Autor Wątek:  Całkowo v2.0 - wersja beta do testów  (Przeczytany 285577 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1903
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3465
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #420 dnia: 01 Kwietnia 2020, 14:46:02 »
445w_v1 miały pełno niedoróbek i były ogólnie słabe. Większość tekstur była zrobiona z nie najlepszych materiałów. Ale od czegoś trzeba było zacząć. Niedawno powstał nowy model v2, który został pozbawiony tych wad i jest wykonany w najnowszym standardzie. Dzięki temu prezentują się dużo lepiej.

Instrukcja do szybkiej podmiany wagonów na nowe:
eanos_31515375111-2.tga > 31515375166-6.tga
eanos_31515375123-7.tga > 31515375175-7.tga
eanos_31515375135-1.tga > 31515375277-1.tga
eanos_31515375247-4.tga > 31515375247-4.tga
445W_V1 > 445W_V2
wegiel3 > coal
drewno > logs lub logs_4m (w zależności czy długie, czy krótkie)

W jednym ze składów trzeba zmienić z 111aw_tlk na 111aw_spot_ic
W wielu scenariuszach do zmiany jest es5543 na 9-110.8

Oczywiście to są zmiany dla aktualnej w wersji z repo, po zmianach na ostatniej paczce 20.01 będą braki.


« Ostatnia zmiana: 01 Kwietnia 2020, 17:23:09 wysłana przez DieselPower »

Offline bumer

  • Fotograf
  • Wiadomości: 447
  • Only PKP Classic
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 195
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #421 dnia: 01 Kwietnia 2020, 17:01:30 »
Kwestia brakującego taboru lub wagonów można zastąpić sobie innymi w Rainsted przed uruchomieniem misji. W moim przypadku każda misja na całkowo2 należy kliknąć na "popraw pojazdy" bo brakuje paru modeli.
W weekend mam zamiar przetestować jakąś misję. Przydałaby się jakaś misja z pośpiechem za dnia do pełni szczęścia.
SU46-048 SU46-037 ST43-189 ST43-242 EN57-1146 EN57-837 EP07-330 RES 619-8

Offline joey

  • Deweloper
  • Wiadomości: 415
  • the Invisible Man
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 201
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #422 dnia: 01 Kwietnia 2020, 17:19:43 »
Marconi: dlubalem przy tych domkach. Wyglada na to, ze archiwum Calkowa 2 nadpisuje zmapowane 'po mojemu' tekstury textures/mieszkalne/dp12 i textures/mieszkalne/dp13 starymi, zostawiajac zmapowany 'po mojemu' model, stad niezgodnosc. Na repo powinny byc poprawne.
« Ostatnia zmiana: 01 Kwietnia 2020, 17:21:53 wysłana przez joey »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10131
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2601
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #423 dnia: 01 Kwietnia 2020, 17:28:18 »
Ogólnie jak ta sceneria nie ma skończyć tu po wsze czasy, trzeba jej dedykowane assety wypychać samodzielnie. Co rusz będziemy trafiać na takie sytuacje i marnować czas w przyszłości.
Mój kanał youtube

Offline Miłosz Dorsz

  • Moderator
  • Wiadomości: 1169
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2996
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #424 dnia: 01 Kwietnia 2020, 17:32:59 »
Znalazłem kiedyś małą pierdołę, stosy drewna w Pomiankach mają opacity 0 i się źle sortują.
Aktualne projekty: KLIK

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 974
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 227
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #425 dnia: 01 Kwietnia 2020, 18:51:34 »
Na tym screenie pojazd jest w trybie jazdy rozkladowej obey_train a nie manewrowej shunt, wiec zgodnie z trybem ma stan tarczy manewrowej w dolnej czesci plecow. Faktycznie zainteresowany jest dopiero normalnym semaforem ktory widzi 600 metrow dalej.
Dzięki za wyjaśnienie, a da się uruchomić pojazd z rozkładem w trybie jazdy manewrowej czy to niemożliwe?
Marconi: dlubalem przy tych domkach. Wyglada na to, ze archiwum Calkowa 2 nadpisuje zmapowane 'po mojemu' tekstury textures/mieszkalne/dp12 i textures/mieszkalne/dp13 starymi, zostawiajac zmapowany 'po mojemu' model, stad niezgodnosc. Na repo powinny byc poprawne.
Kiedyś po prostu tych modeli nie było w paczce całościowej, więc wgrywałem samodzielnie. Teraz to niepotrzebne, więc je usunę.
Znalazłem kiedyś małą pierdołę, stosy drewna w Pomiankach mają opacity 0 i się źle sortują.
Ktoś ma może źródła tego modelu? Nie mam t3d dla niego, nie mogę tego poprawić. Wydaje mi się, że ten model wziąłem z Kaliskiej.

