Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Eisenmann

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
61
Eco-Rail na Bałtyku.

62
Bocznica / Odp: Smutek i żal
« dnia: 12 Września 2013, 22:38:40 »
Gdzie dym, tam i ja więc też coś napiszę:)

Jak na darmowy symulator, maszyna jest całkiem niezła, a pod wieloma względami nawet lepsza niż projekty Microsoftu np... Oczywiście nie jest doskonała i wszyscy to tutaj wiedzą ale co poradzić:)

Dla nas szaraków którzy tylko ściągają dodatki i płaczą że nie ma nowych(mnie też można do tych ludzi zaliczyć) najlepszym wyjściem jest zaglądanie na forum co jakiś czas i sprawdzanie czy coś nowego nie wyszło, jak się nie ma ochoty tworzyć coś samemu.

Ale faktycznie irytująca jest (delikatnie mówiąc) taka sytuacja gdy np. zapowiadają pociąg - czekamy godzinę, dwie, miesiąc, rok a pociągu dalej niy ma:/
Wtedy trzeba się przesiąść na autobus, czyli na co innego jak proponuje tu sporo osób i mają rację.

63
Bocznica / Wydzielone z: Problemy z MaSzyną 08.13
« dnia: 03 Września 2013, 18:15:16 »
Czy w patchu zostanie poprawiony widok z pozycji maszynisty w EN57 tak jak było w poprzedniej paczce? Bo w najnowszej po kliknięciu ppm mechanik ma głowę w ścianie, przez co można podziwiać bebechy kibla a raczej ich brak nad kręcącymi się kołami w czasie jazdy. No chyba że taka wola twórców, to przepraszam. Jeżeli coś trzeba zmienić w jakimś pliku aby było tak jak w 01.13 to proszę o wskazówki jak tego dokonać.

Dziękuję i pozdrawiam.

W przyklejonych tematach znajduje się rozwiązanie. Dodatkowo nie są to problemy z najnowszą wersją MaSzyny, toteż bocznica.
Benek

64
Bocznica / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 25 Lipca 2013, 19:04:47 »
Ciekawe informacje o PKP zawarte w nonsensopedii:
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/PKP

Wskutek prywatyzacji w dobie kapitalizmu, spółka PKP została podzielona na niewielką ilość mniejszych spółek, co ma za zadanie znacząco usprawnić administrowanie siecią kolejową i zmniejszyć biurokrację. Najważniejsze ze spółek przedstawiono w poniższym wykazie:

