Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - RoboBatman

Strony: 1 2 [3] 4
61
Bieżące kolejowe / Odp: Katastrofy i wypadki na kolei
« dnia: 27 Czerwca 2017, 16:28:27 »
Uwierzcie mi że w dzisiejszych czasach już nawet 6-latkowie grają w znaną nam wszystkim grę z serii Grand Theft Auto. Panowie ja już wiele w życiu widziałem, nawet w szkole takie malutkie dzieciaczki coraz częściej sięgają po takie treści i jedyna ich reakcja to ,,E Paweł pacz ile krwi''. Ja chodzę do Zespołu Szkół więc SP jest połączone z Gimnazjum i raz byłem świadkiem gdy dwaj siedmiolatkowie oglądają zdjęcia z Katastrofy Smoleńskiej a przecież wiadomo co na tych zdjęciach jest a nauczyciel nawet nie zareagował. Ja mając 9 lat sam byłem świadkiem wypadku samochodowego i niestety musiałem to wszystko oglądać i jakoś nie odbiło mi się to na psychice więc uważam że przesadzacie. Rozumiem gdyby pojawiłyby się tu zdjęcia ale gwarantuje wam że od opisów dzieciak nie popadnie w depresję :)

62
A mi się wydaje, że jak kogoś takie coś odrzuca, to po prostu niech tego nie czyta. Chrońmy dzieci pod parasolem, to na pewno wyjdą na tym najlepiej. Najgorsi są właśnie rodzice, co do przesady próbują chronić dzieci przed papierosami, piwem, złym towarzystwem (albo i nawet normalnymi znajomymi), pornografią i kij wie czym jeszcze. Takie dziecko dorasta i potem jak głupie bierze to, co do tej pory skutecznie mu próbowano zasłonić czy zabrać ;) Fakt, trzeba kontrolować i nie pozwalać na debilne zachowania dzieci, ale akurat czepianie się tak "barwnego" opisu, który niby ma coś złego spowodować, jest dla mnie dosyć śmieszne. 

Wypadek jak wypadek, w pierwszej fazie wypadało to na wysokości przejścia na działki, więc myślałem, że po prostu nieuwaga i nieszczęśliwy wypadek. Ale skoro się rzucił, to po prostu narobił bałaganu i problemu wielu ludziom. Są bardziej humanitarne sposoby na samobójstwo.

63
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 20 Czerwca 2017, 22:49:23 »
W związku z modernizacją linii nr. 7 trwają objazdy pociągów InterCity Lublin-Warszawa oraz składów PKP Cargo. Relacja z Radzynia Podlaskiego.

64
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 20 Czerwca 2017, 16:45:02 »
Mój film, czyli: stacja Kraków Bieżanów, około 17 pociagów, w tym Pendolino, ED160, EP09, EU07, Impulsy i inne.

65
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 19 Czerwca 2017, 21:51:05 »
Pomimo prawie miesiąca ciszy prace nad scenerią nadal się posuwają. Zgodnie z waszym życzeniem zmieniłem podsypkę na "benkową". Modele stacji Lemierzyce, Słońsk i Kostrzyn prawie na ukończeniu. Ponadto kolejne kilometry trasy zyskują otoczenie. Zostało już ich "tylko" jakieś 8-10.

Krzysiu, jak tam prace nad układem torowym st. Kostrzyn ;-) ?

Poniżej prezentuję kilka screenów zrobionych na najnowszym exe:

66
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 18 Czerwca 2017, 11:49:33 »

67
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w teksturze SN61
« dnia: 17 Czerwca 2017, 23:01:41 »
Wstrzymaj się z tym, nie ma sensu na tego strupa robić tekstur. O ile nie miałem czasu na kontynuowanie projektu obecnie prace idą w dość szybkim tempie.

68
Na warsztacie / Odp: Warsztat dźwiękowy Mareczka
« dnia: 15 Czerwca 2017, 23:19:37 »
To jest to, o czym chyba wszyscy marzą ;) Fiat jest na tyle fajnie zrobiony, że dźwięk silnika jest nagrany dla każdej pozycji. Ale aż tyle nie trzeba. W niektórych przypadkach wystarczą dwa dźwięki - praca na biegu jałowym i później praca na obrotach (średnich lub wysokich) + odpowiednia mieszanka tych dźwięków. Wypadałoby także dodać możliwość ustawienia głośności przy danej amplitudzie/obrotach, nie wiem jak to rozwiązałeś.