« Ostatnia zmiana: 01 Kwietnia 2020, 18:52:44 wysłana przez Siecool »

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #426 dnia: 01 Kwietnia 2020, 19:02:25 »
Dzięki za wyjaśnienie, a da się uruchomić pojazd z rozkładem w trybie jazdy manewrowej czy to niemożliwe?
Z tego co widze w kodzie, jest tu zaszyte takie szamynstwo:
    { // jeśli z rozkładem, to jedzie na szlak
        if ((fVel > 0.0) && (fVel < 0.02))
            OrderPush(Shunt); // dla prędkości 0.01 włączamy jazdę manewrową
czyli teoretycznie mozesz sprobowac wstawic ten trainset z predkoscia 0.01 co byc moze aktywuje tryb Shunt pomimo posiadania rozkladu?

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 974
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 227
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #427 dnia: 01 Kwietnia 2020, 19:10:37 »
Tylko to się kłóci z ideą tej misji, gdzie odpalamy pojazd "zimny". Jak wstawię z 0.01 to będzie miał powietrze i włączone baterie. Trudno, wniosek jest taki, że trzeba patrzeć na tarcze i semafory, a nie na pomocnika.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #428 dnia: 01 Kwietnia 2020, 19:13:40 »
Alternatywnie sklad moglby otrzymac rozklad po wjezdzie w perony, zamiast miec go przypisany od samego poczatku? Obecna sytuacja wplywa rowniez na zachowanie AI, ktore tez odjedzie sobie bez czekania na podanie tarczy, co jak rozumiem rozsypuje scenariusz.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 974
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 227
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #429 dnia: 01 Kwietnia 2020, 19:23:39 »
AI tam nie przewiduje, więc nie jest to duży problem. W teorii mógłby dostać ten rozkład później, tylko wtedy w starterze się on nie wyświetli, a dodatkowo zawsze mam pewne obawy przy pojazdach obsadzanych przez gracza na ile ten system się sprawdza. Kiedyś był problem, że czasami trzeba było przełączać kierunek jazdy w pojeździe, żeby rozkład się załapał.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #430 dnia: 01 Kwietnia 2020, 19:35:45 »
W teorii mógłby dostać ten rozkład później, tylko wtedy w starterze się on nie wyświetli
A kogo obchodzi rozklad w starterze ;>  Wystarczy tam imo krotki opis misji przy uzyciu //$o a sam rozklad jest przeciez do wgladu w symulacji na biezaco.

(tak w ogole to czy Rainsted nie ma jakiegos swojego magicznego skrotu //$costam zeby przywiazac rozklad do golego pojazdu? Nie moge znalezc zadnej dokumentacji, a funkcja bylaby dosc logiczna)
« Ostatnia zmiana: 01 Kwietnia 2020, 19:37:44 wysłana przez tmj »

Offline Preki

  • Wiadomości: 305
  • My name's not Shane, kid!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #431 dnia: 02 Kwietnia 2020, 14:36:38 »
Właściwie to w jakim okresie czasowym umiejscowiona jest ta sceneria? Jest sporo diesli z HCP które kursują z wagonami PKP Intercity jako pociągi osobowe, można je też znaleźć w składach InterRegio, zaraz obok nich można spotkać plejadę przewoźników prywatnych oraz zupełnie odstającego od reszty SN61 w Wilisiu. Oznakowanie większości peronów zauważyłem, że jest zrobione według obecnie obowiązującego wzornictwa PLK, podobnie ma się sprawa ze wskaźnikami (W27a zamiast W27), które wchodziło gdy fiaty były w zasadzie już dobijane w węźle Krzyż na osobówkach z jednym wagonem a pociągi IR oraz RE już nie kursowały.
« Ostatnia zmiana: 02 Kwietnia 2020, 17:10:28 wysłana przez Preki »
Życie to nie gra... to symulator.

