Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - barman_2000

Strony: [1] 2 3 ... 7
1
Bieżące kolejowe / Odp: obsługa kamer
« dnia: 14 Marca 2025, 18:33:52 »
Nie masz czasami podpiętego jakiegoś kontrolera?

2
Infrastruktura kolejowa / Odp: Rogatki automatyczne i Top
« dnia: 22 Lutego 2025, 14:57:04 »
Tak jak pisałem, system jest zaprojektowany i działa na kolei nie tylko naszej jako sygnalizacja czy automatyka działa i jest sprawna. Nie jest to system wykrywania kierowców z prawem jazdy z chipsów.

3
Infrastruktura kolejowa / Odp: Rogatki automatyczne i Top
« dnia: 22 Lutego 2025, 10:42:59 »
Nic Ci to nie da, bo jak ktoś wjedzie w już zamknięty przejazd to też już się tego nie zobaczy. Top ma sygnalizować maszyniście czy urządzenia na przejeździe są sprawne, a nie czy jakiś inteligentny inaczej kierowca wjechał w rogatkę.

4
Infrastruktura kolejowa / Odp: Rogatki automatyczne i Top
« dnia: 21 Lutego 2025, 22:20:35 »
Może ale nie musi, zdarzyło mi się kilka razy jeszcze dostrzec zmianę sygnału na tarczy.

5
Infrastruktura kolejowa / Odp: Rogatki automatyczne i Top
« dnia: 21 Lutego 2025, 22:02:17 »
1. Na 99% nie ma takiej możliwości.
2. Dokładnie tak się stanie, kwestia jedynie czy wydarzy się to jeszcze zanim pociąg minie tarczę czy już później.

6
Bieżące kolejowe / Odp: Co dalej z seria EP09?
« dnia: 03 Lutego 2025, 10:56:42 »
Zawsze osoby naprawiające zrzucają winę na obsługę i maszynistów bo tak najłatwiej. Ciekawi mnie np. co ma obsługa (notabene ograniczająca się do załączenia przełącznika) do notorycznej awarii zespołu dwumaszynowego zwanej potocznie przetwornicą albo gotowanie się latem sprężarek bo nie ma chłodzenia odpowiedniego a temperatura w maszynowni jest jak w piekle.

7
Pomoc doraźna / Odp: Problem z trasą linia61 pospieszny.
« dnia: 20 Stycznia 2025, 11:31:23 »
Na paczkowej 61 za Częstochową jest wielki baner i koniec trasy. Tak było od dawna, dalej nie jest zrobiona.

8
Bieżące kolejowe / Odp: LTC, Jaxan, IGL - wątek zbiorczy
« dnia: 14 Stycznia 2025, 19:32:28 »
Więc to co wiem jednak się zgadza z prawdą.

9
Bieżące kolejowe / Odp: LTC, Jaxan, IGL - wątek zbiorczy
« dnia: 14 Stycznia 2025, 15:07:00 »
Znam pewną historię na temat tych spółek oraz dlaczego obecnie ciężko znaleźć LTC, ale nie mam 100% pewności i wiarygodności tych informacji więc raczej nie chcę tego tutaj publicznie udostępniać, aby nie było że robię jakieś pomówienia.

10
Bieżące kolejowe / Odp: Próba hamulca..
« dnia: 10 Stycznia 2025, 09:41:59 »
No ta próba szczegółowa to tak nie do końca prawidłowo wykonana. Gdzie sprawdzenie czy wagony samoczynnie nie luzują przed upływem 10 minut? Gdzie sprawdzenie przez rewidenta całego składu i nastaw hamulców?

11
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« dnia: 07 Stycznia 2025, 18:27:48 »
Końcówki z obu stron na ezt zazwyczaj się świecą kiedy pojazd jest w trybie parking.

12
Bieżące kolejowe / Odp: Hamowanie kontrolne
« dnia: 06 Listopada 2024, 12:35:24 »
No nie wiedziałem że musisz mieć cel. Ja tam robię po to żeby wiedzieć czy hamulec działa dla samego siebie, a nie dla zapisu w instrukcji. Jak musisz mieć cel zapisany no to ja nie mam argumentu. Pozdrawiam.

