Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - eu07_304

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 19
91
Trasy / Odp: Epkowo ?
« dnia: 25 Marca 2008, 11:47:52 »
Trasa nie była i nie będzie dostępna. Dlaczego? - to chyba oczywiste.

92
Publikacje / Odp: Tekstury Fal 416V
« dnia: 25 Marca 2008, 10:02:27 »
Tego niebieskiego do modelu Fal nie spasujesz /troszkę inne ułożenie poziomych żeberek/.

93
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem ze skryptami do 3DsMax
« dnia: 24 Marca 2008, 18:50:46 »
Włącz /run script/ skrypt main.ms i z jego poziomu wybierz eksport.

94
Bieżące Symulatorowe / Odp: Muzyczka podczas jazdy w MaSzynie.
« dnia: 24 Marca 2008, 18:02:37 »
Właściwie zawsze mam coś w tle. Najczęściej Joy Division, ale zdarza się również Dezerter, Siekiera, Brygada Kryzys i inny polski punk.

PS. Jak wyłączyć w Winampie taki efekt przyciszania przy próbie przesterowania?

95
Bocznica / Wydzielone z
« dnia: 24 Marca 2008, 12:52:06 »
To były testy, zresztą nieudane, bo co chwilę 105Na spadał z toru. Ojciec mi opowiadał, że kiedyś w Szczecinie podczas remontu puścili tramwaj po torze kolejowym i co chwilę spadał.

96
Bocznica / Rotfl!
« dnia: 22 Marca 2008, 11:25:09 »
W 220204 jeszcze niebo domyślnie było białe a nie zielono-niebieskie... Wtedy była dopiero mgła ;)

97
Publikacje / Odp: Eans /424W/
« dnia: 22 Marca 2008, 11:04:38 »
Pozwoliłem sobie poprawić chk, gdyż się (lekko mówiąc) nie trzymało w całości.
W paczce była niemalże oryginalna charakterystyka z 2003 ;)
Warto zmienić wózek na Y25, jak dałbyś radęto przedłużyć go o 1 m.
Co wydłużyć? Wagon, czy wózek? Wagon jest i tak za długi o 0,5m. Jak będę miał czas, to wykonam wersję "421W" z wózkami 25.

98
Publikacje / Eans /424W/
« dnia: 20 Marca 2008, 20:01:27 »
Witam!

Przerobiłem wagon Eans, który znajdował się w podstawowych wersjach MaSzyny na początku 2003. Autorem oryginalnego modelu jest Kakish. Moja przeróbka to dwie nowe tekstury, elementy z wagonu 412W i węże yB.




Link: http://www.speedyshare.com/521786786.html

Szczegóły w pliku readme...

Pozdrawiam

99
Pomoc doraźna / Odp: Błędy podczas rozpakowywania.
« dnia: 20 Marca 2008, 17:46:27 »
rozpakuj to czym innym, niż winrarem.

100
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zagadnienia modelarskie :)
« dnia: 20 Marca 2008, 12:19:26 »
a wagę ładunku podałeś /node -1 0 bla dynamic pkp/bla bla bla 0 nobody 3 4 sand enddynamic/?

101
Bocznica / Odp: Brak umijętności z instalowaniem innych rzeczy
« dnia: 20 Marca 2008, 12:15:14 »
Takich tutoriali jest już chyba ze dwa.

102
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zagadnienia modelarskie :)
« dnia: 19 Marca 2008, 17:23:00 »
Ad1. Sprzęg (coupler) nazwać CouplerX_on lub CouplerX_off. Numeracja: ujemna współrzędna na osi Y to 1 a dodatnia to 2. Off to wyłączone a on to włączone
Ad3. Modelujesz węgiel, zapisujesz jako oddzielny t3d. W MaSzynie ładunki się nie animują, więc na razie nie ma obawy, że ci będzie wystawać ponad.

103
Screeny / Odp: Zielona Łączka - Stare Bale >>750 mm<<
« dnia: 16 Marca 2008, 18:20:34 »
Hmm ... krzywo? Może to tak tylko z daleka wygląda.
No to może pokażę to z innej trochę strony.  8)



I jak?
Właśnie krzywo jest. Po co tam taka wolna przestrzeń między zwrotnicą peronem?
Zrób może tak jak na dole schematycznego rysunku /bo z tego co widzę jest tak jak na górze/. Chyba, że wstawisz tam jakąś rampę.

104
Screeny / Odp: Zielona Łączka - Stare Bale >>750 mm<<
« dnia: 16 Marca 2008, 15:57:35 »
Co tam się stało, że tak krzywo /zaznaczone na czerwono/:

105
Publikacje / Odp: EW58, EW60 i EW55
« dnia: 16 Marca 2008, 08:09:37 »
A od kiedy człony tylny i środkowy mają "1" w trzeciej linii?

