Autor Wątek:  Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!  (Przeczytany 941115 razy)

AIR i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 268
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #330 dnia: 05 Listopada 2016, 15:36:51 »

Czy bedziesz dzielil scenariusze na czesci?


Zdawki na pewno. Towary osobowki i pospiechy nie. Bedę musiał sprawdzić ta akcję w Sieradzu. Zapomniałeś dodać, że "tego efektu nie ma kiedy" jedziemy składami przeznaczonymi dla nas! i nie wyskakujemy nigdzie po drodze ;-)
Łukasz Jachimek

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #331 dnia: 05 Listopada 2016, 21:16:07 »
Tu akurat jest motyw pidobny do tego w karsznicach. Tam tez trzeba obok loka wyskoczyc i przesiasc sie do czapajewa. Ale spoko na razie nie wywala adkad wywaliłem wagony z dekoracji w Olechowie. Musialo cos się tam gryzc. W każdym razie milo sobie z i na Olechow pojechać z przesiadka w Sieradzu.
« Ostatnia zmiana: 06 Listopada 2016, 09:57:36 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline P.J.

  • Wiadomości: 176
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #332 dnia: 06 Listopada 2016, 19:36:58 »
Pociąg towarowy TPGE 72162 Poznań Franowo - Skarżysko Kamienna wjeżdża na bok w Nowych Skalmierzycach w celu przepuszczenia pośpiesznego "Widawa". Już za kilka dni pojawi się cały odcinek Łódź - Ostrów Wlkp. do jazdy.

Tam na tym screenie z Nowych Skalmierzyc powinna iść droga od placu przed dworcem do wiaduktu przy nastawni. W rzeczywistości rosną tam na nasypie 100 letnie kasztany których coś mi tu brakuje... (między tym nasypem a torem nr 1 przy początku peronu jest bunkier a mniej więcej w połowie odległości między peronem a wiaduktem jest stary opuszczony budynek jakby nastawni). Po prawej stronie patrząc w kierunku wiaduktu obecnie znajdują się hale a przy samym wiadukcie jest budynek z czasów powstania dworca który dotyka bezpośrednio wiaduktu - na ostatnie piętro tego budynku wejście jest bezpośrednio z wiaduktu. 

Cytuj
Przy okazji dalo ny sie cos zroboc z torem w strone ostrowca?

Cytuj
Jaki tor w kierunku ostrowca?

Przy okazji przypominam prawidłową odmianę miejscowości. Może jest to Wam obojętne, ale dla mnie nie (i polonistom pewno też):
Ostrów Wielkopolski -> do Ostrowa Wielkopolskiego
Ostrów Mazowiecka -> do Ostrowi Mazowieckiej
Ostrowiec Świętokrzyski -> do Ostrowca Świętokrzyskiego
 
« Ostatnia zmiana: 06 Listopada 2016, 19:43:00 wysłana przez P.J. »
Prawdziwy Wielkopolanin: Poznań  Główny - Środa Wielkopolska - Jarocin - Ostrów Wielkopolski - Kępno - Kluczbork - Lubliniec - Tarnowskie Góry - Bytom - Katowice - Kraków Główny i 170 kilometrów wielkopolskiego szlaku.

Offline sieradzak

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #333 dnia: 06 Listopada 2016, 23:45:58 »
Cytuj
(między tym nasypem a torem nr 1 przy początku peronu jest bunkier a mniej więcej w połowie odległości między peronem a wiaduktem jest stary opuszczony budynek jakby nastawni)

Cytuj
a przy samym wiadukcie jest budynek z czasów powstania dworca który dotyka bezpośrednio wiaduktu - na ostatnie piętro tego budynku wejście jest bezpośrednio z wiaduktu.

Fotki z września 2016 z podróży do Poznznia, ale pokazują o co chodzi panu P.J.

  Dodano: 06 Listopada 2016, 23:46:19

Offline P.J.

  • Wiadomości: 176
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #334 dnia: 07 Listopada 2016, 10:57:53 »
Cytuj
(między tym nasypem a torem nr 1 przy początku peronu jest bunkier a mniej więcej w połowie odległości między peronem a wiaduktem jest stary opuszczony budynek jakby nastawni)

Cytuj
a przy samym wiadukcie jest budynek z czasów powstania dworca który dotyka bezpośrednio wiaduktu - na ostatnie piętro tego budynku wejście jest bezpośrednio z wiaduktu.

