Autor Wątek:  Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)  (Przeczytany 137150 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #120 dnia: 27 Lipca 2012, 15:17:51 »
Sawi i trwać będzie :).

  Dodano: 27 Lipca 2012, 15:21:06
Uważam, żeby to wysłać na bocznicę...nie będę tu spamował Maćkowi. Napisałem tylko prawdę. Więc ''gotowy, można na bok świecić'' :)
« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2012, 15:21:06 wysłana przez Woku »
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #121 dnia: 27 Lipca 2012, 15:22:50 »
Cytuj
Jeśli tak ma być to pytam - w jaki sposób ma wykazać się osoba która akurat ma pociąg do pisania scenariuszy (nie mówię o sobie żeby nie było)
Moczniki to nie jedyna sceneria. Po zakonczeniu prac sprobuję wrzucic stare scenariusze do _v2 (pozmieniac nalezy wpisy include ... end w plikach *.scn) i zobacze jak sprawa sie ma. Moim zdaniem warto zostawic nowsze scenariusze autorstwa @Benka (popych i cargo) gdyz one nie uzywaja nowo wstawionych przystankow osobowych a misje sa calkiem ciekawe i dosc krotkie (wszyscy narzekaja na brak krotkich misji po 30-40 minut). _v2 testowana bedzie pod wzgledem poprawnosci sygnalizacji itp. elementow infrastruktury. Dopiero po pozytywnym "werdykcie" napisane zostana scenariusze przez osoby chetne majace dostep do odpowiednich plików. Jak juz gdzies pisalem nie widze sensu pozostawienia wiekszosci obecnych scenariuszy dlatego tez warto jest napisac nowe (lub przystosowac te, ktore wymienilem powyzej).

@mikol, powiem tak: mozesz napisac scenariusz na obecna _v1. Jedyne co bys musial zrobic, aby przystosowac scn do _v2 to nadanie nazw torom (ja zmienie wszystko na "none" lub pobawie sie z odcinkami izolowanymi czyli dodam specjalne nazwy poszczegolnym torom albo zrobie jakas sztuczke i dam nazwy torom od tor_01 do tor_xxx). Widze ze zaglebiasz sie w pisanie scenariuszy wiec Twoje stwierdzenie dot. podzialu userow na "z pozycja" i bez pozycji jest troszeczke nie na miejscu.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #122 dnia: 27 Lipca 2012, 15:27:15 »
Dokładnie zgadzam się z Maćkiem w 100%, nic się nie zmieni jak dojdzie więcej budynków, trawy i drzew więc nie wiem co ci przeszkadza czy jest _v1 czy _v2? Napisz, poczekaj na wydanie wrzuć do _v2 i zobaczysz co trzeba poprawić, czy wszystko działa jak było napisane.
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #123 dnia: 27 Lipca 2012, 15:32:11 »
Wracając do wcześniej przeze mnie wspomnianego mitu, pewnie trwa dlatego, bo ludzie niejako sami go tworzą wśród siebie. Nie trzeba być BT by pisać dobre scenariusze. Awanse i szczebelki wyżej bądź niżej ustala administracja.

  Dodano: 27 Lipca 2012, 15:35:19
To czy ktoś zasługuje na taką rangę czy siaką zależy od administracji. Ona gra ostatnie skrzypce.

  Dodano: 27 Lipca 2012, 15:43:31
Rozumiem Was czemu nie raz się tam pchacie, bo wyobrażacie sobie "kule w działach ukrytych są rarytasy dla nielicznych i nie wiadomo co jeszcze muszę się tam dostać". Jasne tak to na pierwszy rzut oka może wyglądać, ale prawda jest taka, że złota tam nie znajdziecie :).

  Dodano: 27 Lipca 2012, 16:02:56
Po pewnym czasie sami zrozumiecie, że nie liczy się ranga i to byście wznosili się po szczeblach drabiny coraz wyżej, tylko to by robić to co się lubi. Robić to dla siebie, a nie dla poklasku by inni widzieli i mówili "patrz ten to wymiata, tworzy najlepsze dodatki". Nie róbcie nic dla rangi, tylko dla siebie. Nie raz mnie wkurza, że ludzie nie widzą innych, tylko liczy się @szogun i to nad czym on pracuje, lub jego dodatki. To bardzo niesprawiedliwe wobec innych osób, które pracują po cichaczu coś tworząc nie lansując się. Zapominacie o innych, to bardzo przykre i prawdziwe niestety. Zauważyłem to już od jakiegoś czasu. Sami w ten sposób się nakręcacie i tworzycie atmosferę szogunomani.

