Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - barman_2000

Strony: [1] 2 3 ... 6
1
Bieżące kolejowe / Odp: Hybrydy Newagu dla IC
« dnia: 15 Lipca 2024, 16:25:34 »
Podobno ten "cud techniki" z Pesy pojawił się na testach w Żmigrodzie

2
U mnie na tym exe z galicji symulacja w ogóle nie startuje więc uruchamiam na paczkowym z różowymi słupami. Scenariusz regio do Kielc udało mi się po poprawkach dojechać do Czarncy bezproblemowo. W Czarncy nie podaje się semafor przez kilkanaście minut, dłuższe czekanie sobie odpuściłem.

3
Uwielbiam jeździć tą linią w rzeczywistości więc czekałem na nią w maszynie. Szkoda aby tyle pracy się zmarnowało. Na regio do Kielc udało mi się wyjechać za Kucelinkę i błąd w torze doprowadził do tego co na screenie :P

4
Bieżące kolejowe / Odp: "Angliki" PKP Cargo
« dnia: 27 Czerwca 2024, 20:32:30 »
One są już zostawione od lat na eksponaty, w przeciwnym razie już dawno by w Olmecie skończyły.

5
Bieżące kolejowe / Odp: Hybrydy Newagu dla IC
« dnia: 27 Maja 2024, 17:48:02 »
No jak co z DualPower. Pesa jak to pesa jest w lesie i jest opóźnienie, sam prezes się dzisiaj nawet o tym wypowiadał.

6
Bieżące kolejowe / Odp: Hybrydy Newagu dla IC
« dnia: 24 Maja 2024, 10:39:35 »
Na ten moment na Sudetach zmiany nie ma i nie będzie. Dalej tam jeździ SN84. SD85 będzie najpierw jeździł do Zagórza jakoś w niedalekiej przyszłości, a zmiana na pewno będzie na plus bo będzie klimatyzacja i brak problemu z drzwiami.

7
Bieżące kolejowe / Odp: Hybrydy Newagu dla IC
« dnia: 23 Maja 2024, 15:01:38 »
Wydaje mi się, że SN84 zastąpione będą przez SD85 (ex DM90 NS zwane "Bizonami").

Nie po to kupowane są hybrydy aby dalej wynajmować tabor z SKPL, tylko że na hybrydy jeszcze chwilę poczekamy. SD85 będą jeździły jeszcze w tym roku, a jak przyjdą hybrydy to cały tabor SKPL zostanie pożegnany.

8
Pomoc doraźna / Odp: ST44
« dnia: 16 Maja 2024, 12:28:35 »
Na SM42 przed wyłączeniem silnika spalinowego temperatura płynu musi też spaść minimum do 65 stopni.

9
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 16 Marca 2024, 18:00:24 »

Jasielska lokomotywownia miała epizody z różnymi lokomotywami, lecz na przełomie wieków SU45 faktycznie tam stacjonowały (w szczytowym okresie chyba w liczbie całych dwóch sztuk) do obsługi pociągów pospiesznych . Jak by nie patrzeć, mają one ogrzewanie składu, a poza sezonem grzewczym puszczenie rumuna na takim składzie by było grzechem. Z tego co wiem, to SU45/46 jak i ST44 mają zakaz wyłącznie na linii 107 (ewentualnie ostatnim kawałku 108). Daliśmy je jako urozmaicenie, aby każdy scenariusz nie był z tą samą lokomotywą.

Obecnie czyli na lata 2018 do dziś bo takie informacje mam, zakaz jest dokładnie taki: na linii 108 od km 0,585 do 46,589 zakaz ET22 i niemodernizowanych ET21; od km 30,267 do 161,074 zakaz SU45, BR231, BR232, SM48, TEM2; od km 0,585 do km 161,074 zakaz stosowania ST44.
Na całej linii 107 jest zakaz stosowania tych lokomotyw.
Nie wiem jednak jak to było w czasach na które stylizowana jest sceneria.

10
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 02 Marca 2024, 10:09:31 »
Akurat jeżeli chodzi o samochody, to jest wymóg nakładany przez producentów, aby zniszczenia nie obejmowały kabiny. Czyli przód i tył mogą się gnieść i ewentualnie boki powgniatać, ale kabina ma być nietknięta. Tak było np. w Driver: San Francisco.

Może wtedy, obecnie co najwyżej może być lakier zdarty. Zobacz sobie na nową Forze czy Gran Turismo.

A czy wziąłeś pod uwagę BeamNG.drive? W tej grze akurat można zniszczyć cały samochód doszczętnie.

A czytałeś w ogóle co napisałem? Gdzie w BeamNG są licencjonowane samochody? Tam gdzie nie ma licencji nic twórców nie ogranicza.

11
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 29 Lutego 2024, 22:05:01 »
Tak samo jak w większości nowych gier samochodowych na licencji model zniszczeń jest znikomy ponieważ producenci aut sobie nie życzą rozbijania swoich modeli. Tak samo jest z grą F1, model zniszczeń jest jaki jest bo na więcej się FIA nie zgadza.

