierzyć, że na Wrzosach na 8GB ram będzie 150 fps na maks detalach w Maszynie...

43
Oczywiście, jako maszynista muszę mieć znajomość danego szlaku oraz regulaminów technicznych posterunków przez które przejeżdżam.

44
Pomoc doraźna / Odp: Nowy laptop- trudny wybór
« dnia: 30 Grudnia 2021, 23:50:21 »
Ja trochę dołożyłem i kupiłem Acer Nitro i7, RTX3060, 32GB ram, SSD 1 TB, 17 cali za niecałe 6 tys. i było warto. W Maszynie na Wrzosach mam jakieś 170-190 klatek.

45
w 99% przypadków tak jest, że granicę posterunku wyznaczają semafory wjazdowe, ale nie zawsze tak musi być. Konkretne informacje gdzie jest granica są w regulaminach technicznych stacji.

46
Na EU07, EP09 też się da jeżeli jest 2 ludzi albo masz tak długie ręce, aby jednocześnie dosięgnąć obu dźwigni syren jednocześnie.

47
Tabor kolejowy / Odp: Spalanie w lokomotywie 15D
« dnia: 01 Grudnia 2021, 12:10:47 »
18d spala na biegu jałowym ok. 3.5 - 4l na godzinę. Podczas pracy to różnie bo zależy jaką wykonuje się. Raz spaliłem za 12 godzin 40l a raz 110l. O starej SM42 to nie wspomnę bo tam paliwo to idzie jak szalone :D

48
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 30 Listopada 2021, 10:11:39 »
Sz może być podany na semaforze wskazującym sygnał stój, wątpliwy lub nieoświetlonym więc jest wszystko jak najbardziej w porządku.

49
Pomoc doraźna / Odp: Test radiostopu.
« dnia: 29 Listopada 2021, 20:04:41 »
To co to za test skoro się ma nie zatrzymać? Po pierwsze na kolibrze to jest kanał 0 a nie 10, po drugie powietrze spada z PG więc lokomotywa się musi zatrzymać o ile się porusza bo w większości test się robi na postoju przed ruszeniem gdziekolwiek.

50
Na warsztacie / Odp: Początek prac nad scenerią "Bochnia"
« dnia: 17 Listopada 2021, 13:13:21 »
Chciałbym to zobaczyć, poruszam się pociągami po całym krakowskim węźle, odcinek przez Płaszów i Zabłocie jest bardzo skomplikowany jeżeli chodzi o układ torowy, obiekty inżynieryjne i ogólnie teren no ale kibicuję i czekam na jakieś efekty.

51
Masz pomysł przedstawiony stronę wcześniej...

52
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 15 Października 2021, 09:30:37 »
Zgodnie z Ie-1 a nie z internetowymi znawcami:

3. Przenośną tarczę ostrzegawczą DO i przenośną tarczę zatrzymania D 1 ustawia się w
stosunku do torów, do których się odnoszą, według tych samych zasad ustawiania, jakie
obowiązują dla semaforów, z tym że na stacjach przenośną tarczę zatrzymania ustawia się
w osi toru.

6. Tarczę zatrzymania na szlaku ustawia się w odległości co najmniej 50 m od miejsca, które
ma być osłonięte, a oprócz tego przed tarczą zatrzymania ustawia się przenośną tarczę
ostrzegawczą w odległości drogi hamowania zwiększonej o 200 m.

7. W obrębie stacji, także na posterunku odgałęźnym, tarczę zatrzymania ustawia się w osi
toru, w odległości 100 m przed miejscem, które ma być osłonięte. Jeżeli warunki
miejscowe nie pozwalają na jej ustawienie we wskazanej odległości, wówczas można
ustawić tarczę zatrzymania w odległości mniejszej niż 100 m. Przed tarczą zatrzymania
ustawioną w obrębie stacji nie umieszcza się przenośnej tarczy ostrzegawczej.

Na szlaku nie ustawia się D1 w osi toru, w Ie-1 są też rysunki z przykładowym osygnalizowaniem.

53
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 13 Października 2021, 10:31:43 »
OG to oczekiwanie na naprawę główną.

Też przejechałem misję retro, całkiem fajna. Jedyne co znalazłem to u mnie przy ruszaniu z Wolicy trzeba było nastawnik kierunku dać do tyłu, aby pasażerowie się ładowali. Rozkład się cofa ale o tym już było. I jak dla mnie zbyt długie postoje, więcej stałem niż jechałem, no chyba że taki jest pomysł na ten scenariusz to może być :)

54
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 01 Października 2021, 22:00:26 »
Mnie mocno drażni w grafice to ząbkowanie, szczególnie sieci trakcyjnej. Ogólnie odległość rysowania też taka sobie a mam wszystko na maksa.

55
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 28 Września 2021, 16:04:58 »
Demo będzie w piątek, 1 października. Dostępne będzie 15 km szlaku. Ciekaw jestem czy faktycznie poprawili optymalizację i jak to będzie działać na moim komputerze.

56
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 21 Września 2021, 18:55:08 »
Pojawiły się nagrania z Trako, jest tam SimRail do pogrania i powiem że trochę słabo. Optymalizacja dalej leży i kwiczy, laguje i tnie bardzo mocno, do tego bardzo słabe uczucie prędkości. Demo ma być początkiem października, i bardzo dobrze bo po tych filmach mam mieszane odczucia.

57
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 16 Września 2021, 17:23:06 »
Nowe kwestie słychać ciszej, czy to w przedziale czy w kabinie. Tak jest przynajmniej u mnie.

58
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 16 Września 2021, 17:03:22 »
Te nowe kwestie zapowiedzi dla Wrzosów są trochę zbyt ciche w stosunku do pozostałych. Bardzo dobrze słychać kwestie "następna stacja" a potem już dużo ciszej nazwę stacji.

59
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 21.04 - problemy
« dnia: 07 Września 2021, 22:14:57 »
A jak chcesz zabezpieczyć pozostawioną samą lokomotywę na torach postojowych? Starsze konstrukcje mają ręczny, nowsze hamulce sprężynowe/postojowe lub podobne rozwiązania.

60
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 02 Września 2021, 11:59:41 »
Nie skomentuje nawet kultury wypowiedzi... Zgłaszam co zaobserwowałem, więcej nie mam zamiaru skoro to jest taki problem. Pozdrawiam, będę testował tylko dla siebie.

Skomentuję absurd wypowiedzi, bo witki więdną od takiego podejścia. Facet wrzucił publicznie, to lepiej walnąć fochem i nic nie raportować, bo ktoś krytykuje dublowanie zgłoszeń? A potem się dziwicie, że nic ciekawego nie idzie do publicznych testów. @Stele

Jakie dublowanie zgłoszeń? Kto wcześniej to napisał co ja bo nie widzę? Szkoda się udzielać i pomagać naprawdę...

Strony: 1 [2] 3 4