Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - eu07_304

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 19
61
Screeny / Odp: Screeny z prac nad City Bus packiem
« dnia: 20 Maja 2008, 18:18:19 »
Witam!



Pozdrawiam!

62
Tabor / Odp: SM42 na Lini 546
« dnia: 14 Maja 2008, 14:00:11 »
Witam!

Był taki update, jednak link się zmienił. Aktualny:
http://kolej.banda.pl/download/maszyna/patch-misja_sm42.zip

Prosiłbym adminów o aktualizację w download.

Pozdrawiam!

63
Bieżące Symulatorowe / Odp: Dziwny spadek FPSu
« dnia: 12 Maja 2008, 16:49:55 »
Nikomu się nie cięło.
Ale wtedy nie było aż takich tras, jak dziś.
Bohun: Coś mi świta, jak brat mój robił trasę "Mazury" i przy evencie o postaci:event start multiple -60 none kl2_s2 war_G_sr2 wr1+ endeventcoś się na chwilkę przycinało. Jak ojciec zdefragmentował dysk, problem zniknął.

64
Bieżące Symulatorowe / Odp: Dziwny spadek FPSu
« dnia: 11 Maja 2008, 21:24:26 »
Witam!

@Duras opisał kiedyś to zjawisko, tłumacząc je właśnie dużą ilością includów. Jak ja robię scenerie, to używam plików inc tylko do niektórych dworców, słupów trakcji, semaforów i zwrotnic. Może dlatego jest taki spadek FPS po zelektryfikowaniu.

Pozdrawiam!

65
Bocznica / Odp: Kody
« dnia: 06 Maja 2008, 19:05:50 »
Ooooooooooojjjj ... dysk mi padł ... kurcze ... a to pech ... ... ... ;]
Co? Znowu? Ue!

66
Bocznica / Odp: Kody
« dnia: 06 Maja 2008, 16:06:15 »
KlIkAsH Na iKoNkEm pLiKa i wYbIeRaSh rOsPaKoOi. aLe iA Ńe wIeM cO TaLeI.
PoZdRoOo

lol

68
Bieżące Symulatorowe / Odp: Jak uruchamiasz Symulator?
« dnia: 05 Maja 2008, 16:19:39 »
Wcześniej 'stary' start.exe 880kB - ze względu na prosty dynamic.dat /tylko te do prowadzenia wisywać trzeba było/, teraz Maszyna.exe /wygodniej/, ew. do szybkiego uruchomienia tworzonych scenerii robię sobie batcha.

69
Pomoc doraźna / Odp: Machina volume.
« dnia: 05 Maja 2008, 16:07:17 »
Tylko, że equalizer w Winampie ma taki mankament, że jak dźwięk jest za głośny dla niego, to przycisza, co szczególnie przy szybkiej perkusji powoduje nieprzyjemny efekt. Czy da się to wyłączyć?

70
Na warsztacie / Odp: Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)
« dnia: 03 Maja 2008, 11:46:45 »
Z maszyna.exe korzystam od niedawna. Błędy, jakie zauważyłem do tej pory to: pod opcjami po uruchomieniu symulatora do tej pory był pusty guzik, Teraz jest na nim napis "BitBtn9"; po uruchomieniu Koltomowa z zaznaczoną opcją "Zapis pliku tymczasowego" wywala mi: "Unrecognized command: Rail_screw_used1". Program wygenerował w pliku tymczasowym
atmo 0.6 0.7 0.8 300 1600 0.6 0.7 0.8 endatmo  light -500 500 200  0.3 0.33 0.35  0.70 0.65 0.6  0.75 0.74 0.70 endlight //camera -861 4 -2619 0 0 0 endcamera  camera 0 4 0 0 0 0 endcamera  node -1 0 none track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
. Poza tym, w porównaniu do start.exe, brakuje programowi wyświetlania obrazka dla danej scenerii, a było to bardzo przydatne /przynajmniej dla mnie/.

