1
Inne niekolejowe / Odp: Formatowanie akumulatorków
« dnia: 07 Lipca 2009, 22:39:41 »
Może lepiej je najpierw rozładuj. Chyba tak będzie lepiej.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Nie wiem jak jest z PCC Arriva, SKM Warszawa i Koleje Dolnośląskie.
Ale i rzeczywiście zwiększy masę o 3 tony :) Dotychczas nie był podany warunek w exe, że dla pantstate masa=0 i bierze ono pantstate za ładunek i zwiększa o 3 tony (albo i więcej, w zależności "ile" pantstate)Czy ustawienie np. 3 panstate zwiększa masę pojazdu o 3 tony?Nie. Parametr panstate powoduje, że pojazd po załadowaniu od razu ma podniesiony patyk/patyki. Np. 1 pantstate oznacza, że lokomotywa/EZT ma na starcie podniesiony tylny patyk, 2 pantstate - przedni patyk, 3 pantstate - oba.
EN57 ma całkowitą masą własną 123Mg (t) i 216 miejsc. Jeśli przyjmiemy średnią wagę pasażera 75kg, to uzyskamy masę pasażerów 16,2Mg (t). Jest to 13% masy zespołów.Oj to nie tak jest :D
Także można być spokojnym.
Witam
Ja zauważyłem coś takiego: jeśli w ET42 przyhamuje się pomocniczym na II bezoporowej aż do odłączenia prądu, po odluzowaniu do pracy wraca tylko jeden człon (wg wskazań amperomierzy). Czy tak jest, czy to błąd amperomierzy, czy lokomotywy?
pzdr m11
Tak, dokładnie, wczoraj i dzisiaj nawet o tym rozmawiałem z Krzyśkiem. Istnieje możliwość zmiany lokomotywy, po podczepieniu się i założeniu mostków przejściowych i odczepieniu. Jednak musi być spełnionych kilka warunków, bo inaczej symek się wysypie.
Na to pytanie może odpowiedzieć może kilka osób co w exe coś robiły, zrobiły, lub nadal robią a i to nie jest nic pewnego.
I jeszcze coś, zapytałem skąd wiesz że się nie da? i co to znaczy niezła ingerencja? Ja głupszego tekstu już dawno nie czytałem. A moja wiedza jest taka, że można to zrobić o co pytał moko_loko
ET42:
Ustawiajac wysoki rozruch (f+ shift) i przekrecajac kolo nastawnika do ostatniej po zycji bez oporowej ukladu szeregowego brak mozliwosci bocznikowania. Wylaczamy wysoki rozruch , nadal brak bocznikowania i brak mozliwosci przejscia na uklad rownolegly. Nalezy zjechac nastawnikiem do zera i rozpoczac rozruch normalnie.
Czy w realu jest tak samo ?
W (obecnie) nowym exe nie działa także przełącznik i wogle przełączanie pomiędzy hamulcem towarowym a osobowym.
Celowo zostało to usunięte?
BrakeDelays=GPR {pospieszny-towarowy-osobowy}
BrakeDelays=PR {pospieszny - towarowy}
BrakeDelays=GP {towarowy-osobowy}
Nastawę pospieszną włączamy kombinacją ctrl+bWitam.
Wszystko ładnie, pięknie, tylko mam jeden problem. Albo nie wiem jak załączyć ED w ET42, albo mam błąd. Próbowałem przestawiać bocznik w obie strony ale nic z tego (nie ma pozycji "-1"). Może tu chodzi o inne przyciski ? W każdym razie proszę o pomoc i przy okazji gratuluję wykonania kabiny ET40 w wersji "platyne".
Witam.
Wszystko ładnie, pięknie, tylko mam jeden problem. Albo nie wiem jak załączyć ED w ET42, albo mam błąd. Próbowałem przestawiać bocznik w obie strony ale nic z tego (nie ma pozycji "-1").
Prawidłowo, to jest tzw. pozycja "X"
Mozesz to bardziej rozwinac ? Dlaczego tak jest tylko w tym loku
Dlaczego do 5 pozycji pala sie lampki jazdy na bocznikach ?
Prawidłowo, to jest tzw. pozycja "X"
Mozesz to bardziej rozwinac ? Dlaczego tak jest tylko w tym loku
Dlaczego do 5 pozycji pala sie lampki jazdy na bocznikach ?