Inną rzeczą która mnie teraz bardzo boli, to stała czasowa wejścia/zejścia na obroty. Fajnie gdyby ten parametr też był definiowany. Wtedy przy tych dwóch rzeczach zabawa byłaby zgoła inna. Ja jestem chętny do testów ;)

69
Na warsztacie / Warsztat dźwiękowy Mareczka
« dnia: 15 Czerwca 2017, 21:13:34 »
Witajcie.

Od jakiegoś czasu zacząłem bawić się dźwiękami w Maszynie. Z początku chwyciłem sie za temat prostszy, czyli elektryki, odświeżyłem sobie "siódemkę", troszkę dźwięków postało dla jednostek. Po publikacji Całkowa v2, zaczęła sie zabawa ze spalinówkami. Temat znacznie trudniejszy, jako że dla pełnego zakresu dźwięku pracy silnika możemy wykorzystać tylko jeden dźwięk, odpowiednio modulowany. Znalezienie odpowiednich dźwięków również nie było proste, ale powolutku co się zaczęło składać i po blisko 4 miesiącach zabawy postanowiłem wrzucić temat na warsztat - w kontekście zasygnalizowania tematu i może posiadania przez kogoś z Was lepszego materiału, lub też wywołanie tematu do rozwinięcia Maszyny w kontekście tej gałęzi, tj. dźwiękowej. Jak wiadomo, powstał0 nowe exe, więc może warto pójść dalej ;)

Dotychczas udało się złożyć taki zestaw dźwięków:
• SM/P42 - włączenie, praca i wyłączenie silnika
• SM/P42 - pisk hamowania
• SM/P42 - nastawnik

• 6Dg - włączenie, praca i wyłączenie silnika

• SU45 - włączenie, praca i wyłączenie silnika
• SU45 - przełącznik
• SU45 - czuwak
• SU45 - syrena niskotonowa
• SU45 - syrena wysokotonowa

• SU46 - włączenie, praca i wyłączenie silnika
• SU46 - włączenie, praca i wyłączenie sprężarki
• SU46 - przełącznik
• SU46 - czuwak
• SU46 - syrena niskotonowa
• SU46 - syrena wysokotonowa

• ST43 - włączenie i praca silnika
• ST43 - szum podczas jazdy

• ST44 - włączenie i praca silnika
• ST44 - szum podczas jazdy
• ST44 - stukot kół

• ST45 - praca silnika


Do paczki też dorzucam początkową twórczość "elektryczną" (z resztą kilka dźwięków dla kibelka już wrzucałem na forum):
• EU/EP07 - załączenie, praca i wyłączenie przetwornicy
• EU/EP07 - załączenie, praca i wyłączenie sprężarki
• EU/EP07 - wentylatory (praca na układzie oporowym)
• EU/EP07 - nastawnik jazdy
• EU/EP07 - nastawnik kierunkowy
• EU/EP07 - nastawnik, boczniki
• EU/EP07 - praca styczników liniowych
• EU/EP07 - styczniki liniowe, wejście na I układ bezoporowy
• EU/EP07 - styczniki liniowe, wejście z I na II układ

• EN57/ED72 - syrena wysokotonowa
• EN57/ED72 - załączenie, praca i wyłączenie sprężarki
• EN57/ED72 - brzęczyk sygnału drzwi
• EN57/ED72 - nastawnik
• EN57/ED72 - przełączniki pulpitu
• EN57/ED72 - otwarcie i zamknięcie drzwi
• EN57/ED72 - praca dźwigni hamulca
• EN57/ED72 - szarpnięcie
• EN57/ED72 - szum jazdy

Do powyższej kwestii chcę tylko dodać, że w moim odczuciu te dźwięki nie są idealne, i nie piszę tutaj o ograniczeniach Maszyny, a o podstawie. Ale chyba lepiej opublikować coś, co się (chyba) nadaje do jakichkolwiek testów, niż nie wrzucać nic. A może właśnie ktoś będzie miał lepsze źródełko i powstanie coś lepszego?

