Autor Wątek:  Całkowo v2.0 - wersja beta do testów  (Przeczytany 82601 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 7726
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1240
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #330 dnia: 08 Lipca 2019, 23:55:20 »
Zawsze możesz assety powgrywać wcześniej. W sumie by wypadało zobaczyć, czy nie ma tam czegoś co mocno nie przechodzi. Domków bez inców, dziwnej kolejności parametrów itp.
Pewnie pisałeś kilka lat temu, ale zapomniałem. Jak z plikami tga? W paczce same ddsy. Część po nazwach patrząc została już wydana (nastawnie).
Folder na ogrodzenia planuję utworzyć, ale Milek lansuje angielskie nazwy. Zmieniamy na fences?
Wszystkie nazwy plików obowiązkowo do zmiany na lowercase.
Co do nowinek, to jak masz z kanałami radia? Wypadałoby im od razu numerki do eventów dać.
Tablice relacyjne dla 16Xa wywal. Mają generator dynamiczny.
Mój kanał youtube

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 841
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 101
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #331 dnia: 09 Lipca 2019, 14:57:30 »
Jak nauczę się obsługi repo to może spróbuję coś wgrać ;) TGA generalnie mam, aczkolwiek nie gwarantuję, że wszystkich plików - jest to do sprawdzenia. Z tego co pamiętam ostatnie wytyczne co do nazewnictwa folderów wszystkie były po polsku, dlatego takie stosowałem. Odkręcanie tego będzie problematyczne, bo w plikach źródłowych 3ds Maxa wszystko jest z obecnymi nazwami, a zmiana tego w 3ds Maxie wymaga większego zachodu niż tylko "zamień" w notatniku. Nazwy się pozmienia, co do kanałów radia nie wprowadzałem tego, bo udźwiękowienie generalnie dobrze byłoby kiedyś rozbudować. Ale nie wiem, czy to za mojego życia jeszcze ;)

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 7726
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1240
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #332 dnia: 09 Lipca 2019, 17:20:42 »
Jak to z maxa ciągle eksportujesz, to nie tykaj. Myślałem, że już dawno straciłeś zgodność ze źródłami, jak przy Kaliskiej, i teraz tylko kawałki do osobnych plików ewentualnie lecą.
Powgrywaj assety powoli. Jak coś będzie nie tak to ogarniemy już na serwerze.
Mój kanał youtube

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 715
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 188
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #333 dnia: 11 Lipca 2019, 18:14:17 »
Dzisiaj przejechałem się kawałkiem misji "calkowo_v2_zdawczB_pom" i pozwolę sobie na konstruktywne uwagi:

- na stacji Wiliś jest szereg torów, które mają "dołki", które niestety w realu albo nie występują albo postawił bym tam D1 (raczej wypadałoby, aby je wyprostować),
- najlepsze jest na odcinku Wiliś - Emilianowo (w drodze do Pomianek): na ograniczeniu do 20 km/h (od fantastycznego mostu kratownicowego) są takie dołki, że tutaj również ten tor nie zasługuje nawet na 20... - problem jest w tym, że nie chodzi tu nawet o przepisy, ale zwyczajnie na tych dołach zderzaki lokomotywy i wagonów niemal schodzą z siebie w pionie przy pokonywaniu takich "utrudnień górskich", a w realu naszły by na siebie...

Myślę, że ta "20-tka" mogłaby zostać, choć optowałbym na 30 przy szlakowej 40, ale te dołki powinny zniknąć, bo jest to nierealne. Zły stan podtorza lub nawierzchni torowej dla ograniczeń prędkości nie objawia się w taki sposób jak na opisanym odcinku, ale jeśli już taki jest to jest to stan katastrofalny i do zamknięcia toru. Ograniczenia prędkości mają inne kryteria.

Ot, takie luźne uwagi :)
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Balaclava

  • Deweloper
  • Wiadomości: 744
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #334 dnia: 11 Lipca 2019, 21:34:40 »
Te dołki to chyba mają udawać zapadnięte styki, a nie zapadnięty tor. Chociaż jak na to pierwsze, to fakt, są chyba za długie i wydaje mi się że także nieco za głębokie.
Fanpage FB | Addon do Blendera
Wykonam modele infrastruktury na zamówienie.
Można użyć modeli do innych symulatorów po kontakcie przez PW

Offline karpil

  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #335 dnia: 12 Lipca 2019, 22:30:19 »
Chciałbym tylko dodać, że dziś próbowałem przejechać misję: całkowo_v2_zdawczyB_wil2
Wszystko w porządku do dojazdu do Całkowa. Przemanewrowałem na drugą stronę składu, klikam Shift+3 i cisza - zwrotnica się nie przestawia, więc nie ma szansy wjechać do tartaku.

Offline Balaclava

  • Deweloper
  • Wiadomości: 744
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #336 dnia: 19 Lipca 2019, 22:33:02 »
Testując swoje skrypty odkryłem kilka błędów składniowych. Mam jakąś starszą wersję scenerii, ale warto sprawdzić w plikach z folderu scenery/calkowo_v2/:
  • v2_dekoracje_zdawczy.scm
  • v2_drogi.scm
  • v2_tory.scm
Z folderu scenery/slimson/calkowo_v2/:
  • v2_drogi.scm
  • v2_tory.scm
W każdym pliku należy wyszukać następujące ciągi i zdecydować, co z nimi zrobić.
undefined
0.l2 (uwaga, to małe L, a nie 1)
Fanpage FB | Addon do Blendera
Wykonam modele infrastruktury na zamówienie.
Można użyć modeli do innych symulatorów po kontakcie przez PW

Offline M79r

  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #337 dnia: 20 Lipca 2019, 20:10:16 »
Też dziś śmigałem ale pospwilB. Gdzieś na odcinku Wiliś - Paszki Wielkie był otwarty przejazd, pod pociąg wpakowały mi się ze cztery auta. 

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 360
    • Zobacz profil
    • http://mareczek.szczecin.pl
  • Otrzymane polubienia: 88
Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Odpowiedź #338 dnia: 09 Sierpnia 2019, 17:22:12 »
Brama w Orzechowie otwiera się nie w tej płaszczyźnie - zamiast w poziomie, otwiera się w pionie. Grane na exe @tmj. Kiedyś było ok.

Offline M79r

  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
Wysypane Całkowo ( z Janiszewem)
« Odpowiedź #339 dnia: 25 Sierpnia 2019, 16:22:32 »
Maszyna wysypuje się na scenerii Całkowo pospwil A w Janiszewie - Problem polega na tym, ze po wyjeździe z szopy i próbie jechania dalej wywala a wcześniej było ok ( na starej wersji ) Ktoś coś ? ps. LOG nie da sie wysłać nie wiem czemu, więc jego końcówkę podaje.
Sceneria nie wydana, więc nie ma wsparcia. Scalam z wątkiem warsztatowym. Jak wysypuje, to daj crashdump. I załącznik za ciężki o kilkadziesiąt kB. @Stele
« Ostatnia zmiana: 25 Sierpnia 2019, 18:15:10 wysłana przez Stele »