Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - RoboBatman

Strony: [1] 2
1
Bocznica / Odp: EU44-003'21 & EU44-007'21
« dnia: 07 Czerwca 2022, 18:03:00 »
A już miałem pisać ze "wszystko OK, S2 i na repo" a tu bęc. Jedno poprawiłeś drugie spierpapier. Przy obydwu lokach coś Ci się nie zgrały dwa kawałki tekstur - skrin "męczymy_testami_dalej". NIEAKTUALNE.

2
Bocznica / Odp: MaSzyna 21.04 - problemy
« dnia: 03 Maja 2021, 19:56:47 »
x

3
Bocznica / Odp: Ruski węgiel z Braniewa koleją.
« dnia: 22 Kwietnia 2021, 18:04:34 »
Że tak zapytam - co kogo interesuje kto odbiera ruski węgiel z Braniewa po polskiej stronie? Obydwa posty to typowe nabijanie postów zapewne w celu uzyskania dostępu do Testu Dodatków który się odblokowuje po 30 postach. Mój post i obydwa powyższe według mnie kwalifikują się na bocznicę.

4
Bocznica / Odp: m62-1211 PMT
« dnia: 13 Lutego 2021, 12:08:27 »
Zobaczę, co z tymi drzwiami, a wpis do textures.txt:
M62-1211.tga=ST44-O,ST44,M62-1211//v2,M62-1211,PMTLU,Lubin,?,?,Cozder,WSK
Panie @Cozder, powyższy wpis to opis tekstury do Katalogu Tekstur. Brakuje też członu przed opisem jak np tu:
303E-TV-477_HIST.TGA=303E-TV,EU07,EU07-477_HIST
Bez tego, starter nie będzie wyświetlał twojej tekstury do wyboru.

5
Bocznica / Odp: ST44 Nowy model
« dnia: 12 Października 2019, 14:41:09 »
Dobrze, to pozwolę sobie zapytać: czy model ten będzie miał tak, że jeżeli zaświecimy światło w jednej kabinie to będzie się świecić w jednej kabinie a nie jak w innych modelach- w dwóch kabinach na raz? Z góry Dzięki za odpowiedź.

6
Bocznica / Odp: 408w_v2
« dnia: 01 Października 2019, 20:37:33 »
.

7
Bocznica / xxxx
« dnia: 19 Lipca 2019, 19:46:46 »
xxxxx

8
Poszukuję, chcę zrobić / Wagon 428Wa EAOS
« dnia: 20 Lutego 2019, 22:34:27 »
Czołem

Poszukuję wszelakich zdjęć (nawet podglądowych), planów z wymiarami wagonu węglarki EAOS serii 428Wa produkowanego w Fabryce Wagonów Gniewczyna S.A. Wagon można powiedzieć, że jest jedną z rzadszych serii wagonów, gdyż według Atlasu Wagonów Pana Pawła Terczyńskiego, wyprodukowano ich zaledwie 63 sztuki. Za każdą pomoc z góry Dziękuję.

PS. Zdjęcie z serwisu wgk.cal.pl znam, wątek z forum.modelarstwo.info też czytałem, ale też nie jestem pewien czy to prawda co tam piszą.

9
Bocznica / Odp: 2 węglarki AXBenet
« dnia: 12 Grudnia 2018, 21:11:29 »
Bocznica.

10
Bocznica / PRZENIESIONY: eaos430W.rar
« dnia: 31 Sierpnia 2018, 22:53:54 »

12
Dzień Dobry/Dobry wieczór.

Potrzebuję pomocy w zakresie poszukiwania wiarygodnego źródła (katalog,wykaz, strona internetowa) z kodami cyfrowymi ZNTK i zakładów naprawczych które wykonują naprawy węglarek i wagonów towarowych dla przewoźników. Poza listą którą często widuję na internecie (grupy dyskusyjne Google), na wagonach towarowych można często spotkać kody typu: Rev 840, Rev 1097, Rev 912, Rev 1092, Rev 913, Rev 918, Rev 1080 i.td a ostatnio spotkałem się nawet z Rev. VZSp. Konkretnie to poszukuję który numer odpowiada któremu zakładowi. Wiem, ze Rev 1034 oznacza iż wagon miał naprawę typu P4/P5 w spółce Tabor Dębica. Celem zdobycia tych informacji jest uzupełnienie informacji o naprawach w wagonach towarowych w plikach textures aby w miarę możliwości były one kompletne i wyświetlał się komplet informacji w internetowym katalogu tekstur stworzonym przez kolegę @matek9292. Mam nadzieję, że to o co pytam, nie jest jakoś specjalnie tajemnicą. Za wszystkie wiarygodne źródła, listy, materiały serdecznie z góry Dziękuję.

