Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - FileEX

Strony: [1]
1
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.01 - problemy
« dnia: 21 Stycznia 2020, 15:00:34 »
Nie wiem jak na innych, ale w przypadku TD i tesszt25kv nie można zmienić domyślnego składu, ponieważ wtedy wysypuje symulator. Na domyślnym co tam jest wczytuje się normalnie.

EDIT: log,errors i dump w załącznikach.
EDIT2: Wychodzi na to, że ten crash tyczy się tylko asynchronów, bo wysypuje przy elfie, traxxie i akł pewnie też. Natomiast przy ET22, normalnych kiblu i zapewne pozostałych działa w porządku.

2
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 16 Stycznia 2020, 14:17:37 »
W traxxie (nie wiem czy każdym, u mnie to było eu47-005) pstryczek "dowolny pantograf" nie reaguje na myszkę, działa tylko O/P.

2. Nie błąd, a raczej drobna rzecz warta poprawki kiedyś W en62 wewnątrz, przy niektórych oknach są widoczne dziury

https://eu07.pl/userfiles/26887/2020-01-13_16-32-57_8756324434507.png

3
Poradniki / Odp: [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe
« dnia: 14 Stycznia 2020, 17:30:22 »
Usunąłem eu07.ini i te exe nawet błędu nie wysypało tylko się uruchomiło. Mogę się bawić parametrami jak chce a exe tego .ini w ogóle nie chce. Nie chcę shaderów, bo ściągnąłem to exe tylko by działał edytor, a shadery niepotrzebnie zabierają mi fpsy, a w edytorze są mi zbędne.. Nie da się wyłączyć tych shaderów z tego exe? Albo nie ma innej wersji exe bez shaderów ale z edytorem? Te exe z sierpnia ma edytor, ale nie pokazuje w ogóle okienka nodebank.

4
Poradniki / Odp: [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe
« dnia: 14 Stycznia 2020, 15:28:03 »
Ustawiłem, ale wygląda na to, że te exe w ogóle nie bierze pod uwagę eu07.ini bo wciąż są shadery, cienie... A wszystko to jest wyłączone w .ini

5
Poradniki / Odp: [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe
« dnia: 14 Stycznia 2020, 15:01:35 »
Plik nodebank.txt mam, a exe to (release: M7 8.08.2019) - Powinno chyba działać, skoro to późniejsze niż te kwietniowe

EDIT: Ściągnąłem najnowsze exe, pytanie tylko jak wyłączyć w nim shadery?

6
Poradniki / Odp: [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe
« dnia: 14 Stycznia 2020, 14:52:49 »
Po wciśnięciu F11 owszem przestawia się kamera i pojawia się okienko "Node Properties" tylko z pozycją kursora, a te drugie okienko w ogóle się nie pojawia, jakoś ręcznie się je otwiera?

7
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Linia 353
« dnia: 14 Stycznia 2020, 00:34:31 »
Próbowałeś się kontaktować poprzez FB? W podpisie ma link do swojej strony.
Tam nie próbowałem, dzięki!

Cytuj
Jednak to nie jest tak, że ja szukam pachołków, którzy zrobią mi scenerię.
Mówisz, że to nie tak, ale z tego co piszesz to jest dokładnie tak. Jeśli chcesz, żeby taka sceneria miała realne szanse na powstanie, to poza czekaniem aż ktoś się może za nią weźmie, musisz nauczyć się coś robić i zacząć to robić. Równie dobrze możesz zapłacić, żeby ktoś Ci ją zrobił, ale to również nie gwarantuje, że taka sceneria powstanie. To nie jest złośliwość z mojej strony, ale chyba jedyna szansa, żeby projekt zakończył się sukcesem. Argument, że po kilku filmach nie jesteś mistrzem rainsteda czy blendera, jest co najmniej chybiony, bo jak sam zauważyłeś zrobienie scenerii nie zajmuje miesiąca tylko znacznie więcej. Zapoznaj się z maszynową wikią gdzie wiele rzeczy jest dość dobrze wytłumaczonych. https://wiki.eu07.pl/index.php/Strona_g%C5%82%C3%B3wna
Również dziękuję. Racja, że powinienem też się czegoś nauczyć, nic nie stoi na przeszkodzie, a wiedzy nigdy za wiele. Zawsze to większa szansa, że ten projekt w ogóle ruszy.

