Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Benek

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 88
151
Pomoc w tworzeniu / Odp: Mapowanie wypukłości, tekstura trawy
« dnia: 25 Lutego 2015, 09:55:20 »
Pod torem dobrze byłoby zastosować rozsypane kamienie podsypki z przejściem w trawę.
Bez zaimplementowanego teksturowania przejściowego w exe, nie ma co się podejmować zadania.

152
Na warsztacie / Odp: Modyfikacja linii 61
« dnia: 24 Lutego 2015, 11:30:02 »
Nadal się zastanawiam nad profilem pionowym: czy robić od razu, czy przełożyć na później.
A dlaczego? Są jakieś korzyści z danego podejścia?

153
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 05 Lutego 2015, 22:37:17 »
Tirem po torach (cabview):

154
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 01 Lutego 2015, 14:29:43 »
W kabinie EN57. Szlak E20 Łowicz -> Kutno. Nagranie z dźwiękami + parametry z GPS (bardzo fajna sprawa):

155
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 31 Stycznia 2015, 18:39:35 »
Wstrzeliłeś się z godziną ;)

156
Bieżące Symulatorowe / Odp: Kabina w EN57
« dnia: 29 Stycznia 2015, 22:06:23 »
Tak to zostało ustalone, by móc widzieć inne przyrządy. Trzeba było pójść na jakiś kompromis. Zamykam.

157
Bocznica / Odp: Linia 272 (odcinek Kępno - Ostrów Wielkopolski)
« dnia: 27 Stycznia 2015, 20:07:36 »
...
Czemu ma służyć w takim razie ten temat? W mojej ocenie nie ma on sensu, dlatego prosiłem o konkrety, by dać Ci szansę wyprowadzenia mnie z błędu. No i co, dowiedziałeś się, że jest Ostrów i co teraz?
A kto tu na tym forum pisze jakiekolwiek konkrety?
Na pewno nie Ty. W tym momencie nie masz nic do zaoferowania, a same chęci to za mało.

158
Bocznica / Odp: Linia 272 (odcinek Kępno - Ostrów Wielkopolski)
« dnia: 27 Stycznia 2015, 19:45:54 »
Za co Ty jesteś wdzięczny? I co masz do zaoferowania? Ja też szukam do pomocy osób, poszukuję 10 osób, które zrobią scenerię o długości 100 km. Trochę więcej konkretów poprosimy.

159
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« dnia: 27 Stycznia 2015, 12:58:28 »
Co myślicie o Linii61?
Bardzo niewymiarowa sceneria, aczkolwiek z profilem pionowym. Ten szlak jest poprawiany przez bardzo kompetentną osobę, sądzę że lepiej tego nie zrobisz. Sugeruję skupić siły na edytorze.

160
Na warsztacie / Odp: Edytor plików scenerii ScnEdit, alpha testy
« dnia: 25 Stycznia 2015, 23:00:24 »
Aaa, jeszcze jedno dodam, ogolnie tez bylem i jestem krytycznie nastawiony do formatu e3d i dds.
Na moim dysku paczka DDS/E3D zajmuje 5 GB, repo z TGA/T3D zajmuje niespełna 22 GB. Niewątpliwie czuć tę różnicę. Zauważyłem też, że format E3D ładuje się szybciej niż T3D. W przypadku wielopłaszczyznowego terenu na scenerii MOP zauważyłem znaczny wzrost FPS po eksporcie terenu do E3D. Z drugiej strony nieraz chciałem na szybko edytować wpis w T3D w tej pierwszej paczce i był problem. Mariuszu, to że dostrzegasz pewne minusy tych formatów wynika z tego, że przyczyniają się one do opóźnień w publikacji kolejnych nakładek bądź całych paczek (trzeba dokonać konwersji). Brak jest odpowiednich narzędzi, które masowo dokonają transformacji, ale największym problemem jest to, że nie ma rąk do pracy, a ci co coś robili dają sobie spokój, bo koncepcja rozwoju, o ile słuszna, zaczyna być uciążliwa nawet dla deweloperów ze względu na duży stopień skomplikowania. Świetnym przykładem są niekończące się poprawki kiepskich scenerii z paczki głównej.