12
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 29 Lutego 2024, 11:41:53 »
Tu nawet nie o samo UTK chodzi co też o przewoźników, użyczają swoje loga to chcą się prezentować ładnie a nie na poobijanych i brudnych pojazdach.

13
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 21 Lutego 2024, 09:22:34 »
Jest napisane że sceneria jest bardzo wymagająca. Skoro masz spadki tam gdzie jest dużo obiektów to jest jasne że komputer nie wyrabia. A jak byś podał co masz za konfigurację to już by w ogóle było super.

14
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 31 Grudnia 2023, 15:04:41 »
Nie każdy symulator jest idealny. Obecnie tylko chyba w Trainz'ie można się z szafy uruchomić. W Maszynie poza naciśnięciem guzika sprężarki pomocniczej na EU07 i załączenia baterii na EN57 oraz wciśnięcia cewek ep podniesienia patyków - też nie jest zbyt kolorowo...

W maszynie masz pełne uruchamianie EU07 w taki sam sposób jak w rzeczywistości. Czego byś jeszcze chciał więcej?

15
Symulator / Odp: Przycinanie scenerii
« dnia: 07 Grudnia 2023, 23:54:13 »
W ustawieniach Nvidia można ustawić aby tylko dane exe korzystało z karty graficznej, a reszta z zintegrowanej.

16
Bieżące kolejowe / Odp: Impuls Newag
« dnia: 05 Grudnia 2023, 20:31:08 »
No nie, nie każdy w założeniu wpisuje w system sprawnego pojazdu kod pozwalający na jego zdalne zepsucie, bo ktoś inny wygrał przetarg na jego naprawę. Albo tak dla jaj, gdy pojazd jest sprawny, kazać pokazać mu usterkę. Sprzęty RTV aktualnie są po prostu tak optymalizowane, żeby komponenty działały przez X czasu, ale to nie działa na takiej zasadzie, że przychodzi producent i ci wyłącza zdalnie sprawną drukarkę, bo naprawisz ją w innym serwisie niż ten oficjalny.

Zdziwił byś się i to bardzo :)

Sterowniki samochodowe były tak samo programowane. Bez problemu można było unieruchomić samochody jeżeli były serwisowane w nieautoryzowanym serwisie producenta ;) Obecnie nie jestem w temacie ale UE chyba ukróciła ten proceder.

17
Bieżące kolejowe / Odp: Impuls Newag
« dnia: 05 Grudnia 2023, 19:47:10 »
Ale każda firma tak postępuje, aby chronić swoje interesy. Swego czasu jak jeszcze pracowałem w motoryzacji byłem na szkoleniu z akumulatorów i producent sam powiedział że masa ludzi pracuje nad tym aby akumulator działał przez określony czas i kończył swój żywot niedługo po gwarancji. Tak samo producenci samochodów, tak projektują różne podzespoły aby albo wymieniać całość za kupę kasy albo przyjeżdżać na serwis autoryzowany bo wymiana wymaga rozkręcenia pół samochodu oraz specjalnego oprogramowania niedostępnego nigdzie ;)

18
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 29 Listopada 2023, 11:38:52 »
Demo a w zasadzie prolog różniło się od wersji pełnej z EA a co dopiero po obecnej aktualizacji do nowszej wersji silnika. Prologu nikt nie aktualizował od wydania.

19
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 27 Listopada 2023, 12:05:45 »
Pogoda raczej też nie wpływa na fizykę bo jadąc EN57 przy opadach śniegu czy w słońcu latem hamuje i przyspiesza tak samo.

Na ten moment w sumie szafa NN zbędna, jak i tak bierze się pociągu w biegu od bota, a nie uruchamia pojazdu od zera. Podejrzewam, że też nie da się tak zepsuć kibla, żeby trzeba było latać i robić odbloki z szafy.

Na singlu uruchamiasz od zera i to nawet dwie sprzęgnięte jednostki.

20
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 27 Listopada 2023, 10:14:35 »
Wiem jak to ma niby wyglądać, dlatego mówię że nie działa albo jest niezaimplementowane ponieważ oprócz iskrzenia które nie występuje wyłącznie przy oblodzeniu żadne skoki napięcia, brak prądu itd. przy tych "białych" przewodach nie występuje.

21
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 26 Listopada 2023, 16:14:29 »
No właśnie raczej nie dodano, albo nie działa. Nie zaobserwowałem żadnych zaników napięcia ani trudności na oblodzonej sieci.

22
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 22 Listopada 2023, 23:11:01 »
Będzie dopiero w grudniowej aktualizacji wraz z wersją retro szlaku Katowice - Sędziszów.

23
Na warsztacie / Odp: Wrzosy ET22 Wolica Towarowa - Sandomierz Towarowy.
« dnia: 17 Października 2023, 13:48:53 »
Ale podawanie stacji i posterunku to obok godziny i nazwiska podstawa przy dyktowaniu rozkazów. O ile przy powiedzmy normalnej komunikacji większość się nie stosuje do wytycznych instrukcji to rozkazy są dyktowane w sposób z reguły prawidłowy.

