Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Paweł Andrzej Nowinowski

Strony: [1] 2 3
1
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 06 Lutego 2022, 12:53:38 »
Po prostu jej jeszcze nie jechałem.

2
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 06 Lutego 2022, 12:32:25 »
Wszystkie misje oprócz pxe336080 zakończone sukcesem bez problemów.

3
Na warsztacie / Odp: Krzyżowa2 - zalesianie oraz zabudowanie scenerii
« dnia: 11 Stycznia 2021, 17:42:24 »
Zawsze możesz podzielić prace na etapy. Wydać część gotowej i potem kolejną, dzięki temu może unikniesz niepotrzebnego bałaganu przy wgrywaniu na repo całości.

4
Na warsztacie / Odp: Krzyżowa2 - zalesianie oraz zabudowanie scenerii
« dnia: 21 Listopada 2020, 12:04:36 »
A czy nie lepsze czasem by było użycie tych wielkopowierzchniowych modeli trawy niskiej? Bo sianie pojedynczych krzaczków zajmuje więcej czasu, i czasem ustawienie ich jest trochę nienaturalne. Proponuje użycie tych modeli trawy wielkopowierzchniowych i w niektórych miejscach dodanie kępek innych rodzajów traw i krzaków.

5
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 02 Września 2020, 11:08:34 »
Cytuj
EP07-174 (bok + czoło): https://eu07.pl/userfiles/24765/EP07-174.7z
Proszę o rezerwację.

6
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 20 Lipca 2020, 00:36:51 »
Dogadałen się z panem @Miłosz Dorsz i ja zrobię tego byka.

7
EU07-080 z osobowym do Turowa.

8
Bocznica / Odp: SN61-37+97
« dnia: 02 Maja 2020, 18:12:31 »
Czyli w sumie sprawa wyjaśniona.

9
Poradniki / Odp: [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe
« dnia: 22 Kwietnia 2020, 23:21:21 »
Tak potwierdzam, robię więc proszę się wstrzymać.

10
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Kwietnia 2020, 23:53:08 »
Próbuję odpalić maszynę na drugim kompie i takie oto kwiatki, w logu i errors nic nie pokazuje, dzieje się to na trybie legacy i simple, na full jest dobrze. Na innym kompie ta sama paczka z tego samego dysku działa bez zarzutu. Zgłaszałem na czacie, ale wrzucam bo może ktoś też podobny problem miał.

11
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 29 Marca 2020, 20:28:34 »
Dokładnie takie błędy mi również wywala jak wprowadzam zmiany w eu07.ini, jeszcze dodam że jak dopisze w .ini wpisy na przesuniecie godziny, wyłączenie kompresji tekstur i wyłączenie aberracji chromatycznej(chyba tak to się pisze?) powoduje takie same błędy.

12
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 29 Marca 2020, 19:45:38 »
Przydała by się jeszcze opcja wyłączenia cieni wchodzących do kabiny z zewnątrz. Zauważyłem również że ten starter ma problem z tym że sam sobie chce bardziej precyzyjnie ustawić parametry w eu07.ini, po jakiejkolwiek ręcznej zmianie w .ini sie wysypuje.

13
U mnie podobny jakiś czas temu wystąpił, ale po ponownym uruchomieniu symulatora się naprawiło to nie zgłaszałem.

14
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 13 Grudnia 2019, 18:50:23 »
No wlasnie to występuje w obu trybach.

15
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 13 Grudnia 2019, 18:21:52 »
To najprawdopodobniej efekt uboczny braku wystarczajacej ilosci pamieci na karcie graficznej by pomiescic tekstury w calosci.

Wcześniej to nie występowało , maxtexturesize mam ustawiony od bardzo dawna na 4096 i takich problemów nie było.

16
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 13 Grudnia 2019, 13:29:01 »
Nadal występuje błąd ze znikaniem tekstur podczas jazdy, i uruchamiania lokomotywy. I tak samo z teksturami innego taboru ktory obok nas stoi czy obiektów, tekstura jest i w pewnym momencie znika w miarę zbliżania się do pojazdu.

17
Bieżące kolejowe / Odp: LCS Poznań
« dnia: 26 Listopada 2019, 11:58:06 »
W Poznaniu z tego co wiem zapasowego systemu nie ma, miał być ale coś nie wyszło i męczymy się co jakiś czas z takimi awariami.

