Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - dymus

Strony: 1 2 [3]
61
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 22 Kwietnia 2017, 17:04:49 »
Znów EP09 ale tym razem trochę bardziej na "spokojnie".


62
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 11 Kwietnia 2017, 23:31:21 »
Autopromocja czyli... mój krótki filmik.


Tym razem znalezione na YT.

63
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 17 Kwietnia 2017, 18:17:33 »
Cytuj
Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, jak jutro (już dziś w zasadzie) rano materiał wstawię na naszego FB.
Było mi z tego powodu bardzo miło :)
Cytuj
[...]ulatwia to realizacje plynnych przejsc kamery z postoju do ruchu i odwrotnie
Hmm i tak mam ustawioną inną czułość myszy, więc ten ruch i tak jest łagodniejszy niż standardowy domyślny w MaSzynie.

A tym razem, dzięwiątki w MaSzynie.

64
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 01:18:18 »
Całkowo v2.0

65
Kiedy będa: materiały, zdjęcia, plany, wymiary oraz inne pomocne rzeczy, znajda się osoby które to zrobią (jaką będą mieć czas). A osoby pytające się czy coś będzie lub kiedy będzie, zainteresują się co trzeba pomóc i zamiast pisać, rzeczywiście coś zrobią i pomogą.

66
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 07 Marca 2017, 21:02:40 »
Cytuj
@dymus, czy mozesz porownac takze czestotliwosci migotania, predkosci itp z oryginalnym exe? Nie pamietam na 100% czy w 02-03 i pozniej byly jakies zmiany w tym temacie, ale porownujac "okno w okno" dzisiejsza wersje z exe Borlanda predkosci wydaja sie identyczne -- np hamulec zespolony po przytrzymaniu klawisza 3 przechodzi z polozenia 'polnoc' do 'poludnie' w ~4 sekundy, czuwak na oko miga z identyczna predkoscia, itp. Przy jakim FPS bylo to zauwazone, 60 czy mniej?
Scn testowa (sam tor, więc mniej niż TD :P).
exe474 (jakieś tam starsze z paczki): 20mignięć czuwaka  w 7 sekund,  FPS 60, przejście od jazdy do nagłego przy klawiszu 3: 3.3sek  czuwak co 60sek (pomiędzy załączeniami podczas jazdy, jest ok).
exe++170302: 20 mignięć ~7-8sekund, FPS 170,  przejście od jazdy do nagłego przy klawiszu 3: 3.3sek, czuwak co 60sek
exe++170303: 20 mignięć ~7-8 sekundy, FPS 61 (mam zablokowane przez "vsync yes" bo coś mi się laptop przy więcej grzał, bo miał 150+ FPS), przejście jazda nagłe ok. 3 sekundy, czuwak co 60sekund
exe++170307b: 20 mignięć w 11.4sek, FPS 61 (vsync yes), przejście jazda na nagły 6sek, czuwak co 60sek

67
Publikacje / Klasyczna kabina EP09.
« dnia: 28 Lutego 2017, 16:14:07 »
Cytuj
Klasyczna kabina EP09.
Jest to dodatek odwzorowujący standardowe wyposażenie kabiny sprzed okresu modernizacji i wprowadzania zmian.
Zauważalne są klasyczne haslery (ukłon w stronę użytkownika TZs), klasyczne manometry i amperomierze.
Przedewszystkim dominuje skóra koło hamulców, manometrów czy pulpicie pomocnika.

Dodatkowo została dodana tekstura Warszawskiej EP09-043, charakterystycznej z uwagi na herby i malowanie zgarniacza.

Instalacja:
Plik instalacyjny należy pobrać, zainstalować oraz kliknąć 'sprawdź posiadany tabor'. Po tym EP09-043 razem z nową kabina będzie gotowa do wyboru i użytku.
Dla EP09-046 należy ręcznie wyedytować wpis w textures.txt na następujący:
104E-046.dds=104E_4,EP09,EP09-046

Po tym zabiegu wystarczy kliknąć "Sprawdź posiadany tabor" tak żeby zmieniony pojazd pojawił się dostępny do wyboru.

Podziękowania i napisy końcowe:

@dymus - modyfikacja modelu kabiny, poprawki w teksturach, nadzór merytoryczny
@ST44-003 - przygotowanie tekstur, nadzór merytoryczny
@EU40 - nadzór nad poprawnością i uwagi
@EU07-483 - uwagi
@LHS_ST40S - najważniejsza osoba bez której ten projekt by nie wypalił. Materiał foto kabiny.

Podziękowania także dla tych nie wymienionych, albowiem projekt dość długo był robiony i po prostu straciliśmy
rachubę, kto za co odpowiadał i co zrobił.

Pozdrawiamy!