  Dodano: 27 Lipca 2012, 16:27:24
Czemu wspomniałem o tym by nie robić nic rangi? Otóż mało kto z Was wie sam taki byłem. Mówiąc krótko piąłem się po szczeblach w górę do czasu gdy nie rozwiązano Wydziału Rozwoju. Po jego rozwiązaniu zostałem BT. Odebrałem to jako cios i spadek w dół. Zacząłem mieć pretensje do @REWIZOR'a o to czemu tak i niesłusznie go atakować i żalić się innym. Po czasie pojąłem co tak naprawdę robiłem i jaki byłem głupi. Co miałem w porównaniu do innych. Do dziś mi wstyd o to co wtedy pisałem i jak się zachowywałem. Niestety czasu nie cofnę to prawda, dlatego jedyne co mogę zrobić to przestrzegam Was nie idźcie drogą szczebelków naprawdę nie warto. Róbcie to co lubicie i nie patrzcie na rangi.
« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2012, 16:46:12 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #124 dnia: 27 Lipca 2012, 21:24:14 »
Rozpoczynam proces urbanizacji. Będzie znacznie szybciej gdy użyję obecnych budynków.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline matfre96

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • m-sta
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #125 dnia: 27 Lipca 2012, 21:38:51 »
Popraw te ściany peronów. Czy te perony są jako road?
Autoryzacja: EU07, EP07, EP08, EP09, EU160, ED160, ED161, ED250, SM42, 18D, 6Dh-1, 15D, E6ACTd, E6ACTadb, T448p, 6Dg

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #126 dnia: 27 Lipca 2012, 21:50:37 »
Tak, wstawione prowizorycznie, idą do poprawki.

  Dodano: 27 Lipca 2012, 22:59:18
Ostatnia porcja screenów przed dłuższą przerwą. Nocne okolice p.o. Moczniki - katedra.
« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2012, 22:59:24 wysłana przez macius5991 »
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline joey

  • Deweloper
  • Wiadomości: 420
  • the Invisible Man
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 207
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #127 dnia: 28 Lipca 2012, 16:12:27 »
Ten blok na drugim screenie jest dość niewymiarowy w porównaniu z blokiem obok.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #128 dnia: 28 Lipca 2012, 18:34:01 »
Wiem, że to detal, ale można by podmienić kolor lamp na żółty - będzie lepszy miejski efekt.

Offline amadeoen57

  • Wiadomości: 46
  • Wybierz Przewozy Regionalne!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #129 dnia: 28 Lipca 2012, 20:14:52 »
Tak, teraz w miastach większość oświetlenia jest na lampach sodowych, rzadko gdzie można zobaczyć rtęciówy.

Offline EN_Jan.Kiepura

  • Wiadomości: 70
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #130 dnia: 28 Lipca 2012, 21:05:05 »
A ja mam takie pytanie. Czy dało by się zrobić coś takiego, aby można było włączać i wyłączać oświetlenie w oknach wagonów.? Przy zmianie pory dnia.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #131 dnia: 28 Lipca 2012, 21:09:35 »
Nie.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #132 dnia: 28 Lipca 2012, 21:10:35 »
A ja mam takie pytanie. Czy dało by się zrobić coś takiego, aby można było włączać i wyłączać oświetlenie w oknach wagonów.? Przy zmianie pory dnia.

Przecież już można.
Pozdrawiam, Karol

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #133 dnia: 28 Lipca 2012, 21:12:42 »
Karol objaśnij to szerzej.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #134 dnia: 28 Lipca 2012, 22:03:10 »
Istnieje możliwość ustalenia progu zapalenia światła w submodelu. Wtedy świecenie jest włączane (bądź nie) w zależności od warunków oświetleniowych.
« Ostatnia zmiana: 28 Lipca 2012, 22:15:44 wysłana przez libertyn89 »
Pozdrawiam, Karol

Online szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #135 dnia: 28 Lipca 2012, 22:48:18 »
Ponoć przy taborze się nie da.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 936
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #136 dnia: 28 Lipca 2012, 22:51:55 »
Cytuj
Moczniki - katedra
Taki szczegół. Ten kościółek nie wygląda jak katedra.
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #137 dnia: 28 Lipca 2012, 23:58:23 »
Ponoć przy taborze się nie da.

