Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - eu07_304

Strony: [1]
1
Pomoc w tworzeniu / Ściemnianie elementów scenerii
« dnia: 18 Czerwca 2008, 20:12:32 »
Witam!

Podczas dłubania przy swojej scenerii napotkałem problem: w okolicy pewnego miejsca w scenerii niebo ciemnieje /tylko niebo, otoczenie pozostaje bez zmian/, a niektóre trójkąty terenu są pociemniałe. Czy wie ktoś, co da się z tym zrobić?

Screeny poniżej /1: normalne niebo; 2: pociemniałe niebo; 3: pociemniałe trójkąty/:

2
Bieżące Symulatorowe / Zapadanie nocy - bug exe
« dnia: 11 Kwietnia 2008, 20:16:35 »
Witam!

Przejechałem się na linii 546 na EN57 ze zmienionymi wpisami atmo i time, żeby więcej było widać i spotkała mnie taka niespodzianka: Na 2,5h przed zapadnięciem nocy niebo nagle rozjaśniło się i z tego ustawienia zaczęło dochodzić do nocy.

Wpisy są takie:atmo 0.07 0.08 0.09 300 1000 0.07 0.08 0.1 endatmo 
light -50 50 10 0.13 0.12 0.125 0.00 0.0 0.0 0.00 0.00 0.00 endlight

time 21:34 6:00 23:59 endtime
Około godziny 22:05 da się zaobserwować to zjawisko. Myślę, ze występuje ono we wszystich exe od 664KB wzwyż.


3
Publikacje / Eans /424W/
« dnia: 20 Marca 2008, 20:01:27 »
Witam!

Przerobiłem wagon Eans, który znajdował się w podstawowych wersjach MaSzyny na początku 2003. Autorem oryginalnego modelu jest Kakish. Moja przeróbka to dwie nowe tekstury, elementy z wagonu 412W i węże yB.




Link: http://www.speedyshare.com/521786786.html

Szczegóły w pliku readme...

Pozdrawiam

4
Publikacje / Tekstury wagonów by eu07_304 /5XEaos/
« dnia: 14 Lutego 2008, 15:06:31 »
Witam!

Tak ostatnio modne stało się robienie tekstur wagonów, więc i ja uległem modzie i wytworzyłem dwie.

Česky Eaos:


Wyblakły Fal:


Link do paczki:
http://www.speedyshare.com/592204391.html

Autorem zdjęć jestem ja.

PS:

Wpisy:

Eaos:
node -1 0 1234-5678-9 dynamic pkp/eaos 401w-cd1 401w 0 nobody 3 0 enddynamic

Fal
node -1 0 7894-5612-3 dynamic pkp/fal 416v-r 416v 0 nobody 3 0 enddynamic

5
Publikacje / "Ulepszona" kabina SN61
« dnia: 09 Października 2007, 17:54:57 »
Witam!

Niedawno nauczyłem się grzebać w .t3d , i z tego powodu postanowiłem poeksperymentować. Dodałem do kabiny SN61 dźwignię trąbki, gniazdko po lewej stronie kabiny, przycisk po prawej stronie nastawnika i małe urozmaicenia  (Unitra* w kabinie A i kanapki w sreberkach w kabinie B).
Link: http://www.speedyshare.com/212198678.html

*widziałem, jak mechanik z jakiegoś EN57 miał Unitrę w kabinie.

Screen:

6
Infrastruktura kolejowa / Odciągi?
« dnia: 13 Września 2007, 20:41:17 »
Witam!

Czy takie coś można stosować na kolei?

7
Publikacje / SM03
« dnia: 09 Września 2007, 08:59:15 »
Wiam!

Spełniają się marzenia:


Dorobiłem światła i końcówki.
Autorem zdjęcia włączonego światła jestem ja, a autorem zdjęcia końcówki jest AIR.
http://www.mytempdir.com/2016918 (wypakować do ...dynamic\pkp\sm03)

UWAGA! Światła nie są kompatybilne z niektórymi teksturami (m. in SM03-497 autorstwa EP08_015)

Miłego użytku.

8
Publikacje / Wagon Fas 413S do pobrania
« dnia: 27 Sierpnia 2007, 09:13:32 »
Witam!

Po paru pivotowych mękach wreszcie zakończyłem tworzenie modelu tegoż wagonu. Screeny do pooglądania:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8c2ae4416b360e93.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/643f3264821dd2d5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b59ac2b3cc8b19ed.html

a do pobrania:
http://milicz.co.uk/maszyna/pliki/fas_280807.zip

Proszę komentować i wyłapywać wszelakiego rodzaju bugi dotyczące animacji (jeśli jakieś jeszcze się ostały) ;).