13
Bieżące kolejowe / Ceny wynajmu lokomotyw w Polsce
« dnia: 28 Sierpnia 2017, 15:26:01 »
Przeglądając ostatnio pewien wątek o cenie wynajmu typów modeli statków powietrznych w wątku na stronie Airliners.net skupiającej fanatyków lotnictwa i fotografów statków powietrznych, zacząłem szukać podobnych informacji tyle że o cenie wynajmu kolejowych pojazdów trakcyjnych za miesiąc, ale niczego takiego nie znalazłem tutaj na forum czy na internecie (może słabo szukałem). Jestem wręcz ciekaw tego o ile takie informacje nie są tajne jak (prawie) wszystko na kolei w Polsce. Obserwując rynek taborowy na kolei który z roku na rok się zmienia (coraz więcej ogłoszeń o sprzedaż lokomotyw czy więcej firm robiących z siebie pool-e taborowe skupując maszyny z zakładów przemysłowych (przykład: DLA, Tabor Dębica, PESA RCP lub PHU Lokomotiv)) czy to manewrowe czy to liniowe, zawsze mnie zastanawiało, jakie są stawki wynajmu/dzierżawy poszczególnych typów lokomotyw dla przewoźników kolejowych. Chodzi mi bardziej o cenę za miesiąc wynajmu lokomotyw typu EU07, ET21, ET22, SM42, SM48, 401Da, Skody 181/182, M62, 311D czy chociażby takiego Dragona z Industrial Division albo Traxx-a E186/E483 od firmy Railpool Gmbh. O ile znam stawki wynajmu lokomotyw od firmy Majkoltrans bo są publicznie dostępne tutaj: http://www.majkoltrans.pl/images/dokumenty/Cennik-Majkoltrans-2017.pdf , to czy zna ktoś jakie są konkretne stawki najczęściej występujące (średnia cena) odnośnie lokomotyw które wymieniłem powyżej? Interesują mnie raczej ceny bez obsady. Zaznaczam, iż nie-nie chce zakładać własnej spółki kolejowej aby być kolejną spółką kolejową na mapie Polski. Zaznaczam i podkreślam, że założyłem ten wątek jedynie z czystej ciekawości. Myślę, że to o co pytam, raczej nie jest sprawą tajną.

Dziękuję z góry za konkretne odpowiedzi i wypowiedzi.

PS. Nie chciałbym czytać w tym wątku tekstów typu "na **uj Ci to wiedzieć" albo "a co cię to obchodzi". Wychodzę z założenia, że forum to miejsce dla dyskusji, a nie miejsce do przytyków z powodu rzeczy o których na co dzień się nie mówi.



14
Na warsztacie / Uzupełnianie opisów w textures.txt
« dnia: 12 Czerwca 2017, 19:36:41 »
Witam.

Zgodnie z nowymi wymogami odnośnie publikacji w dziale "Test Dodatków", zostałem poproszony o pomoc w sprawie opisywania tekstur w plikach textures.txt do pewnego celu. Wziąłem się do opisywania dotychczasowych tekstur zgodnie z punktem 6d instrukcji publikacji dodatków. Na chwilę obecną mam zrobione około 15 serii, a chciałbym wziąć się w wolnej chwili i posiadania chęci do opisywania serii 303e_v1. Mam parę uwag do społeczności MaSzynowej w symulatorze MaSzyna:
1. Jeżeli widzicie w plikach nieprawidłowości w autorach tekstur (wpisałem nie tego autora co trzeba), proszę dać mi znać;
2. W niektórych seriach, są wyraźne braki wpisów odnośnie autorów zdjęć lub autorów tekstur. Gdyby ktoś pamiętał nicki lub imiona/nazwiska autorów zdjęć do tekstur, lub samych tekstur, bardzo mile widziane są takie informacje w celu kompletności zapisu. Zdaję sobie sprawę, iż niektóre tekstury są "wiekowe" i nie wszyscy mogą pamiętać, z czyich zdjęć robili poszczególną teksturę;
3. Jeżeli widzicie jakiejś braki/błędy w datach/nazwach, literówki które ja przeoczyłem a są w opisach, bardzo mile widziane pokazanie błędów i sugestie nowych, lepszych i bardziej zrozumiałych zapisów;
4. W załączniku zapodaję paczkę z już zrobionymi seriami do podglądu. Na razie nie robię zgodnie ze strukturą katalogową. Gdy nie będzie błędów lub uznam, że jest już czas na publikację do patcha (daję sobie 2 tygodnie), to wysyłam pliki do któregoś z developerów do zacommitowania w repo; Nieaktualne. Zacommitowane w repo dzięki uprzejmości @MR6.
5. Proszę o niezgłaszanie błędów odnośnie "zapytajników", gdyż zapytajniki to właśnie informacje do których nie jestem w stanie dotrzeć lub nie mam dostępu do niektórych działów.