Fotki z września 2016 z podróży do Poznznia, ale pokazują o co chodzi panu P.J.

  Dodano: 06 Listopada 2016, 23:46:19

Ostatnia fotka
Nie, nie - nie chodzi mi o nastawnię. Chodzi mi o budynek co jest z drugiej strony torów (patrząc na screenie z towarowym na wiadukt - po prawej stronie torów). Budynek ten ciągnie się wzdłuż torów stacyjnych i przylega bezpośrednio do wiaduktu.   

Chodzi mi o ten budynek:
https://www.google.pl/maps/place/Nowe+Skalmierzyce/@51.705656,17.996976,3a,75y/data=!3m8!1e2!3m6!1s61501542!2e1!3e10!6s%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2Fproxy%2FT7FNnl5Mso1jEy65_9Roz5rnKumT91TMtjraEDAcCGVnM5n2yn8aKXHPdKLUkNPmKgVaHYrNpQ-xvlrGPo3P8YXmlUaX8w%3Dw156-h117!7i3072!8i2304!4m5!3m4!1s0x471ac88c8d2146a1:0x8e69a86675e8baee!8m2!3d51.7111719!4d17.993399!6m1!1e1

A tu poniżej screen ze Street View. Już myślałem o kopaniu w swoich jakiś starych zdjęciach, ale teraz wszystko jest w googlach...

 
« Ostatnia zmiana: 07 Listopada 2016, 11:25:01 wysłana przez P.J. »
Prawdziwy Wielkopolanin: Poznań  Główny - Środa Wielkopolska - Jarocin - Ostrów Wielkopolski - Kępno - Kluczbork - Lubliniec - Tarnowskie Góry - Bytom - Katowice - Kraków Główny i 170 kilometrów wielkopolskiego szlaku.

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 268
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #335 dnia: 10 Listopada 2016, 22:35:06 »
Oj majstry, majstry, majstry. Po co piszecie co gdzie jest? Czy ja mieszkam w UK albo w Portugalii? Ja przecież wiem, co gdzie jest. Nie raz , nie dwa łaziłem piechotą i rowerem objeżdżałem Nowe Skalmierzyce, tak samo jak i inne stacje z tej linii. I od razu mówię, to co jest w scenerii tak już zostanie. 10 lat psuje sobie wieczorami oczy nad tą scenerią. I już nie mam siły niczego poprawiać i niczego dodawać. Także wybaczcie.
Łukasz Jachimek

Offline P.J.

  • Wiadomości: 176
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #336 dnia: 12 Listopada 2016, 17:47:12 »
Usunięto zbędny cytat. | @macius5991

OK - czyli będzie realna trasa z kompletnie fikcyjnym otoczeniem (przynajmniej w końcowym odcinku)...
« Ostatnia zmiana: 12 Listopada 2016, 18:43:37 wysłana przez macius5991 »
Prawdziwy Wielkopolanin: Poznań  Główny - Środa Wielkopolska - Jarocin - Ostrów Wielkopolski - Kępno - Kluczbork - Lubliniec - Tarnowskie Góry - Bytom - Katowice - Kraków Główny i 170 kilometrów wielkopolskiego szlaku.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #337 dnia: 12 Listopada 2016, 18:28:21 »
Cytuj
A tu poniżej screen ze Street View. Już myślałem o kopaniu w swoich jakiś starych zdjęciach, ale teraz wszystko jest w googlach...
Łukasz napisał, że 10 lat męczy się z tą scenerią. Część odpowiedzialności za ten stan, spada na wciąż rosnące wymagania i zero wsparcia. Zdjęcia z googla nie są potrzebne. Jeśli ktoś chce pomóc, niech to zrobi. Ja chętnie ujrzę scenerię z poprawnie wykonywanymi eventami. Resztę jak ktoś ma ochotę niech sam podłubie.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4095
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1231
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #338 dnia: 12 Listopada 2016, 18:41:35 »
Poza tym sceneria ma wielokilometrowe różnice w długości szlaków, a my tutaj spieramy się co do tego czy budynek jest w tym miejscu czy 100 metrów dalej. Jak dla mnie ogromnym sukcesem jest fakt, że mamy model budynku zrobiony ze zdjęć i wstawiony w miarę w swojej lokalizacji.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 937
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #339 dnia: 12 Listopada 2016, 19:47:40 »
Poza tym Ra intensywnie rozwija edytor, więc pewnie w przyszłości będzie można zbliżyć scenerię do stanu realnego. Póki co cieszmy się tym, co jest i doceńmy to, że @pozdze dociągnął projekt do końca. Ja zawsze wymiękałem po max kilku tygodniach.
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Online Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #340 dnia: 12 Listopada 2016, 21:25:25 »
Tak zapytam z ciekawości scenerię która jest obecnie dokończona będzie można pobrać choćby w wersji testowej? 

