Witam,
Kilka spraw uporządkowałem, więc będe miał około 2-3h dziennie (wieczorami/nocami) dla symulatora, więc zamiast nudzić się "za kołem" postanowiłem powrócić do Adobe Ps CS6 Extended i teksturować. Małe zmiany zaszły w planach:
1. W związku z tym, że w kolejnej PC planowane jest wypuszczenie zaktualizowanych ET22, 4E, 102E (??) to obecnie w ZNTK na Quarkowie zostają zawieszone wszelkie prace nad ET22, 4E, 102E do czasu wyjścia kolejnej PC (nie interesuje mnie kiedy).
2. Zostaną dokończone prace nad EU07-336.
3. Patrząc na mapowania wagonów pasażerskich postanowiłem zrobić z kilku zdjęć na tekstury pożytek. M.in. zdeklasowana 1kl PR-ów, PR barowy, bo ubogo nam w składach IR, z towarowych SIS.
4. Oprócz tego spróbuję ze zdjęć @Hadomika zrobić teksturę TEM2-295 CTL-u (mamy jedną w tym malowaniu to będzie do kompletu).
Uprzedzam także, że nie lubię monotonni, więc nie obce jest mi "skakanie" między projektami, co nie oznacza porzucenia wcześniejszych. Ot taki mój nawyk.
Mam też pewien problem z ustawieniem "tamarki" przed bramą na kanał. Bez względu na wartość wpisu lok jakby za dotknięciem "nie widzialnej ręki" cofa się i staje centralnie w bramie (nie uszkadzając jej). Efekt na screenie.
Drugi screen: EU07-1504 -> EU07-1517 (Darek71Wrc), EU07-1512 -> EU07-1513 (autora uzupełnię ale też chyba Darek), ET22 ->ET22-767 (@Hadomik). Po drobnym liftingu wróci do testów. Najpierw jednak to co wcześniej/wyżej wypisałem.
@Szogun prześwietnie się te 303Eb z widokiem na kabinę prezentują. Chwała Ci za tą pracę.
Edit: Post informacyjny. Kolejne już będą z ukończonymi teksturami, czekającymi na drobne poprawki i jazdę na testowy.