Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Maciej

Strony: [1]
1
W spalinówkach (sprawdzane na SM42 i SU45) wciśnięcie kombinacji shift + nie powoduje zejścia nastawnika do zera, jak było dotychczas. Teraz przeskakuje tylko o 2 pozycje. Trochę utrudnia to sterowanie, szczególnie w stonkach, gdzie teraz trzeba liczyć pozycje lub korzystać z pomocnika, tak by zejść do zera, ale jednocześnie nie uruchomić hamulca lokomotywy.

2
Bieżące Symulatorowe / Odp: Człony ra i rb EN71
« dnia: 04 Maja 2020, 22:05:18 »
Były wpisane złe modele w plikach mmd. Poprawione w rewizji 5720. Poprawione pliki dodaję też w załączniku. Należy je wypakować do folderu dynamic/pkp/en57_v1.

3
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 20 Listopada 2019, 16:10:07 »
Co do przezroczystego terenu to znalazłem przyczynę. Okazało się, że tekstura jesiennej trawy grass_autumn1 miała alfę. Usunięcie alfy oraz wygenerowanie nowego sbt naprawiło problem.

4
Forum / "Znikające" polubienia
« dnia: 26 Czerwca 2019, 14:52:57 »
Jakiś czas temu zauważyłem, że gdy ktoś da polubienie danej wiadomości, a następnie ta wiadomość zostanie zmodyfikowana, wówczas polubienie znika. To znaczy pod wiadomością nie wyświetla się napis "ktoś lubi to." Jednak w podsumowaniu profilu te polubienia zostają (w sensie w ilości otrzymanych polubień ta ilość zostaje). Ponadto po wejściu w profilu w "Pokaż wiadomości" -> "Otrzymane polubienia", wiadomość ta się wyświetla wraz z ilością osób, które ją lubią. Ale tutaj pojawia się kolejny problem, bo po kliknięciu w napis "X polubienia" wyświetla się pusta ramka. Czyli wniosek jest taki, że te polubienia niby zostają po zmodyfikowaniu wiadomości, ale nie do końca.

I przy okazji: po kliknięciu w "X polubienia" w niemodyfikowanej wiadomości, wyświetla się napis Użytkownicy, którzy to lubiš . Bez polskiej litery ą.

5
Pomoc doraźna / Odp: Tekstury drzew - problem
« dnia: 22 Kwietnia 2019, 20:38:15 »
Odnośniki do tych dwóch plików masz wpisane w scn? Bo mi to wygląda na zdublowane include. W obu plikach współrzędne są identyczne z tego co widzę, ale w pliku eksportowanym z programu masz nieprawidłową ścieżkę do tekstury krzewu. Z kolei w tym drugim pliku (drzewa.scm) ścieżka jest poprawna. Jeżeli oba pliki są czytane przez scenerie, to taki efekt jest. Czytane jest to co ma złą ścieżkę (i daje efekt różowego pola) i jednocześnie jest czytane to co jest poprawne. I zarówno krzew jak i różowe pole są w tym samym miejscu.

6
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 16 Kwietnia 2019, 14:07:01 »
Wydaje mi się, że przycisk "Poślizg" ([Enter]) działa obecnie nieprawidłowo. Jego wciśnięcie nie powoduje wzrostu ciśnienia w cylindrze hamulcowym. Sprawdzane na kilku losowych siódemkach.

7
Tabor / Odp: 4E-HIST - Problem z podświetleniem manometrów
« dnia: 14 Kwietnia 2019, 18:59:39 »
Znalazłem przyczynę problemu. Przez szamaństwo w postaci przypisania do tego modelu kabiny od 303e, nieprawidłowo były szukane tekstury manometrów. Rozwiązaniem problemu jest wpisanie pełnych ścieżek w plikach mat (w folderze 303e_v1/303e/), dotyczących przyrządów pomiarowych (czyli pliki 303e_1]mano_zbiornik_p.mat, 303e_1]mano_cylinder_p.mat, 303e_1]mano_przewod_p.mat). czyli przykładowo dla 303e_1]mano_cylinder_p.mat zamiast wpisu:
Cytuj
texture1: [ 303e/303e_1_mano_cylinder_p_1 303e/303e_1_mano_cylinder_p_2 ]
Będzie:
Cytuj
texture1: [ dynamic/pkp/303e_v1/303e/303e_1_mano_cylinder_p_1 dynamic/pkp/303e_v1/303e/303e_1_mano_cylinder_p_2 ]

