Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Paweł Andrzej Nowinowski

Strony: [1] 2 3
1
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 13 Grudnia 2019, 18:50:23 »
No wlasnie to występuje w obu trybach.

2
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 13 Grudnia 2019, 18:21:52 »
To najprawdopodobniej efekt uboczny braku wystarczajacej ilosci pamieci na karcie graficznej by pomiescic tekstury w calosci.

Wcześniej to nie występowało , maxtexturesize mam ustawiony od bardzo dawna na 4096 i takich problemów nie było.

3
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 13 Grudnia 2019, 13:29:01 »
Nadal występuje błąd ze znikaniem tekstur podczas jazdy, i uruchamiania lokomotywy. I tak samo z teksturami innego taboru ktory obok nas stoi czy obiektów, tekstura jest i w pewnym momencie znika w miarę zbliżania się do pojazdu.

4
Bieżące kolejowe / Odp: LCS Poznań
« dnia: 26 Listopada 2019, 11:58:06 »
W Poznaniu z tego co wiem zapasowego systemu nie ma, miał być ale coś nie wyszło i męczymy się co jakiś czas z takimi awariami.

5
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 14 Listopada 2019, 21:09:16 »
Cytuj
A ponadto na poprzednim przy załączaniu baterii czy świateł na przykład tracą się tekstury na niektórych elementach i zaczynają się wyświetlać na biało. Po wyłączeniu na przykład świateł lub baterii tekstury powracają.

Potwierdzam u mnie występuje to samo

Nadal ten błąd występuje.

6
Wydział zamówień / Odp: Materiały do SKM
« dnia: 13 Listopada 2019, 20:41:54 »
Jeśli posiadasz to i jeśli jest możliwość podzielenia się takimi materiałami to możesz wrzucać.

7
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 12 Listopada 2019, 17:13:24 »
Cytuj
A ponadto na poprzednim przy załączaniu baterii czy świateł na przykład tracą się tekstury na niektórych elementach i zaczynają się wyświetlać na biało. Po wyłączeniu na przykład świateł lub baterii tekstury powracają.

Potwierdzam u mnie występuje to samo

8
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 11 Listopada 2019, 16:44:02 »
No miga Ci na dole białe, więc jest Sz.

9
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 09 Listopada 2019, 18:29:15 »
Proszę o rezerwacje EU07-128.

10
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Listopada 2019, 11:35:59 »
Dobra, na tym exe wszystko działa jak powinno.

11
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 21:23:19 »
Cytuj
Czekaj, zaraz. Prosilem o porownanie fps w trybie legacy na biezacym exe z tego watku, i na starszym exe sprzed zmian w grafice rowniez z tego watku. Powiedzmy ze stad: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,29423.msg517002.html#msg517002

Porównałem, i wynik jest taki sam, też jest problem ze zmianą rozdzielczości, i fps przy obojetnie jakiej konfiguracji jest taki sam jak przy najnowszym exe.

EDIT: sprawdziłem exe od teraz do maja tego roku i cały czas ten błąd występuje.
Na razie się wstrzymam, jeśli na nowej paczce będzie to samo występowało to będę zgłaszał.

12
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 16:26:13 »
Sprawdzałem i w tym i w tym, i tylko w paczkowym liczba fps sie zgadza, w exe z tego wątku w trybie okienkowym na legacy jak ustawie rozdzielczosc 1366x768 mam 24-29 fps gdzie w paczkowym jest to dwa razy wiecej.

EDIT: Zauważyłem, że na paczkowym exe przy trybie pełno ekranowym rysuje nam obraz z dowolną wybraną rozdzielczością, a przy exe z wątku w trybie pełno ekranowym usilnie rysuje obraz w najwyższej możliwej rozdzielczości.

13
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 15:29:59 »
Zrobiłem jak napisałeś, lecz prawidłowo działa tylko na paczkowym exe, tam tylko uruchamia się w żądanej rozdzielczości w trybie pełnoekranowym i okienkowym. Na exe z tego wątku nie da się uruchomić w trybie pełnoekranowym w żądanej rozdzielczosci, tylko zawsze uruchamia w rozdzielczości 1920x1080, a nie jak chce czyli w 1366x768.