13
Bieżące kolejowe / Odp: Hamowanie kontrolne
« dnia: 06 Listopada 2024, 11:59:52 »
Jest w Bw56 ewidentnie pojęcie hamowanie kontrolne. &36 pkt 1 mówi wyraźnie: Hamowanie kontrolne wykonuje się po każdej próbie hamulca. Jedynie po zmianie DT jest to w kwestii woli maszynisty. Tak jak pisałem jedynie zmieniły się wytyczne do tego w jaki sposób ma zostać przeprowadzone. Brak jest konkretnej prędkości oraz tego że ma spaść prędkość o minimum 20 km/h.

14
Bieżące kolejowe / Odp: Hamowanie kontrolne
« dnia: 05 Listopada 2024, 21:51:16 »
Nie zrezygnowało ponieważ hamowanie kontrolne nadal występuje. Zmienione zostały zasady jego wykonywania i przypadki kiedy należy je wykonywać.

15
Tabor kolejowy / Odp: EP09 ED
« dnia: 03 Listopada 2024, 15:59:29 »
Nie, mylisz pojęcia podstawowy a zasadniczy. Ciągle podstawowym hamulcem EP09 jest hamulec pneumatyczny. Dodatkowo lokomotywa posiada hamulec elektrodynamiczny aby była możliwość jazdy nią 160 km/h. Tak samo jak podstawowym hamulcem ED160 jest hamulec pneumatyczny na którym ten pojazd może jechać maksymalnie 140 km/h, i jest tak napisane w instrukcji obsługi tego pojazdu. To że zasadniczym hamulcem jest ed+pn nie zmienia faktu że podstawowym jest pneumatyczny.

16
Tabor kolejowy / Odp: EP09 ED
« dnia: 03 Listopada 2024, 15:17:15 »
Wszystko jest poprawnie. Podstawowym hamulcem jest pneumatyczny i każdy pojazd musi być w taki wyposażony. Wszystkie inne są dodatkowe, aby móc zwiększyć prędkości i wymagany % masy hamującej. W przypadku awarii dodatkowych rodzajów hamulca przechodzimy na pneumatyczny i zgodnie z tabelą ograniczamy prędkość aby nasz % masy hamującej był wystarczający.

17
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 04 Października 2024, 18:14:34 »
Czy tylko ja napotkałem problem z popełnianiem składu ? Raz na jakiś czas kiedy uruchamiam symulacje kiedy załączam baterie nie ma buczka i nie mogę popełnić przewodu głównego więcej niż 3 atmosfery. Załączam filmik na yt oraz log i error. Podkreślam nie byłem wtedy podłączony do wagonów.

Najpierw poprawnie daj zawór w pozycję jazda i dopiero popełniaj.

18
Bieżące kolejowe / Odp: Hybrydy Newagu dla IC
« dnia: 15 Lipca 2024, 16:25:34 »
Podobno ten "cud techniki" z Pesy pojawił się na testach w Żmigrodzie

19
U mnie na tym exe z galicji symulacja w ogóle nie startuje więc uruchamiam na paczkowym z różowymi słupami. Scenariusz regio do Kielc udało mi się po poprawkach dojechać do Czarncy bezproblemowo. W Czarncy nie podaje się semafor przez kilkanaście minut, dłuższe czekanie sobie odpuściłem.

20
Uwielbiam jeździć tą linią w rzeczywistości więc czekałem na nią w maszynie. Szkoda aby tyle pracy się zmarnowało. Na regio do Kielc udało mi się wyjechać za Kucelinkę i błąd w torze doprowadził do tego co na screenie :P

21
Bieżące kolejowe / Odp: "Angliki" PKP Cargo
« dnia: 27 Czerwca 2024, 20:32:30 »
One są już zostawione od lat na eksponaty, w przeciwnym razie już dawno by w Olmecie skończyły.

22
Bieżące kolejowe / Odp: Hybrydy Newagu dla IC
« dnia: 27 Maja 2024, 17:48:02 »
No jak co z DualPower. Pesa jak to pesa jest w lesie i jest opóźnienie, sam prezes się dzisiaj nawet o tym wypowiadał.