Ta trasa jest w open rail, Poznań-Olsztyn
Okej, być może; ale to forum o MaSzynie i ten symulator mam na myśli.

8
Poszukuję, chcę zrobić / Linia 353
« dnia: 13 Stycznia 2020, 18:04:30 »
Witam, poszukuję osób chętnych do współpracy. Chodzi o stworzenie trasy, konkretnie linia 353. Odcinek Gniezno - Poznań Główny. Tak wiem, że "Gagarinowiec" pracował nad tą linią, aczkolwiek tam od dłuższego czasu nic się nie rusza, a z samym autorem nie ma żadnego kontaktu. Niestety na moim obecnym sprzęcie 3ds max nie zbyt będzie płynnie chodził, o ile w ogóle ruszy. Jeśli chodzi o rainsted, choć obejrzałem wiele filmików "Sceneria w Rainsted", do dziś nie udało mi się stworzyć nawet zwykłego kawałka toru doświadczalnego, najzwyczajniej w świecie po prostu mi to nie wychodzi. Poszukuję osób chętnych czyli na pewno jakiegoś modelera, kogoś kto w wystarczającym stopniu potrafi posługiwać się tym edytorem Rainsted. No i rzecz jasna od tekstur też by się ktoś przydał, bo dla mnie grafika to czarna magia. Wielokrotnie zabierałem się za jakieś tekstury choćby zwykłej "siudemky" i wychodził kasztan. Nie ukrywam, jestem tylko programistą, stąd wszelkie programy typu gimp,3ds max nie są mi obce, aczkolwiek nie potrafię ich obsługiwać, a sam 3ds jak już wspomniałem nie ruszy. Mam jedynie blendera, który w jakimś stopniu przynajmniej po uruchomieniu działa płynnie, ale pomimo poradników jednak nie osiągnąłem tego efektu, który chciałem.

Podsumowując, szukam chętnych do stworzenia scenerii/trasy:
-Modeler
-Teksturowiec
-Ktoś, kto ogarnia w jakimś stopniu ten edytor rainsted
No i ktoś kto ogarniał by trasę od strony "modelowania" (w np. 3dsie)

No a co ja będę robił?
Ja w późniejszym czasie "dekorowałbym" teren tym wbudowanym edytorem. Oraz przez cały okres współpracy rzecz jasna dostarczam wszelkie materiały, zdjęcia i inne niezbędne informacje. Tak wiem, sceneria to nie jest miesiąc pracy, jestem świadom, że to ogrom pracy. Sam niestety choć chcę to nie jestem w stanie, nawet gdybym w końcu nauczył się obsługi tychże programów to i tak nie wszystko u mnie ruszy. Mam też świadomość, że może być tak; że po prostu nikt się nie zgłosi. Jednak to nie jest tak, że ja szukam pachołków, którzy zrobią mi scenerię. Sam chcę się do tego przyczynić jak najwięcej, temu w ogóle też zakładam ten temat :)


9
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 10 Stycznia 2020, 15:37:53 »
Z tym, że nie tylko braki wnętrz ująłem no i wiemy też, że 1061 cierpi na to samo.

l61+144_osobowy (jeśli scenarisuz ma znaczenie)
Stacja Fosowskie, jedna z... (nie wiem jak się to nazywa??) jest biała (na pierwszym planie jest normalna, a na drugim w tle jest białe).
https://eu07.pl/userfiles/26887/2020-01-10_15-04-46_6111200750082.png

10
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 10 Stycznia 2020, 13:43:58 »
EN57-1061'13 i EN57-1141'13 (w barwach KW) są wybrakowane.

