Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - wołodyjowskiIC

Strony: [1]
1
Bieżące kolejowe / Odp: Ograniczenie prędkości a wskaznik
« dnia: 23 Marca 2019, 11:13:53 »
Absolutnie, obraz na semaforze zawsze jest "nad" wskaźnikiem W27a, chyba że on wskazuje jeszcze niższą prędkość niż jest na semaforze. To samo dotyczy wskaźników W9 i W14.

2
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 10 Lutego 2019, 19:20:39 »
1 Z tego co mi wiadomo myślą by uczniom dawać licencje odrazu po szkole ale na razie są to pogłoski.
2.Matematyka z średniej szkoły jest bardzo teoretyczna, więc nie możemy mówić by się specjalnie na kolei przydawała, ale generalnie żaden z przedmiotów w szkole Ci się nie przyda na kolei oprócz zawodowych ewentualnie języka obcego, ale jak to mówią uczyć się warto, więc się ucz jak najwięcej dasz rady ;)

3
Bieżące kolejowe / Odp: Kierownik Pociągu
« dnia: 21 Sierpnia 2018, 07:31:34 »
Gdyż muszą sprawdzać czy ktoś np nie dobiega do pociągu.

4
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.06 - problemy
« dnia: 03 Lipca 2018, 21:03:20 »
Czy może więcej błędów wyłapałeś?

5
Tabor kolejowy / Odp: Światło manewrowe w zmodernizowanych kiblach
« dnia: 10 Czerwca 2018, 22:15:44 »
Stroną czynną w Polsce jest prawa strona (po tej najczęściej jest kabina), toteż włączamy lewy reflektor. Z tyłu włączamy prawy. Nawet w Class66, gdzie stanowisko maszynisty jest po lewej stronie, włączamy lewy reflektor.

Lewy/prawy reflektor - patrząc od zewnątrz. Kabina po lewej/prawej - patrząc od środka pojazdu.
Światełko zapala się tam gdzie siedzi maszynista zarówno z przodu jak i z tyłu.

6
Bieżące kolejowe / Odp: Griffiny nie dla Lotosu. Umowa rozwiązana.
« dnia: 20 Lutego 2018, 20:48:16 »
Dwa z nieodebranych Gryffinów przez Lotos trafi do PKP IC:
Cytuj
Wczoraj wieczorem w internecie opublikowany został film, przedstawiający lokomotywę Griffin w barwach PKP Intercity. Materiał jest już niedostępny, ale jak nieoficjalnie potwierdził "Rynek Kolejowy", były to testy jednej z dwóch lokomotyw, wykupionych przez Newag, prowadzone na potrzeby narodowego przewoźnika. Umowa dzierżawy pomiędzy Newagiem a PKP Intercity ma wkrótce zostać ogłoszona. Ilustrujące artykuł zdjęcie przedstawia testy pierwszego, prototypowego Griffina (E4MSU-001) z wagonami PKP Intercity, które odbyły się w lipcu ubiegłego roku.

Griffiny mają wejść do eksploatacji w PKP Intercity najpóźniej od marcowej korekty rozkładu jazdy (11 marca) do obsługi pociągów Warszawa – Kraków. Według nieoficjalnych informacji "RK" będą prowadzić pociągi TLK Malinowski Warszawa – Kraków – Przemyśl.
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/newag-ma-klienta-na-kolejne-dwa-griffiny-pojada-w-pkp-intercity-85871.html

7
Często się zdarza, szczególnie w nowych, zmodernizowanych wagonach, że mamy do wyboru 2 światła-czerwone i białe.

8
Tabor kolejowy / Odp: Ogrzewanie skladu.
« dnia: 18 Listopada 2017, 16:29:49 »
Raczej, Pojazdy Eksperymentalne Szczególnie Awaryjne.:)

9
Bieżące kolejowe / Odp: Ciekawy przypadek w węglarce
« dnia: 17 Listopada 2017, 21:46:02 »
Strasznie nie wyraźne to twoje zdjęcie, więc nie da się zobaczyć o co chodzi.