23
Bieżące kolejowe / Odp: Hybrydy Newagu dla IC
« dnia: 24 Maja 2024, 10:39:35 »
Na ten moment na Sudetach zmiany nie ma i nie będzie. Dalej tam jeździ SN84. SD85 będzie najpierw jeździł do Zagórza jakoś w niedalekiej przyszłości, a zmiana na pewno będzie na plus bo będzie klimatyzacja i brak problemu z drzwiami.

24
Bieżące kolejowe / Odp: Hybrydy Newagu dla IC
« dnia: 23 Maja 2024, 15:01:38 »
Wydaje mi się, że SN84 zastąpione będą przez SD85 (ex DM90 NS zwane "Bizonami").

Nie po to kupowane są hybrydy aby dalej wynajmować tabor z SKPL, tylko że na hybrydy jeszcze chwilę poczekamy. SD85 będą jeździły jeszcze w tym roku, a jak przyjdą hybrydy to cały tabor SKPL zostanie pożegnany.

25
Pomoc doraźna / Odp: ST44
« dnia: 16 Maja 2024, 12:28:35 »
Na SM42 przed wyłączeniem silnika spalinowego temperatura płynu musi też spaść minimum do 65 stopni.

26
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 16 Marca 2024, 18:00:24 »

Jasielska lokomotywownia miała epizody z różnymi lokomotywami, lecz na przełomie wieków SU45 faktycznie tam stacjonowały (w szczytowym okresie chyba w liczbie całych dwóch sztuk) do obsługi pociągów pospiesznych . Jak by nie patrzeć, mają one ogrzewanie składu, a poza sezonem grzewczym puszczenie rumuna na takim składzie by było grzechem. Z tego co wiem, to SU45/46 jak i ST44 mają zakaz wyłącznie na linii 107 (ewentualnie ostatnim kawałku 108). Daliśmy je jako urozmaicenie, aby każdy scenariusz nie był z tą samą lokomotywą.

Obecnie czyli na lata 2018 do dziś bo takie informacje mam, zakaz jest dokładnie taki: na linii 108 od km 0,585 do 46,589 zakaz ET22 i niemodernizowanych ET21; od km 30,267 do 161,074 zakaz SU45, BR231, BR232, SM48, TEM2; od km 0,585 do km 161,074 zakaz stosowania ST44.
Na całej linii 107 jest zakaz stosowania tych lokomotyw.
Nie wiem jednak jak to było w czasach na które stylizowana jest sceneria.

27
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 02 Marca 2024, 10:09:31 »
Akurat jeżeli chodzi o samochody, to jest wymóg nakładany przez producentów, aby zniszczenia nie obejmowały kabiny. Czyli przód i tył mogą się gnieść i ewentualnie boki powgniatać, ale kabina ma być nietknięta. Tak było np. w Driver: San Francisco.

Może wtedy, obecnie co najwyżej może być lakier zdarty. Zobacz sobie na nową Forze czy Gran Turismo.

A czy wziąłeś pod uwagę BeamNG.drive? W tej grze akurat można zniszczyć cały samochód doszczętnie.

A czytałeś w ogóle co napisałem? Gdzie w BeamNG są licencjonowane samochody? Tam gdzie nie ma licencji nic twórców nie ogranicza.

28
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 29 Lutego 2024, 22:05:01 »
Tak samo jak w większości nowych gier samochodowych na licencji model zniszczeń jest znikomy ponieważ producenci aut sobie nie życzą rozbijania swoich modeli. Tak samo jest z grą F1, model zniszczeń jest jaki jest bo na więcej się FIA nie zgadza.

29
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 29 Lutego 2024, 11:41:53 »
Tu nawet nie o samo UTK chodzi co też o przewoźników, użyczają swoje loga to chcą się prezentować ładnie a nie na poobijanych i brudnych pojazdach.

30
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 21 Lutego 2024, 09:22:34 »
Jest napisane że sceneria jest bardzo wymagająca. Skoro masz spadki tam gdzie jest dużo obiektów to jest jasne że komputer nie wyrabia. A jak byś podał co masz za konfigurację to już by w ogóle było super.

Strony: [1] 2 3 ... 7