Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Celuś

Strony: 1 2 [3]
61
Pomoc doraźna / MaSzyna 20.09 - problemy
« dnia: 17 Września 2020, 14:13:03 »
Wątek założony w celu zgłaszania nieprawidłowości zaobserwowanych w MaSzynie w wydaniu 20.09.

Proszę pamiętać o:
  • dokładnym opisie problemu (jaką lokomotywę uruchamiasz, na jakiej scenerii, co się dzieje);
  • w przypadku crashy i błędów graficznych, informacji o konfiguracji sprzętowej (procesor, pamięć karta graficzna i wersja sterowników do niej – szczególnie ta informacja jest cenna);
  • pliku log.txt, umieszczonym jako załącznik do wiadomości; znajduje się on w katalogu głównym symulatora; UWAGA! Należy sprawdzić, czy w starterze Rainsted zaznaczona jest opcja Zapisywanie przebiegu symulacji w "log.txt"; znajdziesz ją w zakładce "Ustawienia"; log musi być z uruchomienia, w którym wystąpił błąd (nie generuj pliku log na innej, działającej scenerii, i w przypadku korzystania z innego taboru, tylko po to, żeby był); Jeśli błąd dotyczy nie podania jakiegoś sygnału lub utknięcia AI na szlaku, należy ustawić kamerę w/obok takiego pojazdu i wcisnąć F12 po czym rozwinąć zakładkę AI scan table.
  • w przypadku crashy pliku .dmp; jeżeli się nie wygenerował poinformować o tym
  • w przypadku podmiany składów, pliku $sceneria.scn, umieszczonym jako załącznik do wiadomości; znajduje się on w folderze scenery;
  • ewentualnie screenie obrazującym problem (przypominamy o Regulaminowym umieszczaniu screenów); Na screenie powinny być wyświetlone informacje diagnostyczne, czyli stan błędnie zachowującego się pojazdu, lub współrzędne miejsca z błędnie umieszczonymi obiektami.
Wiadomości raportujące błędy, a będące nieprzydatne do ich lokalizacji/usunięcia, będą przenoszone na bocznicę.

Prosimy nie zgłaszać w wątku problemów wynikających z nieprawidłowej instalacji paczki, bądź własnych w niej modyfikacji!
Rainsted nie jest wspierany w chwili wydania. Uszkadza pliki textures.txt, ukrywając część pojazdów. Proszę nie używać go jako startera.

Przed napisaniem wiadomości prosimy przeczytać plik informacyjny readme.html i poszukać w nim rozwiązania swojego problemu.


Ewidentne braki w funkcjonowaniu pojazdów, oskryptowaniu scenerii, o których jesteś przekonany, że nie leżą po twojej stronie klawiatury, proszę zgłaszać bezpośrednio w BUGTRACKERZE PACZKI CAŁOŚCIOWEJ. Tu mają dużą szansę zaginąć.


62
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Września 2020, 08:37:33 »
A skąd exe by miało wiedzieć, że akurat ten universal to okno?

63
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 19 Sierpnia 2020, 15:25:33 »
Na najnowszym exe po przejściu do kabiny B w obojętnie jakim pojeździe strzałki działają odwrotnie.

64
Póki co wstrzymałbym się ze zmianą loga, do póki nie znajdzie się ewidentnie lepsza alternatywa. Nowe, w większej rozdzielczości, może i wygląda lepiej, ale jako ikonka na pasku zadań wygląda fatalnie. Idąc z duchem czasu, odstawiłbym motyw czoła siódemki i postawił na minimalizm. Moim zdaniem niezłą opcją byłoby wycięcie z loga symulatora samego SZ, symbolizującego zarówno nazwę symulatora, jak i przekrój szyny.
Co z tym? Naprawdę teraz ta ikonka wygląda marnie.

65
Właśnie tak było w exe z 15 czerwca.

66
No w elfie się wyświetlało a teraz się nie wyświetla.

67
Zniknęły procenty z pomocnika informujące ile zadaliśmy mocy hamowania.

68
No, czyli nie masz poprawki do wersji 20.04... Pobierz to: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,32496.msg526645.html#msg526645

69
A paczkę 20.04+ mamy?

70
Weź to wrzuć na youtube lub streamable, nikt nie będzie pobierał jakiegoś pliku 370MB.

71
A pobrałeś najnowszą wersję 20.04+?

72
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 21 Kwietnia 2020, 22:37:10 »
Odpowiedź A. Dokładniej musisz pobrać aktualne mmd.
"To samo odnoście manometru zbiornika głównego w ED72. Coś z nim nie tak. " Co z nim nie tak? Dokładniej trochę co?

73
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 14 Kwietnia 2020, 19:23:45 »
Jest problem z drzwiami w Elfie i SA13x, jak otworzymy drzwi przyciskiem otwierania i je potem zamkniemy przyciskiem zamykania, to później nie będziemy mogli ich otworzyć za pomocą przycisku otwierania, będziemy musieli przekręcić programator, by otworzyć, filmik wszystko wyjaśnia:

74
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 14 Kwietnia 2020, 18:35:49 »
Testowałeś na włączonym deszczu? Bo u mnie jak się deszcz włączy to wszystko jest płynne, żadnych ścinek, jak wyłączę deszcz, ścinki są :/.
Pomaga również włączenie limitu FPS, ale w programie np. MSI Afterburner, ustawiłem na 60 i ścinki występują o wiele rzadziej.

75
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Kwietnia 2020, 18:42:53 »
Co tu się stało...

76
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 07 Kwietnia 2020, 13:25:13 »
Czy tak powinno wyglądać hamowanie nagłe w spalinówkach np. SU45?
Według mnie takie hamowanie powinno odcinać jazdę, filmik:

Co np. jak jaśnie pan mechanik zasłabnie?

77
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Kwietnia 2020, 21:28:57 »
Aktualne pliki fiz i mmd są?

78
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Kwietnia 2020, 13:25:50 »
Nie masz może odznaczonej opcji "Zasilanie pantografów tylko pod siecią trakcyjną"?

79
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 01 Kwietnia 2020, 15:25:54 »
Proszę pobrać aktualne pliki mmd Elfa.

80
Na baltyku cargo i interregio crash po zaladowaniu scenerii. (stare exe mam wywalone, shadery podmienione na te dostarczone z exekiem)

Już ten problem został naprawiony, pobierz z repozytorium plik auta.scm z folderu baltyk_ctl, rewizja 5471.

Mi się ciągle wywala. Pomaga skasowanie linijki w scn: include baltyk/drogi_ra.scm end.
Tak samo pomaga skasowanie include z autami. Ale auta same w sobie wyglądają ok, a wywala nawet jak zostawi się jeden pojazd na mapie (np. tylko pierwszą linijkę)

Coś ze ścieżkami w drogach jest nie tak? Tylko że ten plik nie był ruszany ponad 1,5 roku a na bank działało ze 2-3 tygodnie temu.

81
Może mi ktoś powiedzieć dlaczego od czasu do czasu zdarzy się tak, że Elf wolno hamuje, słychać to już po samych cykach, za wolno cykają, zaś po przejściu do kabiny drugiej, problem rozwiązany, normalnie hamuje i cyki cykają w swoim tempie, doskonale to widać na filmiku: 
    od 1:08 w pierwszej kabinie ( nie oglądać od 2:44 do 4:05 musiałem wyjść na chwilę) i hamowanie w drugiej kabinie od 4:48. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, raczej stabilne 60 fps, więc raczej to nie wina fpsów.

Strony: 1 2 [3]