Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - koszowy

Strony: [1] 2 3 ... 15
1
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 11 Listopada 2024, 18:53:17 »
Niepodległe.

2
Przepraszam, tak jak napisał przedmówca, zostanie to zmienione. Niemniej jednak dzięki za czujność.

Same boki były OK, problem leżał gdzieś indziej. Wystarczyło tak naprawdę przerzucić wszystkie manele na drugą stronę i przemapować przód/bokl.

Z dedykacją dla scenariuszy pod wczesne '00, powstaje (przez duże P, na screenie nie jest to oficjalna wersja) lekka modyfikacja modelu Scani Omnicity pod wariant CN94UB. Ode mnie będą same tekstury bez niczego, ewentualnie dedyki pod scenariusze. Tak więc, ani słupskich, ani krakowskich etc. a tym bardziej KOSZALIŃSKICH (nawet tam nie było takich) NIE BĘDZIE. Maszyna troche cierpi na brak autobusów z prl-u oraz wyprodukowanych po latach 90. Na razie nie planuję nic więcej z autobusów, będzie sama Scania.

Testy:
N126
Żuk
Jelcz lift

WIP:
PKS 1.0
NL283/NG323 (statyk)
Scania statyk (po roku!)

Plany:
NL222 od nowa
CL94UB
CN280UA
Ikarus csuklós busz

GOTOWE:
Autosan


Niniejszym informuję, że niektóre dodatki będą wychodziły w paczkach. Zależy mi na stworzeniu paru konkretnych elementów i umieszczeniu ich razem. Zdradzę tyle, kto ma wiedzieć ten wie.


3
Na warsztacie / Odp: SDR 19 - Reaktywacja
« dnia: 06 Listopada 2024, 19:37:18 »
To była tylko moja opinia, zresztą zostało napisane w następnym poście po tym zacytowanym,
Cytuj
Nie zrozum mnie źle, zrobisz jak Tobie jest wygodniej. Wolę aby nie brać moich uwag do serca bo najczęściej nie mają nic wspólnego z opinią innych.
Ja nikomu nic nie zakazuję i nie chcę narzucać; 546 to była propozycja odnosząca się do niektórych przeszłych postów. Post @Piotr93 uświadomił mnie, że jednak nie była to dobra sugestia z mojej strony. Jeśli zostało to odebrane w sposób niezrozumiały, to przepraszam. Poza tym każdy ma prawo do nauki struktury symulatora na swój sposób i jest to dla mnie zrozumiałe. Każdy z nas od czegoś zaczynał, i jak nie udało się z jednym, to próbowało się coś innego. To normalne. Co do Wrzosów i Tomaszewa, te scenerie są przynajmniej na normalne standardy. Wymienienie cechy jako "płaska sceneria" nie oznacza, że od razu wykluczam tego typu scenerie. Ja projektowi Tomaszewa bardzo kibicuję, zwłaszcza po ostatnim live, gdzie sceneria została zaprezentowana.

4
Na warsztacie / Odp: SDR 19 - Reaktywacja
« dnia: 06 Listopada 2024, 16:39:34 »
Wygląda na brak tekstury. Podejrzewam, że ta używana w starej wersji maszyny nie jest już zawarta w paczce.

5
Na warsztacie / Odp: SDR 19 - Reaktywacja
« dnia: 06 Listopada 2024, 16:17:39 »
Nie zrozum mnie źle, zrobisz jak Tobie jest wygodniej. Wolę aby nie brać moich uwag do serca bo najczęściej nie mają nic wspólnego z opinią innych. Co do 546, domyślam się, że chodzi o drzewka lub ściany lasu. Te musiały mieć domyślnie przypisaną teksturę której już nie ma w paczce. Z poziomu edytora exe nie da się niestety usuwać przypisanych obiektów do scenerii, no i druga sprawa nie znikają permanentnie. Proponuję w takim przypadku sprawdzić jakie sceneria ma przypisane pliki, znaleźć drzewka w notatniku i je usunąć.

Z krzyżową jest problem, że torowisko jest ustawione od czapy. Sceneria ma profil, wzgórza i niezłe jeziora ale to wciąż za mało. Dekoracje niestety nie zrekompensują stanu scenerii. Mam na dysku parę nie wydanych dodatków jak podmiana podstawowych obiektów na nowe czy tabor na wczesne '90, ale nie będę tego na razie publikować. Chyba, że ktoś chce przygarnąć mój Bałtyk retro?