Offline Matson

  • Wiadomości: 193
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 64
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #432 dnia: 02 Kwietnia 2020, 16:06:59 »
Całkowicie zgadzam się z przedmócą, jest straszny misz-masz jeśli chodzi o osadzenie tej scenerii w jakimkolwiek okresie. Myślę, że jest już wystarczająco taboru, aby to w miarę zunifikować, bo teraz mamy osobówki z żółtym fiatem na czele z wagonami IC, a z drugiej strony ST45 i traxxy DB. To się nie spina :) Jest to najlepsza obok kaliskiej sceneria i warto, aby jak najszybciej trafiła do oficjalnej paczki, więc warto by mieć to na uwadze. Chyba już każdy na pamięć zna każde źdźbło trawy w lo53, Całkowie v1 i Bałtyku :P
« Ostatnia zmiana: 02 Kwietnia 2020, 16:09:02 wysłana przez Matson »

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 974
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 227
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #433 dnia: 02 Kwietnia 2020, 22:11:54 »
Zasadniczo sceneria jest wzorowana na obecne czasy minus może parę lat, a misz-masz wynika poniekąd z moich osobistych preferencji taborowych i braku sensownych zastępstw dla niektórych pojazdów. Choć fakt, że nie były składy aktualizowane od jakiegoś czasu. SN61 jest dlatego, że w okresie, gdy był wstawiany nie było żadnego innego szynobusu dostępnego w symku. Teraz też nie jest pod tym względem dużo lepiej (mamy raptem SA102 i SA134), a poza tym po tylu latach już się do niego przyzwyczaiłem :) Obecnie nie masz już też osobówek na spalinkach na lokach, więc siłą rzeczy musi być w tym wszystkim jakiś wyłom. Ostatnie takie składy chyba jeżdżą na SU42, której specjalnie nie lubię - stąd zmiana na SU45. Ale jestem otwarty na propozycje modyfikacji składów, więc jeśli jakieś macie piszcie.

Offline Miłosz Dorsz

  • Moderator
  • Wiadomości: 1169
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2996
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #434 dnia: 02 Kwietnia 2020, 23:22:24 »
Ja to bym najchętniej a'la helską linię zrobił. Na osobowych SM42/SU42 z Bipami i Bohunami, szynobusy z doczepionymi bonanzami, na pośpiechach czeskie nurki 754...
« Ostatnia zmiana: 02 Kwietnia 2020, 23:48:11 wysłana przez Miłosz Dorsz »
Aktualne projekty: KLIK

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 5577
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1762
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #435 dnia: 02 Kwietnia 2020, 23:29:43 »
Na pośpiechach stonki IC, tylko trzeba było by obciąć do 5 pudeł mniej więcej pośpieszne. Tyle zwykła stonka po helskiej ciągała.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline DzordZ

  • Betatester
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 380
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #436 dnia: 03 Kwietnia 2020, 00:13:07 »
Na szybko, z ostatnich nowości doszło sporo tekstur węglarek 425Wa CTL i warto je dodać (choć do tych składów można dorzucić nawet 454W CTL (tak), 425Wa Carbo Holding (max 1 wagon), 1415A1+A3 AX Benetu oraz A2 PTT Cargo, a nawet 401W / 428Wa Protoru (może 4-5 węglarek całej reszty na 40-wagonowe wahadło), wszakże widać te wagony w wahadałach powyższego przewoźnika), niebieskie R462W i C462W PKP Cargo, na sceneriach nie spotkamy również 430Wa.  W PKP Cargo wynajem wagonów to stosunkowo świeży temat, niepasujący do leciwych talbotów w starych malowaniach, czy składach na dwóch rumunach (2016 Podsudecka Magistrala Kolejowa - nie kojarzę późniejszych sytuacji). Jak na maszynowe zasoby assetów wagonów towarowych jest całkiem nieźle. Es5543 można zamienić na polskie 3W/L,  w manewrowa2 wagony kubłowe 413S powinny być zamienione na węglarki - choć wyróżniają się, to docelowo służą do przewozu węgla, a nie kruszyw.

Offline Matson

  • Wiadomości: 193
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 64
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #437 dnia: 03 Kwietnia 2020, 10:02:33 »
Ja bym tak tego nie radykalizował i zrobił lekki margines czasów, kiedy SU45 przewozów regionalnych śmigały jeszcze na osobówkach. Na pewno zastąpiłbym wagony na osobowych bohunami/wagonami PR z logotypem Przewozów Regionalnych. Te ickowe jeżdzące teraz na osobówkach totalnie nie pasują. Mamy 3 SU45 PR-ów, SM42 też się ostatnio pojawiły, SU42, na pośpiechy można dać symulację wynajmu lokomotyw od Cargo (tak jak miało to miejsce na Lubelszczyźnie i Podkarpaciu) w postaci SU46 i SU45 (245 cargowska maszyna).

Co do towarowych to Rumuny jeszcze 2-3 lata temu to był dość powszechny widok, jest ich trochę z tamtego okresu, można dać na towary. Są SU46, są ST45, cargowskie stonki. Jeśli chodzi o prywaciarzy też tego trochę jest.

