Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - eu07_304

Strony: [1] 2 3 ... 19
1
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2010
« dnia: 19 Kwietnia 2011, 16:23:27 »
Witam!
Z tego, co zaobserwowałem:
  • Przy ustawieniu 16BPP (przy 32 jest OK, ale mam wtedy mniej niż 10FPS na TD!) to co jest z tyłu często prześwituje przed to co przodu (jako przykład: "w9.png" w załączniku).
  • Tekstura apart2bok.tga straciła kanał alpha podczas konwersji z .tex (załącznik "zly_tex.jpg").

2
Forum / Odp: Rozdzielczość ekranu
« dnia: 29 Marca 2011, 16:30:52 »
1024x768;
1152x864;
1366x768

3
Na warsztacie / Odp: House pack
« dnia: 28 Września 2010, 17:45:24 »
To domek1k, domek2k i domek3k są za małe, więc spokojnie :).

4
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak wgrać kabinę z 3DS Max?
« dnia: 05 Sierpnia 2010, 14:15:15 »
Błąd wywalał przez moją kabinę-zobaczyłem że plik t3d mojej kabiny ma rozmiar 0kb. Otworzyłem go i był pusty. Wyeksportowałem jescze raz ale jest to samo :(. Co robić?
Czy każdy obiekt to editable mesh?

5
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 26 Lipca 2010, 23:35:52 »
1. "Zatrzymaj się i żyj".
2. Mistrz kierownicy.

6
Symulator / Odp: Nowa funkcja kamery
« dnia: 04 Czerwca 2010, 21:43:50 »
Widziałem na YT film, w którym kamera podążała za ostatnim wagonem (Adu). Jest to w jakiś sposób możliwe?
Wybierasz pojazd i na debugmode wychodzisz z pojazdu (nie przez F4, tylko normalnie, strzałkami, OIDP na debugmode były "olewane" granice kabiny).

7
Pomoc w tworzeniu / Odp: Wykolejanie się taboru
« dnia: 18 Maja 2010, 22:52:03 »
hmm, a wizualnie nie zauważyłeś różnicy między łukiem o promieniu 1200 a 300m?
Wartość promienia można dopisać do każdego toru i niekoniecznie musi się ona zgadzać z rzeczywistą.

8
PM=Private Message=PW.
Bocznica?

9
Do poprawy jest na pewno model bud2/biurowiec3.t3d /mogę się mylić odnośnie nazwy pliku, błąd ten poprawiłem u siebie dość dawno, nawet gdzieś tę poprawkę wystawiłem, a obecnie maszynę mam na innym komputerze/, należy zmienić mindistance i maxdistance, autor modelu pomylił je. Można przywrócić stare modele bloków /blok4 i blok11 chyba/, w których były balkony i wejścia /w starym blok4 trzeba usunąć jeden obiekt w t3d, powoduje on, że balkon ma barierkę tuż za drzwiami/. Wiąże się to niestety z obracaniem bloków11 w niektórych trasach.
Poza tym należy poprawić w mmd ikarusa 280 błąd powodujący brak dźwięku silnika.
I to: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,12674.msg127534.html#msg127534 .

10
Na warsztacie / Odp: Zalesianie tras
« dnia: 08 Sierpnia 2009, 16:59:12 »
Czy dałoby się zrobić coś takiego, żeby nazwy plików tekstur drzew poprzedzić jakimś innym niż # znakiem, a exe wyłączyłoby dla tych tekstur wyświetlanie półprzezroczystości /coś jak wyłączenie renderalpha w eu07.ini, ale tylko dla tekstur z nazwami poprzedzonymi tym znakiem/?

11
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« dnia: 08 Sierpnia 2009, 16:45:05 »
kolejarz14:
Wywala przy hamulcu - nie masz dźwięku. Wywala przy przejściu do korytarza - nie masz modelu korytarza. Ściągnij podstawową paczkę 4E, tam będzie wszystko, czego Ci brakuje.

12
Inne niekolejowe / Odp: Co Was interesuje poza koleją?
« dnia: 29 Czerwca 2009, 13:49:12 »
Przede wszystkim:
  • Muzyka. Głównie punk /m. in. Siekiera, Dezerter, GBH/, ale i czym innym nie pogardzę /Queen, Black Sabbath, Rammstein, Red Warszawa, Izrael, New Order/. Poza tym tworzę, gram na gitarze elektrycznej i gitarze basowej;
  • Myszy, szczury i inne plugastwa;

Poza tym:
  • RTSy
  • Tramwaje
  • Citroeny Visa i C15

13
Na warsztacie / Odp: M62-1077(Lotos) i TEM2-232(CTL)
« dnia: 23 Czerwca 2009, 15:17:38 »
W tej M62 zmień okna na czole, bo źle wyglądają dwa takie same refleksy na dwóch różnych szybach i będzie, w mojej opini - nie jestem przeciwnikiem takich repaintów, całkiem nieźle. Z kolei ta TEM2-204 ze screenów wygląda jak przemalowana paintem /może się mylę/. Nie wygląda to dobrze, sam się na tworzeniu takich tekstur przejechałem.