    PKP-PO – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Osobowe
    PKP-POP – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Osobowe Pośpieszne
    PKP-POBP – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Osobowe Bardziej Pośpieszne
    PKP-POE – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Osobowe Ekspresowe
    PKP-PT – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Towarowe
    PKP-PTPŻP – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Towarowe Prawie Że Pośpieszne
    PKP-PTP – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Towarowe Pośpieszne
    PKP-PTBP – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Towarowe Bardziej Pośpieszne
    PKP-PTE – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Towarowe Ekspresowe
    PKP-PTC – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Towarowe Cargo
    PKP-PTCP – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Towarowe Cargo Pośpieszne
    PKP-PTCBP – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Towarowe Cargo Bardziej Pośpieszne
    PKP-PTCE – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Towarowe Cargo Ekspresowe
    PKP-PR-PA – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Regionalne-Powiat Aleksandrowski
    PKP-PR-PA-GAK – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Regionalne-Powiat Aleksandrowski-Gmina Aleksandrów Kujawski
    PKP-PR-PA-GAK-M – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Regionalne-Powiat Aleksandrowski-Gmina Aleksandrów Kujawski-Miasta
    PKP-PR-PA-GAK-W – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Regionalne-Powiat Aleksandrowski-Gmina Aleksandrów Kujawski-Wsie
    PKP-PR-PA-GAK-MAK – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Regionalne-Powiat Aleksandrowski-Gmina Aleksandrów Kujawski-Miasto Aleksandrów Kujawski
    PKP-PR-PA-GAK-WBA – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Regionalne-Powiat Aleksandrowski-Gmina Aleksandrów Kujawski-Wieś Białe Błota
    (...)
    PKP-PR-PŻ-GWG-WŻ – Polskie Koleje Państwowe-Przewozy Regionalne – Powiat Żywiecki-Gmina Węgierka Górka-Wieś Żabnica
    PK(k) – Przewozy Kolejowe (kobiet)
    PK(m) – Przewozy Kolejowe (mężczyzn)
    PK(dz d.l.3) – Przewozy Kolejowe (dzieci do lat trzech)
    PK(dz s) – Przewozy Kolejowe (dzieci starszych)
    PK(mł) – Przewozy Kolejowe (młodzieży)
    PK(st) – Przewozy Kolejowe (studentów)
    PK(o)-EU – Przewozy Kolejowe (obcokrajowców) – region Europa
    PK(o)-A – Przewozy Kolejowe (obcokrajowców) – region Azja
    PK(o)-Af – Przewozy Kolejowe (obcokrajowców) – region Afryka
    PK(o)-Am.Płn. – Przewozy Kolejowe (obcokrajowców) – region Ameryka Północna
    PK(o)-Am.Płd. – Przewozy Kolejowe (obcokrajowców) – region Ameryka Południowa
    PK(o)-Am.Śr. – Przewozy Kolejowe (obcokrajowców) – region Ameryka Środkowa
    PK(o)-Au – Przewozy Kolejowe (obcokrajowców) – region Australia
    PK(o)-An – Przewozy Kolejowe (obcokrajowców) – region Antarktyda
    PRK-O – Polskie Rozkłady Kolejowe – Odjazdy
    PRK-P – Polskie Rozkłady Kolejowe – Przyjazdy
    PRK-OPO – Polskie Rozkłady Kolejowe – Opóźnienia Odjazdów
    PRK-OPP – Polskie Rozkłady Kolejowe – Opóźnienia Przyjazdów
    PTK-Sz – Polskie Tory Kolejowe-Szyny
    PTK-Sp.Msz – Polskie Tory Kolejowe – Spoiwa Międzyszynowe
    PPK – Polskie Podkłady Kolejowe
        Wskutek tarć w zarządzie spółki planowany jest jej podział na:
        PPK-P – Polskie Podkłady Kolejowe – Podkłady
            PPK-PB – Polskie Podkłady Kolejowe – Podkłady Betonowe
            PPK-PD – Polskie Podkłady Kolejowe – Podkłady Drewniane
        PPK-Ś – Polskie Podkłady Kolejowe – Śruby
    PWK – Polskie Wagony Kolejowe
        PWK-P – Polskie Wagony Kolejowe – Pasażerskie
            PWK-PP – Polskie Wagony Kolejowe – Pasażerskie Przedziałowe
            PWK-PB – Polskie Wagony Kolejowe – Pasażerskie Bezprzedziałowe
            PWK-PS – Polskie Wagony Kolejowe – Pasażerskie Sypialne
        PWK-T – Polskie Wagony Kolejowe – Towarowe
        PWK-Po – Polskie Wagony Kolejowe – Pocztowe
        PWK-I – Polskie Wagony Kolejowe – Inne
        PWK – Polskie Wagony Kolejowe
    PWK-DP – Polskie Wagony Kolejowe – Przedziały
    PWK-D – Polskie Wagony Kolejowe – Drzwi
    PWK-O – Polskie Wagony Kolejowe – Okna
    PWK-PT – Polskie Wagony Kolejowe – Papiery Toaletowe
    PWK-RP – Polskie Wagony Kolejowe – Ręczniki Papierowe
    PL-E – Polskie Lokomotywy – Elektryczne
    PL-S – Polskie Lokomotywy – Spalinowe
    PL-P – Polskie Lokomotywy – Parowozy
    PL-Pa – Polskie Lokomotywy – Pantografy
    PL-D – Polskie Lokomotywy – Drezyny
    PZT – Polskie Zespoły Trakcyjne
    PZT-E – Polskie Zespoły Trakcyjne – Elektryczne
    PZT-S – Polskie Zespoły Trakcyjne – Spalinowe
    PZT-D – Polskie Zespoły Trakcyjne – Drzwi
    PZT-O – Polskie Zespoły Trakcyjne – Okna
    PZT-P – Polskie Zespoły Trakcyjne – Pantografy
    PDK-C – Polskie Dworce Kolejowe – Centralne
    PDK-L – Polskie Dworce Kolejowe – Lokalne
    PDK-P – Polskie Dworce Kolejowe – Perony
    PDK-PP – Polskie Dworce Kolejowe – Przejścia Podziemne
    PDK-PN – Polskie Dworce Kolejowe – Przejścia Nadziemne
    PDK-Po. – Polskie Dworce Kolejowe – Poczekalnie
    PDK-G – Polskie Dworce Kolejowe – Gastronomia
    PDK-Z – Polskie Dworce Kolejowe – Zadaszenia
    PST – Polskie Sieci Trakcyjne
    PST-S – Polskie Sieci Trakcyjne – Słupy
    PST-W – Polskie Sieci Trakcyjne – Węzły
    PPrzK-N – Polskie Przejazdy Kolejowe – Niestrzeżone
    PPrzK-S – Polskie Przejazdy Kolejowe – Strzeżone
    PPrzK-Sz – Polskie Przejazdy Kolejowe – Szlabany
    PPrzK-BD – Polskie Przejazdy Kolejowe – Budki Dróżnicze
    PPrzK-K.Św.A. – Polskie Przejazdy Kolejowe – Krzyże Świętego Andrzeja

