Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Paweł Andrzej Nowinowski

Strony: [1] 2 3
1
Pomoc w tworzeniu / Odp: Lowpoly w ED72
« dnia: 07 Maja 2023, 20:27:52 »
i w sumie niepotrzebnie się za to biorę.. Zawsze chciałem zrobić coś swojego, jednak zawsze ktoś mnie musi wyprzedzić i zrobić pierwszy.

Nie no rób jeśli chcesz, zaczniesz od czegoś takiego a w przyszłości kto wie może coś większego zrobisz.

2
Pomoc w tworzeniu / Odp: Lowpoly w ED72
« dnia: 07 Maja 2023, 19:57:49 »
Ja generalnie chciałbym nieśmiało powiadomić iż na ukończeniu jest model kibla 19xx a zarazem ED72 więc to nie to że chce kogoś zniechęcić, ale może się okazać że jak nowy model wyjdzie to twoja praca pójdzie w niwecz.

Pozdrawiam cieplutko, smacznej kawy.

3
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 13 Lutego 2023, 18:52:31 »
Scenerie mogą być fikcyjne, bo jest ich znacznie mniej niż lokomotyw, a tworzenie realnych scenerii nakłada na twórcę swego rodzaju obowiązek odwzorowania trasy na wielu różnych płaszczyznach (tory, odległości, otoczenie czy ukształtowanie terenu), przez co fikcyjne scenerie są prostsze do zrobienia.

No ja również się nie zgadzam, właśnie przez brak scenerii realistycznych ten symulator jest obecnie w takim dołku, a jest to tylko i wyłącznie spowodowane tym że przez tyle lat nie powstały tak naprawdę dobre i przyjazne narzędzia do tworzenia scenerii.

4
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 07 Lutego 2023, 15:45:53 »
nie ma szans zmusić kogoś do porzucenia swojego projektu i zmuszenia do dłubania w czymś innym.

Jedyny sposób to komercjalizacja projektu, wtedy taki scenariusz jest możliwy, ale do takiego przedsięwzięcia jest potrzebny budżet i to niemały i wątpię, że kiedykolwiek znajdzie się osoba która by była w stanie poświęcić na maszynę taką masę środków i czasu.

5
Bocznica / Odp: Demokratyczne głosowanie nad składem osobowym moderacji
« dnia: 30 Października 2022, 19:48:55 »
Ta cała ankieta to jest niezła odklejka, jak ktoś nie potrafi utrzymać nerwów na wodzy to niech się po prostu nie wypowiada i nie wchodzi w interakcje z innymi użytkownikami na czacie.

6
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 06 Lutego 2022, 12:53:38 »
Po prostu jej jeszcze nie jechałem.

7
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 06 Lutego 2022, 12:32:25 »
Wszystkie misje oprócz pxe336080 zakończone sukcesem bez problemów.

8
Na warsztacie / Odp: Krzyżowa2 - zalesianie oraz zabudowanie scenerii
« dnia: 11 Stycznia 2021, 17:42:24 »
Zawsze możesz podzielić prace na etapy. Wydać część gotowej i potem kolejną, dzięki temu może unikniesz niepotrzebnego bałaganu przy wgrywaniu na repo całości.

9
Na warsztacie / Odp: Krzyżowa2 - zalesianie oraz zabudowanie scenerii
« dnia: 21 Listopada 2020, 12:04:36 »
A czy nie lepsze czasem by było użycie tych wielkopowierzchniowych modeli trawy niskiej? Bo sianie pojedynczych krzaczków zajmuje więcej czasu, i czasem ustawienie ich jest trochę nienaturalne. Proponuje użycie tych modeli trawy wielkopowierzchniowych i w niektórych miejscach dodanie kępek innych rodzajów traw i krzaków.

10
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 02 Września 2020, 11:08:34 »
Cytuj
EP07-174 (bok + czoło): https://eu07.pl/userfiles/24765/EP07-174.7z
Proszę o rezerwację.

11
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 20 Lipca 2020, 00:36:51 »
Dogadałen się z panem @Miłosz Dorsz i ja zrobię tego byka.

12
EU07-080 z osobowym do Turowa.

13
Bocznica / Odp: SN61-37+97
« dnia: 02 Maja 2020, 18:12:31 »
Czyli w sumie sprawa wyjaśniona.

14
Poradniki / Odp: [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe
« dnia: 22 Kwietnia 2020, 23:21:21 »
Tak potwierdzam, robię więc proszę się wstrzymać.

15
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Kwietnia 2020, 23:53:08 »
Próbuję odpalić maszynę na drugim kompie i takie oto kwiatki, w logu i errors nic nie pokazuje, dzieje się to na trybie legacy i simple, na full jest dobrze. Na innym kompie ta sama paczka z tego samego dysku działa bez zarzutu. Zgłaszałem na czacie, ale wrzucam bo może ktoś też podobny problem miał.