Z góry chciałbym podziękować Adamowi (adamst) za podrzucenie Trainz'owych dźwięków SU45, które nagrał Gryszaq (też podziękowania). Dźwięki powstawały też z różnych filmików na Youtube, wiem że część wykorzystałem z filmów T-Mechanika, część od "Cargul77" itp.

Tutaj można pobrać paczuszkę: http://eu07.pl/userfiles/697/priv-sound_maszyna-eu07.rar
W środku jest plik readme z wpisami do plików *.mmd

Kilka filmików pokazowych:





(dla SU45 w międzyczasie doszły jeszcze inne nowe dźwięki, których nie słychać w filmie)


70
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 09 Czerwca 2017, 22:04:03 »
Zapraszam do obejrzenia dzisiejszego przejazdu Eszelonu do Hrubieszowa.
&t=2s

71
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 08 Czerwca 2017, 04:37:28 »
@bumer, skazani - nieskazani, ale trzeba w końcu wymienić stare szroty na coś nowego, a nie ciągle reanimacja i wyciąganie z krzaków.

72
Bieżące kolejowe / Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« dnia: 07 Czerwca 2017, 19:27:54 »
Mam pytanie odnośnie ET40. Kolega @mechatronik udostępnił dzisiaj na Facebook-u 10 zdjęć z lokomotywy ET40-55 po naprawie P5, zapewne po jeździe próbnej. Jak się nazywają elementy przedstawione na zdjęciu numer "1" i "2"? Interesuje mnie raczej ogólny opis a nie wypracowanie co i jak działa. Z góry dziękuję za odpowiedź.

To są zwykłe diody prostownicze + elementy RC (rezystory i kondensatory). ET40 były fabrycznie w nie wyposażone. Zabezpieczały obwody lokomotywy przed pracą generatorową silników.

73
Bieżące kolejowe / Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« dnia: 06 Czerwca 2017, 19:35:55 »
Z ciekawości strzelę, bo na 100% to nie wiem. Elementy to półprzewodniki, diody prostownicze i być może tyrystory do przetwornicy napięcia.

74
Pomoc doraźna / Odp: Jak wyimportować model do blendera
« dnia: 06 Czerwca 2017, 08:48:00 »
Poza tym musisz mieć zgode na uzycie takiego modelu, a nie kompletna samowolka.

75
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 30 Maja 2017, 20:42:35 »
Czas na małe zapowiedzi. 753 jest już na ukończeniu, pozostały już tylko detale. Prace nad drugim (ale za to wyjątkowym) bykiem już są rozpoczęte.

76
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 29 Maja 2017, 20:39:49 »
Może nie stricte MaSzyna ale...

"Development - Radiator to za mało"

77
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 28 Maja 2017, 22:07:49 »
Pod {S} są piasecznice.

78
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 25 Maja 2017, 23:13:44 »
20170525; kamień milowy (jeden z wielu w tym roku), właśnie @tmj pozbył się migania podsypek na trawnikach, trzęsienia otoczenia (bardzo widoczne przy pchaniu składu na Kaliskiej w Ostrowie). Bardzo udana kompilacja. Polecam używać i zachwycać się.
Mało powiedziane, te najnowsze exe to hit roku. Dokładnie na kaliskiej w Ostrowiu nic nie skacze, nie lata, bajka po prostu. Aż wręcz jakoś tak dziwnie się jedzie teraz... Ponadto FPS na poziomie do 70 w stacji. Chyba dobry duszek przysłał Cię @Tmj. Brawo!

79
Ja Tobie nie pomogę, dałeś screeny na nieznany serwer. To niezgodne z naszym regulaminem. Ale większy problem, to niebezpieczeństwo ściągnięcia jakiego wirusa. Poczytaj regulamin, zamieść prawidłowo screeny. Nowe stery, komp i że mocny, też nam nic nie mówi.

