1
Publikacje / Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« dnia: 29 Października 2007, 01:25:05 »
Witajcie :)
Wreszcie moje prace nad exe dobiegły końca (częściowo, bo zawsze jest co robić:)) i oddaję w Wasze ręce update ET42, ED72 i nowy tabor (kabina do ET40) i EM120
Oto screeny:
ED72
Drezyna pomiarowa EM120 (Tylko jako AI)
Poprawiona kabina ET42
Jedna z wersji kabiny ET40
Instrukcja uruchomienia pojazdu elektrycznego:
d Ustawiamy kierunek "Naprzód"
J Załączamy baterie akumulatorów
spacja Zbijamy SHP
O / P Podnosimy pantografy
M Załączamy wyłącznik szybki
X Załączamy przetwornicę
C Załączamy sprężarkę
Inne zmiany w exe
1.Poprawione hamulce (na podstawie exe hamulce Yb)
2.Częściowo działający wał kułakowy w EZT:
w czasie jazdy nie należy cofać nastawnika jazdy z pozycji wyższej na niższą. Chcąc przeprowadzić jazdę na pozycji niższej należy cofnąć rączkę nastawnika jazdy do poz "0", a następnie ustawić na żądaną pozycję jazdy(źródło: DTR ED72)
3.Zmiana nastaw przyspieszenia w EZT:
- EN57 - na pozycji "Naprzód I" istnieje równoległe połączenie silników, jednak jednostka ma mniejsze przyspieszenie
- ED72 - na pozycji "Naprzód I" nie ma równoległego połączenia silników, po pozycji szeregowej, następują 3 pozycje bocznika
4. Blokada drzwi podczas jazdy w ED72
5. W lokomotywie ET42 działa hamulec elektrodynamiczny (zrobił go youBy, ja go przebudowałem)
Aby go użyć, należy na 0 pozycji nastawnika cofnąć dźwignię bocznika do pozycji -1. Mamy wtedy 20 pozycji hamowania elektrodynamicznego - nastawienie przekaźników nadmiarowych -325 A
W ET42 jest możliwość użycia hamulca elektrodynamicznego nawet przy opuszczonych pantografach
6. W lokomotywie ET40 nie ma przekaźników nadmiarowych. Zabezpieczenie obwodu głównego, odbywa się za pomocą nastawnika jazdy, który po przekroczeniu określonego prądu rozruchu jest blokowany, do czasu spadku natężenia prądu na silnikach
7. W exe dokonałem też kilku drobniejszych modyfikacji :)
W paczce dostępne są 3 wersje ED72 (różne malowania) i sporo wersji EN57
niestety EN57 jest w wersji innej niż EZT-PACK i jeśli chcecie go zachować, to tylko skopiujcie z mojej paczki pliki chk.
Oto przykładowe wpisy do scenerii
ET40 do nr 30
node -1 0 et40-17-a dynamic PKP\et40 et40-17-a ET40V1A 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 et40-17-b dynamic PKP\et40 et40-17-b ET40V1B 0.0 connected 3 0 enddynamic
ET40 od nr 31 do nr 60
node -1 0 et40-47-a dynamic PKP\et40 et40-47-a ET40V2A 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 et40-47-b dynamic PKP\et40 et40-47-b ET40V2B 0.0 connected 3 0 enddynamic
EM120
node -1 0 em-120 dynamic PKP\em120 em120-01 em120 0.0 nobody 3 0 enddynamic
ED72
node -1 0 ED72-020ra dynamic PKP\eD72-014 eD72-014ra.bmp 6ba 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sa dynamic PKP\eD72-014 eD72-014sa.bmp 6bs 0.0 connected 55 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sb dynamic PKP\eD72-014 ed72-014sb.bmp 6bsb 0.0 connected 55 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020rb dynamic PKP\eD72-014 eD72-014rb.bmp 6bb 0.0 connected 55 0 enddynamic
Paczkę należy wypakować do głównego katalogu Maszyny
Paczka zawiera plik dynamic.dat, ale na wszelki wypadek zalecam zrobić kopię zapasową pliku dynamic.dat
Oto link:
http://www.eu07.pl/~kurs90/Maszyna.rar
Uwaga jeżeli ściągnęliście paczkę przed 30.10.2007, pobierzcie poniższy patch. Jest w patchu, jak i już w zaktualizowanej paczce poprawka na SN61 i SA109
