Autor Wątek:  Sceneria scnBN  (Przeczytany 74292 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9506
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2127
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #60 dnia: 04 Sierpnia 2016, 09:47:28 »
A jak modelujecie w Maxie, to niby nie trójkątami? ;) To też są trójkąty, tylko, że max domyślnie ma wyłączone wyswietlanie tego, ale można przełączyć.
No niekoniecznie. Znaczy się można podzielić jawnie, tworząc krawędź między wszystkimi wierzchołkami. Jak tego nie zrobimy, to podział jest robiony automatycznie, co z jednej strony może generować skaszanioną topologię przy podziale ngonów (w którą stronę da przekątną prostokąta też ma niekiedy znaczenie), a z drugiej pozwala na używanie narzędzi bazujących na podziale krawędzi, wymagających względnie prostokątnej siatki do poprawnego działania.
Mój kanał youtube

Online dymus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1044
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 267
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #61 dnia: 04 Sierpnia 2016, 23:08:43 »
1) Mam nadzieję, że scenerię masz podzieloną na Layery terenu/torów/zieleni itd.?
Oczywiście ze tak ;)
2) Proponuję nieco ogarnąć perony (pierwsza stacja, kolejne też). Jak nie robisz ich jako drogę to chociaż nieco lepsze tekstury im dać ;) Jakieś śmietniki, ławki, latarnie?
Postaram się coś pozmieniać do natępnej wersji, z tym że to co teraz prezentuje to jest dość wczesna wersja - przynajmniej w kwestii detali - dużo drobiazgów jeszcze dojdzie, latarnie, ławki itp. itd. Tak naprawdę duużo rzeczy jeszcze trzeba dodać i zdjaję sobie z tego sprawę (czy to w ogólnym otoczeniu czy szczegółach).

EDIT: minął miesiąc od wstawienia tutaj kolejnej wersji. 4 osoby zadały sobie trud żeby napisać cokolwiek i bardzo mi miło z tego powodu, naprawdę. Szkoda tylko że tak mało, rozumiem reszta czeka na wersję gotową w 100%? Nie ma żadnych sugestii i uwag odnośnie tego co jest? Nie wie co napisać? Czeka na kilka scenariuszy? Na skończoną sieć w 100%? Rozumiem że napisana prowizoryczna misja nie powiększyła ilosci osób testujących, albo chociaż mogących cokolwiek napisać (uwagi, sugestie), lub tych które się po prostu przejechały (po to ta misja była zrobiona) i chciały napisać cokolwiek.
« Ostatnia zmiana: 03 Września 2016, 20:24:08 wysłana przez dymus »

Offline Balaclava

  • Deweloper
  • Wiadomości: 822
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 436
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #62 dnia: 27 Sierpnia 2016, 17:49:21 »
  • Teksturę terenu zmieniłbym na grassdarkgreen2 lub grass_mix (to ta z "Mostów")
  • Zamiast pola jako box, użyłbym wiejskie/pole_*.inc - niestety sprawdziłoby się to tylko w przypadku płaskiego terenu
  • Gdzieniegdzie sygnalizacja SBL wchodzi nam do kabiny...
  • W logu wywala info o torach dłuższych niż 500m
  • Wielki plus za zróżnicowany profil pionowy

Błędów jest mało, jedzie się całkiem przyjemnie, a po dopracowaniu otoczenia może być jeszcze lepiej.
« Ostatnia zmiana: 28 Sierpnia 2016, 14:41:25 wysłana przez KrzysztofGliwice »

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9506
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2127
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #63 dnia: 27 Sierpnia 2016, 18:17:10 »
Wiejskie/pole.inc bym wyśrodkował. Znaczy się zrobił klona jak nie chce ci się przeliczać wpisów dla Całkowa. Wstawiałem je w notatniku i z pivotem w narożniku było mi łatwiej, ale w maksie z pivotem w środku będzie lepiej. Można dać rotację po trzech osiach i mocno jakoś na lekko pochyłym by wyglądało. No ale kto obsiewa ostro pochyły teren?
Mój kanał youtube