Przyjemnego czytania o MaSzynowym Ilostanie.

15
Dzień Dobry, Cześć i czołem.

Piszę ten wątek ponieważ poszukuję dla siebie w celach uzupełnienia swoich informacji - informacje z tabliczek bocznych odnośnie lokomotyw ST40s spółki PKP LHS (od 001 do 017), na czyjej bazie (w sensie którego ST44 serii 20xx) powstał konkretny egzemplarz ST40s. Znalazłem jedną tabliczkę znamionową z któregoś ST40s ( http://www.lhs.pl/zdjecia/IMG_3110 ), ale nie mam informacji, na czyjej bazie został on zbudowany. Według książki Sz.Pana Tomasza Ciemnoczułowskiego "Szerokim torem LHS", numer 3313 to jest dawny ST44-2028 i jest adnotacja "Odstawiona na części,Oczekuje na rekonstrukcję jako "5", co można domniemywać iż ST44-2028 (3313) to dzisiejszy ST40s-005, ale nie jestem pewien. Wiem,tylko tyle, że ST40s powstawały na bazie sztuk które miały silniki dwusuwowe, odstawione na części lub powypadkowe (ST44-2013) ale jeszcze które się nadawały do modernizacji.


Dziękuję z góry za każde informacje lub zdjęcie/-a.

16
Bieżące kolejowe / Ilość pantografów w lokomotywach dwuczłonowych
« dnia: 23 Października 2016, 14:35:28 »
Swoją drogą - co zmusiło producenta ET40 czyli Skodę Pilzno do zastosowania 4 pantografów w numerach od 31 do 60 zamiast dwóch jak to było w numerach od 1 do 30? To był wymóg ówczesnego PKP czy inne czynnik(i) miał(y) na to wpływ?

Wydzielone z Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv | @Stele

17
Bocznica / Odp: test-ET42 LowPolyInterior.rar
« dnia: 10 Października 2016, 23:28:27 »
Ten dodatek to chyba jakiś żart. Podpisywanie się swoim nickiem pod czyimś wyrobem...Z tego co pamiętam, to jest wyrób kolegi @szogun. Dowód? Proszę bardzo: http://eu07.pl/forum/index.php?topic=22807.0 . No chyba, że go dostosował pod obecną paczkę, to inna para kaloszy.

PS. @Stele, twoje argumenty mnie przekonały. Na bocznicę poproszę.

18
Tabor kolejowy / Rodzaje olejów zastosowane w lokomotywach
« dnia: 12 Lipca 2016, 22:36:14 »
Witam!


Z racji tego, że niedawno sam zmieniałem oleje w swoim pojeździe oraz że nie widzę na forum wątku o olejach (silnikowy/przekładniowy) zastosowanych w lokomotywach czy to elektrycznych czy to spalinowych, chciałbym poruszyć jeden wątek. Czy jest ktoś w stanie napisać, o jakim symbolu (np 10W-40), czy jest to syntetyk/półsyntetyk/mineralny wchodzi olej silnikowy do takiego silnika M62Ko/BR232/BR285/SM42,jaki olej jest zastosowany w kołach zębatych przenoszących napęd z silnika na zestawy kołowe na przykład w lokomotywie EU07 i co ile godzin/motogodzin/lat/ przejechanych kilometrów (nieprawidłowe skreślić) jest potrzebna wymiana, aby dany element dostawał odpowiednie smarowanie? Mam nadzieję, że poruszyłem ciekawy temat, zapraszam do dyskusji i dziękuję z góry za odpowiedzi.

19
Bocznica / Odp: a9o 140-5.7z
« dnia: 21 Grudnia 2015, 18:31:43 »
Nie aktualne. Do usunięcia.

20
Bocznica / oto...
« dnia: 27 Lipca 2015, 22:07:17 »
Minimalny czas testów do dnia 2015-08-03 22:07.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2015-08-10 22:07.

Plik o rozmiarze 105001953 bajtów:


Wiadomość wygenerowana automatycznie

21
Bocznica / Odp: Chcesz pomóc w przygotowaniu nowej PC? Zajrzyj!
« dnia: 11 Grudnia 2014, 20:35:08 »
@HTD: zawsze możesz sobie zmienić loka z SM42 na przykład na SU45 lub SM42 6Dg.