24
Inne niekolejowe / Odp: Train Sim World PC Editor - Darmowy Edytor Tras
« dnia: 10 Października 2023, 11:30:56 »
Trochę Was nie rozumiem, pojedyncze trasowe DLC do TSW to koszt na Xboxie bo tutaj grę posiadam to ok 130 zł a lokomotywa 70 zł. Za TSW4 zapłaciłem 199 zł przedpremierowo i mam 3 nowe trasy i 2 osobne lokomotywy, jeżeli by Dovetail wydało to osobno musiałbym wybulić 500 zł... Nie wspomnę o tym że symulatory lotu potrafią za jedno małe lotnisko wołać 200 zł i tam nikt pretensji nie ma. A pisanie że darmowa Maszyna oferuje więcej to już nawet nie mam zamiaru dyskutować bo to trochę nie ma sensu, jak ktoś lubi po fikcji jeździć to maszyna jest super.

25
Bieżące kolejowe / Odp: Problemy techniczne (?) 48WEc KD
« dnia: 16 Sierpnia 2023, 16:41:54 »
Dodajmy do tego, że obecne wytyczne są takie aby zestawy kołowe były wytwarzanie z takich materiałów aby to one się zużywały a nie szyny.

26
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 04 Sierpnia 2023, 18:57:52 »
A co nam ten screen daje? Plik errors jest w głównym katalogu tam gdzie exe.

27
Bieżące Symulatorowe / Odp: Siła hamowania EN57
« dnia: 28 Lipca 2023, 11:04:29 »
Ogólnie to manometr pokazuje ciśnienie w cylindrach tylko pierwszego wózka, więc możliwe jest że tył składu może już hamować, a przód nie dlatego jest opóźnienie na manometrze. Ogólnie z oddaniem hamowania jest problem, pisałem już kiedyś że jazda siódemką z wagonami osobowymi też odbiega od rzeczywistości.

28
Na warsztacie / Odp: Przeróbki kabin Wacka
« dnia: 06 Lipca 2023, 13:08:01 »
Nie takie klamki w drzwiach, starsze 9 mają klamki z autasana. Te co są w modelu są na młodszych maszynach z wyższymi numerami.

29
Oczywiście że da się łagodnie ruszyć. Nawet na EN57 to można zrobić, ale to zależy od wielu czynników. Po pierwsze ludzki, są maszyniści co od początku dają po kole pod same nadmiarowe, niekiedy im ten nadmiarowy zadziała to wtedy jest mocne szarpnięcie po składzie. Następnie tabor, EP09 ma skłonności do przenoszenia szarpnięć i to czuć na pierwszych wagonach podczas rozruchu i jazdy praktycznie na każdym pociągu, do tego niekiedy rozkręci się sprzęg pomiędzy lokomotywą i wagonem, albo skład jest zbyt luźno skręcony. No i jeszcze do tego dochodzi rozkład jazdy, jak jest pociąg spóźniony to każdy się to stara nadrobić, a dynamiczny rozruch może mocno w tym pomóc, innym razem rozkład jest tak źle ułożony, że starając się jechać w sposób wygodny dla pasażerów będziemy pociąg opóźniać.

30
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 28 Czerwca 2023, 13:42:50 »
Tylko że tacy "nieogarnięci" maszyniści byli również wtedy kiedy trzeba było kończyć szkoły kolejowe, warsztat, pomocnika i dopiero się dopchało za nastawnik. Sam znam kilku co są już w wieku emerytalnym i mają problem z przełożeniem ładowania na EP09 więc to takie trochę odwracanie kota ogonem. A że obecnie dużo takich "nieogarów" trafia do prywaciarzy to efekt tego że nie radzą sobie tam gdzie są większe wymagania, a prywaciarze biorą każdego, sam znam kilku co nie zdali egzaminów a poszli do prywaciarza i jeżdżą więc przewoźnicy też doprowadzają do tego że jest jak jest bo brakuje ludzi do pracy.
Po drugie o jakim utrzymaniu lokomotyw tu piszesz kiedy naprawy poziomu P4 ograniczają się do pomalowania lokomotywy i wraca ona w gorszym stanie niż była wcześniej. Wszyscy zrzucają na maszynistę wszystko, najlepiej jak by po godzinach jeszcze naprawiał te lokomotywy, kiedy pomimo odpisywania konkretnego i w sposób jednoznaczny usterek nikt z tym nic nie robi. Więc zróbmy, aby każdy potrzebował inżyniera kolejnictwa aby zostać maszynistą bo będzie musiał trupy naprawiać na szlaku aby warsztat nic nie robił. Na pewno zachęcimy potencjalnych nowych kandydatów.

PS. W tak uwielbianych i stawianych za wzór kolejach czeskich szkolenie trwa kilka miesięcy... (czego nie jestem zwolennikiem ale tak tylko zaznaczam)

Strony: [1] 2 3 ... 6