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 268
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #341 dnia: 13 Listopada 2016, 00:02:59 »

OK - czyli będzie realna trasa z kompletnie fikcyjnym otoczeniem (przynajmniej w końcowym odcinku)...

Nigdy sam nie nazywałem jej realna scenerią. Nigdzie na tym forum nie ma takiego mojego określenia tej scenerii. Po kilku pierwszych tygodniach pracy zdałem sobie sprawę, że nie da się w miarę sensownym terminie wykonać 130km  realnego szlaku przy pomocy 3dsmaxa.  Postawiłem na kilka charakterystycznych budynków z trasy i to wszystko. I masz racje końcowemu odcinkowi oberwało się najbardziej.

Tak zapytam z ciekawości scenerię która jest obecnie dokończona będzie można pobrać choćby w wersji testowej?

Będzie można raczej tylko w tej wersji. Sklejam scenariusze. Jeszcze trochę cierpliwości.
« Ostatnia zmiana: 13 Listopada 2016, 00:04:38 wysłana przez pozdze »
Łukasz Jachimek

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #342 dnia: 13 Listopada 2016, 00:18:41 »
Jaki planujesz finisz prac? W sumie po 10 latach mogla by sie doczekac premiery. Jednak w koncu sam powiesz ze jyz dosc. Scenetia gotowa do oficjalnego wydania. Pozniej juz tylko uaktialnienia i pathe itp. Moge cie pocieszyc ze do tej pory chyba nikt nie dokonal w temacie scenerii tyle co ty dokonales biorac pod uwage otoczenie i zdarzenia. Ta sceneria zrobi wieksza furore jak quark w swoich latacj gdy powstal. A pamietamy jak kazdy smigal az milo. Szkoda ze nie udalo sie wyrobic z testem w te przyslowiowe kilka dni bo wlasnie mija dlugi weekend i byl czas na dlugie testy.
« Ostatnia zmiana: 13 Listopada 2016, 00:24:10 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #343 dnia: 13 Listopada 2016, 12:16:11 »
Dokładnie. Ta sceneria jest najciekawszą, jaka kiedykolwiek w Maszynie powstała przez 15 lat jej istnienia. Gdy odpaliłem ją pierwszy raz, bardzo się zdziwiłem i zrobiłem wielkie oczy... to tak się da? :O
Kaliska sprawia, że chce się się odpalić MaSzynę i pojeździć. Wymaganie czegokolwiek więcej od @pozdze jest zbędne.
Osobiście uważam, że jeżeli sceneria będzie przejezdna, to powinno się ją opublikować, bo z pewnością wniesie ona sporo świeżości do świata MaSzny.

Online Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #344 dnia: 13 Listopada 2016, 12:32:20 »
Tak jak napisał kolega wyżej,  po scaleniu scenariuszy sceneria jak najbardziej na TAK do publikacji.  :)

Offline P.J.

  • Wiadomości: 176
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #345 dnia: 13 Listopada 2016, 13:19:18 »
Cytuj
A tu poniżej screen ze Street View. Już myślałem o kopaniu w swoich jakiś starych zdjęciach, ale teraz wszystko jest w googlach...
Łukasz napisał, że 10 lat męczy się z tą scenerią. Część odpowiedzialności za ten stan, spada na wciąż rosnące wymagania i zero wsparcia. Zdjęcia z googla nie są potrzebne. Jeśli ktoś chce pomóc, niech to zrobi. Ja chętnie ujrzę scenerię z poprawnie wykonywanymi eventami. Resztę jak ktoś ma ochotę niech sam podłubie.