To nie jest odpowiedź na pytanie. Bocznica.
Benek

22
Tabor kolejowy / Zagadkowe 2 puszki przy wagonie typu EAOS
« dnia: 02 Września 2014, 14:51:51 »
Dzień Dobry, Cześć i Czołem!
Będąc wczoraj na stacji PKP Staszów, zobaczyć co się dzieje ciekawego, natknąłem się na coś troszkę dla mnie dziwnego przy jednej z węglarek należących do spółki PKP CARGO. Zazwyczaj jak obserwuję węglarki jadące z/do Elektrowni Połaniec oraz z/do Strzegomka, skąd wozi się siarkę, to wagony nie mają tego bajeru. I tu moje pytanie: jak się to nazywa i do czego służy ta "puszka" z dwoma przewodami zaznaczona przeze mnie na obrazkach podglądowych poniżej? Dziękuję z góry za odpowiedź.

23
Bocznica / fotki z miesca polamania patyka i plik errors.7z
« dnia: 24 Lipca 2014, 21:44:49 »
Minimalny czas testów do dnia 2014-07-31 21:44.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2014-08-07 21:44.

Plik o rozmiarze 2161233 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/22020/fotki_z_miesca_polamania_patyka_i_plik_errors.7z

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2014-07-24 21:34:10 ....A       241758      2160958  debica_towarowa_2.jpg
2014-07-24 21:34:27 ....A       288744               debica_towarowa_3.jpg
2014-07-24 21:34:46 ....A       263920               widok z góry.jpg
2014-07-24 21:33:56 ....A      1351184               debica_towarowa_1.png
2014-07-24 21:30:13 ....A       338279               errors.txt
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                               2483885      2160958  5 files, 0 folders


Wiadomość wygenerowana automatycznie

Już nie wrzucaj drugi raz, przecież linków nikt nie kasuje.
adsim

24
Bocznica / fotki z miesca polamania patyka i plik errors.7z
« dnia: 24 Lipca 2014, 21:39:33 »
Minimalny czas testów do dnia 2014-07-31 21:39.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2014-08-07 21:39.

Plik o rozmiarze 2161233 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/22020/fotki_z_miesca_polamania_patyka_i_plik_errors.7z

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2014-07-24 21:34:10 ....A       241758      2160958  debica_towarowa_2.jpg
2014-07-24 21:34:27 ....A       288744               debica_towarowa_3.jpg
2014-07-24 21:34:46 ....A       263920               widok z góry.jpg
2014-07-24 21:33:56 ....A      1351184               debica_towarowa_1.png
2014-07-24 21:30:13 ....A       338279               errors.txt
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                               2483885      2160958  5 files, 0 folders


Wiadomość wygenerowana automatycznie

  Dodano: 24 Lipca 2014, 21:42:35

Przepraszam, zły przedrostek wybrałem. Poproszę na bocznicę.

Ok.
adsim

25
Bieżące kolejowe / Co się dzieje z EU07-1530?
« dnia: 26 Czerwca 2014, 00:16:25 »
Dzień dobry, dobry wieczór, cześć i czołem!

Jak wszyscy dobrze wiedzą lub i nie, 19 września zeszłego roku, najnowsza zmodernizowana siódemka firmy PKP Cargo z serii -15xx czyli egzemplarz EU07-1530 (ex.EU07-164), miała fatalny w skutkach incydent polegający na zwarciu instalacji elektrycznej ogrzewania co doprowadziło do spalenia jednej z kabin. Wypadek ten miał miejsce w Biadolinach Radłowskich. Mam do osób obeznanych z tematem pytanie: co się z nią dalej się dzieje lub będzie się dziać? Pytam ponieważ na stronie www.forumkolejowe.pl/ilostan pisze, iż lokomotywa ta stoi w Tarnowie Mościcach. Czy ktośkolwiek wie co dalej się stanie z siódemka -1530? Czy będzie reanimowana (lub jest w trakcie naprawy) czy raczej pójdzie do kasacji lub jako dawca części? Przeszukałem to forum (trafiłem tylko na zdjęcia z nią świeżo po modernie) oraz pobuszowałem troszkę na wujku Google i nie znalazłem żadnych konkretnych informacji na jej temat. Dziękuje z góry bardzo za jakiejś konkretne wieści na jej temat.

