[...]Drzewa polecam jednak sadzić do grani. Albo dać tam plane ściany lasu z dużą ilością alfy, powtarzany co kilka metrów w dół zbocza. W sbt się to w jeden mesh złączy, więc wydajność powinna być znośna. Kształty koron drzew na grani wyglądają nieporównanie lepiej od takiej gładkiej linii.
Tamta część jest jeszcze nie skończona, wiem że potrzeba to inaczej zrobić (i w innych miejscach pewnie też).
Czemu takie pole na ostatnim skrinie, tyle ladnych texow jest przeciez. :(
Takie jest na razie, może się zmieni.
Ładnie, ale ta nastawnia z Kotlarni gabarytowo trochę za duża jak na tak mały posterunek. Może wciśniesz tam tą z Krywałdu? (leży w teście)
Wiesz co, narazie zostaje taka, w zasadzie tamto miejsce w teorii obsługuje ten i bliski posterunek (przynajmniej w teorii). Poza tym jeśli dobrze kojarze na podg Starzyny też jest taka duża nastawnia, a rozjazdów stosunkowo mało, więc powidzmy zostanie ta nastawnia. Natomiast w innych miejscach gdzie żadnej nastawni na razie nie ma na pewno coś wykorzystam.
Co zostało do zrobienia?
Jeden brakujący odcienek torów, tak żeby dołączyć część 'górską', mniej więcej kika kilometrów tak zeby mogło być senswnie z układem torów. Poza tym sieć trakcyjna (wszystkie stacje, bo na razie praktycznie nie mają nic), uzupełnienie otoczenia, skończenie grupy towarowej i podg z jej wyjazdu (gdzieś w połowie scenerii), plus zrobienie otoczenia w środku scenerii w poblizu jednej stacji gdzie całkowicie jest odcinek do nowa.
Co nie zmienia faktu że jest już bliżej niż dalej do skończenia.
Na pewno napisanie porządnych scenariuszy oraz detale na scenerii: znaki drogowe, pewnie jakieś sygnalizatory, przeszkadzajki i inne cuda pierdoły.
Sceneriusze to jedno, ale skończenie otoczenia to druga zupełnie inna rzecz. O takich rzeczach jak znaki drogowe na razie nie myśle nawet - trochę zbyt duze detale jak na teraz.
Układ torowy jest skończony, czy będzie dalej rozwijany?
Na głównej magistrali/części (długośc ponad 140km) raczej nie będzie nic dodawane. Może tylko inny układ stacji na końcu, czy inne zakończenie, ale to końcówka. Nie ma sensu powiekszać tego na długość. Poza tym jeździ sie wystarczająco szybko i długość jest taka że nie ma sensu wydłużać tego o nie wiadomo ile.
Rozwijana będzie tylko jakaś część tak żeby połączyć odcienk 'górski' z resztą. Wtedy osiągnie się kształt całosci w literę "T", tak że spokojnie ma się trzy trasy (całość po magistrali, połowa po magistrali w jedną lub drugą część i odc. górski).
W teorii mogłoby dojść jeszcze przedłużenie części góskiej, wstepny pomysł i tory są (bo sa juz od dłużeszego czasu), kwestia pozostaje czy zrobię tam (a niby fajnie by było, bo to tylko kilkanaście km), więc to jest kwestia do przemyślenia.