8
Trasy / Odp: Drawinowo.
« dnia: 23 Marca 2019, 17:10:25 »
Sprawa byłaby załatwiona z tym semaforem, gorzej że są kolejne takie przypadki niestety, gdzie lampki były podpięte nie pod pierwszy submodel, tylko drugi (czyli dokomory). Wprowadzenie submodelu _on z zerowym transformem poprzestawiało lampki. Trzeba by wylistować, które z modeli z rev. 3088 miały lampki podpięte nie pod pierwszy submodel (chyba wszędzie jest to submodel komory).

EDIT: Znalazłem sobie sposób na szybkie ogarnięcie tego, bez konieczności porównywania każdego zmienionego pliku. Efekt jest taki, że poprawiłem w sumie 6 modeli z tym błędem. Poszło jako rev. 3641.

9
Bieżące Symulatorowe / Odp: Problemy z płynnością-Bałtyk skm1-
« dnia: 23 Stycznia 2019, 10:40:28 »
Też można sprobować pokombinować z rozdzielczością cieni. Ja cały czas miałem shadowtune 8192 250 250 300, ale na Bałtyku SKM miałem identyczny problem i zmieniłem na shadowtune 4096 250 250 300 (czyli zmniejszenie rozdzielczości cieni). Jednocześnie zwiększyłem multisampling do ośmiokrotnego. W efekcie cienie może delikatnie się pogorszyły, natomiast te skoki zniknęły.

10
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 19 Stycznia 2019, 17:12:09 »
Zauważyłem, że po wstawieniu na teszt-25kv np. EU07, EP08 czy ET22 daje się załączyć wyłącznik szybki, przetwornica i sprężarka. Jak się domyślam może to dotyczyć wszystkich lokomotyw elektrycznych. Przy takim napięciu to chyba WS nawet nie powinien się załączyć, o ile się nie mylę. I jeszcze pytanie odnośnie: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31130.msg503491.html#msg503491. Ten brak dźwięku uruchomienia radia w kabinach B może być spowodowany błędami w modelach czy coś w exe?

11
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.12 - problemy
« dnia: 06 Stycznia 2019, 14:42:15 »
W EU07-239-G i prawdopodobnie w innych z tą samą kabiną. Okno maszynisty jest zbugowane.
Poprawione w rev. 3340.

12
Tabor / Odp: EN71-zepsuta kabina rb
« dnia: 17 Listopada 2018, 08:35:57 »
Mmd nie było zaktualizowane po poprawkach kabin. Problem był już zgłaszany na bugtrackerze i został poprawiony w rev. 3181.

13
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.06 - problemy
« dnia: 17 Lipca 2018, 22:50:45 »
W 303e wersji TV brakuje poręczy przy drzwiach po stronie mechanika, po obu stronach lokomotywy.
Pogrzebałem trochę w logu i doszedłem do wniosku, że z modelu ze starej struktury (czyli wówczas 303e-tv.t3d) został przekopiowany do detail_4.t3d submodel elementy_dach, natomiast submodel detale, w którym znajdują się poręcze został przekopiowany z 303eb-zez.t3d. Zatem poprawka polegała na przekopiowaniu z dawnego modelu (303e-tv.t3d) całego submodelu detale i jago zamianie w detail_4.t3d. W załączniku poprawiony t3d, który powinien się znaleźć w dynamic/pkp/303e_v1/components. Poprawkę wrzucę na repo jutro wieczorem.

14
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.06 - problemy
« dnia: 17 Lipca 2018, 17:48:02 »
W 303e wersji TV brakuje poręczy przy drzwiach po stronie mechanika, po obu stronach lokomotywy.