6
Na warsztacie / Odp: SDR 19 - Reaktywacja
« dnia: 06 Listopada 2024, 16:04:12 »
Dodane pliki pewnie zapisały się w sdr19_export_dirty.scm (zlokalizuj go w folderze scenery). Następnym krokiem jest przypisanie np. tego scm w pliku scenerii jako include.

Nie chcę zniechęcać, ale z tego co pamiętam to sdr zniknęły z paczki tak szybko jak się pojawiły głównie przez brak profilu. A więc sceneria jest płaska i oczywiste jest powiedzieć, że nie warto reaktywować trupa. Osobiście ciekawi mnie co z tego wyjdzie, bo stare scenerie były bardzo uproszczone i dostosowanie takiej jak ta może sprawić trochę trudności. Myślę, że najbardziej niektórzy ucieszyliby się z reaktywacji 546 niż sdr, ale to moje zdanie. :)

7
Bocznica / Całkowo Lotos 2024
« dnia: 16 Września 2024, 18:57:57 »
Identyfikator wątku: Całkowo Lotos 2024
Minimalny czas testów do: 2024-09-23 18:57.
Czas testów w przypadku braku komentarzy: 2024-09-30 18:57.
Plik: https://eu07.pl/userfiles/25488/.rar
Wiadomość wygenerowana automatycznie

8
Bocznica / Całkowo Lotos 2024
« dnia: 16 Września 2024, 18:55:17 »
bocznica

9
Bocznica / Odp: Odp: kolomna
« dnia: 08 Września 2024, 15:33:12 »
Możesz spakować plik i dołączyć do posta, klikając "Załączniki i opcje dodatkowe" pod polem do pisania.

10
Symulator / Odp: Ustawienia na słaby PC
« dnia: 14 Sierpnia 2024, 20:08:26 »
Rozumiem, że chodzi o ustawienia pod emulator?

11
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na androida
« dnia: 11 Sierpnia 2024, 19:54:46 »
Dokładnie, gubi się. Do takiego stopnia, że nie umie nawet zapisać składów w magazynie na stałe (czyli oprócz zmiany bmp/chk muszę także wykonywać operację w zakładce" tabor posiadany/sprawdź posiadany tabor").

12
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na androida
« dnia: 11 Sierpnia 2024, 19:35:21 »
W ini jest tak w Twoim kodzie. W starterze w teorii też, ale po przeklikaniu opcji od nowa wszystko wraca do normy. Może starter nie łapie ustawienia, pomimo tego, że mam tak stale ustawione.

aktualizacja: o ile lokomotywy działają, tak z EN57 mam problem. Zaledwie kilka skórek wyświetla się w starterze, a w dodatku nie mogę ani podniesć patyków a tym bardziej ruszyć. Co ciekawe to sąsiedni skład AI (sceneria krzyżowa) z podobnym składem, czyli duet en57 nie miał żadnego problemu.

13
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na androida
« dnia: 11 Sierpnia 2024, 19:11:51 »
A i teraz mi wpadła jeszcze taka rzecz w oko, że ja przełączać na .chk i .bmp muszę po każdym wejściu do rainsteda. A tak poza tym to dzięki wielkie za pomoc. Nie mam zamiaru robić wpisów dla wszystkich pojazdów, a jedynie dla tych najpotrzebniejszych :D

14
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na androida
« dnia: 11 Sierpnia 2024, 18:40:35 »
Cytuj
Powinno wystarczyć przestawienie na zakładce Ustawienia, po prawej stronie w połowie wysokości okna.
Zadziałało :D

A co do wpisu, to wiem, o to mi chodzi, aby wpisy dotyczyły tekstur z tej paczki. Tutaj taka próbka korzystając z trzech przykładowych tekstur:
!=e,ET22
*201E=?
@201E=1
ET22-091.BMP=201E,ET22,ET22-091
ET22-443.BMP=201E,ET22,ET22-443
ET22-586.BMP=201E,ET22,ET22-586

Aktualizacja: starter nagle zatrybił i pojazdy z gotowymi textures.txt pojawiły się w starterze. Po zestawieniu pociągu pojawia się on w symulacji poprawnie.

15
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na androida
« dnia: 11 Sierpnia 2024, 18:19:32 »
Rainsted (również aktualny) powinien być zgodny wstecz, bo nie usuwałem żadnych funkcjonalności. Jedynie na bardzo starych paczkach (2003?) była inna składnia wpisów taboru (chyba liczby zamiast obsady) i to może nie działać.