Co do wagonów, mieliśmy wysyp nowych węglarek dzięki kilku twórcom, które są bardzo wysokiej jakości i bardziej pasują do obecnych czasów. Talboty bym w ogóle ze scenerii usunął ze względu na ich jakość (wiem, że elektrownia w Janiszewie nie teoretycznie "przystosowana" do rozładunku węglarek, więc może kubełki/Falsy?)

Zrobiłbym też trochę porządek na torach dla trupów, pojawiło się parę modeli zdezelowanych lokomotyw wysokiej jakości, można też nimi zastąpić choćby ET40, które nijak mają się do maszynowych standardów.

To tyle ode mnie, oczywiście decyzja należy do Ciebie, wciąż jest to seceneria fikcyjna, ale jak wspomniałem fajnie byłoby ją zunifikować epokowo.

Alternatywnym rozwiązaniem jest zrobienie jej na wzór początku XXI wieku, ale nie wiem czy na to by wystarczyło taboru.

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1903
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3465
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #438 dnia: 03 Kwietnia 2020, 10:10:56 »
Do poprawy są składy z EN57, bo widzę, że jeszcze są przygotowane pod stare mmd.

Mamy już w czym wybierać jeśli chodzi o wagony PREG, jest jeszcze 5 innych w barwach iR. Dodatkowo SU42 ma już kabinę i lp, więc też można ją gdzieś wstawić.
« Ostatnia zmiana: 03 Kwietnia 2020, 10:16:05 wysłana przez DieselPower »

Offline Miłosz Dorsz

  • Moderator
  • Wiadomości: 1169
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2996
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #439 dnia: 03 Kwietnia 2020, 11:03:59 »
Cytuj
Zrobiłbym też trochę porządek na torach dla trupów, pojawiło się parę modeli zdezelowanych lokomotyw wysokiej jakości, można też nimi zastąpić choćby ET40, które nijak mają się do maszynowych standardów.
Ja połowę z tych trupów w ogóle bym wywalił stamtąd. Mam wrażenie, że taki natłok taboru strasznie obniża wydajność, do tego dochodzą jeżdżące dynamic'i i sam fakt, że Janiszew jest dużą stacją z wieloma obiektami. No i to wszystko sprawia że w Janiszewie mamy nieco ponad 20fps. :/
Aktualne projekty: KLIK

Offline Preki

  • Wiadomości: 305
  • My name's not Shane, kid!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #440 dnia: 03 Kwietnia 2020, 16:17:20 »
Rozumiem że wtedy tekstur wagonów PR nie było, ale teraz można było dostosować składy do obecnego taboru w symulatorze, chociaż i tak osobówka w całości na wagonach przedziałowych to nieco kosmos według mnie, jednak lepsze to niż przedpotopowy model bonanzy, trzeba tylko czekać na nową. Osobiście za każdym razem podmieniam w Rainstedzie tekstury wagonów, raz próbowałem nawet zrobić wszystko na modłę lat 2007-2008 ale tu z kolei infrastruktura by do tego pasowała jak pięść do nosa. Tak samo redukuję własnoręcznie ilość odstawionych lokomotyw w Janiszewie, zostawiając tylko te naprawdę strupiałe jako dekorację.

Z innej beczki: na przejeździe zaraz przed wiaduktem pod torami w Macierzewie wjechał mi pod pociąg autobus. W paru innych miejscach też zdarzały się samochody prześwitujące przez rogatki, niestety screenów nie mam bo na obecnym exe coś to nie idzie.

Zastanawia mnie też, dlaczego przy peronach wszędzie składy AI podciągają pod sam W4 i często jest to też wymagane od pociągu prowadzonego przez człowieka. W praktyce nie zawsze trzeba się tam zatrzymywać, nie ma sensu ciągnąć pojedynczym kiblem czy stonką z dwoma wagonami pod koniec peronu który ma długość 300 metrów. Chyba, że inaczej się nie da na chwilę obecną.
« Ostatnia zmiana: 03 Kwietnia 2020, 16:21:07 wysłana przez Preki »
Życie to nie gra... to symulator.

Offline Miłosz Dorsz

  • Moderator
  • Wiadomości: 1169
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2996
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #441 dnia: 03 Kwietnia 2020, 16:20:21 »
Jednak lepsze to niż przedpotopowy model bonanzy, trzeba tylko czekać na nową.
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,29128.msg524384.html#msg524384
Aktualne projekty: KLIK

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #442 dnia: 03 Kwietnia 2020, 16:51:59 »
chociaż i tak osobówka w całości na wagonach przedziałowych to nieco kosmos według mnie
Czemu? Jeszcze z dziesiec lat temu to bylo cos absolutnie normalnego. 111-ek natrzaskali prawie 3000 sztuk, w porownaniu z tym to raczej inne typy to stosunkowa rzadkosc.