9
Na warsztacie / Wagon Fas 413s
« dnia: 03 Lipca 2007, 21:40:01 »
Witam!

Parę dni temu zacząłem prace nad wagonem Fas. Na razie prezentuje się marnie. Tylko cztery kubły, platforma i węgiel.



Ponieważ to jeden z pierwszych moich poważnych modeli do Maszyny zadam parę pytań:
1. Jak mogę usunąć denerwujący efekt błyszczenia pokazujący się przy cutowanych miejscach (na bokach kubłów to szczególnie widać)?
2. Czy posiada ktoś gotowy plik .max sprzęgów i wężyków? Ja ich nie umiem robić :/

Pozdrawiam!

10
Pomoc doraźna / Nowy komputer
« dnia: 27 Czerwca 2007, 11:06:14 »
Witam!

Mojemu dotychczasowemu komputerowi zepsuło się zasilanie płyty głównej. Tak więc teraz mam jakiś używany komputer i nie mogę znaleść do niego sterowników. Jedyne co o nim wiem to to, że ma na obudowie napisane DELL, ma procesor intel celeron 2GHz, 512MB RAM i kartę graficzną na płycie głównej. Więc mam takie pytanie. Jak mogę sprawdzić jaką mam płytę główną i kartę graficzną? Bo obecnie lecę na 16 kolorach i rozdzielczości 640X480, a to nie należy do przyjemności.

11
Publikacje / Tekstura Uahs
« dnia: 16 Czerwca 2007, 16:02:13 »
Witam!

Ponieważ nie weszło do downladu to prezentuję tutaj. Zrobiłem jakiś czas temu fototeksturę wagonu Uahs w malowaniu białym z pomarańczową kreską na środku.

Screen:
http://republika.pl/eu7_304/uahs_4.screen.jpg

Plik:
http://republika.pl/eu7_304/Uahs_4.zip
Wypakować do dynamic

Wpisy do scenerii:
node -1 0 12345-6789-0 dynamic pkp/uahs_4 none 406ra 0 nobody 3 0 enddynamic//zaes
node -1 0 12345-6789-0 dynamic pkp/uahs_4 none 408r 0 nobody 3 0 enddynamic//uahs

Proszę o komentarze i pozdrawiam

12
Pomoc w tworzeniu / Wstawianie trakcji
« dnia: 08 Czerwca 2007, 13:38:09 »
Witam!

ponieważ http://www.eu07.pl/misc/edscen nie działa, prosiłbym o podanie instrukcji wstawiania trakcji. Na prostej jeszcze umiem wstawiać, ale odciągów i łuków nie umiem załapać. Kiedy (w jakich okolicznościach) wstawia się odciągi?

13
WWW / Niedziałają linki do FAQ
« dnia: 02 Czerwca 2007, 08:09:05 »
Witam!

http://www.eu07.pl/modules/xoopsfaq/index.php?cat_id=2

Wszystkie linki, które mają coś pomóc przy tworzeniu nie działają. Wiadomo, kiedy to będzie naprawione?

Pozdrawiam

14
Publikacje / Transporter
« dnia: 19 Lutego 2007, 21:55:58 »
W dziale pomoc pisałem o transporterze.

Tak więc po dopieszczeniach wyglądu (thx Ural za porady co do konstrukcji transportera!) wypuszczam:

-TEST-

Wypakować do ...\dynamic\pkp\transporter

wpis do SCN

z eaosem:
node -1 0 1902-2007-1 dynamic pkp/transporter none transporter 0 nobody 3 1 eaos enddynamic

pusty:
node -1 0 1902-2007-1 dynamic pkp/transporter none transporter 0 nobody 3 0 enddynamic

link:
http://d.turboupload.com/d/1544590/transporter.zip.html

Trasa dla transportera musi mieć szerokość 750 mm
W transporterze z niewiadomych przyczyn nie kręcą się koła (mimo pivotów, wheel01 i animwheelprefix: wheel0 >:/ )

15
Pomoc w tworzeniu / kanał alpha w ładunku
« dnia: 17 Lutego 2007, 17:43:47 »
Witam!

Otóż tworząc trasę wąskotorową postanowiłem zrobić pseudo-model transportera. Nie jest realistyczny ale co tam... W każdym razie skopiowałem do niego dwa ładunki: Eaos i Uahs. W obu ładunkach jest ten sam problem. ELEMENTY Z KANAŁEM ALPHA NIE WYŚWIETLAJĄ SIĘ!. Czy wie ktoś co jest grane?

screen (tak, żeby pokazać co się dokładnie dzieje)

Jak widać nie ma wózków, buforów i sprzęgów.

