Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Na warsztacie / Odp: Odświeżanie Quark-u
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krzysiek626 dnia 28 Lutego 2021, 21:43:04 »
I Quark ma taką różnicę poziomów, co zaznaczyłem poprzednio. Ta sceneria według mnie nie nadaje się kompletnie na ciężkie brutto. Amen.
2
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Smok E_ustachy dnia 28 Lutego 2021, 20:36:52 »
No to przejadę. Przy okazji sprawdzania, jak najlepiej wykorzystywać z górki na pazurki. Swoją drogą fajna trasa, taka trochę górska.
3
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Siecool dnia 28 Lutego 2021, 19:26:06 »
Powinieneś jeździć z otwartą zakładką Vehicle scan table bodajże, ona pokazuje, który semafor/tor nadaje jaki sygnał dla AI. Łatwiej byłoby dojść, skąd pomocnik bierze te wartości. Z mojego doświadczenia wynika, że pomocnik wypisuje momentami głupoty, natomiast jak puścisz AI to jeździ normalnie. Wygląda na to, że inna logika jest wpisywania informacji do pomocnika, a inną interpretuje AI przy regulowaniu prędkości.
4
Wydział zamówień / Materiały do scenerii l1,l61,l64,l155,l701-703.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gg dnia 28 Lutego 2021, 17:21:21 »
Zgłaszam potrzebę na zdjęcia na tekstury i poglądowe wszelkich obiektów dedykowanych z wyżej wymienionej linii. Na zachętę wklejam link do projektu, który jest już w zaawansowanym etapie: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,32626.0.html .
INFO: Sprawdzałem szukajką po nazwie miejscowości/linii, ale nic nie znalazłem...
PS Jeśli byłaby możliwość, to przy nowo zrobionych zdjęciach na tekstury można dawać linki , gdzie stoi dany obiekt w google maps(jeśli jest nieoczywisty - wyłączając np. budynek dworca itd.).
EDIT: Wiem o zdjęciach @AIR z Kielc...
5
Na warsztacie / Odp: Częstochowski Węzeł Kolejowy i Linia 61
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gg dnia 28 Lutego 2021, 15:35:35 »
Na potrzeby scenerii jest potrzebne wiele obiektów dedykowanych. Jeden z nich jest również w przygotowaniu. Jest to mini nastawnia w Turowie, która została skończona jeśli chodzi o sam model, teraz pozostała tekstura i mapowanie...
6
Na warsztacie / Odp: Częstochowski Węzeł Kolejowy i Linia 61
« Ostatnia wiadomość wysłana przez AIR dnia 28 Lutego 2021, 14:29:25 »
Tak żeby może zachęcić innych do współpracy to i ja pokażę coś od siebie.

Dla tych którzy coś umieją i się wahają napiszę... oczywiście można pudrować przejechane setki razy fikcyjne starocie jak Quark, czy Krzyżowa, ale można też pomóc w tym projekcie gdzie kolega JAN21 naprawdę realistycznie odwzorował prawdziwy szlak (również profil pionowy).
7
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nastawnik/Pulpit do komputera - Wskazówki i gotowe projekty.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez maciek001 dnia 28 Lutego 2021, 13:38:16 »
Zacznij od przełączników - jak zaczną działać to kontrolki, itd... powolutku, pojedynczo, nie wszystko na raz ;)
8
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Stele dnia 28 Lutego 2021, 11:14:21 »
Zamarznięty łan. Pola mają różnorakie kafle mapowania letniego, to w zimie będą ponaciągane co by nie kombinować.
9
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Smok E_ustachy dnia 27 Lutego 2021, 17:49:56 »
Problem:
23:56: pomocnik pokazuje ograniczenie 0 km ale jest przejazd i otwarty semafor. Podobnie w Macierzowie. Podobnie
53.26 Macierzowo: coś tu nie pasi, trzeba dojechać do samego semafora aby wskoczyło 80 km/h

Ogólnie: Autka jeżdżą, ale szaleniec się pojawił.
Dwa ST 43 radzą sobie z ciężkim składem, dlatego wybrałem wyzwanie i jeden ST 43 prowadzi skład. prędkości jakie osiąga są wg mnie OK na tej trasie dla takiego składu. Trochę go piłuje ale w sumie odpuszczam. Temperatura silnika osiąga 125 stopni i to jest OK?

Widać, jak FPS spada. Wywaliłem trochę składów i jest nieco lepiej.
Tutaj w 43 minucie 59 sekundzie mamy limit 70, który pojawia się jako nastepny ale nigdy nie wpada. Trochę to dezorientuje.

I co ja tu widzę:
https://youtu.be/-Qm3l_sVjyM?t=648
Czy to jest jezioro, lód czy zamarżnięte zboże? W sensie łan?
10
Poradniki / Odp: [MOD/TEX/SCN] Wideoporadniki maszynowej twórczości
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Stele dnia 08 Marca 2017, 16:43:01 »
Dzięki, nawet opcji "cofanie wycierania" nie znałem. :D

------

Figurka mechanika do lowpoly pojazdu.


Tapicerowanie fotela:


Korekcja  błędów wygładzania przy oknie nowego Gagarina. Na życzenie @Piotra93.


Na życzenie @matka123 przepalanie multimateriału z wieloma teksturami do jednej. Przy okazji na szybko mapowanie samochodu.


Robienie nowego układu do eurosprintera:


Przepał tekstur między układami:


Obróbka zdjęcia drzewa do gotowej tekstury:


Przepalanie tekstury między dwoma układami w Blenderze:


Generowanie marginesów tekstury w Gimpie. Must watch dla wszystkich skórkosklejaczy:


Wygładzanie i ważenie wektorów normalnych w Blenderze:


Eksport z Substance Paintera i obróbka efektu:


Podświetlenie pulpitu. Geometria kondoma. Ustawienie lamp. Wypieczenie. Retusz rezultatu.
Strony: [1] 2 3 ... 10