Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Celuś

Strony: 1 2 [3]
61
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 14 Kwietnia 2020, 19:23:45 »
Jest problem z drzwiami w Elfie i SA13x, jak otworzymy drzwi przyciskiem otwierania i je potem zamkniemy przyciskiem zamykania, to później nie będziemy mogli ich otworzyć za pomocą przycisku otwierania, będziemy musieli przekręcić programator, by otworzyć, filmik wszystko wyjaśnia:

62
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 14 Kwietnia 2020, 18:35:49 »
Testowałeś na włączonym deszczu? Bo u mnie jak się deszcz włączy to wszystko jest płynne, żadnych ścinek, jak wyłączę deszcz, ścinki są :/.
Pomaga również włączenie limitu FPS, ale w programie np. MSI Afterburner, ustawiłem na 60 i ścinki występują o wiele rzadziej.

63
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Kwietnia 2020, 18:42:53 »
Co tu się stało...

64
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 07 Kwietnia 2020, 13:25:13 »
Czy tak powinno wyglądać hamowanie nagłe w spalinówkach np. SU45?
Według mnie takie hamowanie powinno odcinać jazdę, filmik:

Co np. jak jaśnie pan mechanik zasłabnie?

65
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Kwietnia 2020, 21:28:57 »
Aktualne pliki fiz i mmd są?

66
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Kwietnia 2020, 13:25:50 »
Nie masz może odznaczonej opcji "Zasilanie pantografów tylko pod siecią trakcyjną"?

67
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 01 Kwietnia 2020, 15:25:54 »
Proszę pobrać aktualne pliki mmd Elfa.

68
Na baltyku cargo i interregio crash po zaladowaniu scenerii. (stare exe mam wywalone, shadery podmienione na te dostarczone z exekiem)

Już ten problem został naprawiony, pobierz z repozytorium plik auta.scm z folderu baltyk_ctl, rewizja 5471.

Mi się ciągle wywala. Pomaga skasowanie linijki w scn: include baltyk/drogi_ra.scm end.
Tak samo pomaga skasowanie include z autami. Ale auta same w sobie wyglądają ok, a wywala nawet jak zostawi się jeden pojazd na mapie (np. tylko pierwszą linijkę)

Coś ze ścieżkami w drogach jest nie tak? Tylko że ten plik nie był ruszany ponad 1,5 roku a na bank działało ze 2-3 tygodnie temu.

69
Może mi ktoś powiedzieć dlaczego od czasu do czasu zdarzy się tak, że Elf wolno hamuje, słychać to już po samych cykach, za wolno cykają, zaś po przejściu do kabiny drugiej, problem rozwiązany, normalnie hamuje i cyki cykają w swoim tempie, doskonale to widać na filmiku: 
    od 1:08 w pierwszej kabinie ( nie oglądać od 2:44 do 4:05 musiałem wyjść na chwilę) i hamowanie w drugiej kabinie od 4:48. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, raczej stabilne 60 fps, więc raczej to nie wina fpsów.

Strony: 1 2 [3]