Ja tylko wskazałem czego brakuje na upublicznionym screenie z tym co wiem jak jest w realu. A co z tym zrobi autor to już jego sprawa.
Prawdziwy Wielkopolanin: Poznań  Główny - Środa Wielkopolska - Jarocin - Ostrów Wielkopolski - Kępno - Kluczbork - Lubliniec - Tarnowskie Góry - Bytom - Katowice - Kraków Główny i 170 kilometrów wielkopolskiego szlaku.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #346 dnia: 13 Listopada 2016, 17:22:10 »
Koledzy szanowni wezcie tez pod uwagę ze kolega Pozdze po 10 latach pracy nad ta jedna rzecza jaka jest ta sceneria, ma prawo mieć już dość. Proszę pamietac ze na pierwszej wersji tej scenerii osogalem w Lodzi około 35fps, obecnie osiągam maxymalnie 16-20. A wiec dodawanie czegokolwiek więcej po prostu spowoduje dość drastyczny spadek fps, a co za tym idzie, nacieszy się tym jedynia mala grupa uzytkownikow, których stać na gigantyczna rozbudowę sprzętu, bądź już taki posiadaja. Przypomnijcie sobie koledzy walke z Quarkiem, gdzie toczyliśmy bitwe o dosłownie każdego fps-a więcej na rozne sposoby.

Do kolegi Pozdze.
Nie będę Ci mowic kiedy masz skonczyc i na jakim etapie. Jednak moim skromnym zdaniem, osiagnelismy na tej scenerii maximum możliwości zarówno pod względem graficznym jak i zdarzeń ai.  Nikt przed Toba jeszcze tego nie dokonal, by zrobić 90% albo i więcej wszystko samodzielnie. Podziwiam cierpliwość i wytrwalosc, tymbardziej ze nie jeden przed Toba ,dawno się poddal i pozucil swój projekt. To jest przykład dla innych. Ile trwa zrobienie "prawie" realistycznej scenerii, robiąc wszystko samemu, zdobywając material foto, analizując szlak i rozmieszczenie urzadzen itp. Niestety sam symulator stal się ograniczeniem możliwości pod względem jakości (slaby silnik graficzny).

Co do poboznych zyczen Na moje oko brakuje jeszcze bardziej rozbudowanej aglomeracji miejskiej w lodzi Sieradzu i innych większych miasteczek (te wielkie bloki w Lodzi nie sa noca oświetlone), jezdzacych samochodow (cos na wzor calkowa) i ogolnego zaludnienia (ludzie na peronach/ulicach itp.), jednak graficznie nie wiem czy byśmy jeszcze to uciagneli. Chyba ze renderujemy maximum do 500m przed kamera.

Reasumujac te Twoje 10 lat. Sceneria powinna otrzymać porzadna promocje i reklamę i zostać wydana oficjalnie, oraz uznana za podstawowa i sztandarowa scenerie tego projektu. Doslownie jest to sceneria pokazowa. Mamy tam manewry, jazde roznego rodzaju posiagami, wystepuje tam zroznicowana sygnalizacja ksztaltowa i mechaniczna. Losowosc zdarzeń. Bez trudu po wydaniu 1xxa2 packa można wprowadzić jazdy pasażerem, jeśli ktoś zechce najpierw zwiedzić scenerie (niedawno sam to zrobiłem). Jeśli zostaną niedociagniecia w sieci (a niestety sa duże) to z czasem w ramach kolejnych pathy ,będzieto z pewnoscia  poprawiane.

Widzicie teraz szanowni koledzy "oczekiwacze" ile czasu potrzeba by zrobić cos samemu, lub prawie samemu. !0 lat zeszlo i końca nie widać.

Pozdrowienia dla wszystkich.
« Ostatnia zmiana: 13 Listopada 2016, 17:33:53 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #347 dnia: 13 Listopada 2016, 18:53:16 »
Zawsze uważałem, że dostosowywanie scenerii czy ogólnie MaSzyny do słabszych komputerów jest kompletnie bez sensu. To użytkownik chcąc się bawić w te "klocki" powinien się dostosować i dobrać kompa. Masz 15fps? Warto pomyśleć o wymianie komponentów w swoim PC. Z takim podejściem kilka lat wstecz, to pewnie nadal jeździlibyśmy po pustyniach typu quark, taborem takim jak ET22-443, ET41-148 czy EU07-424. Pewnie pamiętacie i wiecie o co chodzi ;)

