Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Tabor kolejowy / Odp: Jak to było z oznaczeniami TEM2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DzordZ dnia 05 Października 2022, 23:59:15 »
Temat jest prosty - SM48, TEM2 oraz ТЗМ2 to trzy osobne serie, wszystkie zaczynające się od numeru 001.
2
Infrastruktura kolejowa / Odp: Pytania o wskaźnikach, sygnałach kolejowych i pociągowych itp.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Celuś dnia 05 Października 2022, 23:42:09 »
Chociażby łącznice odgałęziające się od CMK - Starzyny, Czarnca, Włoszczowa.
3
Infrastruktura kolejowa / Odp: Pytania o wskaźnikach, sygnałach kolejowych i pociągowych itp.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jakubg1 dnia 05 Października 2022, 23:35:33 »
Ja się trochę dołączę do tej konwersacji, bo mnie nurtuje inne pytanie (tym razem na serio): Czy istnieją w Polsce szlaki jednotorowe, na których została zamontowana samoczynna blokada liniowa?
4
Tabor kolejowy / Jak to było z oznaczeniami TEM2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maslo dnia 05 Października 2022, 22:52:26 »
Cześć, ostatnio zacząłem się zastanawiać, jakie właściwie oznaczenia fabryczne dostawały TEM2 przeznaczone na eksport do polski - czy były to kolejne czterocyfrowe numery kontynuując serię radziecką, czy może dostały odrębną numerację. Szybkie spojrzenie na znalezioną w googlu tablicę znamionową i okazuje się, że posiadały zwykle ten sam numer, jaki ostatecznie otrzymywała lokomotywa (przykładowo TEM2-016 miała na tablicy 016 itd.). Tu jednak rodzi się problem - przecież w polsce tamary jeździły i pod oznaczeniem TEM2, jak i SM48, więc czy numery na tablicach też się powtarzały? I w jaki sposób oddzielano je od tamar dla ZSRR? Po przejrzeniu paru innych fotogalerii i dokumentów dowiedziałem się, że niektóre tamary dla Polski dostawały fabryczne oznaczenie ТЗМ2ЗЛ (końcówka ЗЛ (EP) prawdopodobnie oznaczała eksport na Polskę). Inne z kolei miały po prostu ТЗМ2 lub TEM2. Niektóre dokumenty mówią nawet o ТЗМ2ЗЛ-II. Stąd pytanie do lepiej obeznanych - jak to w końcu było?
5
Tabor kolejowy / Odp: Jakaś rączka między oknami czołowymi kabiny EN57
« Ostatnia wiadomość wysłana przez matek123 dnia 05 Października 2022, 21:34:41 »
Od wskaźników elektronicznych masz sterowniki różnego rodzaju. Nie wiem ile można stacji na taśmie umieścić, ale raczej czynnych z taśmą i tak już nie ma.
6
Tabor kolejowy / Odp: Jakaś rączka między oknami czołowymi kabiny EN57
« Ostatnia wiadomość wysłana przez FrozenBokytYT dnia 05 Października 2022, 21:04:02 »
A w przypadku LED tablic albo tablic z lampkami?
Ile stacji docelowych można umieścić na tę taśmę?
7
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.08 - problemy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Stele dnia 05 Października 2022, 20:53:25 »
Jakie lokomotywy? Któraś jest obrócona? Daj trainset trefnego zestawienia.
8
Tabor kolejowy / Odp: Jakaś rączka między oknami czołowymi kabiny EN57
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Stele dnia 05 Października 2022, 20:52:31 »
Otwierasz szafkę nad oknem i przewijasz rolkę z taśmą z predefiniowanymi relacjami dla danego zakładu.
9
Tabor kolejowy / Odp: Jakaś rączka między oknami czołowymi kabiny EN57
« Ostatnia wiadomość wysłana przez FrozenBokytYT dnia 05 Października 2022, 10:04:25 »
Nie w LED tablice, a w papierowej.
10
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.08 - problemy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Carmelovy dnia 05 Października 2022, 16:55:31 »
Czasem taki błąd zdarza się po zmianie kabiny w EZT.
Strony: [1] 2 3 ... 10