1
Bocznica / Odp: Repozytorium.
« dnia: 31 Maja 2020, 11:51:31 »
del
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Tak, tu jest złe opacity haslera. W kabinie EP05 było to samo. Konkretnie submodele a16_main i a16_tarcza_z_p w modelu drugiej kabiny suki.Poprawka w rev. 4961. Submodel a16_main dostał opacity 100, natomiast a16_tarcza_z_p miała dobre opacity (ustawione na 0), bo jest to tekstura podświetlenia, zrobiona na alphie.
Zobacz z ciekawosci czy sytuacja poprawi sie po usunieciu pliku .sbt tak by mogl sie wygenerowac nowy? Ogolnie wyglada to jakby z jakiegos powodu teren byl blednie sklasyfikowany jako polprzezroczysty.Sbt usunąłem, wygenerowałem na nowo i nadal efekt ten sam. Przy próbie uruchomienia symulatora bez zapisu sbt, również bez zmian. Mam podejrzenie, że może być coś nie tak z terenem, który zapisany jako jako e3d. Biorąc pod uwagę, że ostatnio ten plik był edytowany dwa lata temu, to być może pewne rzeczy nie są już odczytywane tak jak w poprzednich exe. Ciężko mi cokolwiek na ten temat powiedzieć, bo nie mam jak zobaczyć jak ten e3d wygląda, więc są to jedynie moje przypuszczenia. Przykładowo na Bałtyku tego efektu "przezroczystego" terenu nie zauważyłem.
node -1 0 none model -84.3704 0.997052 317.552 0 dynamic/road/transit/transit.t3d dynamic/road/transit/transit_bialy endmodelWpis jest dobry, a jednak tekstura auta się nie wyświetla. W innych autkach, gdzie nie ma tekstury wymiennej nie chce się wczytywać cień.
node -1 0 none model -84.3704 0.997052 317.552 0 dynamic/road/transit/transit_int.t3d none endmodel
Bad file: failed do locate texture file "transit_bialy"To wygląda tak jakby exe nie próbowało szukać tekstur w folderze, gdzie znajduje się pojazd. Bo bierze plik dynamic/road/transit/transit_bialy.mat, tam odczytuje wpisy:
Bad file: failed do locate texture file "transit-normal"
Bad file: failed do locate texture file "cien"
texture1: transit_bialyI szuka w folderze textures/, nie podejmując próby szukania w folderze z pojazdem. To samo z cieniami, bo w modelach jest odnośnik: Map: cien i tutaj sytuacja jest identyczna. Więc teraz pytanie czy to jest błąd w exe, czy należy powpisywać pełne ścieżki w modelach i matach?
texture2: transit-normal
node -1 0 auto1 dynamic ROAD\A4 none a4 miejsce1 25 nobody 0 0 enddynamicTeraz jak zamiast 25 wstawię -1 to pojazd jest odwrócony, ale stoi na początku drogi. Czy da się wstawić to auto tak, żeby było odwrócone, ale znajdowało się 25 metrów od początku drogi?
texture1: [ 303e/303e_1_mano_cylinder_p_1 303e/303e_1_mano_cylinder_p_2 ]Będzie:
texture1: [ dynamic/pkp/303e_v1/303e/303e_1_mano_cylinder_p_1 dynamic/pkp/303e_v1/303e/303e_1_mano_cylinder_p_2 ]
Transform:
-1.62921e-007 -1.0 0.0 0.0
-1.62921e-007 0.0 1.0 0.0
-1.0 1.62921e-007 -1.62921e-007 0.0
0.22539 -0.0875538 -0.125711 1.0