15
Poradniki / Odp: [INNE] Tworzenie ujednoliconych mini
« dnia: 15 Lipca 2018, 21:29:30 »
Współrzędne kamery wyświetlane są pod F3, po oddaleniu się od wagonu/lokomotywy.

Przy okazji, znalazłem sposób jak można poprawić tło, aby było zgodne z pozostałymi mini. Po przeskalowaniu obrazu (punkt 7 z pierwszej wiadomości w tym wątku), klikamy w Gimpie menu Kolory i wybieramy Barwa i nasycenie. Zmieniamy jasność na 22 i nasycenie na -46. Barwę zostawiamy bez zmian (czyli powinno być 0). Następnie klikamy OK. Po wykonaniu tej czynności, ponownie klikamy na menu Kolory, lecz tym razem wybieramy Jasność i kontrast. Zmieniamy kontrast na 20, a jasność zostaje bez zmian (czyli zostaje 0). Klikamy OK. Dalej zapisujemy plik, czyli wykonujemy punkt 8 z pierwszej wiadomości.

16
Poradniki / Odp: [INNE] Tworzenie ujednoliconych mini
« dnia: 15 Lipca 2018, 19:44:38 »
Ja ustawiam kamerę ręcznie. Najpierw ustawiam ją na azymut 180 S, a następnie na współrzędne 0 10 -7, które są odpowiednikiem wciśnięcia klawisza 0. Ja natomiast mam inną uwagę do scenerii wykonanej przez @matek123, a mianowicie tło jest zbyt ciemne. Różnicę pomiędzy plikiem mini wykonanym dłuższy czas temu a plikiem mini wykonanym na obecnej scenerii widać na załączonym screenie.

17
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.03 - problemy
« dnia: 02 Kwietnia 2018, 10:07:10 »
Cytuj
Bad scenario: vehicle with duplicate name "et41-091" encountered in file "scenery/$td.scn" (line 2403)
Chodzi o to, że przy wstawianiu do scenerii lokomotyw dwuczłonowych czy EZT, Rainsted nadaje członom identyczne nazwy. Czyli np. zamiast ET41-091-A oraz ET41-091-B mamy dwa pojazdy o nazwie ET41-091. Można to obejść w taki sposób, ze wstawiamy do td żądany skład, czyli w tym przypadku ET41-091. Nastąpi wtedy crash. W folderze scenery należy następnie wyszukać pliku $td.scn. Na dole pliku znajduje się wpis do składu. Zmieniasz nazwy członów ET41 tak, by oba miały inne nazwy. Potem kopiujesz wpisy i zamieniasz wpisy lokomotywy w pliku scn danej scenerii. Niestety tak to obecnie funkcjonuje. Sprawa była zgłaszana do Ra, ale odzewu brak.

18
Poziom głosu kierownika pociągu już od dłuższego czasu jest zbyt cichy. Z tego co pamiętam, to na l053-sluzba-4-night_v2 w Rudawie kierpocia praktycznie w ogóle nie słychać. Jeżeli dobrze zauważyłem, to po wyjściu z kabiny głos kierownika jest jakby głośniejszy.

19
Symulator / Odp: Obliczanie transformu po zmianie parenta
« dnia: 23 Lutego 2018, 21:01:40 »
Bardzo Wam dziękuję. Udało się obliczyć transformy. Lampka została przeparentowana i została na swoim miejscu. Jeszcze raz ogromne dzięki. Wątek zamykam.

20
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 18 Lutego 2018, 20:13:44 »
No dobra, zatem zostawiam tak jak jest. Dzięki za wyjaśnienie.

21
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 17 Lutego 2018, 22:41:19 »
Udało się rozwiązać problem z przyciskiem piasecznicy na EU07-15xx. Okazało się, że w pliku mmd była wpisana pozycja początkowa 0.015 zamiast 0.0. Wystarczyło zatem to zmienić oraz przesunąć w górę grzybek piasecznicy w pliku t3d kabiny. Jutro poleci poprawka do repo.