14
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 14:36:20 »
W trybie pełnoekranowym, na wcześniejszych wersjach normalnie dało się zmienić rozdzielczość.
Pod F12 pokazuje legacy, lecz, ilość fps nadal jak przy shaderach.

15
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 14:20:09 »
Przełączam na legacy i nadal lipa, fps leci na łeb. Nie wiem co jest nie tak z tym exe, ale również nie mogę zmienić rozdzielczości w jakiej symulator ma się uruchamiać.

16
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 12:47:33 »
Albo dołączanie do paczki exe ze starym rendererem, i wszyscy będą szczęśliwi, ja jestem za dołączeniem exe ze starym rendererem, nowy zjada mi średnio 20-30 fps, w takim wypadku nie da się grać i cokolwiek robić. Czytaj: zostawić jak było dotychczas, exe gl33 i zwykłe.

17
Bocznica / Odp: Brak testów - dyskusja
« dnia: 22 Października 2019, 18:09:58 »
Twój postulat jest śmieszny, masz paczkę pobraną i widzisz co tam jest, jak dla mnie to jest przejaw nieróbstwa.

18
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 20 Października 2019, 22:04:28 »
Im wiecej do jednego tym wiekszy syf bedzie, powinno być osobno.

19
Bocznica / Odp: Potrzebuję kogoś do współpracy.
« dnia: 30 Września 2019, 12:57:40 »
Jak nie ma być wydany to w takim razie nie liczył bym na pomoc.

20
Wydział zamówień / Odp: Trąbki dla 4e-080
« dnia: 13 Września 2019, 17:07:20 »
Powinna sie nadać, jak coś to troszkę sie zmodyfikuje.

21
Rok 2013 IR 48102 "Pirania"

22
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 21 Sierpnia 2019, 18:12:03 »
Trochę grzebie przy otoczeniu l053, mam już prawie gotowy odcinek od Dębicy do Tumlina
http://eu07.pl/userfiles/24843/l053.zip

23
Klimat początku lat 90 tych.

24
Na warsztacie / Odp: MD Zajączkowo
« dnia: 20 Sierpnia 2019, 17:36:13 »
Sugerowałbym się raczej zdjęciami, ilostan często przekłamuje bo dane są niepewne, w takich przypadkach najlepszym źródłem są zdjęcia. Sam już sie pare razy na ilostanie przejechałem robiąc historyczne siódemki.
Swoją drogą, zamiast robic repainty ciągle z tych samych tekstur, lepiej by było jakbyś nową teksturę bazową z fot z działu ze zdjęciami zmajstrował, zrobić w wiekszej rozdziałce i będą się lepiej zdecydowanie prezentować te fiaty.

25
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 17 Lipca 2019, 13:44:10 »
Prosiłbym o rezerwację wagonów A9ouy 50 51 19-70 501-7 i WRo 50 51 88-00 005-1.

26
 Rok 1994, EU07-400 z pociągiem 38501 Wawel do Szczecina Głównego.

27
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 26 Kwietnia 2019, 10:42:04 »
Wagon z przedziałem rowerowym. (bok)
https://eu07.pl/userfiles/24592/wagon.zip
Proszę o rezerwację tego wagonika.

28
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.04 - problemy
« dnia: 14 Kwietnia 2019, 23:38:34 »
Dzisiaj postanowiłem sobie odpalić exe shaderowe, na początku wszystko było dobrze, jak wyjechałem poza Sandomierz to zaczęły się problemy z teksturami obiektów i pojazdów. Mianowicie co jakiś  kawałek stawały się po prostu czarne, i tak na przemian, raz się wyświetlało dobrze, raz źle. W załączeniu skriny z jazdy. Z góry przepraszam za brak loga ale gdy nie testuje nic to mam wyłączoną opcje jego generowania.

29
Tabor / Odp: 4E-HIST - Problem z podświetleniem manometrów
« dnia: 13 Kwietnia 2019, 10:54:34 »
Potwierdzam, ten błąd występuje również u mnie, chociaż takowe pliki posiadam.

30
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.04 - problemy
« dnia: 10 Kwietnia 2019, 09:49:23 »
Podczas postoju np. EU07 powinniśmy słyszeć tykanie zegarka w rejestratorze, na 19.04 tego dźwięku nie zaobserwowałem, na paczce repo wszystko bangla.

Strony: [1] 2 3