1. Obydwie jednostki nie mają tekstury reflektorów
https://eu07.pl/userfiles/26887/2020-01-10_13-30-07_6054410543131.png
https://eu07.pl/userfiles/26887/2020-01-10_13-30-46_6054802869749.png

2. Obydwie jednostki mają tylko po jednym lusterku
https://eu07.pl/userfiles/26887/2020-01-10_13-30-46_6054802869749.png
https://eu07.pl/userfiles/26887/2020-01-10_13-30-07_6054410543131.png

3. Obydwie jednostki w każdym korytarzu mają dziury przy drzwiach
https://eu07.pl/userfiles/26887/2020-01-10_13-31-09_6055038700145.png

4. Obydwie jednostki nie mają lowpoly (nie wycięte okna), ale mają wnętrze bez tekstur.
https://eu07.pl/userfiles/26887/2020-01-10_13-31-34_6055289431988.png
https://eu07.pl/userfiles/26887/2020-01-10_13-31-41_6055354571064.png
Kabina i człony RA i RB nie mają tekstur, natomiast w obydwu przypadkach człon S ma tekstury wnętrza
https://eu07.pl/userfiles/26887/2020-01-10_13-31-52_6055462095833.png

5. Lusterka nie mają tekstury tak samo jak reflektory
https://eu07.pl/userfiles/26887/2020-01-10_13-32-23_6055778683119.png

11
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Stycznia 2020, 21:29:09 »
Nie wiem czy odpowiednie miejsce...
Wszelkie elementy kabiny nie synchronizują się z działaniem AI, oczywiście poza nawrotnikiem i hamulcami. Generalnie, włączamy sobie AI, które uruchamia nam ogrzewanie, światła, pantografy... Natomiast pstryczki są w pozycji takiej jak na początku, musimy ręcznie je "opuścić" (kliknięcie powoduje wyłączenie np. reflektora) i podnieść go ponownie, aby był w odpowiedniej pozycji. Czyli krótko mówiąc. Musimy kliknąć na to 2 razy, raz aby "wyłączyć" i raz aby właczyć z powrotem.

Druga sprawa, nie wiem czy tak jest, czy to błąd.. Ale zdarzyło mi się to dziś na EU07. Pantograf B był przednim, natomiast pantograf A był tylnym, chyba że tak jest w rzeczywistości to nie ma tematu.

12
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 05 Stycznia 2020, 20:48:50 »
Nie wiem czy już było, być może na repo jest poprawione, ale zgłaszam. Na l053_osobowy nie odhacza nam stacji, nie ma wsiadania/wysiadania pasażerów.

13
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 19 Listopada 2019, 16:48:48 »
Trochę inny problem. Dziś rano w rainsted gdy chciałem uruchomić symulator wyskakiwał komunikat "Nie można odnaleźć określonego pliku", mimo iż wczoraj jeszcze normalnie działało. No to dobra, wywaliłem wszystko i pobrałem instalator, zainstalowałem wszystko "na czysto". Pierwsza sprawa to nie ściągają się pliki .bpl od rainsteda, jedynie plik datafile.bpl jest, reszte musiałem ściągnąć z repo ręcznie. Odpalam rainsted, a tam coś ewidentnie nie gra. Nie ma prawie żadnych obrazków, po załadowaniu TD wszędzie biało, errors z brakami plików. Myślę sobie, no coś się może nie pobrało. Ponownie usuwam, ściągam instalator, wszystko się pobiera i instaluje znów "na czysto", ale identyczna sytuacja. Wrzucam .bpl uruchamiam rainsted, a tam to samo. Nie ma np. plików samochodów, wielu wagonów bo na wielu sceneriach każe mi "poprawiać pojazdy". Coś z tym instalatorem jest ewidentnie nie halo. Z tego co było napisane w instalatorze, MaSzyna powinna zajmować ok 22 gb, u mnie zajmuje teraz 13,9gb. Problem z uruchamianiem scenerii ustąpił, ale pojawiły się te "braki".... :/

Screeny:
https://eu07.pl/userfiles/26887/image.png
https://eu07.pl/userfiles/26887/image-r2.png
https://eu07.pl/userfiles/26887/image-r3.png
https://eu07.pl/userfiles/26887/2019-11-19_16-44-07_24200533801629.png