14
Jak dla mnie mogłoby to działać również "od wewnątrz".

15
Proszę bardzo:

Ikarus 260: 435 faces;
Solaris Urbino 12: 494 faces;
Solaris Urbino 15: 590 faces

W katalogu "\dynamic\road\ik280.26" brakuje plików .chk i .mmd:
ik280h
ik280s
ik280sl
ik280k
ik280prl
ik280prl2
ik280brv
ik280prd
ik280pwx
ik280c
ik280Lo

Trochę niepotrzebnie rozdzieliłeś foldery solarisów 12 i 15

16
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zdjęcia na tekstury ruznych rzeczy.
« dnia: 17 Stycznia 2009, 15:45:30 »
Można przyjąć, że nie zauważył, że to akurat jego materiały są na teksturze.
Przecierz jest chyba jeszcze możliwość zrobienia fotografii np. tej SMki.
Nie jest ciężko takie coś wyłapać przecież.

17
Bocznica / Odp: co to jest ? ET22
« dnia: 27 Grudnia 2008, 13:54:24 »
Kolego, po prostu się wykoleiłeś na jakimś łuku.

18
Pomoc doraźna / Odp: Poszukuje tekstur...
« dnia: 22 Grudnia 2008, 14:54:59 »
replacableskin

19
Trasy / Odp: Bałtyk - Niedziałające Eventy.
« dnia: 11 Grudnia 2008, 18:53:50 »
...przejrzyj loga, i sprawdź czy nie brakuje Ci jakichś elementów scenerii które są np. obsługiwane przez eventy, w tym wypadku semafory itd.
W logu nie zobaczysz braku semafora, bo log nie pokazuje braku .inców, .exe to "olewa" i wczytuje dalej.

20
Bocznica / Odp: [SU46-022] Z osobowym na Quark'u.
« dnia: 25 Listopada 2008, 19:03:16 »
Czemu nie dałeś tego do najlepszych screenów? Tylko nowy temat zakładałeś?
Widocznie nie są to najlepsze screeny.

21
Na warsztacie / Odp: Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)
« dnia: 22 Listopada 2008, 16:00:06 »
Dodatkowo po poprawkach taboru (nie mam wagonu 443V-2) i zamianie w popraw tabor wywalił symulator. Końcówka logu:
Cannot load dynamic object 443v-2 from
pkp\zaes\401ra Error=0@1
Cannot load dynamic object 443v-2 from
pkp\zaes\401ra Error=0@1
Czyli jak sądzę exe coś źle podstawiło. Może nie rozumiem zasady działania programu albo cuś.
Plik 401Ra.chk ma błąd. powinno być:Author chk=Kakish t3d=Kakish tex=Kakish
Param. Category=train M=23000 Vmax=100
Load: MaxLoad=49 LoadQ=tonns LoadAccepted=Fuel LoadSpeed=0.1 UnLoadSpeed=0.1
Dimensions: L=12.24 H=3.87 W=3.04 Cx=0.1
Wheels: D=0.92 Tw=1.435 AIM=300 Axle=2'2' Ad=1.9 Bd=6.8 Rmin=30 BearingType=Roll
Brake: BrakeType=Oerlikon NBpA=4 MBF=42.6 MaxBP=0.41 BCN=1 BCR=0.29 BCD=0.35 BCM=5.0   
BuffCoupl. CType=Screw kB=9000 DmaxB=0.12 FmaxB=350 kC=4500 DmaxC=0.15 FmaxC=780 beta=0.52
Cntrl. BrakeSystem=Pneumatic LocalBrake=ManualBrake BrakeDelays=GP

22
Inne niekolejowe / Odp: Wasze telefony komórkowe :)
« dnia: 16 Listopada 2008, 14:57:31 »
SE K550i. Aparat ma taki sobie, ale jakiś widoczek zrobić można. Mankamentem jest przycisk łączący z internetem - zbyt łatwo go wcisnąć i pieniądze uciekają...

23
Tabor / Odp: Podmiana tekstury nawrotnika
« dnia: 16 Listopada 2008, 14:53:01 »
W .mmd poszukaj "dirkey:". Nazwa po dwukropku jest nazwą, której musisz szukać w .t3d.

25
Pomoc w tworzeniu / Odp: Import pliku 3DS do Autodesk 3dsmax 2008
« dnia: 19 Września 2008, 10:29:54 »
Zaimportuj i wyeksportuj jeszcze raz do 3ds za pomocą Zmodelera.

26
Publikacje / Odp: EU07-369
« dnia: 14 Września 2008, 13:39:35 »
W oczy rzuca mi się przede wszystkim inny kolor farby wokół okien niż na reszcie pudła.

27
Bocznica / Odp: Tekstury EN57
« dnia: 06 Września 2008, 11:32:35 »

28
Bieżące kolejowe / Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« dnia: 03 Września 2008, 19:16:10 »
Przyszedł i czas na stonke, SM42-546 w malowaniu PKP IC http://www.gftk.cal.pl/cpg1418/displayimage.php?album=41&pos=8
Malowanie "dziwnie" podobne do malowania stonek PCC.

29
Publikacje / Odp: SA108
« dnia: 03 Września 2008, 19:08:26 »
(...)
Wpisy do dynamic.dat są błędne.
(...)
Jak są błędne? Przecież jak jest w trzeciej linice '0' to też nic z tego. Jeden ma być, aby prowadzić. A jak dalej nie widzi proponuje zaopatrzyć się w starter kolegi @Ra.

Są błędne! Nazwę plików .chk i .mmd podaje się wielkimi literami. 0 ma być, bo tego nie poprowadzisz /brak kabin i te sprawy/.

30
Publikacje / Odp: Przerobiona Kabina EU07
« dnia: 30 Sierpnia 2008, 20:19:09 »
EZT - ściągnij najpierw paczkę z oryginalną kabiną ST44-003.

Strony: [1] 2 3 ... 19