http://www.eu07.pl/~kurs90/patch.rar
>alternatywny link<
Wreszcie moje prace nad exe dobiegły końca (częściowo, bo zawsze jest co robić:)) i oddaję w Wasze ręce update ET42, ED72 i nowy tabor (kabina do ET40) i EM120
Oto screeny:
ED72
Drezyna pomiarowa EM120 (Tylko jako AI)
Poprawiona kabina ET42
Jedna z wersji kabiny ET40
Instrukcja uruchomienia pojazdu elektrycznego:
d Ustawiamy kierunek "Naprzód"
J Załączamy baterie akumulatorów
spacja Zbijamy SHP
O / P Podnosimy pantografy
M Załączamy wyłącznik szybki
X Załączamy przetwornicę
C Załączamy sprężarkę
Inne zmiany w exe
1.Poprawione hamulce (na podstawie exe hamulce Yb)
2.Częściowo działający wał kułakowy w EZT:
w czasie jazdy nie należy cofać nastawnika jazdy z pozycji wyższej na niższą. Chcąc przeprowadzić jazdę na pozycji niższej należy cofnąć rączkę nastawnika jazdy do poz "0", a następnie ustawić na żądaną pozycję jazdy(źródło: DTR ED72)
3.Zmiana nastaw przyspieszenia w EZT:
- EN57 - na pozycji "Naprzód I" istnieje równoległe połączenie silników, jednak jednostka ma mniejsze przyspieszenie
- ED72 - na pozycji "Naprzód I" nie ma równoległego połączenia silników, po pozycji szeregowej, następują 3 pozycje bocznika
4. Blokada drzwi podczas jazdy w ED72
5. W lokomotywie ET42 działa hamulec elektrodynamiczny (zrobił go youBy, ja go przebudowałem)
Aby go użyć, należy na 0 pozycji nastawnika cofnąć dźwignię bocznika do pozycji -1. Mamy wtedy 20 pozycji hamowania elektrodynamicznego - nastawienie przekaźników nadmiarowych -325 A
W ET42 jest możliwość użycia hamulca elektrodynamicznego nawet przy opuszczonych pantografach
6. W lokomotywie ET40 nie ma przekaźników nadmiarowych. Zabezpieczenie obwodu głównego, odbywa się za pomocą nastawnika jazdy, który po przekroczeniu określonego prądu rozruchu jest blokowany, do czasu spadku natężenia prądu na silnikach
7. W exe dokonałem też kilku drobniejszych modyfikacji :)
W paczce dostępne są 3 wersje ED72 (różne malowania) i sporo wersji EN57
niestety EN57 jest w wersji innej niż EZT-PACK i jeśli chcecie go zachować, to tylko skopiujcie z mojej paczki pliki chk.
Oto przykładowe wpisy do scenerii
ET40 do nr 30
node -1 0 et40-17-a dynamic PKP\et40 et40-17-a ET40V1A 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 et40-17-b dynamic PKP\et40 et40-17-b ET40V1B 0.0 connected 3 0 enddynamic
ET40 od nr 31 do nr 60
node -1 0 et40-47-a dynamic PKP\et40 et40-47-a ET40V2A 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 et40-47-b dynamic PKP\et40 et40-47-b ET40V2B 0.0 connected 3 0 enddynamic
EM120
node -1 0 em-120 dynamic PKP\em120 em120-01 em120 0.0 nobody 3 0 enddynamic
ED72
node -1 0 ED72-020ra dynamic PKP\eD72-014 eD72-014ra.bmp 6ba 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sa dynamic PKP\eD72-014 eD72-014sa.bmp 6bs 0.0 connected 55 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sb dynamic PKP\eD72-014 ed72-014sb.bmp 6bsb 0.0 connected 55 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020rb dynamic PKP\eD72-014 eD72-014rb.bmp 6bb 0.0 connected 55 0 enddynamic
Paczkę należy wypakować do głównego katalogu Maszyny
Paczka zawiera plik dynamic.dat, ale na wszelki wypadek zalecam zrobić kopię zapasową pliku dynamic.dat
Oto link:
http://www.eu07.pl/~kurs90/Maszyna.rar
Uwaga jeżeli ściągnęliście paczkę przed 30.10.2007, pobierzcie poniższy patch. Jest w patchu, jak i już w zaktualizowanej paczce poprawka na SN61 i SA109
http://www.eu07.pl/~kurs90/patch.rar
>alternatywny link<