80
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 22 Maja 2017, 22:44:17 »
Cóż, jak dają to biorę :-D. Jak już mówimy o sieci trakcyjnej, to tak notabene dobrze byłoby, gdyby "maciusiowy" poradnik został uzupełniony o dział dot. układania sieci trakcyjnej, bo o tym nie ma ani słowa. Poza tym wielki szacun dla autora tego poradnika. Sam już z niego nie za bardzo korzystam, ale na początku był baaaardzo pomocny.

81
Na warsztacie / Linia 414
« dnia: 21 Maja 2017, 21:59:29 »
Bardzo serdecznie witam wszystkich!

Od około roku uczę się tworzyć scenerie w 3Ds Max. Idzie mi całkiem nieźle, na tyle nieźle, że w końcu udało mi się coś sensownego sklecić. Aktualnie pracuję nad linią nr 414, a dokładniej daję jej "drugie życie". Trasa jest całkowicie nieprzejezdna, ba, w większości rozebrana (tutaj trochę fotek --> https://www.bazakolejowa.pl/index.php?dzial=linie&id=647&okno=galeria2). Ponieważ większość obiektów stacyjnych jest rozebrana, nie trzeba zbytnio bawić się w "focenie" :-). Trasa jest ukończona mniej więcej w połowie. Poniżej przedstawiam screeny tego, co udało mi się aktualnie dokonać:

Sprawdź w Twoich postach wagę załączników - maksymalny rozmiar to 250KB. Możesz również korzystać z przechowalni plików na http://eu07.pl/upload/ | @macius5991

EDIT: Poprawione właściwie.

82
Bocznica / Odp: Train Driver 2
« dnia: 16 Maja 2017, 23:20:41 »
Sugeruję zamknięcie wątku bo spina mimo wszystko zaczyna się rozkręcać.

83
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 16 Maja 2017, 22:06:13 »
Proponuję powstrzymać się od dalszej dyskusji o sytuacji TD2 na tym forum bo jest to bezcelowe, jutro wstaje forum TD-ka i tam będziemy dyskutować na ten temat, nie róbmy tu śmietnika.

84
Na warsztacie / Maszynowy Warsztat
« dnia: 15 Maja 2017, 07:49:01 »
Wydane dodatki można sprawdzić w katalogu tekstur:

https://stuff.eu07.pl/stocktexturedb/db/index2.php?sort=1&nazwa_modelu=&nazwa_tekstury=&ozn_ekspl=&id_lit=&st_mac=&data_od=&data_do=&zak_rew=&aut_tex=%25dieselpower%25&aut_zdj=

===============================================

Cześć! W tym wątku będę prezentował moją twórczość będącą na warsztacie.

Na początku zaprezentuję wagon typu 111Aw (Bdnu 51 51 20-71 081-6) przydzielony do krakowskiego oddziału. PKP PR
Wagon został zmodernizowany razem z innymi 111A i 112A w ramach programu SPOT.

Do opracowania wykorzystałem teksturę wagonu z ogrzewaniem nawiewowym pochodzącą z devkitu.

Co jeszcze pozostało mi do opracowania?

- tekstury drzwi, ścian czołowych oraz dachu
- dodanie cienia pod tablicę relacyjną
- wyposażenie pod pudłem oraz wózki, jeśli materiały pozwolą

Co będzie trzeba zmodyfikować w zewnętrznym modelu?

- dodanie wyposażenia pod pudłem od ogrzewania nawiewowego
- wagon ma 4 haki promowe
- 111A z nawiewem mają tylko dwa skrajne wywietrzniki dachowe
- wagon ma inny kształt okna WC

Co będzie trzeba zmodyfikować we wnętrzu? (będzie też potrzebna kolejna tekstura wnętrza)

- okna z zaokrąglonymi narożnikami
- nowy typ siedzeń (http://s12.flog.pl/media/foto/paul-bialy_949288510eab2dd0b9daa717ade61f39.jpg)
- drzwi czołowe pomalowane na czerwono