Widzę, że pojawiły się na repo poprawki do kabiny w 4e (4e_1]kabina_a oraz 4e_1]kabina_b). Postanowiłem, że trochę dokończę to pod względem lampek i hebelków. Na chwilę obecną poprawiłem lampki wentylatorów oraz jazdy na oporach, które świeciły się praktycznie cały czas. Zastanawiam się czy dorzucić jeszcze poprawkę na ciągle załączony hebel wentylatorów. W pozostałych wersjach 4e (4e-zez, 4e-tv itd.) hebel ten jest w pozycji "wyłączony". Zostawić go tak jak jest w 4e, tzn. "załączony" czy poprawić?

22
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 14 Lutego 2018, 14:12:10 »
Mi pod pewnym kątem ustawienia kamery znika jedno z przęseł mostu na Bałtyku, a także fragment wody. Już jakiś czas temu to zaobserwowałem, natomiast sytuacja ta wciąż się powtarza. Efekt ten występuje u mnie na pewno na Bałtyku Cargo oraz zimie przy przejeździe przez ostatnie przęsło mostu w stronę Alakowic. Reszty nie sprawdzałem. Na screenach widać: 1 - prawidłowo wyświetlany most i woda; 2 - część wody znikła; 3 - przesunięcie kamery o pewien kąt i zniknięcie przęsła.

23
Tabor / Odp: Lokomotywa EU07-409 z kabiną do pobrania
« dnia: 12 Września 2017, 18:23:21 »
Niestety jest błąd. Brak możliwości przełączenia nastaw hamulca GPR.
Na repo jest w porządku. Na zwykłej paczce DDS/E3D (z patchem) i EU07-409 zainstalowaną przez skrypt, rzeczywiście występuje ten błąd.

EDIT: Błąd znaleziony. W pliku 303e-409.mmd jest wpis:
rakeprofile_sw: przelacznik-hamulec-typ rot 0.25 -0.25 0.2Powinno być:
Brakeprofile_sw: przelacznik-hamulec-typ rot 0.25 -0.25 0.2Na repo zostało to poprawione przy zmianie dźwięków, dlatego tam działa.

Tylko nie rozumiem, dlaczego po poprawieniu wpisu, przełącznik lata po całej kabinie A. W kabinie B jest dobrze. Kwestia złego skalowania w E3D?

24
Tabor / Odp: Lokomotywa EU07-409 z kabiną do pobrania
« dnia: 10 Września 2017, 19:41:08 »
EU40, ST44-003, wypakujcie sobie paczkę z załącznika do dynamic/pkp/303e_v1. Tam są poprawione pliki fiz, mmd, t3d dla EU07-409 pod względem formatowania. Nie mam pojęcia czy to może być przyczyna Waszych problemów, ale sprawdzić nie zaszkodzi. Przypominam o konieczności wyrzucenia plików e3d (303e_4]kabina_a, 303e_4]kabina_b oraz ewentualnie 303e-409_int), jeśli takie są.

EU40: odnośnie problemów z wykrywaniem pojazdów przez starter sprawdź czy istnieją odpowiednie wpisy w plikach textures.txt. Spróbuj tez usunąć pliki: dynamic/tabor.txt oraz dynamic/textures.ini.

25
Pomoc doraźna / Odp: Patch 17.07 - problemy
« dnia: 23 Lipca 2017, 14:55:56 »
U mnie to rozświetlenie całej scenerii po włączeniu reflektorów lokomotywy występuje tylko na laptopie (na komputerze stacjonarnym jest w porządku). Nie wiem czy nie jest to wina grafiki Intel, którą mam na laptopie. Mój znajomy ma ten sam problem i także posiada grafikę Intel.

26
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 13 Czerwca 2017, 19:09:18 »
Wina tekstur. Podmieniłem sobie z ciekawości plik kabina1.tga w folderze z SP45 na tą z SU45. Mierniki obrotów i temperatury wody wyświetlają się teraz prawidłowo.

EDIT: Powodem błędnego wyświetlania był zbędny kanał alfa na teksturach niepodświetlonych mierników i haslera.