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3889
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 217
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #64 dnia: 28 Sierpnia 2016, 08:20:31 »
Dymus, po twoim apelu, postanowiłem pochylić się do twojej prośby, ściągnąłem scenerie, sprawdziłem to co kiedyś, czyli duplikaty i nic się nie zmieniło.
1748 tree.inc
97 grass.inc
2 pozostałe inc
3 triangle
Myślałem, że po tak długim czasie to poprawisz, tym bardziej po tym ostatnim apelu. Tak więc, jeśli w przyszłości wystawisz nową wersję scenerii i nic nie wspomnisz o usunięciu powyższego, będę uważał, że się nic nie zmieniło.Wobec tego, ja już jako tester odpadam, aby nie tracić swojego czasu.

Przykład podwójnego wpisu, gdzie jeden z wpisów będzie traktowany jako duplikat:
include;tree.inc;l61_plants/drzewo1024p;10013.3;-18.5826;3362.08;0.0;6;3;end //Plants
include;tree.inc;l61_plants/drzewo1024r;10013.3;-18.5826;3362.08;0.0;5;3;end //Plants
« Ostatnia zmiana: 28 Sierpnia 2016, 08:28:17 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Transkei

  • Deweloper
  • Wiadomości: 637
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 770
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #65 dnia: 28 Sierpnia 2016, 09:27:46 »
Przejechałem scenerię dokonując oględzin pod kątem tworzenia scenariuszy. I tak:
  • Duże stacje z wieloma rozjazdami na krańcach scenerii - duża zaleta,
  • Na szlaku kilka zakładów przemysłowych z bocznicami, czyli możliwość robienia manewrów i utrudnień na trasie - również zaleta,
  • Rozgałęzienia szlaku tylko na krańcach scenerii - niestety ogranicza to możliwości scenarzysty takie jak: dla pośpiesznego czekanie na skomunikowanie z osobowym, dla towarowego przepuszczanie pośpiesznego, itp. Warto dodać 3-4 odgałęzienia,
  • Wydaje mi się, że mało mamy przystanków osobowych. Może dorobić kilka? Byłaby odczuwalna różnica między prowadzeniem osobówki i pośpiesznego.
  • A tak w ogóle trasa pomimo swojej długości jest zróżnicowana, i to jest jej największa zaleta.
Mógłbym się podjąć przygotowania scenariuszy ale do tego potrzebny będzie finalny układ torowy, sieć trakcyjna (lub informacja które tory będą miały drut), oraz ogólne założenie dekoracji (gdzie będą duże miasta, czy gdzieś będzie elektrownia, czy kopalnia, czy jakiś inny zakład, i tak dalej).

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2233
  • maszynista spal. i elektr. pojazdów trakcyjnych
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #66 dnia: 05 Września 2016, 20:41:44 »
.
Izabela Łęcka była...

Online dymus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1044
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 267
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #67 dnia: 10 Września 2016, 12:01:36 »
Nowa jednotorowa linia w scenerii.

Offline Balaclava

  • Deweloper
  • Wiadomości: 822
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 436
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #68 dnia: 10 Września 2016, 13:30:59 »
Super klimat :) Przypomina mi Zakopiankę. Proponuję na jej końcu zrobić stację czołową, coś na wzór właśnie Zakopanego.

Online Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 842
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 268
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #69 dnia: 11 Września 2016, 00:27:29 »
@dymus: zaskakujesz pozytywnie:) Podaj link to potestuję tę linię bardzo chętnie. 
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline art72

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #70 dnia: 24 Września 2016, 16:52:51 »
Dzień dobry :)

postanowiłem i ja przyłączyć się do zacnego grona testatorów Twojej trasy.

Jestem pod wrażeniem. Musiałeś włożyć mnóstwo wysiłku, żeby przybrała ona końcowy, imponujący kształt. Rispekt.