161
Na warsztacie / Odp: Modyfikacja scenerii TD
« dnia: 18 Stycznia 2015, 16:53:29 »
Ewentualnie odświeżyć starą, niewielką scenerię, na przykład Bochnię.

162
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 18 Stycznia 2015, 12:49:58 »
Częstochowa Stradom - Opole Główne po rewitalizacji. IC Kossak:

163
Na warsztacie / Odp: Modyfikacja scenerii TD
« dnia: 17 Stycznia 2015, 23:03:37 »
Znaczenie TD zostało napisane kilka razy w tym temacie. Kolejka piko w kółeczko to przenośna. Porównaj ją z pozostałymi sceneriami i zrozumiesz dlaczego.

164
Bocznica / Odp: Test poziomego pisania
« dnia: 14 Stycznia 2015, 20:22:18 »
Najważniejszy jest ten zapis:
Cytuj
Twoja wiadomość powinna być przejrzysta i czytelna. Pisz zatem jedną myśl ciągiem (zdanie po zdaniu), bez rozpoczynania każdego zdania od nowej linii. Podział na akapity pozostaw dla rozróżnienia kilku tematów w Twojej wypowiedzi. W skrócie - "pisz poziomo".
Czyli jest możliwość oddzielenia poszczególnych treści w wiadomości. Jednak rozpoczynanie każdego zdania od nowej linii nie jest czymś eleganckim i źle się taki post czyta.

165
Pomoc w tworzeniu / Odp: Sceneria w gmax - problemy
« dnia: 14 Stycznia 2015, 20:11:01 »
Szczerze przyznam, że nigdy nie rozumiałem tego toku rozumowania o braku podsypek. Co z tego, że są dziury, można przecież dalej tworzyć scenerię, a podsypki dostawić w momencie, gdy się ukażą, prawda? Przecież to zwykły plik typu include, który nie ma wpływu na geometrie sąsiednich odcinków. Według mnie samo pisanie że czegoś potrzeba, niewiele pomoże. Gdyby tak udostępnić wszystkie tory położone w Rainsted, to wydaje mi się, że zmieniłoby się myślenie twórców, zmieniłyby się priorytety. Kilka osób już poprawiało obecne scenerie z paczki, modyfikowało otoczenie itp. Gdyby mieli dostęp do realnej sieci kolejowej, to mogliby tę energię skupić właśnie na tych rzeczywistych szlakach i dorobić teren wraz z otoczeniem w 3dsMax, czego w Rainsted sprawnie nie da się zbudować.

166
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Rotfl!
« dnia: 13 Stycznia 2015, 19:10:32 »
Co to znaczy exe normalne?

167
Na warsztacie / Odp: Edytor plików scenerii ScnEdit, alpha testy
« dnia: 08 Stycznia 2015, 09:37:59 »
Czym jest znajdowanie tras? Na podstawie mapy edytor sam będzie układał torowisko?

168
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Linia 356 - luźna propozycja
« dnia: 07 Stycznia 2015, 21:29:04 »
Ja myślę, że najlepszym rozwiązaniem dla MaSzyny, to byłoby pozyskanie położonych już torowisk w Rainsted, a następnie dodanie otoczenia dla takich szlaków. Podobno kilku użytkowników takie szlaki już skonstruowało lub to robi. Problem w tym, że się tym nie dzielą (choć mnie się kawałek udało uzyskać). Bardziej mi chodzi o wystawienie tego na forum.

169
Moim zdaniem w obu wiadomościach jest trochę prawdy, warto to przemyśleć. Żeby było sprawiedliwie, usuwam oba posty.

170
Na warsztacie / Odp: Edytor plików scenerii ScnEdit, alpha testy
« dnia: 23 Grudnia 2014, 00:40:21 »
Od wielu lat żaden problem. Ludzie sobie kupują lepsze kompy, żeby na ich monitorkach wyświetlały się okrągłe gałki.
Nie zgodzę się. Microsoft wykupił Skype, ulepszył go, ale nie zapewnił kompatybilności wstecznej. Tym samym użytkownicy bez sprzętu, który obsługuje protokół SSE2, nie są w stanie korzystać z tego programu. Poczytaj sobie na forach zagranicznych komentarze na ten temat. Microsoft też się zasłania tym, że ludzie wymieniają sprzęt. No a tak nie jest, wiele osób używa jeszcze XP, bo ma stare komputery, niezdolne do uciągnięcia nowszych systemów.