85
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 07 Maja 2017, 21:14:07 »
@wołodyjowskiIC: bez sieci trakcyjnej będzie ciężko, a montażu sieci generalnie nie przewiduję. Sceneria od początku w zamyśle miała być spalinowa. W kilku miejscach skrajnia jest za mała (wiadukty), nie mówiąc już o tym, że układanie sieci na torach z przechyłkami i przy takim profilu pionowym to ja dziękuję - do śmierci bym chyba nie skończył. W Janiszewie było o tyle prosto, że ta stacja jest idealnie na linii wschód-zachód, więc operowałem tylko jednym parametrem ;)
Bardzo krótka prezentacja jakby mogło wyglądać Całkowo v2.0 po elektryfikacji. Pomysł raczej do rozważenia (na przyszłość?), bo sceneria wygląda też fajnie, zyskuje możliwość jazdy po całości elektrykami (inaczej niż bez druta, to oczywiste :P ). Plus jest możliwość tworzenia nowych misji. Ma też swoje minusy. Ale to sprawa na później, na razie trzeba przejeździć to co jest, bo i tak jest tego dużo :)
I wtedy trzeba by kilka rzeczy na scenerii zmodyfikować, bo skrajnia itp. Sama elektryfikacja to raczej nie problem, testowe 8km zrobiłem (w 3ds) w krótkim czasie na odcinku gdzie są i łuki, krzywe przejściowe, przechyłki i nigdzie nie ma zaników napięcia/utraty kontaku pantograf-sieć, więc wygląda to nieźle jak na początek.



86
Bieżące kolejowe / Odp: Elf2 dla Kolei Śląskich jedzie na testy
« dnia: 25 Kwietnia 2017, 10:02:59 »
O gustach się nie dyskutuje, ale:

87
Na warsztacie / Odp: Metro bałtyckie
« dnia: 24 Kwietnia 2017, 19:45:43 »
    Dzisiaj wrzucam nową wersję paczki z następującymi nowościami:
    • Najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest nowa podsypka. Standardowe generowanie podsypki wbudowane w exe mnie nie satysfakcjonowało, zastosowałem zupełnie inne rozwiązanie: tory posiadają podsypkę none, natomiast w tunelach, komorach i na stacjach pojawiła się podbudowa betonowa z podkładami. Moim zdaniem efekt jest bardzo ciekawy, teraz sceneria znacznie bardziej przypomina metro.
    • Pojawiły się wskaźniki Wm4, czyli metrowy odpowiednik W4, wykonany zgodnie z przepisami obowiązującymi w metrze,
    • Są również wskaźniki Wm16, odpowiednik W16. Wykonany zgodnie z przepisami - tak więc teraz hamujemy, jeżeli zobaczymy literkę "H" między szynami.
    • Stacje zostały wyposażone w nagłośnienie i monitoring, kamery rozmieszczone są tak, aby obejmowały zasięgiem całe stacje,
    • Nowe, pełne poręcze na stacjach, widoczne zwłaszcza na stacji 5 (Dworzec Główny),
    • Zegary cyfrowe odliczające czas od ostatniego odjazdu pociągu - ciekawa rzecz, gdyż podczas jazdy możemy śledzić na bieżąco dystans od jadącego przed nami pociągu,
    • Nowe billboardy na stacjach 1 do 5,
    • Przygotowane tablice z kilometrażem, aczkolwiek jeszcze nie są powstawiane, kilka z nich możemy obejrzeć w pobliżu stacji 10 (Kolumba),
    • Wypustki na peronie dla niewidomych. Z uwagi na wysoki koszt wyposażenia (80 000 trójkątów na stację) ograniczono ich montaż do stacji 1 i 2 (Nowy Slimsonów i Czapkiewicza). Na pozostałych są żółte lub niebieskie linie ostrzegawcze, lekko wypukłe aby niedowidzący mogli je poczuć,
    • Nowa posadzka na stacjach 3 i 4 (Rondo Woźniaka i Muranów),
    • Nowe tablice z nazwami stacji, stylizowane na tablice z metra warszawskiego, niektóre z mapą i informacją miejską,
    • tablice kierunkowe na stacjach, bardzo przydatne w trybie biegania po scenerii,
    • Nie wczytuje się Bałtyk naziemny, prosty sposób na przyspieszenie wczytywania i zwiększenie wydajności. Jak ktoś bardzo chce mieć teren i obiekty na powierzchni, to może sobie odkomentować odpowiednie include.