Uwagi do Twojej pracy pozwoliłem sobie podzielić na 4 grupy: plusy, defekty, niedoróbki związane z wersją rozwojową (development version) i wątpliwości.

{+}
  • długość trasy i jej naszpikowanie mnóstwem ciekawych detali; wiadukt, kładka, domki jednorodzinne, sieć WN, osiedle bloków ukryte za ekranem akustycznym, "pancerny" kompleks budynków przemysłowych, nowe semafory, nowe tabliczki ograniczające prędkość, że nie wspomnę o mnóstwie drzew i innych krzoków
  • odcinki, na których można pędzić z szybkością 160km/h
  • zjazd na przeciwny tor w związku z naprawą bieżącego; skład z wagonami dla robotników, z tłuczniem do podsypki ciągnięte przez "stonki". Widziałem taką sytuację na jednym z filmów produkcji @Iwana. Świetne.
  • wspaniały nasyp. Aż się chce na niego wjeżdżać i żal, że tak krótko trwa.

{-}
  • jeden słup stał na środku (!) toru
  • zauważyłem "lewitujący" ponad jedną z bramek kratownicowy żuraw
  • semafor włażący do środka kabiny
  • podczas jazdy natknąłem się na kilkunastometrową przerwę w torowisku
  • w pewnym momencie las po prawej został przecięty na pół błękitem nieba o kilkumilimetrowej wysokości

{cechy związane z rozwojowością trasy}

  • brak innych niż ograniczenie prędkości tabliczek ze wskaźnikami
  •         rezonatorów ELM, słupków kilometrowych itd
  •         ciągłości sieci trakcyjnej
  • błędny wskaźnik rozjazdu krzyżowego na początkowej stacji
  • kilka razy "rozprułem" niewłaściwie ułożone zwrotnice
  • zauważyłem też niespójność treści nadawanych przez semafory sygnałów

{?}
jedyna moja wątpliwość ma związek ze słupami sieci trakcyjnej. Mianowicie, czy nie stoją one zbyt blisko torowiska? W trakcie jazdy miałem wrażenie nieomal "ocierania się" o betonowe i stalowe elementy podtrzymujące druty z prądem. Po naciśnięciu klawisza F4 widok z zewnętrza prezentował się jak najbardziej poprawnie, jest spory odstęp miedzy składem a słupami.

Sądzę, że (po opublikowaniu) będzie to nie tylko moja ulubiona trasa :)

pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 24 Września 2016, 16:54:05 wysłana przez art72 »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 4595
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1148
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #71 dnia: 24 Września 2016, 18:48:17 »
Cytuj
jedyna moja wątpliwość ma związek ze słupami sieci trakcyjnej. Mianowicie, czy nie stoją one zbyt blisko torowiska? W trakcie jazdy miałem wrażenie nieomal "ocierania się" o betonowe i stalowe elementy podtrzymujące druty z prądem. Po naciśnięciu klawisza F4 widok z zewnętrza prezentował się jak najbardziej poprawnie, jest spory odstęp miedzy składem a słupami.
Sieć jest tymczasowa. Wyjdzie nowa trzymająca wymiary - problem zniknie.
Cytuj
w pewnym momencie las po prawej został przecięty na pół błękitem nieba o kilkumilimetrowej wysokości
  @Dymus musisz podzielić las na mniejsze trójkąty.

Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline wołodyjowskiIC

  • Wiadomości: 276
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #72 dnia: 15 Października 2016, 10:24:27 »
Tak z ciekawości zapytam jak pracę nad trasą?
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale EP09 najlepsza.

Offline ST44-003

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2865
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 215
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #73 dnia: 15 Października 2016, 15:43:19 »
Nikt nie testuje to prace stoją.