171
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Animacje nawrotnika
« dnia: 09 Grudnia 2014, 20:48:28 »
Jałowa dyskusja, w dodatku wiadomości z błędami. Bocznica.

172
@goofy212 z jaką prędkością wykonywałeś manewry? Robiłeś HK?
HK się nie wlicza do rozkładu (na 95%), natomiast odjazd ze stacji powinien się odbywać o zadanej o godzinie, wyzwalany eventlaucherem. A teraz jest chyba tak, że odjazd dostajemy w zależności o której godzinie wjedziemy w perony.

173
Bieżące kolejowe / Odp: Awarie Pendolino
« dnia: 25 Listopada 2014, 18:09:16 »
To żadna afera. Pracujesz na kolei, dobrze wiesz, że ludzie giną pod kołami pociągów. To onet robi szum, jak zawsze.

174
Symulator / Odp: Wpis do wskaźników na kozłach oporowych
« dnia: 23 Listopada 2014, 00:58:41 »
Zwracam się również z prośbą o foty na tekstury.
Z tego tematu można dużo wyciągnąć, jeśli potrafi się obsługiwać choćby GIMP-a: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,17369.0.html.

175
Hm, z mojej wiedzy, większość rozjazdów zwyczajnych w Polsce to rozjazdy o R=300 m . Rozjazdy o R=190 m i R=300 m pozwalają jechać w kierunku zwrotnym z szybkością 40 km/h.

176
WWW / Odp: Tłumaczenie treści na stronie głównej
« dnia: 16 Listopada 2014, 13:08:59 »
Japończyk to był tylko przykład, ale właśnie chodzi i inne narodowości, dla których tłumaczenia mieć nie będziemy. Moim zdaniem im prościej, tym większy zasięg. W sumie jest coś takiego jak Basic English, np. niektóre artykuły na Wikipedii mają tłumaczenie w tym języku.

177
Jeżeli głosowałeś przed tą datą - 01 Listopada 2014, 18:09:06 - to należy zagłosować raz jeszcze, gdyż właśnie tego dnia o tej godzinie ankieta została zresetowana.

178
WWW / Odp: Tłumaczenie treści na stronie głównej
« dnia: 14 Listopada 2014, 11:49:07 »
Well, I tried to give this text a breath of fresh air, it's seems a bit stiff and stale (no offence anyone).
Pytanie, czy tłumaczenie na angielski ma być dla native speakerów, tak ja w przypadku pozostałych języków, czy ma być zrozumiałe dla Japończyka też? Sneak peak pierwszy raz widziałem na oczy w Twoim tekście :)

179
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o ewenty.
« dnia: 14 Listopada 2014, 09:28:18 »
Mam tor z sem_info przy którym zatrzymuje się AI.
...
Problem polega na tym, że nie dezaktywuje się AI i nie zwraca uwagi na sem_info.
Trochę to sprzeczne. Skoro pociąg prowadzony przez AI się zatrzymuje, to musi mieć jakiś powód, więc któraś z dwóch metod zadziałała. W przypadku Prepare_engine powinny zostać zgaszone światła, w przypadku S1 na semaforze — nie.

180
Na warsztacie / Odp: Edytor scenerii autorstwa @PEKAP
« dnia: 06 Listopada 2014, 10:42:33 »
A widać już koniec? To bardzo trudne pytanie, ale czy jesteś w stanie oszacować kiedy edytor mógłby być wydany? Może wtedy by się wreszcie coś ruszyło ze sceneriami, choć po opisie wydaje się skomplikowany jak edytor w Rainsted.

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 88