Plik instalacyjny:

Wersja tga: http://eu07.pl/userfiles/5636/ep09_clasic_tga.rar

Dodane do repozytorium. Rev. 1652 @Stele

68
Starsza wersja otrzymała zupełnie nowe, lepsze podświetlenie amperomierzy. Aktualnie jest na etapie ostatnich poprawek, po to zeby trafiła na testy.
Druga cześć screenów  to zupełna nowość :) Kabina EP09, wersja 104Ec, jak na razie jeszcze w wersji dość wczesnej, jednak już przystosowana do jazdy ;)

69
Na razie zostaje Radmor. Może przy okazji innego projektu i tutaj się zmieni na Kolibra, to wyjdzie ewentualna aktualizacja, ale na razie zostaje tak jak jest.

70
Tabor kolejowy / Odp: Rozruch, nastawnik (joystick) w CD 150/363
« dnia: 30 Listopada 2016, 23:06:15 »
150/151: w nastawniku masz pozycje jazdy  oraz hamowanie elektrodynamicznego (++ + N - 0 B- B0 B+). W nawrotniku masz oprócz standardowego przód/neutral/tył masz jeszcze jedną pozycję do przodu, która zatrzymuje pozycje nastawnika na I lub II układzie na pozycji bezoporowej. Nastawnik obsługuje się wychylając do do przodu (dodanie pozycji  -   +) lub do tyłu (odjęcie pozycji -    -).  Trzymając go na pozycji ++ pozycje szybciej przeskakuja, a w zależności od danego prądu przeskakuje na bezoporową natychmiastowo. Podobnie przestawienie go na 0 powoduje zjazd na 0, z tym ze w zależności od pradu, jeśli mniejszy, to schodzi od razu na zero, jeśli prąd jest większy, to stopniowo leci do zera. Pozycja N utrzymuje na danej pozycji. Pozycje B- B0 B+ dotyczą hamowanie elektrodynamicznego, gdzie B- zmniejsza hamowanie elektrodynamiczne, B+ zwiększa hamowanie ED, a B0 utrzymuje.
Ogólnie w zalezności od potrzeby przy rozruchu, daje się pojedyńczo na pozycje + tak zeby sobie pojedyńczo dodawać pozycje, w zaleznosci od tego co potrzeba zmniejsza się lub zwiększa. Dodatkowo przy rozruchu można, mając jakiś prąd rozruchowy, nacisnąć przycisk, który spowoduje automatyczny rozruch z danym prądem, w momencie w którym został nasiśnięty.
Nawrotnik, przestawiony tylko do przodu spowoduje ze robiąc rozruch przejdzie się z I na II układ, dopiero przestawienie go na pozycję 'bardziej' do przodu spowoduje to ze będzie można dalej bocznikować na I lub II układzie (dodanie lub odjęcie z nastawnika).

163/363: Nastawnikiem przy jeżdzie manualnej ustawia się siłe rozruchu. Nastawnik ma pozycje << < 0 > >> gdzie 0 to urzymanie danej siły, a < lub > to odjęcie lub dodanie siły, a << i >> to odjęcie lub dodanie siły ale szybsze, tak że mozna osiągnąć szybciej daną siłę.
Przy rozruchu automatyczym zadaje się siłę (pokrętło 12 pozycyjne), sam rozruch z przełącznika 4 pozycjnego (postój, wybieg, jazda, rozruch) gdzie postój powoduje wzrost ciśnienia w cylindrze na postoju i zatrzymywanie pojazdu, wybieg, czyli siła napędowa na zero, odpowiednik dania na zero nastawnika np. EU07, jazda to chyba nie trzeba tłumaczyć, a rozruch trzyma się kilka sekund przy samym ruszaniu, a następnie się go przestawia na jazdę. Prędkość jazdy zadajemy na klawiaturze. Żeby zmniejszyć prędkość wtedy, można dać niższą na klawiaturze, lokomotywa sobie dohamuje, to samo jak się podwyższy, to przyśpieszy. Robiac to od postoju, zadaje się siłę, prędkość, przestawia na rozruch, po chwili na jazdę, lokomotywa sama sie rozpędza, utrzymuje prędkość.

Jak to wygląda w praktyce? Tutaj można zobaczyć:  https://www.youtube.com/user/lookfromlok/videos

71
Na warsztacie / Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« dnia: 10 Września 2016, 12:01:36 »
Nowa jednotorowa linia w scenerii.

72
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 01 Maja 2016, 21:29:57 »
Zdjęcia na tekstury EP07-1022. Stan na 1 maja 2016. Autor zdjęć: Szymon Mrowiec.
http://eu07.pl/userfiles/5636/priv-ep07-1022_part1.rar
http://eu07.pl/userfiles/5636/priv-ep07-1022_part2.rar

Strony: 1 2 [3]