16
Bocznica / Zima zawitała w symku:)
« dnia: 22 Grudnia 2006, 21:08:42 »
Witam!
Nie widziałem w zimie drzew z liśćmi.

17
Publikacje / Nowe: ściany i podsypka
« dnia: 03 Listopada 2006, 14:45:15 »
Witam~!
Korzystając z chwilki wolnego czasu zmontowałem trzy teksturki. Prezentują się tak:

Pods

Ściany (trochę spłaszczone)

A paczka jest tu:
http://hyperupload.com/download/delete7a81ab/0211c34757/wall+tpd.zip.html

PoZdRaWiAm
eUo7-3o4

18
Publikacje / EU07-207
« dnia: 21 Lipca 2006, 17:48:52 »
Witam!

Korzystając ze zdjęć , które dał mi Epoka Zrobiłem teksturę loka EU07-207.

Screen:


Link:
http://hyperupload.com/download/02a12f6210/eu07-207.zip.html

Proszę o komentarze

Miłej jazdy!

Pozdrawiam,
Eu07-3o4

19
Pomoc w tworzeniu / Kółka sie... nie kręcą
« dnia: 23 Kwietnia 2006, 08:14:49 »
Witam!

Kilka minut temu skończyłem robić trabanta:

I prawie wszystko jest wporzątku tylko nie wiem jak zrobić, żeby kółka mu się kręciły. Co trzeba zrobić, żeby się kręciły?

20
Bocznica / Zwrotnica 750mm
« dnia: 19 Marca 2006, 10:24:48 »
Witam!

Otóż pisząc sobie trasę wąskotorową zrobiłem sobie taki pliczek zwrp34r300w750mm.inc:
//---------------elementy dla zwrotnicy prawej W=0.75m L=34m R=300m -----------------------------
//param: nazwa, x, y, z, kat, tekstura podsypki, np. zwrot34r300pods.tex zwrot34r300pods-new.tex

origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0

//---model latarni zwrotnika wraz z podstawa
//node -1 0 (p1)_Wz model (p2) (p3) (p4) (p5) WzPL.t3d none endmodel
node -1 0 (p1)_Wz model 1.9 0.16 0.4 180 WzA.t3d WzP endmodel

//---animacja latarni zwrotnika
event (p1)_Wz1 animation 0.5 (p1)_Wz rotate Wz 0 0 0 100 endevent
event (p1)_Wz2 animation 0.5 (p1)_Wz rotate Wz 0 0 -90 100 endevent

//---przelaczanie zwrotnicy o nazwie (p1)
event (p1)_0 switch 0.0 (p1) 0 endevent
event (p1)_1 switch 0.0 (p1) 1 endevent

//---ustawianie ograniczenia predkosci
event (p1)_Vmax trackvel 0.0 (p1) -1 endevent
event (p1)_V40 trackvel 0.0 (p1) 40.0 endevent


//---globalne (zewnetrzne) procedury sterujace:
event (p1)- multiple 0 none (p1)_Wz1 (p1)_0 (p1)_Vmax endevent
event (p1)+ multiple 0 none (p1)_Wz2 (p1)_1 (p1)_V40 endevent
// czyli podanie nazwazwrotnicy+ ustawia zwrotnice w prawo wywolujac 3 zdarzenia _Wz2, _1 i _V40


//---------------------------------------------------------------------------------
// tekstura podkladow zwrotnicy
//---------------------------------------------------------------------------------

node -1 0 none triangle_strip material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 220.0 220.0 220.0 specular: 154.0 154.0 154.0  endmaterial zwrot34R300pods.tex
-0.35 0.0 34.0 0.0 0.0 -1.0  0.0 1.0 end
-0.35 0.0 -0.1 0.0 0.0 -1.0  0.0 1.0 end
2.188 0.0 34.0 0.0 0.0 -1.0  1.0 1.0 end
2.188 0.0 -0.1 0.0 0.0 -1.0  1.0 1.0
endtri