10
Mam szwedzką i angielską, ale też polską na pdf. Prawda jest taka że ten mój problem był spowodowany przez moją niecierpliwość, gdyż instrukcję przeczytałem całą od deski do deski, ale dzięki za dobre chęci:)

11
Miałeś rację. Cierpliwość zawsze popłaca:)
Wszystko działa elegancko. Jeszcze raz dziękuję za pomoc

12
Bieżące kolejowe / Odp: Nowa hybrydowa lokomotywa dla PKP IC.
« dnia: 27 Września 2017, 22:11:13 »
Ciekawe, po ilu dniach od początku eksploatacji się zepsuje.

13
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na targach TRAKO 2017
« dnia: 27 Września 2017, 17:02:51 »
Aż żałuję że w tym roku nie mogę być na Trako,
bo kabinę jaką zrobiłeś to nic dodać, nic ująć, przynajmniej na pierwszy rzut oka;) . Cieszę się że Maszyna ma taką świetną reklamę. Mało który symulator może się poszczycić tym że nie był wystawiany na jakimś festiwalu z grami, tylko na międzynarodowych targach branżowych.
Dlatego szacunek dla Ciebie, że poświęciłeś swój czas i pieniądze, by tak zareklamować Maszynę. 

14
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 18 Września 2017, 12:41:03 »
Nie wiem jak dla AI w exe, ale w rzeczywistości to jest chyba częsta praktyka, że na postoju ma się skład zahamowany samą lokomotywą, żeby można było szybko wyluzować i odjechać po podaniu sygnału zezwalającego, zamiast czekać, aż cały skład w pełni wyluzuje.
Gwoli ścisłości, hamulcem dodatkowym hamuje się poniżej spadków 2,5 promila, natomiast powyżej tej wartości skład winien być hamowany hamulcem zespolonym aż do chwili odjazdu.

15
Bieżące kolejowe / Odp: Lokomotywy w historycznych barwach.
« dnia: 12 Września 2017, 23:14:36 »
Więc może bardziej prawidłowe będzie stwierdzenie "odmalowane w historyczne barwy"?

16
Bieżące kolejowe / Odp: Wstawki kompozytowe
« dnia: 12 Września 2017, 00:12:51 »
Koła obracają się z pewną prędkością obrotową, a kompozyty mają to do siebie, że w czasie hamowania przyblokowują koło, i wówczas moment obrotowy kół jest blokowany, dlatego też nie można stosować kół obręczowych, gdyż większe prawdopodobieństwo jest, że obręcz się obluzuje.

17
Bieżące kolejowe / Odp: Wstawki kompozytowe
« dnia: 11 Września 2017, 23:53:15 »
Zgadzam się z tobą, dlatego myślę, że KE powinna raczej przynajmniej w początkowej eksploatacji zalecać kompozyty, niż nakładać obowiązek zakładania ich.

18
Bieżące kolejowe / Przejazd w kabinie maszynisty PKP Cargo
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 15:49:10 »
Żeby być takim szczęściarzem trzeba tylko wygrać licytację Małej Orkiestry Świątecznej Pomocy:
http://charytatywni.allegro.pl/przejazd-w-kabinie-maszynisty-pkp-cargo-s-a-i4511691

19
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 03 Marca 2017, 21:04:06 »
Świeć Panie nad ich duszami.....

20
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 03 Marca 2017, 13:15:28 »
Chciałbym tylko upamiętnić ofiary katastrofy, gdyż na pewno Szczekociny powinny zostać w pamięci naszej, a szczególnie kolejarzy. Zgadzam się z @Krzyskiem626 żeby w tej sprawie pisać przemyślane posty, bo znam parę takich dyskusji na temat tej katastrofy i zazwyczaj się one kończą oskarżaniem raz maszynisty, a raz dyżurnego ruchu. Moim skromnym zdaniem powinniśmy pamiętać o tej katastrofie, a nie dowodzić kto zawinił i oskarżać bezpodstawnie, bo do prawdy możliwe, że nigdy nie dojdziemy.

21
Inne niekolejowe / Odp: Kolejowe ''Gadżety''
« dnia: 03 Maja 2013, 16:27:34 »
Pytanie.Gdzie można kupić te gadżety PKP INTERCITY?

Strony: [1]