Offline Finder

  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #74 dnia: 15 Października 2016, 16:23:15 »
Co znaczy nikt nie testuje. Wersja do ściągnięcia jest z lipca, a od tamtego czas już kilka uwag na forum zostało wymienione, także autor powinien udostępnić nową wersję z poprawkami. Ile można testować jedną rzecz ? Nie piszę tego ze złym nastawieniem do autora czy innych użytkowników, ale chociaż co miesiąc niech wychodzi nowa wersja i wtedy sprawdzamy, co trzeba jeszcze poprawić.

Offline ST44-003

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2865
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 215
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #75 dnia: 15 Października 2016, 19:11:20 »
[...]także autor powinien udostępnić nową wersję z poprawkami. Ile można testować jedną rzecz[...]

To akurat jest w gestii i osobistą decyzją autora. Równie dobrze może wystawić gotową paczkę do działu "Betatesty". Takie nastawienie powoduje niestety efekt odwrotny do zamierzonego. Wierz mi, znam autora tej scenerii dosyć dobrze. ;)

Nie piszę tego ze złym nastawieniem do autora czy innych użytkowników, ale chociaż co miesiąc niech wychodzi nowa wersja i wtedy sprawdzamy, co trzeba jeszcze poprawić.

To też zależy od prywatnego czasu autora. Z założenia, ja przynajmniej co miesiąc powinienem nowe tekstury puszczać. Czemu tego nie robię? Bo mam jeszcze inne sprawy o które troszczę się bardziej. O ile dobrze wiem, autor również. Nie wypowiadając się wprost za niego dlaczego tak a nie inaczej, po prostu "sieniedałosie".

Co znaczy nikt nie testuje.

To znaczy, że więcej osób pobrało paczkę "dla idei nowej rzeczy", niż się wypowiada co jest dobrze a co źle, a już cudem by było, gdyby oferowali pomoc w tym czy tamtym. Wniosek? Cierpliwości...
« Ostatnia zmiana: 15 Października 2016, 19:12:34 wysłana przez ST44-003 »

Offline fuji8

  • Deweloper
  • Wiadomości: 948
    • Zobacz profil
    • smk Jaworzyna Śląska
  • Otrzymane polubienia: 418
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #76 dnia: 15 Października 2016, 19:30:13 »
@ST44 ale nie możesz też powiedzieć, że nikt nie testuje, bo defakto paczka została przetestowana i zostały opisane błędy.

Offline ST44-003

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2865
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 215
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #77 dnia: 15 Października 2016, 19:47:58 »
Dlatego delikatnie przyciskam @Łukasza o poprawki. Ostatnio bawił się z jedną stacją, którą owinę mgłą tajemniczości, ale nie wiadomo czy trafi do scenerii czy też nie. Jak na razie, cierpliwości.

Online dymus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1044
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 267
Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« Odpowiedź #78 dnia: 17 Października 2016, 14:34:31 »
Tak z ciekawości zapytam jak pracę nad trasą?
Doszedł kolejny odcinek (około 30km chyba?). Kilka zmian w otoczeniu, nowe dodane, przebudowana całkowicie jedna stacja ze starego odcinka.

Co znaczy nikt nie testuje.
Przyjęło się że jeśli ktoś się przejechał i nic nie napisał to tylko się przejechał, natomiast jeśli by przejechał i jakieś uwagi napisał, to wtedy testował.

[...]także autor powinien udostępnić nową wersję z poprawkami.[...]
Kiedy i w jakim stanie udostępnie zależy od bardzo wielu czynników.

EDIT Może i coś się pozmieniało w ostatnim czasie...
« Ostatnia zmiana: 07 Maja 2017, 16:28:55 wysłana przez dymus »

Offline Balaclava

  • Deweloper
  • Wiadomości: 822
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 436
Odp: Sceneria bez nazwy (scnBN)
« Odpowiedź #79 dnia: 07 Maja 2017, 19:19:46 »
Szykuje się może wydanie kolejnej wersji? Z chęcią bym przetestował.