- Pociąg z całkowitą rezerwacją miejsc – choć jest w 90% pusty, mamy prawo zająć wyłącznie wyznaczone przez przewoźnika miejsce, na którym sprężyna z fotela włazi w tyłek.
- Pociąg z fakultatywną rezerwacją miejsc – w tej opcji płacimy dodatkowo za miejsce siedzące. Wykupione miejsce zajęte jest przez pasażera bez miejscówki, którego musimy samodzielnie wypędzić, proponując miejsce stojące obok kibla. Czynność szczególnie emocjonująca, jeśli na naszym miejscu siedzi 98-letnia staruszka.
- Pociąg bez rezerwacji miejsc (inna nazwa: konserwa) – skład złożony z 5 wagonów o nieograniczonej pojemności, z czego 4 są zarezerwowane dla kolonii.
- Przedział dla palących – w tym przedziale wolno palić.
- Przedział dla niepalących – w tym przedziale wolno nie palić.
- Przedział z oknami nie otwierającymi się (wersja premium posiada także zepsutą wentylację).
- Przydział z oknami nie zamykającymi się (w wersji premium wentylacja działa bardzo dobrze, nawet zimą).
- Pociąg osobowy – zatrzymuje się na każdej stacji i przystanku osobowym, a także ostatnim wagonie pociągu jadącego przed nim.
- Pociąg pospieszny/TLK – zatrzymuje się przed każdą stacją lub przystankiem osobowym i jeszcze czasem czeka na osobowy jadący przed nim. TLK to podobno skrót od Tanio Lub Koleją.
- Pociąg klasy ekspres – zatrzymuje się co 500 metrów oraz przed każdą stacją i przystankiem osobowym (czeka na pośpieszny jadący przed nim, który czeka na osobowy jadący przed nim), obowiązuje specjalna dopłata za każde 5 min czekania.
- Pociąg IC – odjeżdża z opóźnieniem ok. 15 min (jednocześnie informujemy, że wielkość opóźnienia może ulec zmianie; za powstałe opóźnienie uprzejmie przepraszamy), bo musi poczekać na ekspres, pośpieszny i osobowy. Z tego samego powodu zatrzymuje się na wszystkich stacjach i przystankach osobowych (przestrzeń pomiędzy przystankami jest bowiem zajęta przez powyższe pociągi), ale kto spróbuje wówczas wsiąść lub wysiąść, ma w ryja od kierownika pociągu, „bo my tu planowo się nie zatrzymujemy!”. Obowiązuje specjalna dopłata do poprzedniej dopłaty, ze względu na obecność papieru toaletowego w kiblu.
- Pociąg EC – odjeżdża i dojeżdża punktualne (podejrzane...), ale i tak nie ma sensu nim jechać, bo dla podniesienia prestiżu nie zatrzymuje się w ogóle – nigdzie i dla nikogo. Ale za to dają bezpłatnie wczorajsze wydanie gazety Metro i (odpłatnie) paczkę krakersów. Obowiązuje dopłata, superdopłata, opłata, podatek, zadatek i dodatek – tak dla fasonu.
- Pociąg ICE – najbardziej prestiżowy ze wszystkich. Tak prestiżowy, że w ogóle go nie ma. Niektórzy mówią, że go nie ma ale to nieprawda, ponieważ jeździ z prędkością światła i go nikt nie widzi.
- Pociąg InterRegio – nowy gatunek, powstały ze wymieszania pociągu osobowego oraz pospiesznego. Najtańsza kolejka górska w Polsce (wyjątek: Zakopane, tam taniej wjechać na Kasprowy). Popularny zwłaszcza wśród osób które wolą samodzielnie zakupić ciasteczko przed podróżą i nie straszne im otwarte okna. W pociągach zestawionych ze składów zwanych kiblami wskazane posiadanie karimaty i prawdopodobnie śpiwora; możliwa podróż na leżąco w ostatnim przedziale.
- Pociąg RegioEkspres – podgatunek powstały z wymieszania pociągu osobowego oraz pospiesznego i ekspresu. Najtańsza opcja podróży, jest bardziej prestiżowa niż Express konkurencyjnej spółki (z Krakowa do Zakopanego zapłacimy drożej niż w Ex. Tatry). Różni się jedynie kolorystyką, w opcji premium first class można skorzystać z gniazdka do laptopa i wi-fi, na zarządzenie można pójść do wagonu barowego w którym możemy się upić bezalkoholowym piwem.