    Pozostałe rzeczy bez zmian. Najbliższe cele to:
    • Wydrążyć między stacją 5 i 6 tunel na żeberko odstawcze,
    • Ponownie poprawić bilboardy na stacji 1 (Nowy Slimsonów) - wydają się zbyt ciężkie i masywne,
    • Zamontować tablice z kilometrażem (wskaźniki Wd2),
    • Dorobić inne oznakowania w tunelu, ograniczenia prędkości (z tego powodu nie ruszałem rozkładów jazdy),
    • W tunelach powinno być dużo kabli a nie tylko gołe ściany,
    • W dalszej kolejności: może sztywna sięc trakcyjna, może wyjazd na powierzchnię i STP?
    • Na koniec dokumentacja i poradnik dla deweloperów jak budować metro w MaSzynie.

http://eu07.pl/userfiles/23326/priv-baltyk_metro_20170424.7z

Do paczki dorzuciłem również niedawno wydane ludziki z cadnav.com. Zauważyłem, że mało kto je zainstalował, a bez nich na stacjach jest pustawo.

88
Bieżące Symulatorowe / Odp: Skyboxy w kolejnej paczce
« dnia: 23 Kwietnia 2017, 15:54:21 »
Na tę chwilę odcinamy stare nie dające się dostosować skyboxy i czekamy na wolniejszą chwilę ze zrobieniem nowych.
Tak zaglosowalem, choc dlugo sie zastanawialem. Zreszta przy dzisiejszych pojemnosciach dyskow nie widze problemu, aby ktos zostawil sobie cala obecna paczke obok nowej.

89
Bocznica / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 15 Kwietnia 2017, 20:28:48 »
Wiem, że w tym wątku nie pisano już 120 dni ale wklejam link do mojego krótkiego filmu z ST43. Dodałem tam nowy dźwięk silnika spalinowego. Pracuję jeszcze nad dźwiękiem odpalenia ST43. Dźwięki dawno temu nagrywałem jako film HD, przekonwertowałem oraz wyciąłem w Audacity. Sami oceńcie.

Jaki film? Coś tu nie działa.

90
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 17:16:09 »
Ewentualnie kiedys tak, ale w dosc dalszej przyszlosci -- systemy czasteczkowe wymagaja troche pracy, tak przy obsludze jak i przesylaniu uaktualnien do karty graficznej. Dobrym momentem zapewne bedzie tutaj robienie tego po zaimplementowaniu normalnych shaderow (zeby nie bylo takiego spadku wydajnosci jak na przejsciowych) a to z kolei moze nastapic po zakonczeniu unifikacji metod renderowania i (prawdopodobnie) wprowadzeniu obslugi materialow w miejsce obecnego definiowania pojedynczych tekstur.

W duzym skrocie w tym momencie ogolny plan jest nastepujacy:
faza 1
- skonczyc ogarnianie system kontroli, przynajmniej dla samego pojazdu
- skonczyc unifikacje systemow renderowania, poprawic przy okazji wysypy zwiazane z generowaniem geometrii w niektorych sytuacjach
- uporzadkowac nieco to, jak w tej chwili przechowywane i organizowane sa dane symulacji, glownie chodzi tu o redukcje bezposrednich wskaznikow do wszystkiego we wszystkim
faza 2 (bo zalezy od 1-ej)
- selekcja obiektow mysza -> umozliwi obsluga pojazdu mysza i edycje scenerii
- zapis stanu scenerii z poziomu symulatora, i ponowny odczyt -> niezbedne dla edycji scenerii z programu
- podpiecie normalnego interfejsu uzytkownika
- opcjonalnie, wprowadzenie shaderow, obsluga map normal/specular, shadow maps
- opcjonalnie, modul komunikacji sieciowej
faza 3 (bo zalezy od 2-ej)
- edycja scenerii z poziomu programu
- multiplayer

... a ile z tego wyjdzie, to juz inna para kaloszy.

Strony: 1 2 [3] 4