Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 21.04 - problemy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jasz dnia Dzisiaj o 18:27:31 »
Mam problem na linii61_towarowy2. W ogóle nie ma wyjazdu po skład po podaniu pierwszego manewrowego na Tm21. Następny Tm29 już nie podaje dalej.

https://eu07.pl/userfiles/21481/1.jpg
https://eu07.pl/userfiles/21481/2.jpg
https://eu07.pl/userfiles/21481/errors.txt
2
Bieżące kolejowe / Odp: Bocznikowanie na pozycjach oporowych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez EU40 dnia Dzisiaj o 18:07:19 »
No trudno aby jechała, skoro w cylindrach 0,4 MPa.
Zadałbym raczej pytanie: jak negatywnie to wpłynie na uzwojenia stojana?
Jeszcze jedno pytanie: jakież to gigantyczne straty energii tracimy na jeździe na rezystorach rozruchowych?
3
Bieżące kolejowe / Odp: Bocznikowanie na pozycjach oporowych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez SQT dnia Dzisiaj o 18:01:48 »
Racja mój błąd. Ale na siódemce i tak nie oszczędzi się ani na oporach ani oporów ;)
4
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« Ostatnia wiadomość wysłana przez shonek93 dnia Dzisiaj o 17:49:07 »
Wagony Towarowe:
PL-PKPC Habills-xx 426Sb 2756_066-4 - bok / przód / tył / tabliczka
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-PKPC_Habills_426Sb_2756_066-4.zip
PL-PLK 99 51 9550 814-9 - bok / przód / tył skos
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-PLK_99_51_9550_814-9.zip
PL-PLK 99 51 9550 818-0 - bok / przód skos / tył
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-PLK_99_51_9550_818-0.zip
PL-RAILC Zas 7863 088-3 - bok / przód / tył skos
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-RAILC_Zas_7863_088-3.zip
PL-RAILP Eamos 5944 370-2 - bok / przód skos / tył skos
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-RAILP_Eamos_5944_370-2.zip
PL-RAILP Eamos 5944 414-8 - bok / przód skos / tył skos
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-RAILP_Eamos_5944_414-8.zip
PL-RAILP Eamos 5944 464-3 - bok / przód skos / tył skos
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-RAILP_Eamos_5944_464-3.zip
PL-RAILP Eamos-w 5944 287-8 - bok / przód skos / tył skos
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-RAILP_Eamos-w_5944_287-8.zip
PL-RAILP Eamos-w 5944 289-4 - bok / przód skos / tył skos
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-RAILP_Eamos-w_5944_289-4.zip
PL-RAILP Eamos-w 5944 290-2 - bok / przód skos / tył skos
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-RAILP_Eamos-w_5944_290-2.zip
PL-RAILP Eamos-w 5944 318-1 - bok / przód skos / tył skos
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-RAILP_Eamos-w_5944_318-1.zip
PL-RAILP Eamos-w 5944 327-2 - bok / przód skos / tył skos / tabliczka
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-RAILP_Eamos-w_5944_327-2.zip
PL-RAILP Eamos-w 5944 329-8 - bok / przód skos / tył skos
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-RAILP_Eamos-w_5944_329-8.zip
PL-RAILP Eamos-w 5944 333-0 - bok / przód skos / tył skos / tabliczka
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-RAILP_Eamos-w_5944_333-0.zip
PL-RAILP Eamos-w 5944 375-1 - bok / przód skos / tył skos
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-RAILP_Eamos-w_5944_375-1.zip
5
Bieżące kolejowe / Odp:  Bocznikowanie na pozycjach oporowych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez youBy dnia Dzisiaj o 17:48:55 »
Nie opory, a na oporach - usuwamy pierwszy segment rezystorów rozruchowych.
6
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 21.04 - problemy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez tor424 dnia Dzisiaj o 17:43:12 »
Linia 61 brak tekstury zegara na budynku dworca w Ozimku
https://imgur.com/undefined

ll61+l144_lotos
Pierwszy przejazd za stacją Fosowskie nie zamyka się dla nas. Dla jadącego chwilę przed nami AI chyba się zamyka, choć pewien nie jestem
https://imgur.com/ZEvE3Jl

7
Bieżące kolejowe / Odp: Bocznikowanie na pozycjach oporowych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez SQT dnia Dzisiaj o 17:30:13 »
Cytuj
Bocznikowanie na pozycji oporowej jest ekonomicznie nieuzasadnione, ponieważ cały czas tracimy energię na rezystorach rozruchowych.
Chyba, że konstruktor chciał zaoszczędzić na oporach rozruchowych, to daje się bocznikowanie na pierwszych pozycjach. Wtedy silniki mają mniejszy moment niż przy pełnym polu i lokomotywa rusza łągodniej.
A wszystko wyjaśnione tu:


Nie oglądałem tego filmu, ale w jaki sposób ma zaoszczędzić opory rozruchowe? Prąd nadal płynie przez opory bo jednak nadal są włączonone szeregowo z silnikami trakcyjnymi.
8
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« Ostatnia wiadomość wysłana przez shonek93 dnia Dzisiaj o 17:28:54 »
Lokomotywy :
PKP ET22-933 - bok x2 / przód / tył skos / tabliczka
https://eu07.pl/userfiles/8682/PKP_ET22-933.zip
PKPC ET22-884 - bok x2 / przód / tył / tabliczka + detale
https://eu07.pl/userfiles/8682/PKPC_ET22-884.zip
PL-CTLL 182 075-2 - bok x2 / przód / tył / tabliczki
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-CTLL_182_075-2.zip
PL-ID 181 077-9 - bok x2 / przód / tył skos / tabliczka
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-ID_181_077-9.zip
PL-LOTOS 6Dg-181 - bok x2 / przód / tył / tabliczki
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-LOTOS_6Dg-181.zip
PL-LOTOS E6ACTab-010 - bok x2 / przód / tył / tabliczki
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-LOTOS_E6ACTab-010.zip
PL-ZPNT_TEM2-263 - bok x2 / przód / tył / tabliczki + detale ( dwie wersja jedna w cieniu druga w delikatnym słońcu )
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-ZPNT_TEM2-263.zip
9
Bieżące kolejowe / Odp: Bocznikowanie na pozycjach oporowych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MichałŁ dnia Dzisiaj o 16:37:01 »
Cytuj
Bocznikowanie na pozycji oporowej jest ekonomicznie nieuzasadnione, ponieważ cały czas tracimy energię na rezystorach rozruchowych.
Chyba, że konstruktor chciał zaoszczędzić na oporach rozruchowych, to daje się bocznikowanie na pierwszych pozycjach. Wtedy silniki mają mniejszy moment niż przy pełnym polu i lokomotywa rusza łągodniej.
A wszystko wyjaśnione tu:
10
Pomoc doraźna / Odp:  Próba hamulca
« Ostatnia wiadomość wysłana przez youBy dnia Dzisiaj o 16:24:24 »
Hamowanie nagłe otwiera przewód hamulcowy w innym miejscu. Przełącznik blokuje tylko funkcję hamowania służbowego i luzowania.
Strony: [1] 2 3 ... 10