Log i errors:
https://eu07.pl/userfiles/26887/log.txt
https://eu07.pl/userfiles/26887/errors.txt

14
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 19 Listopada 2019, 13:26:07 »
Tylko, że... W rzeczywistości ta wskazówka przesunęła by się dalej niż vmax, gdyby go przekroczyć. No nikt nie przekracza w normalnych warunkach wiadomo, ale z punktu widzenia realności i z punktu widzenia kodu, to bug. Okej, że symulujemy rzeczywistość, ale skoro skala przekracza vmax to i wskazówka powinna się po tej skali poruszać poprawnie. IMO to błąd, nie "krytyczny", ale warty naprawienia "kiedyś" chociaż...

15
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 19 Listopada 2019, 13:03:02 »
No owszem, ale skoro jest dalszy próg, czyli jak widać bez problemowo można się rozpędzić więcej (bez żadnych bugów) i przekroczyć vmax, to hasler powinien obsługiwać cały swój przedział poprawnie, czyli od 0 do 150. Przynajmniej skoro jest taka skala to powinien się po niej poruszać bez problemów, a nie zatrzymywać się na vmax + ~10, bo już rozumiem gdyby skończyła się skala, ale tam jeszcze dobre 20 km/h do wskazania.

16
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 19 Listopada 2019, 12:56:00 »
Prędkość wskazywana przez hasler jest nie spójna z prędkością pokazywaną w okienku pomocnika. Wskazówka haslera tylko "drgała", ale nie przesunęła się już do przodu, a na pomocniku prędkość wzrastała.

https://eu07.pl/userfiles/26887/2019-11-19_12-30-40_24048583428807.png

17
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 17 Listopada 2019, 20:20:34 »
Od kręciołka jest CTRL + SHIFT + < lub >.
Racja CTRL + SHIFT + < lub > zmienia pozycję tego pstryczka/ "kręciołka". Czyli ostatecznie wniosek jest taki, że wypada wyłączyć możliwość sterowania drzwiami za pomocą shift + < lub > (bez ctrl) lub podpiąć pstryczek także pod tą drugą kombinację, bo na chwilę obecną są dwie możliwości otwierania drzwi z klawiatury z ctrl i bez, z czego ta z ctrl reaguje na pstryczek, a ta bez ctrl nie reaguje.

18
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 17 Listopada 2019, 20:09:12 »
(Ponownie edytowałem post u góry :P)

Klawisze < > nie powinny działać w elfie. Programator ma inne skróty o ile wiem.
Najwidoczniej coś poszło nie tak. Konkretna kombinacja:
shift + < lub > (przyzwolenie na konkretną stronę)
shift + / (wymuszenie otwarcia)
Kombinacja / czy < lub > nie działa/nie zamyka drzwi. Gdy otwieramy drzwi klawiaturą to pstryczek w kabinie i tak się nie rusza. Kombinacja by zamknąć drzwi jest identyczna, czyli shift + < lub > wtedy się zamykają, chowa się stopień i możemy ruszyć. Jeśli taka miała być koncepcja, to czy aby na pewno identyczna kombinacja na otwieranie i zamykanie drzwi? Czy może jednak w ogóle nie miało być takiej możliwości z poziomu klawiatury? W każdym bądź razie mini szczegół myślę godny poprawki jest. Bo nawet jeśli tak miało być z tym otwieraniem to i tak zostaje kwestia, że pstryczek się nie rusza, nie reaguje na te klawisze.

19
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 17 Listopada 2019, 18:33:56 »
Edytowałem swój poprzedni post i będę go edytował na bieżąco, sprawdzając kolejne scenariusze na linii 61, linia 61 + 144 z tego co się orientuję jest w pełni przejezdna. W międzyczasie znalazłem kilka nowych problemów.