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #348 dnia: 13 Listopada 2016, 19:24:30 »
No ale silnik graficzny tez więcej nie uciągnie już. Jak myślisz jakie sa granice?
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #349 dnia: 13 Listopada 2016, 19:48:55 »
Nie wiem, póki co u mnie na leciwym PC (Athlon 64 DC 4200+ 2.21GHz, 2GB RAM, Geforce 7900 GS) Kaliska śmiga bardzo dobrze. Nie mniej jednak myślę nad rozbudową sprzętu, żeby mieć jeszcze więcej FPS a co za tym idzie bardziej komfortową rozgrywkę w MaSzynie jak i w TD2.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #350 dnia: 13 Listopada 2016, 20:04:14 »
No u mnie procek i3 3,06GHz i 8 GB ramu ale wykorzystuje 3,5 z racji systemu x86. Grafika Gforce gts450. I jest jak pisałem  Na kaliskiej max 16 - 20fps.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #351 dnia: 13 Listopada 2016, 21:32:19 »
Jak na taki sprzęt (znacznie lepszy niż mój ) wydaje mi się, że powinno być lepiej. Aż w wolnej chwili przejadę sobie kaliską i zobaczę jaka jest amplituda fps. Na tą chwile nie pamiętam cyferek, ale tak jak wspomniałem - śmiga się bardzo dobrze.

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #352 dnia: 13 Listopada 2016, 23:15:46 »
Witam
 Właśnie, nie możliwe żebyś kolego @EP08_015 miał tak niski fps na swoim sprzęcie. Dziwne trochę. U mnie na E7200 - 2x2,53 GHz, 4 Gb ramu i Gtx 460, przy najlepszych ustawieniach grafiki, na szlaku jest powyżej 40 . Na wszystkich stacjach płynna animacja. Nie ma żadnego klatkowania obrazu. Ale za to TD2 masakra...

Offline Kacper9

  • Wiadomości: 94
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #353 dnia: 14 Listopada 2016, 09:40:01 »
Z doświadczenia wiem, że niektóre programy klatkują na komputerach z NASA kiedy to na laptopie sprzed 5 lat śmiga, aż miło. Przykład ów programu to Robocraft.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #354 dnia: 14 Listopada 2016, 15:51:59 »
Ja mierze fps na stacjach nie na szlaku. Na szlaku zdarza się i 50 czasem.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #355 dnia: 22 Listopada 2016, 22:36:10 »
Witam.
Miałem dzisiaj chwilkę czasu, uruchomiłem więc misję z pośpiechem w celu dokładnego sprawdzenia FPS. O to co uzyskałem. Na początku symulacji, gdy jeszcze tabor sterowany przez AI nie ruszył ( EN57, czapajew z towarem, itd), na stacji Łódź Kaliska uzyskałem 60 FPS. Po uruchomieniu ET22 niewielki spadek. Przy manewrach, rozglądając się po stacji z lokomotywy, szybkość wyświetlania nie spadła poniżej 40. Na szlaku cały czas minimum 60. Dojechałem jedynie kawałek za Pabianice, na dalszą jazdę zabrakło czasu niestety.
Parametry ustawione w Rainsted: rozdzielczość- 1280x1024 ( tyle max ma mój monitor), wygładzanie krawędzi ( multisampling) x16.
 I teraz tak się zastanawiam. Na tak wielkiej scenerii w MaSzynie, mój stary komputer świetnie daje radę, a TD2 ledwo co chodzi.
Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: 24 Listopada 2016, 12:27:04 wysłana przez CX MANIAK »

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #356 dnia: 23 Listopada 2016, 18:09:20 »
Jeżeli chodzi o TD2, to na większych detalach niż "Fastest" nawet nie uruchomie. W przypadku TS2009, CMP nie łyka większych paczek z dodatkami (600MB+) i się wysypuje. Chyba czas wymienić jednostkę na młodszą ;)
« Ostatnia zmiana: 23 Listopada 2016, 19:07:56 wysłana przez defiler »

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #357 dnia: 23 Listopada 2016, 20:34:49 »
Poczekajcie az pozdze wyda do testu kolejna paczke a w niej kolejne scenariusze. Zazwyczaj jedne zastepuja drugie.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 268
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #358 dnia: 03 Stycznia 2017, 19:01:35 »
Chciałbym dziś dodać paczkę z juz całym odcinkiem przejezdnym do Ostrowa Wlkp. Na razie w paczce dwie misje pospieszne. Ale nie widzę uploadu. Ktoś coś poradzi?

Zbędne posty usunięte, upload wrócił :) | @macius5991
« Ostatnia zmiana: 03 Stycznia 2017, 19:27:42 wysłana przez macius5991 »
Łukasz Jachimek

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1315
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #359 dnia: 03 Stycznia 2017, 19:15:31 »
Łukasz ile zajmuje sceneria obecnie i czy będzie trzeba pobrać poprzednie wersje?