16
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 29 Marca 2020, 20:28:34 »
Dokładnie takie błędy mi również wywala jak wprowadzam zmiany w eu07.ini, jeszcze dodam że jak dopisze w .ini wpisy na przesuniecie godziny, wyłączenie kompresji tekstur i wyłączenie aberracji chromatycznej(chyba tak to się pisze?) powoduje takie same błędy.

17
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 29 Marca 2020, 19:45:38 »
Przydała by się jeszcze opcja wyłączenia cieni wchodzących do kabiny z zewnątrz. Zauważyłem również że ten starter ma problem z tym że sam sobie chce bardziej precyzyjnie ustawić parametry w eu07.ini, po jakiejkolwiek ręcznej zmianie w .ini sie wysypuje.

18
U mnie podobny jakiś czas temu wystąpił, ale po ponownym uruchomieniu symulatora się naprawiło to nie zgłaszałem.

19
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 13 Grudnia 2019, 18:50:23 »
No wlasnie to występuje w obu trybach.

20
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 13 Grudnia 2019, 18:21:52 »
To najprawdopodobniej efekt uboczny braku wystarczajacej ilosci pamieci na karcie graficznej by pomiescic tekstury w calosci.

Wcześniej to nie występowało , maxtexturesize mam ustawiony od bardzo dawna na 4096 i takich problemów nie było.

21
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 13 Grudnia 2019, 13:29:01 »
Nadal występuje błąd ze znikaniem tekstur podczas jazdy, i uruchamiania lokomotywy. I tak samo z teksturami innego taboru ktory obok nas stoi czy obiektów, tekstura jest i w pewnym momencie znika w miarę zbliżania się do pojazdu.

22
Bieżące kolejowe / Odp: LCS Poznań
« dnia: 26 Listopada 2019, 11:58:06 »
W Poznaniu z tego co wiem zapasowego systemu nie ma, miał być ale coś nie wyszło i męczymy się co jakiś czas z takimi awariami.

23
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 14 Listopada 2019, 21:09:16 »
Cytuj
A ponadto na poprzednim przy załączaniu baterii czy świateł na przykład tracą się tekstury na niektórych elementach i zaczynają się wyświetlać na biało. Po wyłączeniu na przykład świateł lub baterii tekstury powracają.

Potwierdzam u mnie występuje to samo

Nadal ten błąd występuje.

24
Wydział zamówień / Odp: Materiały do SKM
« dnia: 13 Listopada 2019, 20:41:54 »
Jeśli posiadasz to i jeśli jest możliwość podzielenia się takimi materiałami to możesz wrzucać.

25
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 12 Listopada 2019, 17:13:24 »
Cytuj
A ponadto na poprzednim przy załączaniu baterii czy świateł na przykład tracą się tekstury na niektórych elementach i zaczynają się wyświetlać na biało. Po wyłączeniu na przykład świateł lub baterii tekstury powracają.

Potwierdzam u mnie występuje to samo

26
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 11 Listopada 2019, 16:44:02 »
No miga Ci na dole białe, więc jest Sz.

27
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 09 Listopada 2019, 18:29:15 »
Proszę o rezerwacje EU07-128.

28
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Listopada 2019, 11:35:59 »
Dobra, na tym exe wszystko działa jak powinno.

29
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 21:23:19 »
Cytuj
Czekaj, zaraz. Prosilem o porownanie fps w trybie legacy na biezacym exe z tego watku, i na starszym exe sprzed zmian w grafice rowniez z tego watku. Powiedzmy ze stad: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,29423.msg517002.html#msg517002

Porównałem, i wynik jest taki sam, też jest problem ze zmianą rozdzielczości, i fps przy obojetnie jakiej konfiguracji jest taki sam jak przy najnowszym exe.

EDIT: sprawdziłem exe od teraz do maja tego roku i cały czas ten błąd występuje.
Na razie się wstrzymam, jeśli na nowej paczce będzie to samo występowało to będę zgłaszał.

30
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 16:26:13 »
Sprawdzałem i w tym i w tym, i tylko w paczkowym liczba fps sie zgadza, w exe z tego wątku w trybie okienkowym na legacy jak ustawie rozdzielczosc 1366x768 mam 24-29 fps gdzie w paczkowym jest to dwa razy wiecej.

EDIT: Zauważyłem, że na paczkowym exe przy trybie pełno ekranowym rysuje nam obraz z dowolną wybraną rozdzielczością, a przy exe z wątku w trybie pełno ekranowym usilnie rysuje obraz w najwyższej możliwej rozdzielczości.

Strony: [1] 2 3