Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Bieżące kolejowe / Odp: LTC, Jaxan, IGL - wątek zbiorczy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez koszowy dnia 14 Stycznia 2025, 18:03:12 »
Wow... no to niezłe powiązania. Czyli jedno i to samo,ale pod inną banderą. Jaxan się raczej u mnie nie pojawia (chyba, że przelot albo nie wiem), za to IGL'a można było spotkać w Białogardzie między 2021 a 2023 z szutrówkami lub zestawem wagonów protoru. Nie wiem jak teraz bo na razie nie zapuszczam się w tamte okolice.

Co do licytacji/sprzedaży taboru, przypomniała mi się podobna sytuacja z jedną EU07 i zestawem węglarek również należących do LTC. https://kolejowyportal.pl/eu07-502-i-ponad-50-weglarek-czekaja-na-nowego-wlasciciela/
A internet mówi, że jest w Jaxanie. Chichot losu.
12
Bieżące kolejowe / Odp: LTC, Jaxan, IGL - wątek zbiorczy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Szarak dnia 14 Stycznia 2025, 16:18:45 »
Jest 200% pewności co do wiarygodności powyższych informacji. Publicznie faktycznie lepiej takich rzeczy nie pisać, ale na PW jak najbardziej można.

A z oficjalnych informacji to:
1) https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/komornik-wystawil-na-licytacje-lokomotywe-ltc-106162.html - półprawda, bo jakimś dziwnym cudem ta sama lokomotywa M62-1286 znalazła się w Rzepinie oklejona naklejką "Lokomotywa zajęta przez Komornika Sądowego na poczet sprawy 1862/21" - raczej się tam nie teleportowała.
2) https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/problemy-logistics--transport-company-przewoznik-stracil-umowe-z-plk-105214.html
3) https://krs-pobierz.pl/logistics-transport-company-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia-i5569909 - jeden z tych panów przebywa w ośrodku odosobnienia i rehabilitacji ogrodzonym drutem kolczastym.
4a) Składniki masy upadłościowej: https://krz.ms.gov.pl/#!/application/KRZPortalPUB/1.9/KrzRejPubGui.WyszukiwanieSkladnikowMasy?params=JTdCJTdE&seq=1
4b) https://krz.ms.gov.pl/#!/application/KRZPortalPUB/1.9/KrzRejPubGui.WyszukiwaniePodmiotow?params=JTdCJTdE&itemId=item-2&seq=0 wpisać wystarczy KRS: 0000542899.

Z ciekawostek:
1. niby wszystko jest tak jak pisze wyżej, a lokomotyw oklejonych logiem LTC przybywa;
2. ci sami ludzie co byli w LTC - dalej rządzą wymienionymi wyżej spółkami i nikt nie widzi nic podejrzanego w tym, a sposób działania jest podobny jak w LTC;
3. w dniu zabrania licencji LTC - pociągi pod banderą LTC jeździły jeszcze przez kolejnych kilka tygodni; co przytomniejszy dyżurny brał taki pociąg na bok, a po kilku godzinach pociąg ruszał pod osłoną nocy, M62-1286 od czasu zabrania licencji LTC a do czasu zajęcia jej przez komornika też jeździła oczywiście pod osłoną nocy...
4. IGL, JAXAN (kapitał wniesiony: 5 000 zł - tyle samo ile wniósł do Ukrainian Railways (na Polskę) Ukraiński biznesman) - na stronie CEiDG brak danych.
https://www.biznes.gov.pl/pl/wyszukiwarka-firm/wpis/krs/0000765443
https://www.biznes.gov.pl/pl/wyszukiwarka-firm/wpis/krs/0000818004

BTW oficjalnej, szumnej informacji o utracie licencji przez LTC nie ma nigdzie. Ot po prostu zniknęła z listy.
PL-KUBA to: Mateusz Pietrzak GTC – Global Transport Company, źródło: https://www.era.europa.eu/domains/registers/vkm_en - dane firmy pokrywają się z danymi LTC - ale nikogo to nie dziwi i nikogo to nie interesuje, nawet UTK-u, dlaczego? Ano może przez kody PKD: https://www.biznes.gov.pl/pl/wyszukiwarka-firm/wpis/ceidg/59C1132C-3CF8-423E-8570-D06A8D03DE18
JAXAN w oficjalnej liście UTK - nie występuje: https://utk.gov.pl/pl/rejestry/licencjonowani-przewozn/18676,Wykaz-przedsiebiorcow-posiadajacych-licencje-przewoznika-kolejowego-wydana-przez.html, ale za to jest zarejestrowany na Matkę albo Żonę - właściciela PL-KUBA: https://rejestr.io/krs/775567/jaxan.

