Czy dałoby radę zrobić coś z ustawieniami framebuffera? gfx.framebuffer.width gfx.framebuffer.height mimo ustawienia 1440p okazały się dzisiaj być na jakis dziwnych nawet nie zaokraglonych do 10 wartosciach (1485 x 626 mimo ustawienia 1440p). Propozycja mechaniki ode mnie: - rozpoznanie rozdzielczosci i rozdzialki monitora i dac na podstawie opcji np 720, 1080, 2560 (2K), 3840 (4K) liczyc drugi wymiar zgodnie z rozdzialka.
+-----------+---------------------+
| Wysokosc | Szerokość przy 16:9 |
+-----------+---------------------+
| 720 | 1280 |
+-----------+---------------------+
| 1080 | 1920 |
+-----------+---------------------+
| 1440 (2k) | 2560 |
+-----------+---------------------+
| 2160 (4K) | 3840 |
+-----------+---------------------+
Ponadto przy rendererze experimental mozna dodac opcje jakosci renderowania (jako jakis suwak albo cos w zakresie 33-100%). Bylby to mnoznik renderera framebuffera. Najnizsza opcja jako performance, gdzies po srodku zbalansowany, w 3/4 wysoka jakosc a 100% to natywny.
Fajnie byloby dodac obsluge renderercfg.yml. Opisy dodane w komentarzach w pliku w moim wątku z exe.
Ponadto przy experimental do wyszarzenia opcje takie jak obróbka, multisampling, dodatkowe efekty shadferow, cubemapa, vbo, cienie, cienie (shadery), cienie w kabinie. Niektóre z tych opcji są poprostu w renderercfg.yml