rotate 0 0 0
endorigin



i on wywołuje Abnormal Program Termination

Wpis w scenerii:
include zwrp34r300w750mm.inc -467.06 0.0 0.0 90 end

log:
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
GDI Generic
Vendor:
Microsoft Corporation
OpenGl Version::
1.1.0
Supported Extensions:
GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.5);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glDisable(GL_BLEND);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpd-old1.tex
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused2.bmp
OK
Loading - texture: textures\grassgreen1.tga
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_rused1.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused1.bmp
OK
Loading - texture: textures\chodnik_torowy.bmp
OK
Loading - texture: textures\forest01.tga
OK
Loading - texture: textures\las2.tga
OK
Loading - texture: textures\roof/roofthatch-old1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/dombale01.t3d
Loading - texture: textures\bud/dombale01a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/dombale01b.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown2_agedplanks.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk02.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk02a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk02b.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown1_planks.bmp
OK
Loading - texture: textures\wall/wallbrickdark_dirty1.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-asphaltstrip-new1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk03.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk03a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk03b.tga
OK
Loading - text model: models\bud/r-zarytestacja.t3d
Loading - texture: textures\bud/r-zaryte.tga
OK
Loading - texture: textures\wall/wallbricksbrown_a.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodlightbrown2_planks.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/tel2i-dachowy.tga
OK
Loading - texture: textures\sign/cb-zawiadowca.tga
OK
Loading - texture: textures\sign/cb-poczekalnia.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#lipa1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#morwa1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierk1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierksrebrny1.tga
OK


Co robię źle?

21
Bocznica / Wydzielone z "2Ls150"
« dnia: 08 Marca 2006, 15:41:23 »
No i proszę, jak to temat z LS250 przeszedł na te eaosy :).

22
Bocznica / EU07 z zezem do pobrania
« dnia: 21 Stycznia 2006, 20:16:55 »
Witam!

Dzięki swojej nikłej znajomości struktury pliku t3d udało mi się skombinować taki oto lok:



Tekstura oczywiście nie mojego autorstwa. Ja tylko lekko przekombinowałem reflektory.

http://republika.pl/eu7_304/303zez.zip

Pozdrawiam

EU7_304

PS

Wpis do dynamic.dat

303e-zez
EU07
1


23
Publikacje / SN61 testures pack 2
« dnia: 18 Stycznia 2006, 10:30:57 »
Witam!
Z nudów postanowiłem zająć się robieniem tekstur. Zrobiłem więc pięć tekstur do sn61 (i jeszcze trzy wcześniejsze) :


http://republika.pl/eu7_304/sn61pack2.zip

24
Na warsztacie / Jeżdżący Ty2
« dnia: 26 Października 2005, 14:36:13 »
Witam!!!
Zrobiłem sobie jeżdżący parowozik. Jak na razie ma on fizykę od ganza i odłosy pdobne do rzeczywistych. Jednak natknąłem się na problem-po uruchomieniu się odczepia cały skład łącznie z tendrem i jedzie sobie dalej...
do pobrania:
http://republika.pl/eu7_304/ty2.zip

25
Publikacje / Trasa w góry na Mazury
« dnia: 01 Września 2005, 14:27:48 »
Witam!
Wbrew próśb @ Urala postanowiłem zapoznać Was z naszym nowym projektem. Jest to narazie traska ok. 11. kilometrowa. Jak narazie są dwie misje. Sreeny dostępne są tu:
http://eu07304.webpark.pl/mazury.htm
Już nie przyjmuję zamówień na maila :(
Pozdrawiam

26
Publikacje / SN61 textures pack
« dnia: 12 Sierpnia 2005, 22:13:37 »
Witam!
Ostatnio pobawiłem się w narzędziach typu MsPaint i FotoOffice i zrobiłem takie oto trzy tekstury:

Od lewej do prawej: SN61-86, SN61-138 i SN61-183.
A tu >>http://eu07304.webpark.pl/sn61pack.zip<< Można to ściągnąć. Proszę o komentarze.

27
Na warsztacie / Tramwajowo
« dnia: 09 Lipca 2005, 22:47:03 »
Witam!

Ostatnio zachciało mi się pisać trasę, więc za pomocą jET 1.0 beta i WordPada udało mi się zrobić 70% trasy Tramwajowo (wymyślonej przeze mnie). Tu zapodaję linki do screenów:
http://eu07304.webpark.pl/scr1.jpg
http://eu07304.webpark.pl/scr2.jpg
http://eu07304.webpark.pl/scr3.jpg
http://eu07304.webpark.pl/scr4.jpg
http://eu07304.webpark.pl/scr5.jpg
http://eu07304.webpark.pl/scr6.jpg
http://eu07304.webpark.pl/scr7.jpg.
Niestety nie umiem dużo robić w sceneriach. Nawet "druty" to nie trakcja tylko linia. A trawa to mi sie robi "do góry nogami". Proszę o komentarze.
Pozdrooo.

Strony: [1]