Źródło screena załączonego poniżej: https://rejestr.io/krs/542899/logistics-transport-company

Podobnie jest z Cargo Master. Tyle, że Cargo Master jest lepiej poukładany najwyraźniej, bo to też nikogo nie dziwi, że pojazd jeszcze nie powstał na papierze, a oni mają już na niego uprawnienia, a znajomości szlaku mają powbijane na całą Europę, kraje byłego ZSRR no i pewnie na metro z Lichenia do Watykanu również mają znajomość.

Kolejna ciekawostka w tej ośmiornicy to ta fundacja: https://rejestr.io/krs/1120900/fundacja-kolej-na-mlodych istniejąca na tym samym adresie co PL-KUBA. Podczaszy to sławne nazwisko w Jaworzynie Śląskiej / Żarowie. Zajmują się kasacją lokomotyw. Dużo przetargów wygrali. https://wyszukiwarka-krs.ms.gov.pl/dane-szczegolowe-podmiotu;numerKRS=qFRT9coB3ZUprAzocs2u8Q%3D%3D;typ=S - stąd idziemy do Pani Katarzyny Joanny Duś, która jest wspólniczką firmy T&C niby ze Strzelina: https://rejestr.io/krs/693462/t-c, ale jednak z Jurija Gagarina 110 z Wrocławia: https://wyszukiwarka-krs.ms.gov.pl/dane-szczegolowe-podmiotu;numerKRS=kKSwkWiVue8Ag2zx7PKrdw%3D%3D;typ=P, gdzie to na tej samej ulicy, pod tym samym adresem urzęduje firma Jaxan :)

Co do ZPK Szumowo = Natrix, warte uwagi są powiązania i fundacja: https://rejestr.io/krs/320967/zaklady-produkcji-kruszyw-rupinscy, BTW gdzieś już te niektóre nazwiska się pojawiły, prawda?
https://www.forbes.pl/sylwetka/kazimierz-i-irena-rupinscy

A co do Jaxan'u to kolejna ciekawostka: https://proligawroclaw.pl/team/jaxan/ - tak to jest ich drużyna piłkarska składająca się z ich pracowników. Może nie ma to bezpośredniego związku z firmą, ale zawsze można sprawdzić kto ma jakie miejsce w tabeli ;)

Co do zeznań podatkowych: https://www.bizraport.pl/krs/0000765443/jaxan-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia - są dostępne za okres 2018 - 2021 rok.
Powyższe dane pochodzą z oficjalnych źródeł i stron dostępnych z ogólnodostępnej przeglądarki Google, nie podlegają więc ściganiu z art. 212 § 2 k.k. oraz art. 212 § 4 k.k.
13
Bieżące kolejowe / Odp: LTC, Jaxan, IGL - wątek zbiorczy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez barman_2000 dnia 14 Stycznia 2025, 15:07:00 »
Znam pewną historię na temat tych spółek oraz dlaczego obecnie ciężko znaleźć LTC, ale nie mam 100% pewności i wiarygodności tych informacji więc raczej nie chcę tego tutaj publicznie udostępniać, aby nie było że robię jakieś pomówienia.
14
Bieżące kolejowe / LTC, Jaxan, IGL - wątek zbiorczy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez koszowy dnia 14 Stycznia 2025, 12:23:49 »
Hej. Zainteresowała mnie sprawa prywatnego przewoźnika szerzej znanego jako Logistics & Transport Company. Obecnie trudno mi znaleźć jakiekolwiek o nim informacje, za to najwięcej danych jest o paru innych prywaciarzach kojarzonych z LTC z powodu przeszłości lokomotyw.