27
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 13 Czerwca 2017, 17:07:07 »
Krzysiek, ale Ty dałeś screena z SP45, a teraz mówimy o SU45.

28
Tabor / Odp: Dziwny błąd z pythonem w E483
« dnia: 30 Stycznia 2017, 13:54:38 »
W pliku scn masz takie coś:
node -1 0 tdo_n603 track normal 50 1,435 0,15 25 20 0 flat vis
rail_screw_used1 6 1435mm\tpbps-new2 0,2 0,5 1,1
1200,4 0,2 986,111 0
0 0 0
0 0 0
1200,4 0,2 1036,11 0
0
endtrack

node -1 0 tdo_n612 track normal 50 1,435 0,15 25 20 0 flat vis
rail_screw_used1 6 1435mm\tpbps-new2 0,2 0,5 1,1
1200,4 0,2 936,111 0
0 0 0
0 0 0
1200,4 0,2 986,111 0
0
endtrack
Trzeba pozmieniać przecinki na kropki w tym fragmencie i powinno działać dobrze. Czyli będzie tak:
node -1 0 tdo_n603 track normal 50 1.435 0.15 25 20 0 flat vis
rail_screw_used1 6 1435mm\tpbps-new2 0.2 0.5 1.1
1200.4 0.2 986.111 0
0 0 0
0 0 0
1200.4 0.2 1036.11 0
0
endtrack

node -1 0 tdo_n612 track normal 50 1.435 0.15 25 20 0 flat vis
rail_screw_used1 6 1435mm\tpbps-new2 0.2 0.5 1.1
1200.4 0.2 936.111 0
0 0 0
0 0 0
1200.4 0.2 986.111 0
0
endtrack
A np. w porównaniu z oryginalnym fragmentem ze scenerii TD to powinno być:
node -1 0 tdo_n603 track normal 50.0 1.435 0.15 25.0 20 0 flat vis
 rail_screw_used1 6 1435mm/tpbps-new2 0.2 0.5 1.1
1200.4 0.2 986.111  0.0  //point 1
0.00012207 0.0 16.6666  //control vector 1
0.0 0.0 -16.6667  //control vector 2
1200.4 0.2 1036.11  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 tdo_n612 track normal 50.0 1.435 0.15 25.0 20 0 flat vis
 rail_screw_used1 6 1435mm/tpbps-new2 0.2 0.5 1.1
1200.4 0.2 936.111  0.0  //point 1
0.00012207 0.0 16.6667  //control vector 1
0.0 0.0 -16.6667  //control vector 2
1200.4 0.2 986.111  0.0  //point 2
0
endtrack

29
Symulator / Odp: Wpis do wskaźników na kozłach oporowych
« dnia: 23 Grudnia 2015, 12:23:35 »
Odgrzewam kotleta. W związku z tym, że niedawno zrozumiałem, dlaczego te "kijki" od wskaźników się nie wyświetlają, a mam teraz trochę czasu, będę je poprawiać. Jak się okazuje, "kijki" te nie mają grubości, np. zamiast:
Cytuj
node 1500 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 180.0 180.0 180.0 specular: 100.0 100.0 100.0 endmaterial wzw
-5395.06 1.51159 21976.4    -0.999962 0.0 0.00872642  0.494385 1.0 end
-5395.06 0.0115858 21976.4    -0.999962 0.0 0.00872642  0.494385 0.0 end
-5395.06 1.51159 21976.4    -0.999962 0.0 0.00872642  0.525451 1.0
endtri

node 1500 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 180.0 180.0 180.0 specular: 100.0 100.0 100.0 endmaterial wzw
-5395.06 0.0115858 21976.4    -0.999962 0.0 0.00872642  0.525451 0.0 end
-5395.06 1.51159 21976.4    -0.999962 0.0 0.00872642  0.525451 1.0 end
-5395.06 0.0115858 21976.4    -0.999962 0.0 0.00872642  0.494385 0.0
endtri

