27
« dnia: 07 Lutego 2023, 03:02:51 »
Z większością tego co napisałeś się nie zgadzam i mam wrażenie, że dyskusja prowadzona w taki sposób nie prowadzi do niczego odkrywczego, tylko daje pole do kolejnych przepychanek, zamiast skupiać się nad przyszłością. Zaczniemy dyskutować o wyborze scenerii/modelu/funkcjonalności do "dokończenia", a dyskutować o tym będą osoby niemające realne wpływu na ich powstawanie, bo nieliczne osoby które coś robią, robią swoje i tyle. Nie wyobrażam sobie sytuacji w której ktokolwiek mógłby komuś kazać porzucenia prac nad swoim projektem i zacząć pracę przy innym. Żeby taka współpraca istniała, osoby muszą się same ze sobą dogadać, a od dłuższego czasu panuje atmosfera temu niesprzyjająca.
Betatesty są dobrowolne przez każdego użytkownika, jedynym limitem jest napisanie 30 postów. Pomimo tak niskiego progu wejścia w porównaniu do poprzednich lat, nie ma komu testować nawet tekstur. Największa ilość zarejestrowanych użytkowników na forum w ostatniej dekadzie przypada na 2022 rok ale to nie przekłada się na ich aktywność.
Co do naprawiania błędów w exe, to zdaje się, że tak złożonej a zarazem stabilnej maszyny nie było od dawna. Większość scenariuszy nowej generacji jest w pełni przejezdna.
Mijany skład brutto z ładunkiem 3500t z punktu widzenia maszynisty w kiblu ma taki problem, że ten sam skład może być obsłużony zarówno przez użytkownika jak i przez AI, bo jeden scenariusz może zawierać wiele składów do prowadzenia w tym samym czasie.
Wymienione osoby nikogo z tu obecnych nie znajdą, bo nie sprawiają wrażenia, żeby obserwowały użytkowników forum. Stele poszedł zostawiając Macieja, Maciej odszedł bez oficjalnego stanowiska a tmj nawet kiedy był aktywny to raczej skupiał się na łataniu maszyny niż sprawach organizacyjnych.
W każdym razie fajnie było usłyszeć, że komuś chce się opłacać to forum i przynajmniej z tej strony sytuacja jest normalna. Smutno, że w innych jest jak jest.
Ps. Rafał, wiesz co z tym zrobić.