Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Pomoc doraźna / Odp: Wykolejenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez matek123 dnia 29 Czerwca 2025, 20:48:23 »
Podeślij tu te pliki. Sprawdzi się, czy jakiś tor przypadkiem się nie zaplątał w nich.
12
Pomoc doraźna / Odp: Wykolejenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Pan_Kolejarz dnia 29 Czerwca 2025, 20:43:42 »
Oraz pózniej następnego dnia (dziś) zrobiłem nowe kawałek dalej połączyłem z tym pierwszym i sbt usunąłem aby na nowo wygenerowało stąd tak niska grafika.
13
Pomoc doraźna / Odp: Wykolejenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Pan_Kolejarz dnia 29 Czerwca 2025, 20:41:17 »
W plikach dopisałem do l110_deko.scm include l110/deko/zagorzanyrenew_gorlitz77.scm end i plik z Galicja_dirty_export (zagorzanyrenew_gorlitz77) wrzuciłem do folderu deko.
14
Pomoc doraźna / Odp: Wykolejenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez matek123 dnia 29 Czerwca 2025, 20:36:46 »
Pytanie pierwsze dalej aktualne, co robiłeś względem oryginalnych plików scenerii. Powodem wykolejenia jest luka w torze / niepołączone tory.
15
Pomoc doraźna / Odp: Wykolejenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Pan_Kolejarz dnia 29 Czerwca 2025, 20:28:48 »
Bardzo proszę.
16
Pomoc doraźna / Odp: Wykolejenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez matek123 dnia 29 Czerwca 2025, 20:25:26 »
Dla pewności, plik z dekoracjami zaincludowałeś do oryginalnej scenerii? Log txt byłby przydatny.
17
Pomoc doraźna / Wykolejenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Pan_Kolejarz dnia 29 Czerwca 2025, 20:23:58 »
Witam posiadam problem, problem polega na tym iż wykonałem deko na sceneri Galicja na łuku niedaleko stacji Gorlice Zagórzany i po zrobionych deko pociąg się wykoleja na końcu łuku a wcześniej tak nie było.





Nie wnikajcie w grafike.
18
Na warsztacie / Odp: Nowy zewnęrzny edytor ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Hirek dnia 29 Czerwca 2025, 18:37:02 »
Edytor chodzi na dx11 I DX12.
19
Na warsztacie / Odp: Nowy zewnęrzny edytor ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez matek123 dnia 29 Czerwca 2025, 18:26:05 »
@trzecia_bateria Wrzosy mają teren robiony w 3ds maxie z palca. Scenerie realistyczne są na bazie danych z numerycznego modelu terenu.
20
Na warsztacie / Odp: Nowy zewnęrzny edytor ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez robert357 dnia 29 Czerwca 2025, 17:54:51 »
Edytor wywalił błąd 0xc000005. Dodatkowo widzę, że jest folder D3D12. Czy to wymaga DX12 by działało? Jeżeli tak to po co?
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10