node 1500 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 180.0 180.0 180.0 specular: 100.0 100.0 100.0 endmaterial wzw
-5395.06 1.51159 21976.4    0.999962 0.0 -0.00872633  0.494385 1.0 end
-5395.06 0.0115857 21976.4    0.999962 0.0 -0.00872633  0.494385 0.0 end
-5395.06 1.51159 21976.4    0.999962 0.0 -0.00872633  0.525451 1.0
endtri

node 1500 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 180.0 180.0 180.0 specular: 100.0 100.0 100.0 endmaterial wzw
-5395.06 0.0115857 21976.4    0.999962 0.0 -0.00872633  0.525451 0.0 end
-5395.06 1.51159 21976.4    0.999962 0.0 -0.00872633  0.525451 1.0 end
-5395.06 0.0115857 21976.4    0.999962 0.0 -0.00872633  0.494385 0.0
endtri
powinno być:
Cytuj
node 1500 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 180.0 180.0 180.0 specular: 100.0 100.0 100.0 endmaterial wzw
-5395.06 1.51159 21976.43    -0.999962 0.0 0.00872642  0.494385 1.0 end
-5395.06 0.0115858 21976.43    -0.999962 0.0 0.00872642  0.494385 0.0 end
-5395.06 1.51159 21976.47    -0.999962 0.0 0.00872642  0.525451 1.0
endtri

node 1500 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 180.0 180.0 180.0 specular: 100.0 100.0 100.0 endmaterial wzw
-5395.06 0.0115858 21976.47    -0.999962 0.0 0.00872642  0.525451 0.0 end
-5395.06 1.51159 21976.47    -0.999962 0.0 0.00872642  0.525451 1.0 end
-5395.06 0.0115858 21976.43    -0.999962 0.0 0.00872642  0.494385 0.0
endtri

node 1500 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 180.0 180.0 180.0 specular: 100.0 100.0 100.0 endmaterial wzw
-5395.06 1.51159 21976.47    0.999962 0.0 -0.00872633  0.494385 1.0 end
-5395.06 0.0115857 21976.47    0.999962 0.0 -0.00872633  0.494385 0.0 end
-5395.06 1.51159 21976.43    0.999962 0.0 -0.00872633  0.525451 1.0
endtri

node 1500 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 180.0 180.0 180.0 specular: 100.0 100.0 100.0 endmaterial wzw
-5395.06 0.0115857 21976.43    0.999962 0.0 -0.00872633  0.525451 0.0 end
-5395.06 1.51159 21976.43    0.999962 0.0 -0.00872633  0.525451 1.0 end
-5395.06 0.0115857 21976.47    0.999962 0.0 -0.00872633  0.494385 0.0
endtri
Jeśli ktoś ma ochotę się przejechać na L053 na jakimkolwiek scenariuszu, proszę o sprawdzenie, na których kozłach oporowych wskaźniki wiszą w powietrzu, tak jak na przykład na screenie 1 w 1 wiadomości w tym temacie. Jeśli gdzieś znajdzie się taki wskaźnik, proszę o podanie jego współrzędnych (należy podlecieć kamerą pod ten wskaźnik, kliknąć F2 i spisać jego współrzędne).


Informuję, że poprawki zostały ukończone. Poprawiłem wskaźniki o następujących współrzędnych (przybliżone dane X i Y):
  • -4545 21994
  • -5395 21976
  • -5588 22011
  • -12344 29375
  • -12321 30035
  • -16299 41849
  • -18479 53479
  • -18473 53479
W związku z tym, że pracowałem na plikach z repo, które częściowo wcześniej zostały zmienione (a więc nie są do końca kompatybilne z Paczką Całościową), nie dodaję ich w tym wątku. Jeżeli komuś bardzo zależy na tych plikach, to będą do pobrania jutro przed 6 pod adresem: eu07.pl/daily/ łącznie z pozostałymi zmianami wprowadzonymi na repo, dzięki czemu będą mogły zostać bezproblemowo nadpisane. Ewentualne uwagi lub inne znalezione wskaźniki bez "kijków" proszę zgłaszać do mnie przez PW. Wątek spełnił swoje zadanie, więc go zamykam.

Strony: [1]