Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mareczek dnia Dzisiaj o 00:29:02 »
OK, Bałtyk ruszył ziemię na repo...
2
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Ostatnia wiadomość wysłana przez tmj dnia Dzisiaj o 00:09:07 »
EP07-544 jest wstawiona na Baltyku z predkoscia 0.0 co oznacza ze uruchamia sie w trybie "czekaj na rozkazy" a ze to sceneria przedpotopowa to zadnych rozkazow nie dostaje. No i tak sobie czeka do usr...ej smierci. Kiedys w tym trybie dalej mialo miejsce skanowanie torow i po zmianie semafora przed soba AI sama sobie decydowala ze powinna sie uruchomic i jechac, ale to dawno temu wypadlo.

Rozwiazaniem jest zmiana predkosci poczatkowej skladu z 0.0 na 0.1 co spowoduje wygenerowanie polecenia rozruchu, po ktorym AI automatycznie przejdzie w tryb jazdy.

Kibel sie nie odpala bo AI sie nie naumialo ze trzeba ruszyc nastawnik kierunku z pozycju neutralnej by odblokowac przekaznik roznicowy, bedzie poprawka.
3
Uruchamianie Symulatora / Błąd podczas uruchamiania symulatora.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez shioo dnia 29 Marca 2020, 23:07:46 »
Witam, gdy próbuje uruchomić symulator pojawia się okno z błędem 0xc00007b. Dodam, że MaSzyna to pierwszy program z którym mam taki problem.
4
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mareczek dnia 29 Marca 2020, 22:12:33 »
Na Bałtyku (tym podstawowym) AI nie potrafi niczym ruszyć. I EP07-544 stoi i kibel na Plaży. Przy kibelku słyszałem że się pompuje małą sprężarką choć badyle w górze itd.
5
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez szczawik dnia 29 Marca 2020, 20:31:54 »
Zaraz się zajmę tym problemem. @Kacu, czy nie masz czasem w pliku .ini któregoś parametru (x) zamiast prawidłowej wartości? Np. przy parametrze 'gfx.shadows.cab.range'.
U @Pawła był błędny parametr (brak zdefiniowanej wartości), @Kacu najpewniej ma błędną wartość (x) (taki szablon jest w wiki). Niemniej przy następnej wersji dorzucę jakąś obsługę takich błędów.
6
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« Ostatnia wiadomość wysłana przez koper dnia 29 Marca 2020, 21:21:17 »
Dorzucam jeszcze dwie siódemki w historycznym malowaniu (EP07-338 i EP07-356). Obie lokomotywy są już w symulatorze ale może się komuś przydadzą. :)
EP07-338
Link: https://eu07.pl/userfiles/24543/PKPIC%20EP07-338.zip

EP07-356
Link: https://eu07.pl/userfiles/24543/PKPIC%20EP07-356.zip
7
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Turbokibel dnia 29 Marca 2020, 21:20:30 »
Na baltyku cargo i interregio crash po zaladowaniu scenerii. (stare exe mam wywalone, shadery podmienione na te dostarczone z exekiem)

Już ten problem został naprawiony, pobierz z repozytorium plik auta.scm z folderu baltyk_ctl, rewizja 5471.

Mi się ciągle wywala. Pomaga skasowanie linijki w scn: include baltyk/drogi_ra.scm end.
Tak samo pomaga skasowanie include z autami. Ale auta same w sobie wyglądają ok, a wywala nawet jak zostawi się jeden pojazd na mapie (np. tylko pierwszą linijkę)

Coś ze ścieżkami w drogach jest nie tak? Tylko że ten plik nie był ruszany ponad 1,5 roku a na bank działało ze 2-3 tygodnie temu.
8
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Stele dnia 29 Marca 2020, 21:13:39 »
Jak ma zadaną prędkość początkową, to startuje "ciepły". Do tej pory był nagrzany i miał nabite powietrze, teraz dodatkowo ma załączoną baterię.
9
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MrObwarzanek dnia 29 Marca 2020, 21:05:52 »
Nie wiem co to ale zawsze jak załaduje to bateria jest załączona nie ważne jaki pojazd.
10
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Ostatnia wiadomość wysłana przez panmrherobrine dnia 29 Marca 2020, 21:01:27 »
Na baltyku cargo i interregio crash po zaladowaniu scenerii. (stare exe mam wywalone, shadery podmienione na te dostarczone z exekiem)

Strony: [1] 2 3 ... 10