26
Bocznica / Odp: Maksymalne wymagania sprzetowe
« dnia: 07 Maja 2014, 20:22:54 »
A pamięci nie zaszkodzi 4mb.
4mb? Chciałeś chyba napisać 4 "gigabajty".

Używaj PW do takich uwag...
Benek

27
Pozwolę się zapytać z ciekawości:czy twoja prośba obejmuje również scenariusz, dla którego przyjemność miałem okazję nagrać Ci rozmowy RT?

Reg. obowiązki 9.
Nie mogłeś użyć PW? Bocznica.
Benek

28
Witam, mam pytanie. posiadam obrobiony już głos kierownika pociągu który mówi "odjazd", głos był nagrany z poziomu maszynisty...i moje pytanie brzmi następująco: tego typu pierdoły wrzucać do TD, czy raczej publikacja w/w rzeczy odbywa się w inny sposób?
Ja jak nagrywałem dźwięki dla @Woku i @Tomaszek_Łódź, to umawiałem się, że jak nagram, spakuję w archiwum .rar lub .7z , to aplołduję to później na eu07.pl/upload z przedrostkiem -priv, potem kopiuję link i wysyłam w wiadomości prywatnej linka do pobrania paczuszki z dźwiękami do konkretnej osoby.

Ale to nie o to chodzi. Zmierzasz do moderacji.
Benek

29
Bocznica / Odp: Dzień z pracy toromistrza
« dnia: 18 Marca 2014, 17:23:06 »
Cytuj
Działkę torową, toromistrz, mistrz torowo-rozjazdowy, ma obowiązek raz w tygodniu przejść całą w swoim obrębie działania.
Jaki to jest obszar, jakieś przykłady?
Podejrzewam, że jest to obszar działania lokalnej PLK do granic powiatów. Niech się pracownicy w tej kwestii wypowiedzą.

Jak zwykle domysły. Bocznica.
Benek

30
Pesa zwycięzcą prestiżowego przetargu na dostawę 10 lokomotyw spalinowych dla PKP Intercity. Pokonała NEWAG. Lokomotywy pojawią się na torach w przyszłym roku.
Cytuj

Zdecydowała korzystniejsza cena zarówno dostawy, jak i utrzymania pojazdów. Lokomotywy Pesy mają kosztować nieco ponad 131 mln zł, podczas gdy Newag zażądał ponad 160 mln zł. Co ciekawe cena nie była jedynym kryterium oceny ofert. Odpowiadała tylko za 45 proc. punktów jakie mogły zdobyć. Komisja oceniała też NPV (net present value, czyli wskaźnik, którym można ocenić wartość inwestycji w przyszłości). W 15 proc. decydowała niezawodność i gotowość techniczna pojazdu.
Obie firmy przygotowały do konkursu nowe pojazdy. Pesa zaproponowała lokomotywy z platformy Gama. Newag zaoferował lokomotywę uniwersalną Griffin. Obaj producenci wybudowali po jednym egzemplarzu lokomotyw w wersji elektrycznej. Przewaga bugdoskiej firmy polegała na tym, że Gama prowadziła już w eksploatacji nadzorowanej pociągi PKP Intercity, a Gryffin robił to tylko w testach. Pesa ogłosiła zresztą już w ubiegłym roku pracę nad testowym egzemplarzem Gamy w wersji spalinowej.
Pesa pobiła Newag nie tylko ceną, ale też wspomnianą gotowością i niezawodnością. Tę pierwszą zadeklarowała na poziomie 98,8 proc., a drugą na poziomie 99,5 proc. (Newag odpowiednio – 92 i 95 proc.). Te liczby wzbudziły dużą nieufność, bo oznacza to, że według Pesy Gamy właściwie nie będą się psuły. – Pojazdy, które Pesa utrzymuje sama, mają bardzo dobre współczynniki niezawodności. Łatwiej to osiągnąć niż wtedy, gdy pojazdy utrzymuje przewoźnik – uspokajał w rozmowie z „Rynkiem Kolejowym” prezes firmy Tomasz Zaboklicki.
Nowe lokomotywy PKP Intercity od 2015 roku poprowadzą pociągi pasażerskie w tych relacjach, gdzie linie kolejowe nie są zelektryfikowane. Będą jeździć na trasach: Ełk - Korsze, Ełk - Olecko - Suwałki, Rzeszów - Zamość, Rzeszów - Zagórz, Krzyż - Gorzów Wlkp. - Kostrzyn, Piła - Krzyż.
Ciekaw jestem jakie dostanie oznaczenie w PKP IC.

Żródło wiadomości: http://www.rynek-kolejowy.pl/51066/gamy_dla_intercity.htm

Strony: [1] 2