71
Bocznica / Odp: Najlepsze screeny
« dnia: 01 Maja 2008, 17:18:19 »
Screen 2: Ciekawy skład ;)

72
Bocznica / Odp: Poszukuję zdjęć na tekstury.
« dnia: 01 Maja 2008, 13:30:18 »
To wybrać się tam, gdzie jeżdżą.

73
Pomoc w tworzeniu / Odp: 3ds max
« dnia: 01 Maja 2008, 10:44:16 »
/.../np. w 3ds'max 7 (trzeba w oknie 'Material Editor' [gdy już teksturę mamy na kuli] kliknąć i przeciągnąć ścieżkę tekstury z listy 'Bitmap  Parameters').
Hmm... Mam maxa 7 i mogę spokojnie przeciągać materiał z "kulki".

74
Pomoc w tworzeniu / Odp: Trawa:)
« dnia: 30 Kwietnia 2008, 21:43:44 »
Skopiuj z katalogu głównego Maszyny plik cc3250mt.dll i wklej do katalogu ze skryptami jako cc3250.dll. Poza tym po czterech latach wątek odświeżyłeś...
...

75
Publikacje / Odp: SA105
« dnia: 28 Kwietnia 2008, 07:32:11 »
Miłosz czeka na liste co jeszcze poprawic ;)
Jedyne co się rzuca w oczy to flesz koło herbu.

76
Bocznica / Odp: Numeracja wagonów w symulatorze...
« dnia: 26 Kwietnia 2008, 10:41:24 »
chk i mmd zwą się 426sa.

77
Bocznica / Odp: Numeracja wagonów w symulatorze...
« dnia: 26 Kwietnia 2008, 10:33:19 »
Nazwa po "-1 0" może być dowolna, byleby nie zawierała spacji.
Na oko skopane masz to:

pkp\sikkps skippsbok2.tga /.../

wagon jest sikkps czy skipps?

Pozdrawiam!

78
Z tego, co widzę po screenach, to źle zmapowany bufor /za krótki odcinek na teksturze jest/. A poza tym to bardzo dobrze wykonana robota!

79
Tabor / Odp: Tekstura Haslera.
« dnia: 23 Kwietnia 2008, 15:11:24 »
Mam coś podobnego tylko że w kabina A jest normalny hasler, a w kabinie B jakiś poprzekładany. Dodam, że nic nie zmieniałem, wkleiłem od nowa ten cały dodatek i sciagnalem ta wersje dla początkujących.
Przerzuć w jakimś narzędziu teksturę haslera w pionie.

80
Pomoc doraźna / Odp: Poziom głośności w nagraniu Fraps
« dnia: 19 Kwietnia 2008, 20:09:13 »
To musi działać. Ścisz do poziomu ok 1 kreski. Fraps jest zależny od tego.

81
Pomoc doraźna / Odp: Poziom głośności w nagraniu Fraps
« dnia: 19 Kwietnia 2008, 18:13:24 »
Ścisz systemową głośność /na pasku zadań po lewej masz taki głośniczek/.

82
Publikacje / Odp: Tekstury wagonów by eu07_304 /kolejne 5XEaos/
« dnia: 18 Kwietnia 2008, 17:47:08 »
Witam!

Kolejna paczka:
http://www.eu07.pl/userfiles/5xeaos304.rar

Zawiera:
  • Eaos 412W POL MIEDŹ TRANS; Foto: eu07_304, 2008

node -1 0 180408-1740-1 dynamic pkp/eaos 412W_PLCu1.tga 412W 0 nobody 3 20 coal enddynamic

  • Eaos 401W CTL; Foto: eu07_304, 2008

node -1 0 180408-1740-2 dynamic pkp/eaos 401W_ctl4.tga 401W 0 nobody 3 0 enddynamic

  • Eaos 401W PKP, pomalowany; Foto: eu07_304, 2008

node -1 0 180408-1740-3 dynamic pkp/eaos 401W_G1.tga 401W 0 nobody 3 10 wood enddynamic