Da się :)
Pozdrawiam, Karol

Offline inoworclawpkp

  • Wiadomości: 125
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #138 dnia: 29 Lipca 2012, 10:00:43 »
Lokomotywa to co innego.

Offline amadeoen57

  • Wiadomości: 46
  • Wybierz Przewozy Regionalne!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #139 dnia: 29 Lipca 2012, 12:21:26 »
Przecież oświetlenie w wagonach to nic innego jak tekstura z włączonym oświetleniem, trzeba by zmienić teksturę żeby "wyłączyć" oświetlenie.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #140 dnia: 06 Sierpnia 2012, 20:46:13 »
Cytuj
Taki szczegół. Ten kościółek nie wygląda jak katedra.
Mimo wszystko zostawię.
« Ostatnia zmiana: 06 Sierpnia 2012, 23:08:02 wysłana przez macius5991 »
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline matfre96

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • m-sta
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #141 dnia: 07 Sierpnia 2012, 09:49:58 »
Czy ta droga polna na 4 screenie nie jest zbyt szeroka? No i trawa na magistrali lekko nie pasuje.
Autoryzacja: EU07, EP07, EP08, EP09, EU160, ED160, ED161, ED250, SM42, 18D, 6Dh-1, 15D, E6ACTd, E6ACTadb, T448p, 6Dg

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #142 dnia: 07 Sierpnia 2012, 10:19:55 »
Czy ta droga polna na 4 screenie nie jest zbyt szeroka? No i trawa na magistrali lekko nie pasuje.

Jest za szeroka, "ścieżka" na jedno koło wygląda jak pas ruchu dla całego pojazdu ;-) Po za tym bardzo ciekawie się zapowiada.
www.et22.pl - zapraszam

Offline inoworclawpkp

  • Wiadomości: 125
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #143 dnia: 07 Sierpnia 2012, 10:39:17 »
Jak prace wyglądają na dzień obecny?

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #144 dnia: 07 Sierpnia 2012, 12:27:44 »
Jak prace wyglądają na dzień obecny?
Chłopie, nie wymagaj, żeby autor co 12 godzin wrzucał screeny.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2474
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1090
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #145 dnia: 07 Sierpnia 2012, 12:44:50 »
Zapowiada się fajnie. Ciekawe czy moja karta graficzna to ogarnie. Good luck :)

Offline inoworclawpkp

  • Wiadomości: 125
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #146 dnia: 07 Sierpnia 2012, 15:45:54 »
@matek123 Mi chodzi czy już coś więcej jest zrobione bo ciągle są screeny z jednego miejsca pokazywane.

Offline Maxiu

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 338
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #147 dnia: 07 Sierpnia 2012, 16:23:26 »
@matek123 Mi chodzi czy już coś więcej jest zrobione bo ciągle są screeny z jednego miejsca pokazywane.

Przecież jak zrobi dalej, to pokaże, Maciek to nie jest maszyna może i nie chce pokazywać dalej co zrobił..

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #148 dnia: 07 Sierpnia 2012, 16:30:27 »
Cytuj
Jak prace wyglądają na dzień obecny?
Idą mozolnie. Na schemacie: http://eu07.pl/userfiles/8463/foto-schemat.PNG teren do fioletowej granicy uważam za prawie ukończony. Teraz biorę się za magistralę (czerwony).

Cytuj
Zapowiada się fajnie. Ciekawe czy moja karta graficzna to ogarnie. Good luck :)
Właśnie sam to u siebie zauważyłem niestety. Od czego są przecież fps-savery czyli ekrany akustyczne :)
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Tolein

  • Wiadomości: 483
  • Kanapowy Toromistrz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #149 dnia: 08 Sierpnia 2012, 01:43:36 »
Się czepiłeś tego fps-savera...
"Podejrzewam, że:
1. poświęcają na to niewiele czasu,
2. mają ograniczoną liczbę zwojów mózgowych, przez co są w stanie wykonywać tylko proste i powtarzalne czynności,
3. wydaje im się, że mogą nawet podbić kosmos, ale życie weryfikuje im to negatywnie."