1
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Zobaczę, co z tymi drzwiami, a wpis do textures.txt:Panie @Cozder, powyższy wpis to opis tekstury do Katalogu Tekstur. Brakuje też członu przed opisem jak np tu:
M62-1211.tga=ST44-O,ST44,M62-1211//v2,M62-1211,PMTLU,Lubin,?,?,Cozder,WSK
303E-TV-477_HIST.TGA=303E-TV,EU07,EU07-477_HIST
Bez tego, starter nie będzie wyświetlał twojej tekstury do wyboru.
A pamięci nie zaszkodzi 4mb.4mb? Chciałeś chyba napisać 4 "gigabajty".
Witam, mam pytanie. posiadam obrobiony już głos kierownika pociągu który mówi "odjazd", głos był nagrany z poziomu maszynisty...i moje pytanie brzmi następująco: tego typu pierdoły wrzucać do TD, czy raczej publikacja w/w rzeczy odbywa się w inny sposób?Ja jak nagrywałem dźwięki dla @Woku i @Tomaszek_Łódź, to umawiałem się, że jak nagram, spakuję w archiwum .rar lub .7z , to aplołduję to później na eu07.pl/upload z przedrostkiem -priv, potem kopiuję link i wysyłam w wiadomości prywatnej linka do pobrania paczuszki z dźwiękami do konkretnej osoby.
Podejrzewam, że jest to obszar działania lokalnej PLK do granic powiatów. Niech się pracownicy w tej kwestii wypowiedzą.CytujDziałkę torową, toromistrz, mistrz torowo-rozjazdowy, ma obowiązek raz w tygodniu przejść całą w swoim obrębie działania.Jaki to jest obszar, jakieś przykłady?
Ciekaw jestem jakie dostanie oznaczenie w PKP IC.
Zdecydowała korzystniejsza cena zarówno dostawy, jak i utrzymania pojazdów. Lokomotywy Pesy mają kosztować nieco ponad 131 mln zł, podczas gdy Newag zażądał ponad 160 mln zł. Co ciekawe cena nie była jedynym kryterium oceny ofert. Odpowiadała tylko za 45 proc. punktów jakie mogły zdobyć. Komisja oceniała też NPV (net present value, czyli wskaźnik, którym można ocenić wartość inwestycji w przyszłości). W 15 proc. decydowała niezawodność i gotowość techniczna pojazdu.
Obie firmy przygotowały do konkursu nowe pojazdy. Pesa zaproponowała lokomotywy z platformy Gama. Newag zaoferował lokomotywę uniwersalną Griffin. Obaj producenci wybudowali po jednym egzemplarzu lokomotyw w wersji elektrycznej. Przewaga bugdoskiej firmy polegała na tym, że Gama prowadziła już w eksploatacji nadzorowanej pociągi PKP Intercity, a Gryffin robił to tylko w testach. Pesa ogłosiła zresztą już w ubiegłym roku pracę nad testowym egzemplarzem Gamy w wersji spalinowej.
Pesa pobiła Newag nie tylko ceną, ale też wspomnianą gotowością i niezawodnością. Tę pierwszą zadeklarowała na poziomie 98,8 proc., a drugą na poziomie 99,5 proc. (Newag odpowiednio – 92 i 95 proc.). Te liczby wzbudziły dużą nieufność, bo oznacza to, że według Pesy Gamy właściwie nie będą się psuły. – Pojazdy, które Pesa utrzymuje sama, mają bardzo dobre współczynniki niezawodności. Łatwiej to osiągnąć niż wtedy, gdy pojazdy utrzymuje przewoźnik – uspokajał w rozmowie z „Rynkiem Kolejowym” prezes firmy Tomasz Zaboklicki.
Nowe lokomotywy PKP Intercity od 2015 roku poprowadzą pociągi pasażerskie w tych relacjach, gdzie linie kolejowe nie są zelektryfikowane. Będą jeździć na trasach: Ełk - Korsze, Ełk - Olecko - Suwałki, Rzeszów - Zamość, Rzeszów - Zagórz, Krzyż - Gorzów Wlkp. - Kostrzyn, Piła - Krzyż.