  • Eaos 412W PKP; Foto: eu07_304, 2008

node -1 0 180408-1740-4 dynamic pkp/eaos 412W_26.tga 412W 0 nobody 3 30 stone enddynamic

  • Eaos 401W ČD; Foto: eu07_304, 2008

node -1 0 180408-1740-5 dynamic pkp/eaos 401W_cd2.tga 401W 0 nobody 3 0 enddynamic

Screeny:

Od lewej: 412W_PLCu1.tga; 401W_G1.tga


Od lewej: 401W_ctl4.tga; 401W_cd2.tga


412W_26.tga

W nazwach zastąpiłem znak "-" znakiem "_", aby nie było konfliktów z nazwami innych twórców.

Pozdrawiam!

83
Pomoc doraźna / Odp: Kamery - pytanie nobka
« dnia: 14 Kwietnia 2008, 17:53:09 »
Ostatnim exe, które ujrzało światło dzienne i nie działało w nim F4 było 220604. W 160704 działa normalnie.

84
Bieżące Symulatorowe / Odp: Zapadanie nocy - bug exe
« dnia: 11 Kwietnia 2008, 21:21:32 »
O dziesiątej rano noc jest co najmniej dziwnym zjawiskiem...

85
Bieżące Symulatorowe / Zapadanie nocy - bug exe
« dnia: 11 Kwietnia 2008, 20:16:35 »
Witam!

Przejechałem się na linii 546 na EN57 ze zmienionymi wpisami atmo i time, żeby więcej było widać i spotkała mnie taka niespodzianka: Na 2,5h przed zapadnięciem nocy niebo nagle rozjaśniło się i z tego ustawienia zaczęło dochodzić do nocy.

Wpisy są takie:atmo 0.07 0.08 0.09 300 1000 0.07 0.08 0.1 endatmo 
light -50 50 10 0.13 0.12 0.125 0.00 0.0 0.0 0.00 0.00 0.00 endlight

time 21:34 6:00 23:59 endtime
Około godziny 22:05 da się zaobserwować to zjawisko. Myślę, ze występuje ono we wszystich exe od 664KB wzwyż.


86
Tabor kolejowy / ET41-105
« dnia: 10 Kwietnia 2008, 20:21:28 »
Witam

Chyba godzinę temu koło mojego domu przejechał skład, na którego końcu znajdowała się odmalowana ET41-105 z połówkowymi patykami /zdjęć niestety nie mam/. Czy ktoś wie coś o tym, czy takie patyki zaczną montować i w innych ET41?

87
Screeny / Odp: Screeny z prac nad City Bus packiem
« dnia: 10 Kwietnia 2008, 20:10:36 »
Niestety nie mogę podlecieć bliżej.
W 220204 była możliwość włączenia trybu "ghostview' poprzez niewybranie składu w start.exe .

88
Gdzieś w październiku mój brat przyniósł od kolegi płytkę z Maszyną. To była wersja 220204. Pierwszą misję, jaką udało mi się włączyć po 5min oczekiwania był QuarkMCE na EU07-485. Pamiętam, że po pobieżnym przeczytaniu readme udało mi się przejść do drugiej kabiny i sym się zawiesił. Po miesiącu sprawnie władałem nastawnikiem SN61, Potem kibla, a później całej "lokomotywowni" dostępnej w tamtej wersji. Później zacząłem wprowadzać drobne modyfikacje typu zmiana trawy, zmiana składów i takie tam. Na forum zarejestrowałem się na początku lipca 2005.

89
Screeny / Odp: Screeny z prac nad City Bus packiem
« dnia: 07 Kwietnia 2008, 17:52:35 »
W 220204 była możliwość włączenia trybu "ghostview' poprzez niewybranie składu w start.exe .

90
Tabor / Odp: Pomoc z łączeniem wagonów.
« dnia: 28 Marca 2008, 18:31:07 »
Bodajże od 160704 keys.ini nie jest odczytywane przez program.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 19