Napiszę w tym wątku, skoro już zaczęliśmy dyskusję. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że starsze paczki całościowe od razu po wyjściu następnych nie mają wsparcia (w tym przypadku również), a co było w tej paczce powinno zostać w "tamtym czasie". Jest to dość kontrowersyjna myśl ale wolę, by moje poczynania z tą wersją "PC2007" nie kolidowały z tutejszą opinią nt. jakości dodatków czy przyszłością samego projektu. Jak ktoś lubi sprawdzać stare paczki dla fanu, z ciekawości czy prościej mówiąc z powodów personalnych i poznawać różnoraką zawartość sprzed parunastu lat na własną rękę, to proszę bardzo; i tak nic nie zastąpi nowej MaSzyny.

Co do Rainsteda (wersja aktualna) nie wiem co robię źle, ale starter wypluwa mi informacje o brakujących plikach .fiz (nie wiem czy mam zmieniać wszystkie chk). Mam testowy plik textures.txt dla et22, którego jednak w starterze nie widzę. Nie mam pewności co do prawidłowej składni, a nawet skopiowanie wpisu z PC2010 w tym przypadku dla Z1 także nic nie daje. Ponadto pomieszały się niektóre miniaturki dla pojazdów, np. et41 który w standardowym starterze ma mini po prostu jamnika, w rainstedzie jest przedstawiony jako dwie eu07. Na razie tyle z uwag.

16
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na androida
« dnia: 11 Sierpnia 2024, 13:56:39 »
@koszowy tak jak chciałeś odpaliłem scenerię "Manewrowo"

Teoretycznie mój pomysł dotyczył Elektrociepłowni Dobre.
Cytuj
a skoro mówisz dwa posty wyżej o manewrowie to przyszedł mi do głowy pomysł co do E. Dobre

I możesz też sprawdzić sugestie @spot57, jeśli tego nie robiłeś:
Cytuj
spróbuj Krzyżową albo starszy Bałtyk, powinno chodzić lepiej

17
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na androida
« dnia: 11 Sierpnia 2024, 01:23:49 »
Pytanie było skierowane do @Ra. Ogólnie dzięki za informacje, spróbuję to rozgryźć później i dam znać co i jak.

18
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na androida
« dnia: 11 Sierpnia 2024, 00:31:39 »
Właśnie mi się przypomniał jeden wątek sprzed parunastu lat, gdzie był prezentowany alternatywny starter z możliwością edycji składów (okolice 2007/2008) i nie mam pewności czy był to właśnie Rainsted. Jeśli tak, to rozumiem, że wersja ze strony powinna być kompatybilna z tą starszą wersją, czy jak? Wybacz ale nie rozumiem zbytnio.

19
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na androida
« dnia: 10 Sierpnia 2024, 22:54:49 »
Bo w PC2007 nie było czegoś takiego jak zestawianie składów w starterze. Tam trzeba było sobie w notatniku przerabiać pliki .scn lub tak zwany dynamic.dat, z tym, że jeden błąd w składni i tobie wysypywało symulację. No i nie zapominajmy, że istniało wiele unoffów jak np. paczka SKMkowych klopów, passengerpacki czy kible z zezem bodajże MKaczego. Gdybyś jednak wrócił do tej wersji z myślą o zabawie w dodatki, możesz napisać, to poszukam wpisów i doradzę.

20
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na androida
« dnia: 10 Sierpnia 2024, 22:24:03 »
PC 2011 to sama w sobie była rewolucyjna. Można powiedzieć, że podstawa do tego co mamy teraz?
A co do fps, możliwe, że ściągnąłeś wersję z .tga i tym podobne. Któraś właśnie z tych "nowszych" paczek była dostosowana pod deweloperów (?). Z tą 2007 myślę, że aż takiego problemu być nie powinno.

21
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na androida
« dnia: 10 Sierpnia 2024, 22:16:16 »
Okej, a skoro mówisz dwa posty wyżej o manewrowie to przyszedł mi do głowy pomysł co do E. Dobre. To powinno chyba pójść normalnie. A jak też chcesz to możesz skorzystać z tej mojej propozycji co do starszych wersji, a jeśli czujesz się usatysfakcjonowany tą wersją to w porządku, nie chcę nic narzucać :P

22
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na androida
« dnia: 10 Sierpnia 2024, 22:08:32 »
Grafika wygląda jak sobie można wyobrazić, bez urazy, ale wygląda to jak GTA San Andreas. Nie gwarantuje, że się za to wezmę, ale mnie najbardziej ciekawi jak sobie poradzą te stare kanciaste wersje maszyny jak wspomniana PC2007 (są do pobrania, wystarczy w google wpisać opublikowane paczki całościowe). W nową maszynę nie ma co się tak bawić, poza ciekawostką to nic nie da więcej. Ciekawe jakby sobie poradził smartfon z mocniejszą scenerią.

