Chyba nastawnik w EP05 się popsuł. Z klawiatury obecnie sterowanie wygląda tak, że jak się poda np. 20 pozycji od razu (już w trakcie jazdy) to nastawnik sam się przytrzymuje przez chwilę na tej pozycji, a dopiero po chwili zaczyna się samoistnie obracać.
Zmiana jest celowa, ze wzgledu na narzekanie na trudnosci w kontrolowaniu nastawnika klawiatura. Obecnie po zmianie polozenia nastawnika powrot do faktycznej pozycji nastepuje nie natychmiast, ale dopiero po chwili, co powinno ulatwic precyzyjne zmiany nastawnika o kilka pozycji kilkoma wcisnieciami klawisza.
W dzisiejszym uaktualnieniu:
- poprawka, automatyczna grzalka wody nie psuje sie przy wylaczeniu baterii
- poprawka, wirtualny konduktor nie zamyka pasazerom drzwi przed nosem w pojazdach z silnikiem diesla
- lekcje dla ai, przy skanowania trasy ai odfiltrowuje obiekty poza obszarem zainteresowania
- eksperymentalnie, by zapewnic bardziej przewidywalne zachowanie w trybie manewrowym ai zawsze uzywa takich samych parametrow obslugi hamulcow
- eksperymentalnie, wplyw predkosci jazdy na glosnosc runningnoise kalkulowany jest w zakresie 50-100% zamiast 0-100%
- dobra zmiana, ladowanie baterii dla pojazdow z silnikiem diesla nastepuje automatycznie przy wlaczonym silniku