Od zawsze kiedy chcesz przejsc miedzy kabinami
Do przechodzenia między kabinami nie jest potrzebny dynamic.dat

106
Zapewne i szyba i wagon mają kanał alpha. Dzięki temu często nie widać takiej tekstury, kiedy przysłania inną.

107
Bocznica / Wydzielone z "ET24"
« dnia: 14 Marca 2008, 16:26:01 »
Ale NIE MA takiego loka Fizycznie !
A EP01 fizycznie jest? Nie ma. Czy to też źle?

108
Publikacje / Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
« dnia: 14 Marca 2008, 16:11:50 »
51 i 49 istnieją, to samo ptk6
A gdzie one są? Z resztą, jak ktoś chce, to zmieni.

109
Bocznica / Odp: test
« dnia: 14 Marca 2008, 12:55:30 »
Mordom graficznym powiedziałem nie :P.

110
Publikacje / Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
« dnia: 13 Marca 2008, 21:20:48 »
Witam!

http://www.speedyshare.com/970320417.html

Paczka zawiera dwie tekstury, które wrzuciłem tu ok. 14 II i trzy nowe:

401W-cd1.tga - Autor zdjęcia - EU07-304; V 2006
412W-bd1.tga - Autor zdjęcia - EU07-304; 13 II 2008
401W-49.tga   - Autor zdjęcia - Defiler; 2006



401W-51.tga   - Autor zdjęcia - Defiler; 2006


401W-ptk6.tga - Autor zdjęcia - EU07-304; III 2008

111
No właśnie po co?, na GG pisałem ale nic nie odpisywałeś więc krótka piła, blok i skreślam z listy, a dwa sprawa już nie aktualna.
Odpisałem, ale widocznie nie wysłało /internet co jakiś czas mi zrywa/.

112
Jak mogę Cię skontaktować, skoro e-maila nie podajesz a na GG mnie zablokowałeś /nie wiem po co/?

113
Z rozmytych zdjęć będzie rozmyta tekstura. Przy małej rozdzielczości będzie rozmyta tekstura. Na jedno wyjdzie.

114
Choć połowa z nich jest rozmyta, zupełnie tak jakby ktoś sfocił wagon podczas przejazdu składu :| To trochę obniża moją ocenę :) Ale pozostałem są spoko. Życze powodzenia przy nast. teksturach :D
Tak, większość jest tak robiona, niestety, to nie Jaworzno, że składy tak stawają stadami :)
Z tych rozmytych można było zrobić tekstury o niższej rozdzielczości nie tracąc na jakości /może nawet niekiedy zyskując/

115
Bocznica / Rotfl!
« dnia: 16 Lutego 2008, 09:47:38 »
I jak tu teraz jechać, żeby nie uszkodzić składu ;)
http://i30.tinypic.com/24od7vs.jpg
Wcisnąć F7

116
Publikacje / Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
« dnia: 15 Lutego 2008, 14:59:15 »
Proponuje robić tekstury w .tga niż w bmp czy jpg ;)
Przy .tga rozmazuje; brzy .bmp nie rozmazuje ale za to kompresji nie ma. Ja jednak wolę, żeby nie rozmazywało.

117
Publikacje / Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
« dnia: 14 Lutego 2008, 20:36:37 »
W porządku ten oststni Eaos :)
Wydaję, ale zaznaczam, że ciężko z drzwiczkami, których nie ma:
http://www.speedyshare.com/364188469.html

node -1 0 7418-5296-3 dynamic pkp/eaos 412W-bd1 412w 0 nobody 3 0 enddynamic

118
Publikacje / Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /Eaos čD; Fal/
« dnia: 14 Lutego 2008, 20:12:57 »
Zwiększ rozdzielczość tych tekstur, bo są fatalne ...
Większych zdjęć nie miałem.

Ostatnio w Kłodzku zrobiłem zdjęcie pewnego Eaosa, ale nie ma odpowiedniego modelu. Screen poniżej.

119
Publikacje / Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
« dnia: 14 Lutego 2008, 15:06:31 »
Witam!

Tak ostatnio modne stało się robienie tekstur wagonów, więc i ja uległem modzie i wytworzyłem dwie.

Česky Eaos:


Wyblakły Fal:


Link do paczki:
http://www.speedyshare.com/592204391.html

Autorem zdjęć jestem ja.

PS:

Wpisy:

Eaos:
node -1 0 1234-5678-9 dynamic pkp/eaos 401w-cd1 401w 0 nobody 3 0 enddynamic

Fal
node -1 0 7894-5612-3 dynamic pkp/fal 416v-r 416v 0 nobody 3 0 enddynamic

120
Na warsztacie / Odp: Kabina SU45 DOWNLOAD
« dnia: 12 Lutego 2008, 11:09:39 »
No ale w tych screenach to chociaż można było usunąć "to białe".

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 19