23
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na androida
« dnia: 10 Sierpnia 2024, 20:49:28 »
No ciekawe nie powiem, nie będę ukrywać, zaskoczyło mnie to, że nareszcie ktoś się zaczął bawić w tego typu działające emulatory. Pamiętam swoje próby na jakichś podobnych bieda-emulatorach cztery lata temu z użyciem (nieśmiertelnej) PC2007, które skończyły się na tym, że poza instalatorem symulatora nie odpalisz nic więcej. Mimo wszystko ciekawość zżera mnie na tyle, że wolę zobaczyć najpierw jakiś dowód jak to działa u Ciebie, bo ja na ten moment nie zamierzam bawić się w przenoszenie wszystkich plików z telefonu tylko dla jednego absurdalnego eksperymentu...

24
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 31 Lipca 2024, 19:22:52 »
Rozumiem, w każdym razie mogę pomóc przy rozpoznawaniu utworów, bo prawdę mówiąc słucham tylko muzyki z lat 80, więc domyślam się, że po upadku komuny ta towarzyszyła przez długi okres (a nawet i do czasów obecnych). W ogóle to bardzo ciekawe, że można było słuchać radia podczas jazdy.

25
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 31 Lipca 2024, 17:33:21 »
Świetny film. Widzę, że masz sporo takich cennych perełek na kanale. Swoją drogą, czy ja dobrze słyszę, że w tle leci "When Tommorow Comes" od Eurythmics?


A ode mnie filmik z 2021: ED78 i przejazd techniczny.

26
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 29 Lipca 2024, 13:50:52 »
EU160-035 (czoło + bok)
https://eu07.pl/userfiles/25488/eu160.zip
EP07-1019 (czoło + bok, jedno zdjęcie przypadkiem z HDR'em :/)
https://eu07.pl/userfiles/25488/ep07.zip
WLAB10mnouz (brak czoła)
https://eu07.pl/userfiles/25488/wlab10mouz.zip

27
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 25 Lipca 2024, 14:28:59 »
Interregio w zimowym krajobrazie.

28
Na warsztacie / Odp: Bałtyk - KM
« dnia: 13 Lipca 2024, 15:13:06 »
Wrzucaj, wrzucaj. Tylko możesz pozmieniać te ejtisowe igreki na więcej typowo turkolowych wagonów (mamy 3 w symulatorze), a czwarty to musisz sobie zdublować. :)

Nieśmiało powiem, że ja też coś szykuję z Bałtykiem (nie sama edycja taboru, ale nawet spora ingerencja w otoczenie) na coś w stylu wczesnych lat 2000. Na razie to jestem z tym na początku, ale pomimo sporej ambicji i tak nie wszystko uda mi się odwzorować z powodu niewiedzy lub braku chętnych i będą niestety tam elementy fikcji.


29
Na warsztacie / Odp: Sceneria Tomaszewo
« dnia: 12 Lipca 2024, 13:19:39 »
Zgodzę się, mam wrażenie, że we Wrzosach są miejsca, które się "powtarzają". Za to największym ich plusem są smaczki w dekoracjach, większy ruch samochodów i przede wszystkim niezłe misje, co sprawia, że sceneria jest żywsza. Liczę na to, że w Tomaszewie te elementy i drobiazgi zostaną podwojone. Najbardziej nie mogę się doczekać tego szlaku do uzdrowiska. Niemniej jednak bardzo mi się podoba idea aglomeracji w Leosinie. To jest często zapominany element w sceneriach fikcyjnych. Osobiście mogę zasugerować misje na tym tle, o ile sceneria nie będzie "osadzona" w centrum lub na południu (jak każda inna). Reasumując, nawet scenerie fikcyjne są potrzebne i mi to jest serio obojętne czy ktoś robi fikcję, czy rzeczywistość. Ważne, by robić to z umiarem i według jakichś przyjętych zasad, a nie z kopyta jak te 20 lat temu. W przypadku fikcji można właśnie wiele zasymulować, poćwiczyć niektóre zagadnienia oraz po prostu inspirując się rzeczywistością odtworzyć pewne miejsca, sytuacje oraz zdarzenia i połączyć to w całość, by chociaż w jakimś stopniu oddawało ducha polskości.

30
Pomoc doraźna / Odp: Pliki z Rozszerzeniem mat
« dnia: 12 Lipca 2024, 13:03:39 »
.mat to tylko plik tekstowy. Otwórz go sobie na przykład notatnikiem.

Strony: [1] 2 3 ... 15