- Nie działają wyświetlacze w ED72
- W ET22-2000 nie działa obsługa radia, nie można zmienić kanału, użyć zew3 ani radiostopu, po prostu nie działa. Szczerze mówiąc to nie zwróciłem uwagi, czy w ogóle mysz jest obsługiwana w ET22-2000, w każdym bądź razie z radiem nic nie możemy zrobić.
- W każdym elfie jest drobny problem. Jeśli otwieramy drzwi z poziomu klawiatury < lub > to pstryczek od drzwi nie reaguje. Nie byłoby z tym problemu gdyby nie fakt, że przez to po zamknięciu drzwi także z klawiatury < lub > musimy wejść do kabiny, ustawić pstyczek drzwi na obojętnie jaką pozycję i z powrotem na pozycję zamknięcia, bo inaczej nie ruszymy gdyż jest aktywna blokada od drzwi. Drzwi się normalnie zamykają i otwierają w porządku, natomiast no ten pstryczek nie reaguje i trzeba ręcznie "zamykać" te drzwi jeszcze raz.

20
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 16 Listopada 2019, 13:03:07 »
Możliwe, potem sprawdzę. Póki co sprawdzam przejezdność tych scenariuszy, które znajdują się obecnie w paczce, bo co komu po tym, że oficjalna wersja scenariusza z warsztatu Ra jest sprawna, jeśli nikt tego nie rusza i w paczce jest jakaś starsza wersja, która jest nie przejezdna. MaSzyna to publiczny projekt, a więc moim skromnym zdaniem wszystko co zostaje wypuszczone w oficjalnej paczce powinno być sprawne, a nie by userzy musieli ręcznie szukać, zmieniać, ściągać inne wersje scenariuszy z innych źródeł. Kolokwialnie mówiąc, to co w paczce powinno działać bez problemowo. Skoro nikt nie rusza tematu l61 i nikt tego nie aktualizuje z wersjami od Ra, to chociaż niech te aktualne wersje będące w paczce będą przejezdne.

21
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 16 Listopada 2019, 12:25:13 »
Wczoraj zabrakło już czasu, więc dzisiaj przeprowadziłem te testy.

linia61_osobowy1
74130 (en57) - Po poprawce przejezdny

Jedynie jest problem z radiem. Radio jest bardzo bardzo ciche, prawie, że w ogóle go nie słychać. Gdyby nie transkrypt to nie wiedziałbym nawet, że cokolwiek jest mówione przez radio. Występuje to tylko i wyłącznie na tym scenariuszu.

84507 (eu07) - Przejezdny

linia61_osobowy2
64040 (en57) - Przejezdny

5514 (en57) - Nie przejezdny Przejezdny

Nie otrzymujemy wyjazdu z Lublińca. Po wciśnięciu dużego "M", otrzymujemy wyjazd z Lublińca i reszta scenariusza przebiega bez problemów.

linia61_osobowy3
S5513 (en57) - Nie możliwy do załadowania Przejezdny

Próbowałem 3 razy pod rząd załadować ten scenariusz, kończy się zawieszeniem się symulatora w trakcie ładowania tego scenariusza. Pojawia się kursor na ekranie i jedynym sposobem na wyjście z okna ładowania jest ctl+alt+del i tam widać, że program nie odpowiada, log stoi zamrożony. O dziwo scenariusz się załadował. Jest przejezdny w stu procentach.

linia61_pospieszny1
61108 (ep09) - Przejezdny


46041 (en57-2xxx) - Nie przejezdny
Scenariusz powinien wczytać się według opisu i rozkładu, w Częstochowie Osobowej, natomiast po wczytaniu się scenariusza "jedziemy" i jesteśmy gdzieś między Częstochową Stradom, a Częstochową Gnaszyn. Uniemożliwia to prawidłowe przejechanie tego scenariusza, ponieważ na F1 limit jest ciągle 0, nie odhaczają się stacje w rozkładzie i nie ma wysiadania/wsiadania pasażerów. Załączam log.

