181
Na warsztacie / Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« dnia: 05 Listopada 2014, 19:45:45 »
W czym to jest napisane, jakim językiem programowania?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Realistyczność to nie tylko liczba przełączników potrzebnych do uruchomienia. To również charakterystyki trakcyjne, czasy działania hamulca, spadki napięcia w sieci trakcyjnej, opory ruchu składów. Również np. poślizgi — a tym czasem większość torów na sceneriach ma wpisany współczynnik tarcia 0.25, podczas gdy standardowo powinno być 0.15. Czemu nikt się tym nie przejmuje?*W sumie nie ma się co dziwić, że ta Polska tak beznadziejnie funkcjonuje.
Czemu nie staracie się o dokładniejsze wypromowanie projektu w mediach?A czemu Ty się nie starasz? Ile razy trzeba jeszcze powtarzać, że MaSzynę może tworzyć i promować każdy? Nie trzeba mieć żadnej rangi.
Więc Twoim zdaniem można śmiało osiąść na laurach i pierdzieć w stołek?Pokaż innym jak należy promować MaSzynę. Jestem pewien, że jak będziesz miał ciekawe pomysły, to zostaniesz przyjęty do Wydziału Promocji. Będziesz mógł pokazać jak prowadzić fanpage i zobaczysz jak pomysły się szybko kończą.
Żaden pociąg nie może wyjechać ze stacji ani przejechać przez stację lub inny posterunek następczy i posterunek osłonny bez zezwolenia dyżurnego ruchu.Jakby nie było dyżurnego, to możesz się dziwić. Dyżurny informuje czy wypuścić pociąg, czy nie.
Powiedz mi tylko jeśli event masz przypisany jako event0/1/2 i pociąg wywoła go zajmując tor to jakie znaczenie ma odległość od eventu?Semafor w MaSzynie to tylko model. AI prowadząc pociąg nie umie dostosować szybkości pociągu do takiej, jaką nakazuje semafor. To znaczy nie umie patrząc na niego, tak jak robi to człowiek. W prawdziwym świecie to maszynista widząc z daleka sygnał, szacuje odległość do sygnalizatora i zmniejsza (lub zwiększa) szybkość pociągu. Dlatego komórka pamięci powinna mieć współrzędne takie jak semafor. W komórce pamięci umieszcza się dozwoloną szybkość dla zadanego sygnału, a odległość pociąg prowadzony przez AI - semafor (odczyt współrzędnych z komórki pamięci) oblicza się w czasie rzeczywistym. Znając masę pociągu, aktualną prędkość, odległość do semafora, siłę hamowania, tarcie i inne parametry, można ze wzorów policzyć ile upuścić powietrza (lub jak przekręcić nastawnik), by pociąg przejechał obok semafora z należytą szybkością. Dlatego odległość do komórki ma znaczenie, nie tylko przy odtwarzaniu dźwięków (obszar dobrej słyszalności).
Perony stacji: Chrząstowice, Ozimek, Fosowskie oraz przystanki Suchy Bór, Dębska Kuźnia, Krasiejów, Staniszcze Małe zostały już przebudowane. Na odcinku Opole – Fosowskie zakończono niemal wszystkie prace, dzięki którym pociągi będą mogły jeździć z prędkością 140 km/h. Rewitalizacja trasy Koniecpol – Fosowskie pozwoli w połowie grudnia 2014 r. na szybkie połączenie stolicy z Opolem i Wrocławiem, którą to trasę pociągi pokonają w ok. 3 godziny i 40 minut.Poza tym od Fosowskich do Stradomia ma być po obu torach ustalona szybkość drogowa 120 km/h.
.3f
sugeruje, że będzie eksportowana liczba zmiennoprzecinkowa z trzema cyframi po przecinku.