Online dymus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1044
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 267
Odp: Sceneria bez nazwy (scnBN)
« Odpowiedź #80 dnia: 07 Maja 2017, 20:18:06 »
Jakąś paczkę wstawię pewnie, tylko nie wiem kiedy, czy teraz w dość najbliższym czasie, czy poczekać jeszcze i może dodać więcej rzeczy.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2148
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Sceneria bez nazwy (scnBN)
« Odpowiedź #81 dnia: 08 Maja 2017, 00:21:00 »
Postaram się w najbliższym czasie opisać dokładnie taśmę z jazdy.
Uwagi będę nanosił na podstawie wskazań licznika.
Na wstępie. Km 20 jazdy - semafor sbl wpada do kabiny, parę km potem nieczynny ToP.
Km 33 jazdy. Wiatraki wiszą w powietrzu bez słupów. Mam odczuwalny duży spadek fps.
Na razie nie mogę za dużo rzec, gdyż po jakichś 35 km jazdy przerwałem jazdę, ale wstępnie sceneria godna pochwały.

Online dymus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1044
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 267
Odp: Sceneria bez nazwy (scnBN)
« Odpowiedź #82 dnia: 08 Maja 2017, 00:40:37 »
@EU40 jeśli dobrze widzę, to pewne rzeczy które opisałeś zostały poprawione, więc ich nie będzie.
Co do taśmy, to powiem tylko tyle, że tak będzie ona wyglądać z przejazdu całej linii. Jazda na EP09, 153 km jazdy.  http://eu07.pl/userfiles/5636/priv-201705031553tasma_scnBN.jpg
Cytuj
Na razie nie mogę za dużo rzec, gdyż po jakichś 35 km jazdy przerwałem jazdę, ale wstępnie sceneria godna pochwały.
W sumie po 35 km to jeszcze nie widziałeś wszystkiego :P
« Ostatnia zmiana: 08 Maja 2017, 00:55:22 wysłana przez dymus »

Offline pol102

  • Wiadomości: 957
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Sceneria bez nazwy (scnBN)
« Odpowiedź #83 dnia: 08 Maja 2017, 01:05:52 »
Zawsze możesz dorzucić coś z obiektów stąd:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,20708.0.html

Z tego co pamiętam to bank urywał głowę prostotą i widokiem ;)

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2148
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Sceneria bez nazwy (scnBN)
« Odpowiedź #84 dnia: 08 Maja 2017, 08:26:07 »
Jeszcze małe uwagi: wskaźniki W24 są przeźroczyste, brak wskaźników obowiązujących prędkości.
Na szczęście opcja F1 w c++ umożliwia nam informację na temat prędkości szlakowych.
Testowałem tylko 35 km, ale to nie znaczy że się znudziłem jazdą. Po prostu zbyt późno zauważyłem wątek (nie wiem dlaczego dopiero teraz rzucił mi się w oczy) i znużony snem zakończyłem służbę.
-----------------------------------------------------------------
Dzisiejsza jazda na pociagu PIELGRZYM (EP07-330 + 14 WL oraz 1 Z1).
-km 45; nastawnia ustawiona bokiem do szlaku;
-od km 48; sosny mają gigantyczne igły;
-km 53; jazda na bok, przy głowicy wyjazdowej lewa iglica przylega do opornicy, gdy tymczasem prawa przylega do opornicy; lewa iglica przestawia się pod wpływem najechania zestawu kołowego w położenie ,,-";
-km 71, zauważyłem że semafory na sąsiednim torze, wyświetlają sygnały (tutaj przekroczyłem sugerowaną 100km/h ;P);
- km 93 zostaję zatrzymany sygnałem S1; podczas postoju zauważyłem że wszystkie semafory są oznaczone literą A;
Po długim postoju i brakiem podania semafora, przestawiłem sobie rozjazd i pojechałem lewym jakieś 2 posterunki zapowiadawcze..
-km 131 jadąc po torze lewym zauważyłem na sąsiednim torze sbl na S2, przy zajętym odcinku przez tabor.
« Ostatnia zmiana: 09 Maja 2017, 11:55:04 wysłana przez EU40 »