5518 (en57) - Nie przejezdny
Przed Blachownią (w stronę Częstochowy) tor blokuje nam IC EP09, ma S1. Kawałek dalej stoją dwa składy towarowe, z czego jeden ma podany wyjazd, lecz nie wiedzieć czemu; nie jedzie (z tego co zauważyłem to nie ma rozkładu, ale czy to przez to?). Screeny: (https://eu07.pl/userfiles/26887/2019-11-17_19-38-12_22576817466003.png, https://eu07.pl/userfiles/26887/2019-11-17_19-39-28_22577573839239.png, https://eu07.pl/userfiles/26887/2019-11-17_19-39-38_22577681822987.png) Log niżej, nie w załącznikach

linia61_towarowy1
(et22) - Nie przejezdny

Scenariusz nie jest przejezdny, za... bodajże stacją Herby Stare, inny pociąg "gubi wagony", które blokują nasz tor. Na screenie akurat są one nieco "z boku", ponieważ przepchałem je kawałek. Screen (https://eu07.pl/userfiles/26887/2019-11-18_14-41-42_23262970442235.png), log i errors niżej.

Przekroczyło rozmiar 1,5mb więc daję jako upload
pospieszny1 - 5518

Log: https://eu07.pl/userfiles/26887/log_posp1_5518.txt
Errors: https://eu07.pl/userfiles/26887/errors_posp1_5518.txt
towarowy1
Log: https://eu07.pl/userfiles/26887/log_tow1.txt
Errors: https://eu07.pl/userfiles/26887/errors_tow1.txt

Pozostałe scenariusze przetestuję jeszcze dziś i edytuję ten post by nie robić zbędnego bałaganu - Scenariuszem z błędami przejezdności jest linia61_regio, obydwa składy, potem pojadę ten scenariusz i podrzucę logi. (Piszę tak "na raty", bo korzystam z chwili, że mam wolny czas, więc piszę co dotychczas przetestowałem.)

22
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 14 Listopada 2019, 21:40:39 »
Linia 61 - Wiem, że z powodu braku porozumienia z autorem nie jest nic ruszane jeśli chodzi o tę scenerię, aczkolwiek w przypadku błędów krytycznych @Stele pisał bym zgłaszał. Kwestie estetyczne pozwoliłem sobie pominąć.

L61_osobowy1
Misja EN57 - Nie przejezdny
Na początek mała drobnostka warta poprawki. Według rozkładu odjazd mamy o 8:33, symulacja wczytuje się około godziny 8:20. Myślę, że 13 minut czekania to trochę sporo, bo jeśli ktoś ma coś do roboty to może skorzystać z opcji "pauza po starcie" w starterze.

Natomiast błędem krytycznym jest tutaj brak przejezdności scenariusza. Po otrzymaniu wyjazdu i wyjechaniu z peronów z początkowej stacji (Herby Nowe) zostajemy skierowani na nieczynny tor za jakąś bramę, gdzie nie ma trakcji. Czyli de facto kończymy jazdę zanim ją tak na prawdę zaczniemy.

Misja EU07 - Przejezdny, ale czy sensowny?
W przypadku EU07 z Częstochowy Osobowej do Herbów Starych, scenariusz jest w 100% przejezdny. Natomiast moim zdaniem jest on totalnie bez sensowny. W sumie mijamy po drodze 4 stacje. Za stacją Herby Stare, jest już koniec trasy, mimo to w Herbach Starych mamy wyjazd. Możemy jechać tylko do billboardu, gdzie skład "znika". Cała misja trwa jakieś 30 minut, jedziemy tylko do Herbów Starych, gdzie nawet nie mamy postoju tylko przelot i kończymy.

Jutro jeszcze przetestuję pozostałe scenariusze na tej scenerii i podrzucę niezbędne pliki, ponieważ nie są to jedyne błędy z tej scenerii, ale na tamte nie mam logów (nadpisały się).

Logi i errors w załącznikach. Sceneria czysta z paczki. Nie pobierałem starszych wersji ze startera

Screeny:
osobowy1 - en57 (Pierwszy screen to jazda moja, drugi screen to jazda w przypadku AI (ja prowadziłem EU07))
https://eu07.pl/userfiles/26887/2019-11-14_20-36-15_20019430728338.png
https://eu07.pl/userfiles/26887/2019-11-14_21-16-26_20043544333952.png

Strony: [1]