91
Na warsztacie / Odp: Maszyniści w każdej kabinie lowpoly
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 15:08:24 »
To już chyba łatwiej raz zrobić przełącznik który posłuży wszystkim niż gdyby każdy użytkownik miał buszować po folderach :)
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Nalezy dopracowac rozklad jazdy, bo sie pospiesznym z Wilisia spozniam z odjazdem z Wilisia, a potem z Calkowa 2 minuty po czasie.Odjazdy czy tam przyjazdy nie zawsze muszą być zgodne z rozkładem jazdy, te 2 minuty czy tam 3 z opóźnieniem odjazdu/przyjazdu to żadna tragedia a raczej realizm zwłaszcza na takiej scenerii.
Sprawdzałem wersję 64 bitową 170326. Znalazłem ciekawostkę, na większych(?) stacjach gaśnie mi smuga. Zanotowałem w Sieradzu i Zduńskiej Woli. Na 32 bitowym tego nie mam.Tak na szybko, to nie obserwuje u siebie takiej roznicy. Czy jest szansa, ze masz te wersje w osobnych katalogach, i w pliku .ini ktorego uzywa wersja 64 bit nie ma wpisu dynamiclights ? W takiej sytuacji exe byloby ograniczone do domyslnych 3-ech zrodel swiatla, a to na duzych stacjach faktycznie moze byc malo i exe przydziela 'twoja' smuga innemu pojazdowi, ktory wg jego kalkulacji oswietla scene 'bardziej'.
Trochę informacji z tego w czym grzebię.Widzialem :) na razie ich nie ruszam, bo chce przeniesc reszte funkcji rysujacych do modulu renderujacego (tak jak jest to na razie zrobione dla czesci DL), a jak juz tam beda to renderer bedzie mial te macierze "pod reka", bez potrzeby podawania ich dla kazdej funkcji z osobna. Ulatwi to tez spiecie razem funkcji renderujacych, bo tak z 75% powtarza sie w obu wariantach, a roznice sa glownie na poziomie skad sub-modele czerpia dane geometrii (a to juz mozna zalatwic czyms w stylu ogolnej klasy bufora danych, specjalizowanej dla VBO i DL) No i latwiejsza bedzie konfiguracja renderowania w zaleznosci od celu (kolor, shadowmaps, item picking itd)
Przeniosłem operacje na stosie macierzy opengl na macierze glm przekazywane w argumentach metod. @tmj, możesz zobaczyć czy coś z tego wykorzystasz https://github.com/Milek7/maszyna/commit/b92a1e58ae9b91713f789b8be3f58b86198b87a5 (póki co tylko VBO działa, ale przenieść to na DL to kilka linijek)
Jednak z tego powodu że wymaga to jeszcze troche dopieszczenia, plan jest taki: robię dzisiaj oświetlenie shaderem kompatybilnym z opengl2 i starym kodem DL/VBO, a później na spokojnie przenosimy wszystko na 3.2 core profile i własne uniformy.W sumie jak juz robiles na wlasnych uniformach to mozna bylo jechac na tym dalej, ale ok, lepsze oswietlenie szybciej tez nie zaszkodzi ;)
Czy dałoby radę rozdzielić w exe, od kiedy do kiedy ( w konkretnych godzinach) ta aureola ma się pojawiać? Sam efekt w nocy mi się bardzo podoba-jak najbardziej na plus. Zaznaczam, iż jest to jest tylko propozycja a nie krytyka. Dziękuję z góry za odpowiedź na moją kwestię.Mozna zrobic to tak samo jak sa w danym momencie robione swiatla, tzn sila jest modyfikowana przez ogolny poziom oswietlenia generowany przez slonce i niebo. Wstawilem to do dzisiejszego uaktualnienia, prosze sobie porownac i zdecydowac, ktora opcja lepsza :d
Jakby to byl radiostop to by wszystkie pociągi zatrzymywalo. A więc nie może to być radiostop tylko cos innego, np. autostop.
I ten autostop mnie nie złapał, np. dlatego, że liczy sie położenie lokomotywy albo za krótko była szybkość utrzymywana.
Nowy model wskaznika W9 wykonany na podstawie rysunkow technicznych.
Autor zdjec na tex - oscyp - http://eu07.pl/forum/index.php/topic,17369.msg355663.html#msg355663