Cytuj
Zastanawia mnie też, dlaczego przy peronach wszędzie składy AI podciągają pod sam W4 i często jest to też wymagane od pociągu prowadzonego przez człowieka. W praktyce nie zawsze trzeba się tam zatrzymywać, nie ma sensu ciągnąć pojedynczym kiblem czy stonką z dwoma wagonami pod koniec peronu który ma długość 300 metrów. Chyba, że inaczej się nie da na chwilę obecną.
Informacje dla AI okreslajace optymalny sposob zatrzymania sie na danym peronie podawane sa jako parametry komendy PassengerStopPoint:
https://rainsted.com/pl/Wersja/17.5.126#Teren:_pokazywanie_d.C5.82ugo.C5.9Bci_peronu_i_preferencji_zatrzymania

Offline DzordZ

  • Betatester
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 380
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #443 dnia: 03 Kwietnia 2020, 16:58:45 »
Cytuj
Zrobiłbym też trochę porządek na torach dla trupów, pojawiło się parę modeli zdezelowanych lokomotyw wysokiej jakości, można też nimi zastąpić choćby ET40, które nijak mają się do maszynowych standardów.
Ja połowę z tych trupów w ogóle bym wywalił stamtąd. Mam wrażenie, że taki natłok taboru strasznie obniża wydajność, do tego dochodzą jeżdżące dynamic'i i sam fakt, że Janiszew jest dużą stacją z wieloma obiektami. No i to wszystko sprawia że w Janiszewie mamy nieco ponad 20fps. :/
Ja stoję po drugiej strony barykady i nie chcę, żeby Janiszew stał się pustynią.

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #444 dnia: 03 Kwietnia 2020, 17:02:25 »
Ja to bym wsadził całkiem "zimną" SU45. Na jeden z porannych osobowych. Przygotowanie składu do drogi zajmuje ok 15 minut.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10131
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2601
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #445 dnia: 03 Kwietnia 2020, 17:16:21 »
Kompromisowo wstawić składów mniej na grupach, z dużym sznurem bliżej torów głównych, zasłaniające dalsze pustki. Zestawione z dużej ilości dubli kilku skórek. Na kaliskiej się to sprawdza. Dać to w osobnego scm do remowania na kartofliskach.
Mój kanał youtube

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 536
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #446 dnia: 04 Kwietnia 2020, 16:21:14 »
W misji osobAB_poranek nie jestem w stanie uruchomić lokomotywy. (zmiana na inną, też nic nie daje)
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://bocznica.eu/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline Joachimowicz

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1620
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1725
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #447 dnia: 04 Kwietnia 2020, 16:27:28 »
Podgrzej wodę.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 23
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #448 dnia: 04 Kwietnia 2020, 20:07:10 »
 Scenariusz calkowo_v2_osobA_jar_poranek. Nie dostaję sygnału MS2 na tarczy manewrowej TM31 znajdującej się przy PK. Rozjazdy ułożone ręcznie do TM21. Exe najnowsze od @TMJ, Log wrzucony na upload ze względu na rozmiar.
https://eu07.pl/userfiles/5659/log.txt
T.N

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 974
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 227
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #449 dnia: 04 Kwietnia 2020, 23:12:01 »
Podjeżdżasz do złej tarczy - trzeba jechać na drugą stronę lokomotywowni pod tarczę Tm21.

Pobawiłem się trochę składami m.in. podmieniłem jednego z EN57 na EN76, a SN61 na SA134. Pojazdy te inaczej jednak reagują na komendy wysyłane przez semafory wraz z rozkładami jazdy. Przykładowo - po jakimś czasie po dojeździe na stację w Wilisiu SA134 do semafora za jego plecami jest wysyłana (za pomocą copyvalues z innej komórki) komenda "Timetable:calkowo_v2/rozklady_osob/ROPr_wil-willas1420 10 0". SN61 reagował na to w ten sposób, że dostawał rzeczony rozkład (widać go było pod F2), po czym dawał Rp1 i podjeżdzał pod semafor, z którego wysłano komendę. Analogicznie działało to w przypadku EN57 w Janiszewie. Tymczasem zarówno SA134, jak i EN76 reagują w ten sposób, że rozkład owszem otrzymują, uruchamiają oświetlenie z odpowiedniej strony, ale stoją cały czas w tym samym miejscu. I teraz pytanie - z czego wynika różnica w reakcji? I w jaki sposób zmusić je, żeby jednak podjechały pod semafor?