W internecie jest dostępna taka stronka, która po części może być odpowiedzią/drzewkiem pomocniczym:
https://fotostacje.pl/przeowznicy/global-transport-company-logistic-transport-company-jaxan-group/

Moje własne obserwacje, na podstawie posiadanych materiałów oraz zdjęć i video z sieci:
IGL: zestawienia złożone z węglarek Protoru prowadzone są przez S200, TEM2 jak i M62;
Jaxan: w zbiorach posiadam tylko węglarkę z logo LTC i adresem Jaxanu;
Inne: pamiętam skład węglarek Nartrixu i SRR (Seville Rail Rent) z E4MSU-001 i TEM2-259 (PL-KUBA), który leciał przez Koszalin. Którego podmiotu był to pociąg, Jaxan?;

Teraz moje pytania:
-Skąd pomysł na evn PL-KUBA dla niektórych lokomotyw?
-Czy LTC był głównym podmiotem podzielonym na mniejsze spółki?
-Czy każdy z tych przewoźników prowadzi pociągi dla innego prywaciarza?
-Jak sytuacja finansowa i zabranie licencji wpłynęły na przewoźnika?

Informacje jakie będą zebrane w tym wątku, mogą być także pomocne dla twórców scenariuszy przy zestawianiu taboru.

Za błędy przepraszam.
15
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warsztat
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DieselPower dnia 13 Stycznia 2025, 22:17:16 »
W ramach uzupełnienia pojawi się kilka nowych wagonów z rodziny N-245-xx od Tatravagónka Poprad:
- CEMAT
- MFD Rail
- Ermewa
- PCC Intermodal (wersja z hamulcem ręcznym)
- Silva LS z nowymi kontenerami 20ft 25G2

Do modelu został dodany hamulec ręczny wraz z 3 różnymi kołami do wyboru i wskaźnikiem zahamowania.
16
Pomoc doraźna / Odp: Problemy ze sprzeganiem składów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez keisan dnia 13 Stycznia 2025, 19:30:51 »
Dodam, że próbowałem na laptopie i jest to samo. Świeża instalka maszyny, pobrana ze strony i jest ten sam problem.

EDIT: Temat do zamknięcia! Po długich godzinach bojów i nie cenzuralnych słów, wpadłem na pomysł aby sprawdzić mapę klawiszy i okazało się, że nie działa mi klawisz INS. W tym leżał cały problem. Do obu kompów podłączałem tą samą klawiaturę i dawało to te same rezultaty. Kto by pomyślał?! :)
17
Pomoc doraźna / Odp: Problemy ze sprzeganiem składów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr93 dnia 13 Stycznia 2025, 19:04:14 »
Pokaż log może tam coś widać, znajduje się w głównym folderze.
18
Pomoc doraźna / Odp: Problemy ze sprzeganiem składów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez keisan dnia 13 Stycznia 2025, 18:28:33 »
Masz włączony wirtualny manewrowy w starterze, czy też próbujesz sam podczepić wagony?

Próbowałem obu opcji i bez skutku.
19
Pomoc doraźna / Odp: Problemy ze sprzeganiem składów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr93 dnia 13 Stycznia 2025, 18:21:20 »
Masz włączony wirtualny manewrowy w starterze, czy też próbujesz sam podczepić wagony?
20
Pomoc doraźna / Problemy ze sprzeganiem składów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez keisan dnia 13 Stycznia 2025, 14:26:33 »
Witam,
mam problemy ze scenerią Całkowo v2, otóż w żadnym ze scenariuszy "nie działa" (nie wiem jak to prawidłowo określić) sprzęganie loka ze składem.
OrlenA - symulator chce włączenie świateł PC1 i PC5 i nie mówi nic o manewrach, a po dojechaniu do składu nie pozwala się połączyć.
manewrowa1 - to samo po dojechaniu na tor 24 zero możliwości połączenia się ze składem
CTL-wegielb to samo itd itd itd każda misja gdzie są manewry nie działa.
Czego to jest wina? Próbowałem już ponownie zainstalować cały symulator oraz scenariusz.
Czegoś mi brakuje?

EDIT: jak się okazuje w żadnym scenariuszu nie działa mi sprzęganie składów, czy to Bałtyk czy Wrzosy.
Symulator nie wyświetla opcji "Połącz ze składem" i jest cały czas "prowadź manewry ...". Bot nic też nie może zdziałać, podjeżdża pod najbliższą tarczę/semafor i czeka w nieskończoność.
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10