18
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 14 Listopada 2019, 21:09:16 »
Cytuj
A ponadto na poprzednim przy załączaniu baterii czy świateł na przykład tracą się tekstury na niektórych elementach i zaczynają się wyświetlać na biało. Po wyłączeniu na przykład świateł lub baterii tekstury powracają.

Potwierdzam u mnie występuje to samo

Nadal ten błąd występuje.

19
Wydział zamówień / Odp: Materiały do SKM
« dnia: 13 Listopada 2019, 20:41:54 »
Jeśli posiadasz to i jeśli jest możliwość podzielenia się takimi materiałami to możesz wrzucać.

20
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 12 Listopada 2019, 17:13:24 »
Cytuj
A ponadto na poprzednim przy załączaniu baterii czy świateł na przykład tracą się tekstury na niektórych elementach i zaczynają się wyświetlać na biało. Po wyłączeniu na przykład świateł lub baterii tekstury powracają.

Potwierdzam u mnie występuje to samo

21
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 11 Listopada 2019, 16:44:02 »
No miga Ci na dole białe, więc jest Sz.

22
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 09 Listopada 2019, 18:29:15 »
Proszę o rezerwacje EU07-128.

23
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Listopada 2019, 11:35:59 »
Dobra, na tym exe wszystko działa jak powinno.

24
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 21:23:19 »
Cytuj
Czekaj, zaraz. Prosilem o porownanie fps w trybie legacy na biezacym exe z tego watku, i na starszym exe sprzed zmian w grafice rowniez z tego watku. Powiedzmy ze stad: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,29423.msg517002.html#msg517002

Porównałem, i wynik jest taki sam, też jest problem ze zmianą rozdzielczości, i fps przy obojetnie jakiej konfiguracji jest taki sam jak przy najnowszym exe.

EDIT: sprawdziłem exe od teraz do maja tego roku i cały czas ten błąd występuje.
Na razie się wstrzymam, jeśli na nowej paczce będzie to samo występowało to będę zgłaszał.

25
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 16:26:13 »
Sprawdzałem i w tym i w tym, i tylko w paczkowym liczba fps sie zgadza, w exe z tego wątku w trybie okienkowym na legacy jak ustawie rozdzielczosc 1366x768 mam 24-29 fps gdzie w paczkowym jest to dwa razy wiecej.

EDIT: Zauważyłem, że na paczkowym exe przy trybie pełno ekranowym rysuje nam obraz z dowolną wybraną rozdzielczością, a przy exe z wątku w trybie pełno ekranowym usilnie rysuje obraz w najwyższej możliwej rozdzielczości.

26
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 15:29:59 »
Zrobiłem jak napisałeś, lecz prawidłowo działa tylko na paczkowym exe, tam tylko uruchamia się w żądanej rozdzielczości w trybie pełnoekranowym i okienkowym. Na exe z tego wątku nie da się uruchomić w trybie pełnoekranowym w żądanej rozdzielczosci, tylko zawsze uruchamia w rozdzielczości 1920x1080, a nie jak chce czyli w 1366x768.

27
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 14:36:20 »
W trybie pełnoekranowym, na wcześniejszych wersjach normalnie dało się zmienić rozdzielczość.
Pod F12 pokazuje legacy, lecz, ilość fps nadal jak przy shaderach.

28
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 14:20:09 »
Przełączam na legacy i nadal lipa, fps leci na łeb. Nie wiem co jest nie tak z tym exe, ale również nie mogę zmienić rozdzielczości w jakiej symulator ma się uruchamiać.

29
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 12:47:33 »
Albo dołączanie do paczki exe ze starym rendererem, i wszyscy będą szczęśliwi, ja jestem za dołączeniem exe ze starym rendererem, nowy zjada mi średnio 20-30 fps, w takim wypadku nie da się grać i cokolwiek robić. Czytaj: zostawić jak było dotychczas, exe gl33 i zwykłe.

30
Bocznica / Odp: Brak testów - dyskusja
« dnia: 22 Października 2019, 18:09:58 »
Twój postulat jest śmieszny, masz paczkę pobraną i widzisz co tam jest, jak dla mnie to jest przejaw nieróbstwa.

Strony: [1] 2 3