Offline Tadek40

  • Wiadomości: 38
  • Weź nie komentuj tylko daj mi wyjazd.:P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Sceneria bez nazwy (scnBN)
« Odpowiedź #85 dnia: 13 Maja 2017, 16:22:28 »
Wiecie co się stało że nie można ściągnąć. Bo chciałem sobie przetestowac tą scenerię ale nie ma downloadu. Pozdrawiam. ;)

Online dymus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1044
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 267
Odp: Sceneria bez nazwy (scnBN)
« Odpowiedź #86 dnia: 13 Maja 2017, 17:08:26 »
Jak nie można jak można. Link sprawdziłem, działa. Stara wersja z lipca 2016.

Cytuj
Trochę nowsza wersja trasy do testów, razem z prowizorycznie rozpisanym przebiegiem dla naszego pociągu, dlatego proszę nie zwracać na to aż takiej szczególnej uwagi. Sieć trakcyjna głównie jako dekoracja, czeka na nową wersję. Trasa wymaga posiadania torów z tematu: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,24067.0.html  tamte 10 tekstur .tga należy umieścić w folderze textures/1435mm - wymagane jest ich ręczne przeniesienie do tego folderu po pobraniu paczki.

Żeby rozpocząć należy nacisnąć shift+1. Pojazd do prowadzenia to EP09-005 (pierwszy na liście), reszta taboru to dekoracja.
Link:
(teraz pobiera się automatycznie z dropboxa)
« Ostatnia zmiana: 09 Października 2018, 16:44:16 wysłana przez dymus »

Offline wołodyjowskiIC

  • Wiadomości: 276
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Sceneria bez nazwy (scnBN)
« Odpowiedź #87 dnia: 13 Maja 2017, 19:08:48 »
Ja przetestowałem i spostrzegłem następujące błędy:
-Na początku scenerii dosyć duże braki w scenerii(np.budynki, domy itp.)
-Mało wskaźników
-Dwa semafory(zdaję się, że wyjazdowe ze stacji początkowej, dokładnie nie pamiętam) o nazwie "A"
-Wiszące w powietrzu niektóre słupy sieci trakcyjnej
-Zdaję się, że jeden sygnalizator bramowy pokazujący ten sam sygnał
-Wiszące w powietrzu niektóre semafory i sygnalizatory
-Na początku trasy mało sieci trakcyjnej, ale rozumiem, że to nadejdzie z czasem:)
Więcej błędów nie znalazłem jak na razie. Co się tyczy plusów to podpisuję się pod słowami kolegów którzy się wypowiadali wyżej;)
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale EP09 najlepsza.

Offline Tadek40

  • Wiadomości: 38
  • Weź nie komentuj tylko daj mi wyjazd.:P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Sceneria bez nazwy (scnBN)
« Odpowiedź #88 dnia: 13 Maja 2017, 19:36:33 »
Przepraszam. Nie zauważłem że jest download bo myślałem że nie ma bo na pierwszy post patrzyłem.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5972
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 527
Odp: Sceneria bez nazwy (scnBN)
« Odpowiedź #89 dnia: 14 Maja 2017, 09:52:13 »
Z perspektywy pociągu osobowego mam takie spostrzeżenia:
  • 143 km w 93 minuty to całkiem dobry czas bazowy (prędkość handlowa rzędu 90 km/h)
  • nieowskaźnikowane przystanki w km 107, 120, 135 i 140 – w 107 i 135 nie ma szans zatrzymać się w peronie z prędkości rozkładowej/drogowej
  • do 44 km jakieś 4-5 postojów, później jakieś 30 km przerwy – trochę rzadko, niczym na węglówce/CMK
  • odniosłem wrażenie, że standardowo perony na scenerii mają 250–300 metrów
  • zasadniczo przy tej długości scenerii można zacząć budować sensowne rozkłady/obiegi pojazdów :)
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.