1
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.11 - problemy
« dnia: 31 Stycznia 2023, 17:18:53 »
Tam się kończy scenariusz.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Rozumiem, że po prostu połowa układu by była na ciuchy letnie, a druga na zimowe? Jeżeli tak, to co proponujesz to bardzo mocna proteza i marnotrawstwo miejsca na teksturach. Ja kiedyś proponowałem możliwość definiowania submodelom sezonowości. Wspominałem o tym pod kątem osłon metalowych/brezentowych na pojazdy w zimę, ale przy ludzikach też by się to sprawdziło.Dorobić maty i zdefiniować, która tekstura ma się ładować przy jakiej porze roku.
Wydaje mi się, że zamysł był taki, aby ta opcja była domyślnie włączona. Tak jak jest to teraz zrobione w niczym nie pomaga, bo użytkownik nawet będzie szukał opcji, o której nie będzie miał pojęcia, że jest. A nawet jeśli znajdzie w/w notatkę, to nie będzie potrafił jej znaleźć, gdyż ta opcja jest... stosunkowo mocno ukryta.
- obsługa opcji archiwalne pojazdy (opcja w menu listy tekstur).
Jak ktoś chce 100% realizmu to niech robi licencję i idzie na maszynistęJak tak to przepraszam. Przepraszam, że oczekiwałem w symulatorze realizmu. W takim razie super produkt 10/10, polecam, Piotr Frączewski.
Gdyby społeczność tworzącą MaSzynę wesprzeć taką kwotą, mielibyśmy tutaj bezkonkurencyjny produkt.
- po podmianie ET22 (luzak do pociągu z blachą) w Turowie na Dragona, AI nie ruszyło nim (nawet nie uruchomiło)
Jak ktoś wspomniał dobrym rozwiązaniem jest zebranie tego typu scenerii i dodanie do paczki na przykład "legacy maps" czy coś takiego.
Środowisko Maszyny jednak trzyma poziom :D