Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jakubg1 dnia 13 Stycznia 2025, 13:20:49 »
Jak masz linijkę origin X Y Z czy rotate X Y Z to tak samo linijka scale X Y Z w incu.
22
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Hirek dnia 13 Stycznia 2025, 12:02:34 »
Jeśli cie dobrze rozumiem to chodzi ci teraz o zabawę skala w transform matrixie czy co?
23
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Balaclava dnia 13 Stycznia 2025, 11:29:01 »
Chetnie bym sie dowiedzial jakie sa rokowania na mozliwosc skalowania instancji modeli?
24
Pomoc w tworzeniu / Odp: Maszyna i materiały z Substance Painter
« Ostatnia wiadomość wysłana przez trzecia_bateria dnia 12 Stycznia 2025, 19:57:52 »
A oczywiście... że nie :) Chyba naiwnie uznałem, że wystarczy to co wypluje z siebie Substance. Szczególnie że tego kroku nie kojarzę z filmu. Dzięki za rady, sprawdzę w przyszłości.
25
Pomoc w tworzeniu / Odp: Maszyna i materiały z Substance Painter
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lcddisplay dnia 12 Stycznia 2025, 19:52:07 »
A skopiowałeś kanał niebieski z mapki specgloss i przemnożyłeś go z kanałem alfa normalmapy?
26
Pomoc w tworzeniu / Odp: Maszyna i materiały z Substance Painter
« Ostatnia wiadomość wysłana przez JAN21 dnia 12 Stycznia 2025, 19:36:19 »
No to jakby nie patrzeć to będzie odpowiedzialne za lustro na całym obiekcie. Dodaj kanał alfa, wypełnij na czarno i zapisz jako pełnoprawny 32bit.
27
Pomoc w tworzeniu / Odp: Maszyna i materiały z Substance Painter
« Ostatnia wiadomość wysłana przez trzecia_bateria dnia 12 Stycznia 2025, 19:20:20 »
Jak dobrze widzę, to 24 bity (załącznik). To wypluł z siebie Substance.

28
Pomoc w tworzeniu / Odp: Maszyna i materiały z Substance Painter
« Ostatnia wiadomość wysłana przez JAN21 dnia 12 Stycznia 2025, 19:09:06 »
A normalmape masz zapisaną jako 32 bit czy 24 bit? Powinna być 32bitowa. Kanał alfa w normalmapie odpowiada za odbicia, jeżeli go brakuje w teksturze to exe traktuje to jak pełne odbicie.
29
Pomoc w tworzeniu / Maszyna i materiały z Substance Painter
« Ostatnia wiadomość wysłana przez trzecia_bateria dnia 12 Stycznia 2025, 18:55:34 »
Czołem załogo. Mam model (dajmy na to, że to jakże potrzebny, dekoracyjny budynek), elegancko maluje go w Substance, eksportuje tekstury przy użyciu dostępnego tutaj na forum presetu, podpinam je do pliku MAT, odpalam Maszynę, wrzucam model i... Kicha.  W Substance wygląda super, w samej grze cały świeci się jak lustro (a to nie jedyny problem).

Postępowałem wedle tego filmu:


Eksport daje trzy tekstury, jak na filmie podpiąłem je pod shader "normalmap_specgloss". Wybrałem zły shader? Pobieżnie przejrzałem pliki MAT z paczki i generalnie nie widziałem, żeby przy budynkach było używane coś innego niż sama tekstura diffuse. Czy w ogóle jest więc sens na obecnym exe (a sprawdzałem i na oficjalnym jak i na unoffowym exe z Bieszczad) bawić się w extra efekty?
30
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez robert357 dnia 12 Stycznia 2025, 15:12:47 »
Mały problem w 31WE-027 oraz 028 z oknami, które się renderują nad pierwszymi drzwiami. Występuje to w obu członach.
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10