Zaznaczanie, kopiowanie i wklejanie to możesz sobie ćwiczyć na Zajęciach komputerowych w podstawówce.
Benek

65
Bocznica / Wydzielone z: Plaga wykolejeń.
« dnia: 04 Sierpnia 2013, 01:36:13 »
To przez te upały, szyny się wyginają i są potem złe. Podwozie też może się zrobić złe.

Reg. zakazy 12.
Benek

66
Podobno ta lokomotywa co skasowała to auto w Grabarce jechała bez wagonów, tak piszą na onecie. No ale wiadomo że lok to nie kibel, ani nie spodek i luzem też w miejscu się nie zatrzyma. Kibel w sumie też się w miejscu nie zatrzyma.

67
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 20 Lipca 2013, 12:48:32 »
@jageer,

Co tu dużo pisać. Wszystkie związki na Powązki.

68
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 19 Lipca 2013, 11:08:22 »
Nie wiem czemu Niemcy tak narzekają na połączenia kolejowe z Polską, skoro jeżdżą do Polski samochodami, a do Tallina jest samolot chyba<>(pewnie wychodzi nawet taniej i rzecz jasna szybciej). A jak ktoś się boi latać, to statkiem do Estonii, też chyba szybciej dopłynie niż pociąg.

Pisz staranniej.
Rozi

69
Jadąc nad morze postanowiłem wysiąść stację wcześniej, bo dostałem cynk że na Bałtyku towarowym odstawili kilka starych lokomotyw. W tej sytuacji MK nie może nie zrobić fotek...

Czy Ty umiesz przeczytać pierwsze zdanie jednym tchem?
Wstaw w nim przecinki w odpowiednim miejscu.
Benek

70
Bocznica / Wydzielone z: Kolejowy Rotfl
« dnia: 30 Czerwca 2013, 13:47:45 »
Niemieckie tory - prawie jak na Górnym Śląsku:



Było już.
Bocznica.
Rozi

71
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 20 Czerwca 2013, 21:19:26 »
Moja okolica czyli wylot ze stacji rozrządowej Tarnowskie Góry:

Byk i Tamara:


Dwie stonki, jeden skład:


Transport kwasu siarkowego do Huty Miasteczko Śląskie:



72
Wieczorem na stacji.

Zdanie kończymy kropką.
Proszę poprawić.
Benek

73
Ja napiszę ogólnie do tematu, bo ludzie na przejazdach kolejowych będą ginąć zawsze i nawet gdyby postawić przed każdym przejazdem wielki bilbord z p. Hołowczycem i wielki napis 'zatrzymaj się przed każdym przejazdem' to nie zmieniło by to statystyk, wystarczy że znak STOP nie zapobiega takim wypadkom. Oczywiście może być jeszcze inna przyczyna np. człowiek jedzie samochodem przez przejazd a akurat przelatuje UFO i wyłączy silnik...
To jest naturalna sprawa że są wypadki i się zdarzają, tak się dzieje w cywilizacji technicznej. Gdyby nie było samochodów i pociągów to problemu też by nie było. Po za tym każdy kierowca to dorosły, odpowiedzialny i świadomy człowiek i odpowiada za siebie i pasażerów.

Dlatego wszelkie akcje uświadamiające ludzi to jest pieniądz wyrzucony w błoto i tyle. Ale wydawać cudze pieniądze(zwłaszcza publiczne) jest łatwo, 10% z tego wezmą a resztę zmarnują na bilbordy i tylko po to to jest.

Dziękuje.

74
182 156-0 + ET21-106 na drawinowie

75
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 15 Kwietnia 2013, 20:40:17 »
Przyjazd i odjazd spaliniarzy z Miasteczka Śląskiego




76
Bieżące kolejowe / Odp: Lepili ogromnego bałwana na torach.
« dnia: 08 Kwietnia 2013, 00:29:15 »
U nas na Górnym Śląsku jest tak samo jak kiedyś na dzikim zachodzie. Co drugi wagon jedzie strzelec wyborowy, maszynista też ma rewolwer a mimo to napady na pociągi są codziennością.

Taki bałwan może z łatwością zatrzymać pociąg, co z resztą się stało w tym przypadku. Być może to był napad ale strażnicy w porę zareagowali. Jest jasne że mechanik widząc bałwana na torach na Śląsku to zahamuje. Taki bałwan może mieć głowę z metalu(posypaną śniegiem) która przy zderzeniu z kiblem może się zamienić w głowę nieszczęsnego mechanika.

77
Byko-Bus relacji Fosowskie - Lubliniec(KŚ)

78
Co to jedzie? Luzak? ... ET-22 na testach?... Nie! To nasz godzinę opóźniony Byko-Bus do Katowic:)
(pozdrowienia dla marszałka)

Screeny z TD nie pasują do tego tematu, więc usuwam.
adsim

79
W dzisiejszym świecie żeby ktoś się liczył z Twoim zdaniem/krajem to musisz mieć bombę atomową. Nie masz bomby to Cię dymają bez przerwy. Dlatego do Polski wjechał ten pociąg, kiedyś towarzysz Gierek był bliski wyposażenia Polski w bombę a teraz(być może) planuje to towarzysz Tusk:)

80
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 27 Marca 2013, 21:28:36 »
Coś dla miłośnika byków czyli Kolej Śląska.




81
Tu jedynie zabrakło papieru, 1289 druków ta lokomotywa miała, zabrakło 1290-go. Urząd jest od tego aby urzędnik miał robotę od niczego więcej, dlatego tyle tych papierów potrzeba, a jak wiadomo papiery, świadectwa, certyfikaty itd. stanu naszego taboru nie polepszają hehe:)

82
Późnym popołudniem szychta gdzieś na Górnym Śląsku...

A jako zły kapitalista - pijawa, ale pół żartem dodam że szogun powinien mieć płacone za takie rzeczy:):

83
Utrzymanie związkowców kosztuje grupę PKP ok. 25 milionów zł. rocznie.

Może gdyby ci związkowcy wzięli się do pracy to stan taboru byłby nieco lepszy. W sumie jak mają robić to co robią to najlepiej jakby się zwolnili lub by ich zwolniono, zawsze te 25 milionów kolej będzie do przodu. Może przecież za te pieniądze zatrudnić inżynierów i pracowników. Choć to kropla w morzu kolejowych potrzeb ale od czegoś trzeba zacząć.

Jak ktoś zakłada biznes to nie potrzebuje związkowców, tylko szuka pracowników, fachowców a po co mu te związkowe pasożyty bo rzeczy należy nazywać po imieniu.

84
TLK 42811 'Zapijew' z Macierzewa do Dębicy przez Paszki Wielkie, Całkowo, Wiliś, Sandomierz, Turów.

85
Qń ciągnący pudełko od zapałek czyli pociąg Kolei Śląskich.

86
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 29 Stycznia 2013, 08:39:54 »
Linia 053, stacja Turów, służba brutto-posp, paczka 01.13.

AI skończył bieg.

87
Bocznica / Odp: SPKS i MaSzyna 01.13
« dnia: 26 Stycznia 2013, 18:14:27 »
Chyba najlepszy scenariusz w paczce zawierającą SPKS to l053-sluzba-5-night, tam AI nie ma czego prowadzić he he:)

88
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Maszyną 01.13
« dnia: 26 Stycznia 2013, 16:36:59 »
@Eisenmann to raczej brak jakiegoś dźwięku to będzie niezły zonk ze znalezieniem. Żadnych errorów przy ładowaniu nie wywaliło?

Nie, żadnych błędów przy ładowaniu nie było. W poprzedniej paczce l144_lotos działał bez zarzutu więc czegoś może brakować.

89
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Maszyną 01.13
« dnia: 26 Stycznia 2013, 02:37:47 »
Potwierdzam problem z misją l61+l144_lotos. Tyle że u mnie było następująco:
Po minięciu Pluder gdzieś w tym lesie(nie zapamiętałem kilometra) zwyczajnie wywaliło mnie do windowsa kończąc symulację. Składów ani niczego innego nie zmieniałem, zapis log był u mnie niestety odhaczony więc brak.

90
Bocznica / Demolka na katowickim dworcu
« dnia: 21 Października 2012, 02:54:22 »
Cytuj
Zadyma w Katowicach! Kibole niszczyli nowiutki dworzec

Cytuj
Policja musiała użyć gazu i broni gładkolufowej. Trudno się dziwć, bo chuligani rzucali w nich dosłownie wszystkim.
http://www.sportfan.pl/artykul/zadyma-w-katowicach-kibole-niszczyli-nowiutki-dworzec-37965

Podobno siedmiu policjantów jest w szpitalu, ale kto ma dzisiaj szacunek do policji?
Ci biedni kibole nie mogą bić się między sobą ponieważ szczelnie stara się ich rozdzielić policja. Zamiast tego agresja wyładowywana jest na mieniu i policjantach, a przecież kibolom chodzi o to żeby bić się z kibolami drużyny przeciwnej. Nie żeby zaczepiać staruszki i demolować peron, ale skoro na przeszkodzie stoi policja to tak to się potem kończy.

Proszę sobie wyobrazić gdyby nagle w jakimś nadmorskim kurorcie policja zaczęła odgradzać zwolenników lodów śmietankowych od zwolenników lodów waniliowych. Wtedy można się obawiać że zwolennicy lodów śmietankowych poczują się nieswojo, wręcz zagrożeni, to samo tyczy się zwolenników lodów waniliowych. Poczucie zagrożenia naturalnie wywoła agresję która może przybrać różnorakie formy...

Ja zawsze popierałem utworzenie tzw. 'stref kibola' gdzie kibole mogli by bez konsekwencji i na własną odpowiedzialność nap***ć się z innymi chcącymi tego kibolami, ale nie mogą!

Żeby to jeszcze była wyłącznie informacja, że coś się zdarzyło. Ale nie - Ty musisz dodać coś od siebie, Twoją "wizję" lepszego świata. Na tym forum w ten sposób bawić się nie będziemy. I na prawdę nie obchodzi mnie, czy klnąc wstawisz gwiazdki. Każdy i tak wie o co chodzi.
Bocznica.
AtapiCl

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10